IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Gothic/Electro/Darkwave/Industrial/New Wave Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2010 15:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zoals de nieuwe Velvet Acid Christ?



signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-07-2010 15:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

'kHeb 'Lust for Blood' van Velvet Acid Christ. Wel tof schijfje. Hebben ze ook 'harder', 'rauwer' werk?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2010 15:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

niet echt eigenlijk
imo toch niet

ik heb liever Electro Synthetic Rebellion, Centhron, Feindflug of Siechtum

maar sowieso liever electro/industrial: Somatic Responses, Immanent Starvation, ...


en nog liever harsch industrial van Winterkälte, MS Gentur, Schnarf!, Flipknot, FabrikC, ...


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-07-2010 16:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Beetje erg hetzelfde allemaal.

En echt 'harsh' vind ik dat rijtje harsh industrial trouwens niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2010 17:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

grmbml

hoe heet je dit dan?



of dit



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2010 17:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

of dit



signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-07-2010 17:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2010 17:11 schreef Hypnos het volgende:
grmbml

hoe heet je dit dan?



of dit


Ik hoor er iig meer 'harsh' in.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2010 17:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

op die manier , ik schnap het


signature


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-07-2010 18:17 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht



Dear dirty delightful old drunken old days


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-07-2010 18:20 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Wat een bass.... Als ik deze track afdraai met mijn 4*8" woofers op mijn klipsch-set slaan de buren aan het janken.


Dear dirty delightful old drunken old days


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2010 19:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



ken je FabrikC ?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2010 19:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

je hebt ook harsh EBM



maar niet bijster veel


signature


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 23-07-2010 21:07 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Die was ik al bijna weer vergeten

Vet liedje ja

harsh is het zeker niet,
maar trancy wel.


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 23-07-2010 21:19 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

ik vond suicide commando altijd vet.

http://www.youtube.com/watch?v=c-gp02VH2hM



american psycho


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 23-07-2010 21:24 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

Deze vond ik altijd leuk op feesten http://www.youtube.com/watch?v=xAmC9cKZvQA


american psycho


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2010 20:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



de nieuwe Noisuf-X


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2010 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2010 21:19 schreef peer het volgende:
ik vond suicide commando altijd vet.

http://www.youtube.com/watch?v=c-gp02VH2hM


Vet nummr ja, jammerlijk dat de kwaliteit zo wisselt per nummer van SC. De een is geweldig, de ander zwaar kut


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 24-07-2010 21:30 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

mm ik vind er ook maar een paar echt ook van suicide commando. Met name de nummers zoals Desire, see you in hell, hellraiser en love breeds suicide. Het nummer disappoint van Assamblage vond ik ook altijd wel cool. Opzich ben ik niet echt in to die gothic muziek, maar om op de dansen vind ik het heerlijk.


american psycho


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 14-08-2010 13:16 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht



Dear dirty delightful old drunken old days


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 14-08-2010 13:19 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2010 20:13 schreef Hypnos het volgende:


de nieuwe Noisuf-X

Laatste plaat vond ik iets te blije eikelig. Dit is weer recht voor zijn raap.


Dear dirty delightful old drunken old days


EpicAlastis
Usericon van EpicAlastis
Posted 16-08-2010 16:57 by EpicAlastis Wijzig reactieProfiel van EpicAlastisQuote dit bericht

Leuk topic!

Ik zie hier enkele namen die ik geweldig vind. Zelf vooral zot van [:SITD:] voor de moment. Xotox, Nachtmahr, Noisuf-X, Faderhead, Neuroticfish (they are coming to take me away!)...

Met Hocico is het hier allemaal begonnen. Achteraf ook nog Suicide Commando en nog enkele onbekende groepen.


Velvet Acid Christ vind ik maar zwak eigenlijk. Hebben mij nooit echt weten te boeien.


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 16-08-2010 20:20 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

Mijn lievelings nr van Helium vola - Selig



[Dit bericht is gewijzigd door peer op 16-08-2010 21:51]


american psycho


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 16-08-2010 20:26 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

Ow en deze van Deine Lakaien is ook lekker op te dansen bij een gothic feestje.



american psycho


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-09-2010 0:13 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2010 0:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat laatste vinnik weer neofolk/martial like


signature


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen