IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Gothic/Electro/Darkwave/Industrial/New Wave Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2002 23:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Suicide Commando heeft er wat van weg, Hocico iets, Wumpscut


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-12-2002 1:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

wie gaat er naar New Model Army morgen?
In the Max in de Melkweg..

[uhm.. technisch gezien vanavond..]


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 19-12-2002 16:37 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 18 december 2002 23:40 schreef Jenje het volgende:
Suicide Commando heeft er wat van weg, Hocico iets, Wumpscut

Ik heb d'r wat van gedownload, maar 't is 't niet echt.


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 14-01-2003 21:50 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

er is geen band die net zulke muziek maakt als feindflug, het is volledig instrumentaal, vette gitaren met helse synths, samples uit WW II en marsritmes...andere bands hebben de laatste jaren veel meer een techno of trance inslag gekregen en klinker gepolijster


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 14-01-2003 21:51 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Wumpscut is echt hele vette muziek...Jammer dat je zoiets nooit live kan horen


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 16-01-2003 19:39 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

zoiets wel. maar Wumpscut niet.


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 16-01-2003 19:47 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Ooh, gaaf!

ff denken, VNV Nation, Suicide Commando, Wumpscut om de bekendere te noemen vind ik idd ook erg gaaf. Helium Vola, Hicoco, Quintal, om nog een paar te noemen. Uhm, oh ja, en Lacrimosa en L'âme Immortelle, en zo'n beetje een heleboel meer.

Overigens, morgennacht is er in Utrecht (Ekko) weer Cyberia. Dus als je in de buurt woont en dit soort muziek geweldig vind, kom er ook heen ofzo.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-01-2003 23:39 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 9 september 2002 15:34 schreef AgonY het volgende:
Sunday 2nd of March 2003 - DOORS OPEN 0.30 pm
GOETHES ERBEN (D) 23.30 - 01.00
www.goetheserben.de
VNV NATION (UK) 21.30 - 22.50
www.vnvnation.com
UNTOTEN (D)
www.untoten.com
+ 4 live acts to be confirmed
+ After Party at KUIPKE CLUB


WOW WOW WOW WOW Hier moeten we heen gaan


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 17-01-2003 0:01 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

Nee dat moeten we niet... kost namelijk erg veel geld heb ik ontdekt


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-01-2003 0:03 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 januari 2003 0:01 schreef AgonY het volgende:
Nee dat moeten we niet... kost namelijk erg veel geld heb ik ontdekt

typisch aan het kuipke, altijd heel duur


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 18-01-2003 11:07 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

THE INVITATION
Wave-Gothic-Electro Meeting 2003
KUIPKE - Citadelpark - Gent (


Friday 28th February 2003 - 19h00
TOP 100 - the best in Wave-Gothic-Electro
[Send in your personal top 5 here!]
At: KUIPKE - CLUB
+ Large Gothic Market at KUIPKE - PATIO

Saturday 1st March 2003
THE INVITATION Festival Day 1

PROJECT PITCHFORK (D) [23.30 - 01.00]
DIARY OF DREAMS (D) [21.30 - 22.50]
UMBRA ET IMAGO (D) [19.45 - 21.00]
IN STRICT CONFIDENCE (D) [18.00 - 19.10]
UNTOTEN (D) [16.30 - 17.30]
PRAGER HANDGRIFF (D) [15.00 - 16.00]
ROSA CRUX (FR) [13.30 - 14.30]


At: KUIPKE - SPORTPALEIS
+ Large Gothic Market at KUIPKE - PATIO
+ Afterparty with guest-DJ's at KUIPKE - CLUB

Sunday 2nd March 2003
THE INVITATION Festival Day 2


GOETHES ERBEN (D) [23.30 - 01.00]
VNV NATION (UK) [21.30 - 22.50]
BLUTENGEL (D) [19.40 - 20.55]
MESH (UK) [18.00 - 19.10]
DIORAMA (D) [16.30 - 17.30]
SPIRAL OF SILENCE ( [15.00 - 16.00]
IN THE NURSERY (UK) [13.30 - 14.30]


At: KUIPKE - SPORTPALEIS
+ Large Gothic Market at KUIPKE - PATIO
+ Afterparty with guest-DJ's at KUIPKE - CLUB

Ticket prices for the festival:
Friday 28th February: € 7,5 (free for people with weekend ticket)
Saturday 1st March 2003 € 33,5/40
Sunday 2nd March 2003 € 33,5/40
Weekend ticket (three days) € 63,50/70

------------------

hoezo duur? voor zulke topbands. zo'n kans krijg je nooit weer zo dicht bij huis.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-01-2003 11:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Zeg Tek, zijn er ook party's waar shit als Alec Empire of Venetian Snares wordt gedraaid?



TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 18-01-2003 12:06 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Jupz, die zijn er. Moet je maar eens gaan kijken bij Stahl//Form of anders Amphiskios, alwaar ik zelf ook draai.

even wat promotie voor feestjes in het Noorden des lands:

31 januari Gates of Elyzium III Wolweze Leeuwarden.
07 februari Amphiskios Op Drift Groningen
14 februari Dark Sparkle Simplon Groningen
22 februari The Marriage of Heaven&Hell Simplon Groningen

en:

28 maart Gates of Elyzium IV Wolweze Leeuwarden met: Embolus, Misery en The Peoples Republic of Europe.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-01-2003 12:19 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Stahlform

zelf luister ik de laatste tijd erg veel naar bands als :

Ambre, Moata Omen, Asche, Axiome, Azure skies, Black Lung, Zingu Hill, Blut Engel, Celluloid Mata, Contagious Orgasm, Converter ( ),Morgenstern, Das Ich, Extension, Haus Arafna ( heerst echt), VNV Nation, Hypnoskull (echt gaaf), Imminent Starvation, L'ombre, Monokrom, Noisex, Noosa Hedz, Nuklear Dawn, Predella Avant (echt hele mooie afwisseling van millitaire drums en klassieke samples), Silk Saw, Front Line Assembly, Squaremeter, Synascape, Telepherique, Telerotor, Temple's Garden, Terminal Choice, Wasted Earth en uiteraard Wumpscut !

echt allemaal hele gafe bands, niet allemaal even bekend, maar zeker de moeite waard om naar te luisteren...


Kankerlul


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 18-01-2003 12:32 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

*Raises hand*
Me.

Helium Vola>
Gister naar een cybergothic feest geweest (Cyberia, in Utrecht) en vanavond weer een in Leiden. En dat allemaal in mijn nieuwe zwarte lakjurk! Woohoo!

Oh, er word daar (Cyberia) trouwens heel vaak een nummer genaamd "One Eyed Man" gedraaid waar ik helemaal weg van ben, maar ik vergeet steeds van welke band het is Iemand enig idee?

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 18-01-2003 12:33]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-01-2003 12:37 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Helium Vola is ook gaaf ja, ik ga vanaaf ook weer naar een feest waar Miss Polyester draait, 100%industrial heet het
wat betreft dat nummer, ik heb geen flauw idee, maar TekNoir zal dat vast wel weten.
Ik heb dat ook heel aag en dat is idd erg vervelend, ik was laatst op Shockfront en toen draaien ze een nummer dat Stalingrad heette geloof ik, of in de naam van de band kwam Stalingrad voor... Hmm was in ieder geval hele gafe Neo-Folk


Kankerlul


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 18-01-2003 12:40 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2003 12:37 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik heb dat ook heel aag en dat is idd erg vervelend, ik was laatst op Shockfront en toen draaien ze een nummer dat Stalingrad heette geloof ik, of in de naam van de band kwam Stalingrad voor... Hmm was in ieder geval hele gafe Neo-Folk


I hate it when that happens...

Trouwens; coole bands: VNV Nation (d'oh), Wumpscut (d'oh), Feindflug (d'oh), Instrict Confidence, Imminent Starvation, Biotek, Gavity Kills


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-01-2003 12:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2003 11:19 schreef Slechtheid het volgende:
Zeg Tek, zijn er ook party's waar shit als Alec Empire of Venetian Snares wordt gedraaid?



Hm ik heb vandaag kennis gemaakt met de Iceland-sessies van Alec Empire. Zeeerrrr lo-fi dub waar ver, ver op de achtergrond erg veel gebeurt.

Trippy!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-01-2003 13:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2003 12:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Hm ik heb vandaag kennis gemaakt met de Iceland-sessies van Alec Empire. Zeeerrrr lo-fi dub waar ver, ver op de achtergrond erg veel gebeurt.

Trippy!
Dan Venetian Snares ook zeker checken.


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 18-01-2003 14:31 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

hazo 63 € is niet duur ofzo? Ik ben maar een arme student hoor De meeste festivals zijn toch een beetje goedkoper en er komen meer groepen. Vorig jaar was het toch maar 40 € ofzo

En ik ga waarschijnlijk toch gaan want ik ga niet nr eurorock dit jaar, het trekt op niks meer


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 18-01-2003 20:21 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

one eyed man is van this morn' omina.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 18-01-2003 22:32 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hmmm,dat lijkt me wel interessant...als ik tijd heb,ga ik er zeker heen!

NP : Killing Joke!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 29-01-2003 15:43 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2003 20:21 schreef TekNoir het volgende:
one eyed man is van this morn' omina.





I love you. Marry me.
Goed. En waar de hell op internet vind ik dat nummer?

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 29-01-2003 15:46]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 31-01-2003 12:36 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht



Kankerlul


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 31-01-2003 12:38 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2003 12:36 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
maybe hier http://www.hegira.be/


Ben ik al geweest, maar tevergeeft. Ik heb wel andere nummers kunnen vinden, maar niet One Eyed Man...

http://www.sursumcorda.com/this_morn_omina/this_morn_omina_downloads.htm


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen