IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Gothic/Electro/Darkwave/Industrial/New Wave Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2002 22:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, ik heb 'Spleen and Ideal' and 'Within the Realm of a Dying Sun' in het verleden uitgebreid beluisterd en die gingen me vrij snel vervelen... na een luisterbeurt of tien. Het debuut blijft boeiend.

Ik kan niet geloven dat dit soort muziek uniek is, er zijn vast wel meer van die bandjes toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-08-2002 22:02]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 22:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:49 schreef Vampie het volgende:
the spaarows and the nightingales

NP Sleep Somehow .. jummie !


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 22:04 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:03 schreef Jenje het volgende:
NP Sleep Somehow .. jummie !


Ik vind 'Blind' geweldig mooi


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 22:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hebbik niet
Wat heb jij van hun allemaal dan ? Hele cd's of alleen mp3's ?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 22:07 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Heleboel veel mp3's ben als het goed is morgen in A'dam,meteen ff langs Boudisque voor c.d.'s


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 22:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm kut ik wil namelijk meer dat soort shit hebben ..
Kun je voor mij wat cd's bakken dan ?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 22:09 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Natuurlijk..als morgen doorgaat en ik vind iets zal ik je wel een c.d.tje sturen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 06-08-2002 22:10 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 6 augustus 2002 22:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik kan niet geloven dat dit soort muziek uniek is, er zijn vast wel meer van die bandjes toch?


Ongetwijfeld, maar misschien niet goed bekend bij ons simpel Metal-volk. Ik snap al niet waarom DCD over het algemeen zo goed in de smaak valt bij Metalmensen


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 22:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:09 schreef Vampie het volgende:
Natuurlijk..als morgen doorgaat en ik vind iets zal ik je wel een c.d.tje sturen

Dank U dank U

MSn me maar als je wat leuks hebt !
Maybe kunnen we wat ruilen


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 22:13 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:11 schreef Jenje het volgende:
Dank U dank U

MSn me maar als je wat leuks hebt !
Maybe kunnen we wat ruilen


Is goed hoor..of we bellen ff..is lang geleden!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 22:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik moet eerst goed kijken of ik je nummer nog heb, vorige mobi heeft de geest gegeven, en heb de nummers niet overgezet ..

We MSN dan eerst de telefoonnumers wel


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 22:16 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Komt ie aan!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 07-08-2002 15:19 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Ik luister nu al een behoorlijke tijd naar gothic/(dark)wave/electro-achtige muziek.
Mijn absolute favorieten zijn
Goethes Erben, Deine Lakaien, WeltenBrand, Umbra Et Imago, Theatre Of Tragedy, BlutEngel, Wolfsheim en Lacrimosa.

Maar ook acts als Tumor, Kirlian Camera, Corvus Corax, Zeromancer, Apoptygma Berzerk, Diary Of Dreams, In Extremo, l'Ame Immortelle, London After Midnight, Hoicico, Letzte Instanz, Clan Of Xymox, S.P.O.C.K., Covenant, Terminal Choice, Icon Of Coil, Oomph!, Das Ich, Suicide Commando enz. kunnen mij wel bekoren, maar heb daar maar weinig muziek van.


Bring The People Together


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 07-08-2002 15:22 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Kent iemand The Faint?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 07-08-2002 17:53 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Faith and the muse (cantus is erg mooi)
Die verbannten kinder Eva's
Darzamat (in the flames of black art)
Lacrimas profundere ( black swans )
Ulfur (endir Nalgast)
Purgatorium (destino)
In the woods (yearning the seeds of a new dimension)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2002 17:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 15:22 schreef Vampie het volgende:
Kent iemand The Faint?

Nee .. klinkt als ???


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 07-08-2002 19:04 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

alles van converter, hypnoskull en ander vergelijkbare bands vind ik helemaal

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 11-08-2002 15:01]


Kankerlul


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-08-2002 19:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

np: venetion snares - more drug 'n bass


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 08-08-2002 9:35 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

mensen kent niemand hier "Ice Ages" van Richard Lederer (summoning, DVKE's). De naam zegt het al, erg koude muziek.
"This killing emptyness" moet nog goed te krijgen zijn



Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 08-08-2002 11:50 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Ben in mei naar het Gothik New Wave Festival geweest in Leipzig, Xtreacter(?) in Arnhem en Gotham in Amsterdam, aanvankelijk meer omdat mijn vriendin het leuk vind dan voor me zelf. Ik moet zeggen dat het me uitstekend bevalt!
Heb zelfs cd'tjes gekocht van Suicide Commando en Wumpscut.

Alleen jammer dat het zo'n ontzettende poser scene is.


Pritt kills the Brazilian glue-scene


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-08-2002 12:10 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Gotham 1 was leuk..daarna zakte het flink af


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 08-08-2002 12:15 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Ik vond dat ook een leuk feestje, lekker met een tentje op de camping... net vakantie.

Maarreh, we zijn eigenlijk van plan om nog een keertje te gaan. Waarom is het nu minder?


Pritt kills the Brazilian glue-scene


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 08-08-2002 21:34 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Kweetnie-bij ons in Belgiƫ is de lol er spijtig genoeg ook af.Toen ik in '98 naar underground-fuiven begon te gaan,had het nog iets mysterieus,ongeschonden door die fuckte commercie.Vorig jaar ben ik woest buitengestormd toen ze ineens Underworld begonnen te draaien(wat de hel heeft dat met wave/goth/electro te maken???)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2002 21:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja ... ik ken het ..

zucht .. we worden oud ..


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 08-08-2002 21:42 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

(Zet goeie ouwe Christian Death nog eens op)owwwwyeahhh!!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen