IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : op welke politieke partij ben je van plan te stemmen Vorige pagina | Volgende pagina
SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-03-2002 20:13 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ja, dat bedoel ik.

Och, ik ben er ook eigenlijk best wel een...


Dead things grow from deep inside...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-03-2002 20:14 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik moet nog lange niet naar de stembus, weet eigenlijk nie wanneer ik zal moeten.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-03-2002 20:16 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 20:11 schreef MBMarduk het volgende:
Maar dan stem je "blanco" toch? Dan telt je stem tenminste.
Vraag maar aan je ma en/of oma hoeveel ze voor stemrecht hebben moeten vechten!!!
GVD.



Ik ben tegen het hele principe van politiek. Het is walgelijk en wordt verpakt in mooie termen en aangeduidt met allerlei argumenten, maar er klopt gewoon geen barst van!

De hele houding van het overgrote deel van de fucking "maatschapij"... aarghh.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-03-2002 20:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ga ook niet stemmen, ik wil niks ermee te maken hebben.
Achterlijk systeem hier in Nederland.
Dom volk ook in Nederland als een politieke partij met veel mensen uit de entertainmentwereld zetels kan winnen ..
En een rascistische hypocriete leernicht die ineens als de messias word gezien.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 28-03-2002 20:57 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

ik ga wel stemmen.

Waarop? geen idee, het is de 1e keer dat ik mag stemmen dus dan moet ik meteen ff flink fout stemmen dacht ik zelf, christenunie ofzo


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 28-03-2002 21:08 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Er is maar één trueë partij en dat is de GWP (Groninger Welvaart Partij): Voor een gouden toekomst!

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 28-03-2002 21:08]


Touché, pussycat!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 28-03-2002 21:09 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 21:08 schreef Sporty Voleg het volgende:
Er is maar één trueë partij en dat is de GWP (Groninger Welvaart Partij): Voor een gouden toekomst!


he jij groninger????


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-03-2002 21:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Stadsbelangen Enschede
Voor meer vuurwerk ..


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-03-2002 21:18 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb de "stemtest" op het internet gedaan en ik ga nu dus zeker op de SP stemmen. Dat had ik zowiezo al willen doen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-03-2002 21:21 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Groningen, Enschede, VUURWERK?
Het zijn de landelijke, peoples...

O was dat grappig bedoeld? HAHAHA.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-03-2002 21:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja, we maken er maar grpajes over, anders is politiek helemaal saai


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-03-2002 21:26 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Sorry dat ik erop blijf doordouwen maar ik wil jullie erop wijzen dat "niet stemmen omdat het systeem verrot is" dezelfde gedachtengang is wat zoveel joden in de gaskamer heeft doen belanden. ("Het is Gods/Jahwehs wil.")
Besef dat goed.
Being silent equals tacit approval.
Alsjeblief zeg... use your brain en ga niet gelijk tegen MIJ ageren. Jullie zijn geen kinderen...THINK!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-03-2002 21:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee hoor, alleen vind ik de link die je legt een erg slechte.
Ik heb al meerdere malen uitgelegd waarom ik niet stem.
Ik wil niet meedoen aan dat naaispelletje hier in Nederland.
Er gebeurt toch nooit wat aan ht grijze systeem hier.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-03-2002 21:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 21:18 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb de "stemtest" op het internet gedaan en ik ga nu dus zeker op de SP stemmen. Dat had ik zowiezo al willen doen.


Ik ook: ik zou op de PVDA stemmen volgens de test. dat is inderdaad een optie. Ik twijfel tussen PVDA, Groen links en de SP.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 28-03-2002 22:20 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 28 maart 2002 21:26 schreef MBMarduk het volgende:
Sorry dat ik erop blijf doordouwen maar ik wil jullie erop wijzen dat "niet stemmen omdat het systeem verrot is" dezelfde gedachtengang is wat zoveel joden in de gaskamer heeft doen belanden. ("Het is Gods/Jahwehs wil.")
Besef dat goed.
Being silent equals tacit approval.
Alsjeblief zeg... use your brain en ga niet gelijk tegen MIJ ageren. Jullie zijn geen kinderen...THINK!


inderdaad , ik vind niet alleen stemmen maar ook actief bijdragen (aan bijv oplossingen ) aan het wijk , gemeentlijk , landelijk en wereldbeleid een soort morele plicht voor elke burger .
als je je daaraan onttrekt dan draag je zelf ook verantwoordelijkheid voor veel problemen .



humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 28-03-2002 22:25 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 28 maart 2002 21:18 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb de "stemtest" op het internet gedaan en ik ga nu dus zeker op de SP stemmen. Dat had ik zowiezo al willen doen.


4-0

PvdA : 0
VVD : 0
CDA : 0
D66 : 0
Grlks: 0
SP : 4
SGP : 0
LPF : 0
LN : 0
CrUni: 0
UNDECIDED/Swing-Voters: 1


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-03-2002 22:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

in ieder geval een errug rechtse partij, LPF of CD als die nog bestaat ofzo, beetje extremen in de regering is ook wel es goed, desnoods stem ik SGP, die zijn ook tering rechts


Je moeder.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 28-03-2002 22:37 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 28 maart 2002 22:34 schreef karnivoor het volgende:
in ieder geval een errug rechtse partij, LPF of CD als die nog bestaat ofzo, beetje extremen in de regering is ook wel es goed, desnoods stem ik SGP, die zijn ook tering rechts


.....

PvdA : 0
VVD : 0
CDA : 0
D66 : 0
Grlks: 0
SP : 3
SGP : 1
LPF : 0
LN : 0
CrUni: 0
UNDECIDED/Swing-Voters: 1


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-03-2002 22:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik heb gewoon een teringhekel aan die 'sociale' houding van links, niemand hoeft te werken, de staat dokt wel, kom maar naar nederland, wij betalen ......


Je moeder.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 28-03-2002 22:42 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 28 maart 2002 22:34 schreef karnivoor het volgende:
in ieder geval een errug rechtse partij, LPF of CD als die nog bestaat ofzo, beetje extremen in de regering is ook wel es goed, desnoods stem ik SGP, die zijn ook tering rechts

No offence , maar jij weet niet waarover je praat .



humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 28-03-2002 22:43 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

en ik een teringhekel aan het rechtse gedachtengoed... de tweedeling in de samenleving, geen oog voor het milieu, en als je oud bent dan proppen we je in een huis waar we je laten kreperen, en die KUT claus wordt wel meteen geholpen, koningshuis, exit!


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 28-03-2002 22:53 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Ik heb een erg hoog inkomen en ik ben voor meer groen langs de weg, dus kom ik uit volgens de doorrekening van het Centraal Plan Bureau op GroenLinks. Het SP waardeer ik inhoudelijk ook zeer en ik houd hen hoog voor hun standvastigheid in hun afwijzing van de oorlog in Afghanistan en hun acties voor vrede, humaniteit en solidariteit, bravo! En tegen die vermaledijde JSF ramp die onze economie in de nabije toekomst een flinke doodsmak gaat geven en zodoende voor een nog groter draagvlak gaat zorgen voor het zoeken van de schuldvraag van alles dat fout gaat bij degenen die er part noch deel aan hebben: de asielzoekers.

Wie hier niet zo over denkt, heeft een probleem.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 28-03-2002 22:56 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

O ja Karnivoor, juist omdat ik zo'n hoog inkomen heb hoef ik geen moer uit te vreten. Werkdruk en inkomen staan in omgekeerd evenredige verhouding. Rechts betekent slechts minder uit te vreten en meer op te vreten. En toch stem ik links, gek he?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-03-2002 23:01 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik vind nederland te sociaal, hop: grenzen dicht, geen geld 'weggeven' en meer van dat soort zaken, dat is wat ik wil.

en niemand zou zeggen dat ze het milieu willen vervuilen


Je moeder.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-03-2002 23:29 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Die stemwijzer is echt op tilt.
OMFG, ik hem het al vaker ingevuld maar dit is het advies van en volgens mij had ik amper verschillend beantwoord vergeleken met andere keren.

Lijst Pim Fortuyn
SP
Leefbaar Nederland
D66
GroenLinks
PvdA
CDA
ChristenUnie
VVD
SGP

LPF? In your dreams.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen