IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Rammstein Vorige pagina | Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 31-10-2005 11:57 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2005 0:05 schreef WhiteRider het volgende:
Haha, fucking homofiel. Valt Hip Hop niet onder de Popmuziek groep?


k bedoel underground hiphop tjap


flyingdutchy
STERF!!!11EEN
Usericon van flyingdutchy
Posted 31-10-2005 14:02 by flyingdutchy Wijzig reactieProfiel van flyingdutchyQuote dit bericht

wat een kollere album...en wat is er met die benzin clip rammstein staat bekend om zun uber vette clips (ich will anyone?) maar dit:S een fuckin grote brandweerwagen die met a2 racer graphics door een stad rijd woei geniaal KOTST


gegroet sterveling


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 31-10-2005 14:27 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Gisteren toevallig die clip voor het eerst gezien. Rammstein is een beetje flauwtjes geworden imo.


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 31-10-2005 16:09 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

ach die clip is ook wel overdreven lelijk gedaan.. maar goed.. het liedje opzich is wel leuk


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 31-10-2005 18:00 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 31 oktober 2005 14:27 schreef Razor Jack het volgende:
Gisteren toevallig die clip voor het eerst gezien. Rammstein is een beetje flauwtjes geworden imo.


Komt door de regisseur van de clip, Rammstein zelf vond het ook niet alles maar ach..
Ik denk dat Rosenrot een hele goeie clip krijgt..Er zit al een lekker sfeertje in het nummer zelf

en met betere pop bedoel ik mijn persoonlijke smaak, Moby,James Blunt,madonna dat soort...geen hip hop of r&b

Voor de rest kan ik nog geen genoeg krijgen van de nieuwe Rammstein ;-)


"Sehnsucht"


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-10-2005 18:51 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Meen je dat nou?


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 31-10-2005 18:58 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 31 oktober 2005 18:51 schreef WhiteRider het volgende:
Meen je dat nou?


Ja,

Vind je dat vreemd?


"Sehnsucht"


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 31-10-2005 19:56 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

eigenlijk word je nu wel een beetje iritant, of ligt het alleen maar aan mij


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-10-2005 20:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2005 19:56 schreef Dodo het volgende:
eigenlijk word je nu wel een beetje iritant, of ligt het alleen maar aan mij


Nu pas?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 31-10-2005 20:49 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

zo worden we wakker?!



Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 06-11-2005 20:32 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Ik ben Goed!


"Sehnsucht"


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-11-2005 19:01 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

heb eindelijk 2 nieuwe nummers gehoord:

Feuer Und Wasser: belachelijk kalm en belachelijk slecht 'gezongen'

Te Quiero Puta: helemaal hilarisch met die trompetten en vrouwenstemmen


Faustian Spirit of the Earth


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-11-2005 19:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe cd best goed, heb 'em nu anderhalve week in huis en hij gaat nog niet vervelen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-11-2005 19:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2005 18:00 schreef Rammsteiner het volgende:


en met betere pop bedoel ik mijn persoonlijke smaak, ..

James Blunt





You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.

And I don't know what to do




WAT EEN PEUTERPLAGIAAT!


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2005 19:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe cd van Rammstein heel goed maar niet zo goed al "mutter" en "reise, reise". Het is wel te horen dat het eigenlijk overgebleven nummers zijn (maar goed, een overgbleven Rammstein-nummer is nog altijd beter als het merendeel van het spul dat nu uitkomt. Wat ik wel tegen vind vallen is de "bonus"DVD wat niet meer is als een commercial voor de aanstaande live DVD. IK bedoel maar; alle nummers komen toch op die DVD te staan en aangezien toch het merendeel van de Rammsteinfans die DVD koopt(en sommige zelfs wel meer als een vermoed ik he rammsteiner?) is het nodeloos dienummers er nu al aan toe te voegen. Nee. dan hadden ze beter een mooie "making of" erbij mogen voegen. Een mooie "making of" voegt ten minste wat toe aan zo een cd (zoals bij bijv. Cannibal corpse en Gorefest). Dat is dus wel een gemiste kans naar mijn mening.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-11-2005 19:30]


Bitterbal
Usericon van Bitterbal
Posted 16-11-2005 19:43 by Bitterbal Wijzig reactieProfiel van BitterbalQuote dit berichthttp://www.delachendepoffer.nl

Er gaat toch niets boven hun eerste 2 CD's, namelijk Sehnsucht en Herzeleid (in willekeurige volgorde )!!!


De oude man en de zee...


Gwaptiva
Usericon van Gwaptiva
Posted 16-11-2005 22:53 by Gwaptiva Wijzig reactieProfiel van GwaptivaQuote dit bericht

De "Live aus Berlin" DVD is waarschijnlijk wel een van mijn favoriete CDs... ziet er fantastisch uit, rockt de pan uit en heeft een atmosfeer van "ik wil daar bij zijn".

Nieuwe CD nog niet gehoord, maar vond "Reise Reise" een beetje tegenvallen.



Doei


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-11-2005 23:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Best een hippe cd, die nieuwe!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-11-2005 8:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 19:43 schreef Bitterbal het volgende:
Er gaat toch niets boven hun eerste 2 CD's, namelijk Sehnsucht en Herzeleid (in willekeurige volgorde )!!!


Inderdaad. Herzeleid en Sehnsucht zijn gaaf. Mutter is nog wel ok, maar de laatste twee zijn gewoon saai.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-11-2005 0:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

k vond Reise Reise ook nog wel meevallen
nummers zoals Keine Lust en Mein Teil, maar sja dit laatste is gewoon ....

Sehnsucht is het überalbum ofzo


Faustian Spirit of the Earth


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-11-2005 10:46 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Wo bist Du is meesterlijk!!!!!! wat een riff wat een stem!


I Find That I Am Not There...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-11-2005 11:54 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 22:53 schreef Gwaptiva het volgende:
De "Live aus Berlin" DVD is waarschijnlijk wel een van mijn favoriete CDs...


is t nou n cd of dvd



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2005 12:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 11:54 schreef 6sic6 het volgende:
is t nou n cd of dvd




Je hebt hier zowel een DVD als CD van.


En misschien heeft hij een DVD-A (Want die is er dacht ik ook uitgekomen).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-11-2005 12:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2005 8:32 schreef altx het volgende:
Inderdaad. Herzeleid en Sehnsucht zijn gaaf. Mutter is nog wel ok, maar de laatste twee zijn gewoon saai.


idd


signature


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 18-11-2005 21:11 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 16 november 2005 19:30 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vind de nieuwe cd van Rammstein heel goed maar niet zo goed al "mutter" en "reise, reise". Het is wel te horen dat het eigenlijk overgebleven nummers zijn (maar goed, een overgbleven Rammstein-nummer is nog altijd beter als het merendeel van het spul dat nu uitkomt. Wat ik wel tegen vind vallen is de "bonus"DVD wat niet meer is als een commercial voor de aanstaande live DVD. IK bedoel maar; alle nummers komen toch op die DVD te staan en aangezien toch het merendeel van de Rammsteinfans die DVD koopt(en sommige zelfs wel meer als een vermoed ik he rammsteiner?) is het nodeloos dienummers er nu al aan toe te voegen. Nee. dan hadden ze beter een mooie "making of" erbij mogen voegen. Een mooie "making of" voegt ten minste wat toe aan zo een cd (zoals bij bijv. Cannibal corpse en Gorefest). Dat is dus wel een gemiste kans naar mijn mening.



Jaja maar wat jij even vergeet of gewoon niet weet, Is dat de Rosenrot Limited over het algemeen ( verschilt bij winkel) 2 euro goedkoper is dan de Normale uitgave!
Jaahhaaaaaa Dat zie je niet vaak he Nou? Nou?

En van live aus berlin is:

Live aus Berlin (Sensored) DVD
Live aus Berlin cd
Live aus Berlin Limited cd
Live aus Berlin Limited with autographs (50 copies) cd
Live aus Berlin advance cd Promo
Live aus Berlin limeted edition Video
Live aus berlin (Vertrauliche ansichtcassette) Video
Live aus Berlin video promo
Live aus Berlin Cassettebandje

Nouja tenminste wat IK in mijn bezit heb dan

Er zal vast nog wel meer zijn HEBBE HEBBE HEBBE!!!



"Sehnsucht"


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen