IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 3e wereldoorlog. Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2004 19:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

sorry, kon het niet laten na de eerste en de tweede zo naast elkaar.

maar we kunnen enigszins serieus discusieren of deze vreselijke activiteit ooit (en dus in onze levensduur) uitbreekt.
Ik denk het niet. wel veel meer kleine schermutselingen maar aangezien er geen tweede supermacht is zal het wel meevallen. en een islamitisch, fundamentalistisch rijkd, de potentiele tegsntander komt er toch nooit.dus...


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 10-06-2004 19:51 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmmm..denk dat China nog wel eens een wereldmacht van formaat kan worden..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-06-2004 19:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

china...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-06-2004 19:53 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Idd China. Terwijl wij ons laten verzwakken door de verzorgingsstaat en Islamterrorisme zijn ze in China bezig met een revolutionaire opbouw van economische en waarschijnlijk ook militaire macht. Of China iets zal zien in een wereldoorlog valt nog niet te stellen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 19:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 19:50 schreef attila_de_hun het volgende:
de potentiele tegsntander komt er toch nooit.dus...


Hahaha....


In 2030 zullen de telgen van de VS hatende ZMmers zelf tot China hatende ZMmers geworden zijn aangezien het alle schijn heeft dat zij weldra de grootste wereldmacht zullen zijn.

Ik denk echter niet dat de VS en China elkaar vijandelijk zullen bejegenen. Al weet ik dit van China nog niet zo zeker. Het is een land wat nog nooit democratie gekend heeft en al duizenden jaren onder allerlei dictatoriale regimes voortbestaat......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 10-06-2004 19:54 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Maar goed..denk niet dat Europa zelf snel een slagveld zal worden..hooguit de Balkan..Het volgende grote conflict zal ongetwijfeld in Afrika of in het Midden-Oosten worden uitgevonden..en de volgende generatie conflicten zal niet over olie gaan, maar om water..want daar is in Afrika en het Midden Oosten een groot tekort van..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2004 19:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 19:51 schreef Borgia het volgende:
Hmmm..denk dat China nog wel eens een wereldmacht van formaat kan worden..


maar willen die niet stiekem hele goede vriendjes worden met de VS( of vice versa, geweldige afzet markt, zoveel chinezen).

maar zou bijv china-india geen spanningen kunnen opleveren. kijk eens hoeveel mensen in ieder land leven. binnkort zijn mogelijk de grondstoffen op en dan moet je verder gaan kijken. en ieder land wil dus zoveel moglijk invloed hebben in de andere aziatische landen.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 10-06-2004 19:58 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

KMFDM. Wat een kutband.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2004 19:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 19:54 schreef Chelman het volgende:
Hahaha....


In 2030 zullen de telgen van de VS hatende ZMmers zelf tot China hatende ZMmers geworden zijn aangezien het alle schijn heeft dat zij weldra de grootste wereldmacht zullen zijn.

Ik denk echter niet dat de VS en China elkaar vijandelijk zullen bejegenen. Al weet ik dit van China nog niet zo zeker. Het is een land wat nog nooit democratie gekend heeft en al duizenden jaren onder allerlei dictatoriale regimes voortbestaat......



zie mijn bovenstaande post. plus, hangen de straaljagers in china niet met plakband aaneen? die hebben geen kans tegen het leger van de VS lijkt me. en als de bevolking nu net zo gehersenspoeld zou zijn als in Noord-Korea. maar china is zo een groot divers land. ik denk dat dat land nog eens uiteen valt.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 19:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 19:58 schreef CoenV het volgende:
KMFDM. Wat een kutband.


Keine Macht Fur Dich Mehr

Foute linksche rakkers...maar Angst is een aardige plaat.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-06-2004 19:59 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Er zullen heus nog wel grote oorlogen plaats vinden, maar of de hele wereld hier bij betrokken raakt?


F*ck hippies


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-06-2004 20:00 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

De mens is te dom om van zijn fouten te leren. Zo voeren we nog steeds oorlogen, zetten we nog steeds concentratiekampen op, hebben we nog steeds schijt aan het verdrag van geneve. Toch betwijfel ik de komst van nog een wereldoorlogen, tegenwoordig kunnen we toch alles platbombarderen. Je zou wel gek zijn als je je buurland aan ging vallen nu.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 10-06-2004 20:00 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 19:59 schreef Chelman het volgende:
Keine Macht Fur Dich Mehr

Foute linksche rakkers...maar Angst is een aardige plaat.


Kein Mitleid Für Die Mehrheit.

Toch?

WWIII is een kutalbum in elk geval, en de hele stijl vind ik weinig boeiend.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 20:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:00 schreef CoenV het volgende:
Kein Mitleid Für Die Mehrheit.

Toch?

WWIII is een kutalbum in elk geval, en de hele stijl vind ik weinig boeiend.


De mening over de betekenis van KMFDM is verschillend....

Zie vele discussies op internet


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-06-2004 20:02 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 19:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar china is zo een groot divers land. ik denk dat dat land nog eens uiteen valt.
Lijkt me sterk. China is altijd al heel groot en divers geweest.


F*ck hippies


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2004 20:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:02 schreef Manifest het volgende:
Lijkt me sterk. China is altijd al heel groot en divers geweest.



en toch redelijk afgezonderd van de buitenwereld, en met een tiraneske keizer/communistische potentaat als leider. maar nu de buitenwereld opeens binnen handbereik is?? ik weet het niet.....


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-06-2004 20:05 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

[offtopic]Kill Mother Fuckin Depeche Mode[/offtopic]

WO 3 valt moeilijk te voorspellen. De vlam kan bij een plotselinge kleine invasie of klein conflict in de pan slaan en trekt een hele regio (of meer) mee...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2004 20:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:02 schreef Chelman het volgende:
De mening over de betekenis van KMFDM is verschillend....

Zie vele discussies op internet

Hey!! On-topic amigo! ga over flutbands maar in een ander topic zeveren.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 20:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:00 schreef arrebar het volgende:
De mens is te dom om van zijn fouten te leren. Zo voeren we nog steeds oorlogen, zetten we nog steeds concentratiekampen op, hebben we nog steeds schijt aan het verdrag van geneve. Toch betwijfel ik de komst van nog een wereldoorlogen, tegenwoordig kunnen we toch alles platbombarderen. Je zou wel gek zijn als je je buurland aan ging vallen nu.


Schijt aan de verdrag van Geneve? Tsja terroristen die met explosieven een bus vol met vrouwen en kinderen hebben daar schijt aan, ik betwijfel echter of ze daar ooit van gehoord hebben....

Oorlog zal nooit verbannen worden. Oorlog is zelfs dare I say een natuurlijk gevolg van het leven in groepen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-06-2004 20:07 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:04 schreef attila_de_hun het volgende:
en toch redelijk afgezonderd van de buitenwereld, en met een tiraneske keizer/communistische potentaat als leider. maar nu de buitenwereld opeens binnen handbereik is?? ik weet het niet.....
Wel eens iets gelezen over de Chinese geschiedenis?
Ze hebben al eeuwen keizers, ik betwijfel het ook of er ooit een republiek komt aangezien de bevolking van China niet zoals in de westerse landen is, anders zou Mao ook afgezet zijn.


F*ck hippies


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2004 20:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:05 schreef Chelman het volgende:
Oorlog zal nooit verbannen worden. Oorlog is zelfs dare I say een natuurlijk gevolg van het leven in groepen.

ja. en aangezien die groepen nu zowat met de neuzen tegen elkaar staan, in tegenstelling tot de relative isolatie van vroeger, is de kans op een conflict alleen maar groter geworden. maar of het WWIII wordt . ik weet het niet.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 20:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:10 schreef attila_de_hun het volgende:
ja. en aangezien die groepen nu zowat met de neuzen tegen elkaar staan, in tegenstelling tot de relative isolatie van vroeger, is de kans op een conflict alleen maar groter geworden. maar of het WWIII wordt . ik weet het niet.


Het is aan elke generatie eigen om te zeggen dat zij in de moeilijkste en gevaarlijkste periode leven en dat als 'we zo doorgaan, het eind weldra zou komen'. Dat zeiden ze 5000 jaar geleden in Egypte en dat zeggen ze nu. Maar wat blijkt....het aantal territoriale conflicten nu en pakweg 500 jaar geleden is helemaal niet gestegen. De schaal van afzonderlijke conflicten is wellicht toegenomen en we krijgen via kranten, Internet en TV te horen wat er daadwerkelijk gebeurt aan de andere kant van de wereld. Maar is de wereld echt gevaarlijker geworden? Ik betwijfel het.

De aarde zal hoogst waarschijnlijk door een volledig onvoorspelbare kataklysme uitgeveegd worden en niet door een oorlog of menselijk handelen. Wanneer? Joost mag het weten. 1000 jaar, 50000 of een miljoen ik zou het niet weten....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-06-2004 20:17 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:15 schreef Chelman het volgende:

De aarde zal hoogst waarschijnlijk door een volledig onvoorspelbare kataklysme uitgeveegd worden en niet door een oorlog of menselijk handelen. Wanneer? Joost mag het weten. 1000 jaar, 50000 of een miljoen ik zou het niet weten....

Of misschien volgende maand.

De geschiedenis blijft zich herhalen.


F*ck hippies


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-06-2004 20:21 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik denk dat india en pakistan ook nog wen eens iets kunnen ontlokken. Pakistan kan Tjetjenië ook nog wel eens te hulp schieten of er iig een bondgenoot van worden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 20:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:21 schreef arrebar het volgende:
Pakistan kan Tjetjenië ook nog wel eens te hulp schieten of er iig een bondgenoot van worden.


Hoe kom je daar nou weer bij?

Die Tsjetjenen mogen wat mij betreft overigens de K krijgen. Altijd was het een bron van criminaliteit en maffiapraktijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-06-2004 20:23]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-06-2004 20:23 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:21 schreef Chelman het volgende:
Hoe kom je daar nou weer bij?
Beide moslim?


F*ck hippies


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen