IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 3e wereldoorlog. Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-06-2004 20:41 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2004 20:34 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Sji'itsch Iran samen met soenitisch Pakistan?
Dan eerder tegen elkaar...
Engeland en Frankrijk konden rond 1900 ook niet echt goed met elkaar opschieten. Het had weinig gescheeld of die landen hadden oorlog.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-06-2004 20:45 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:41 schreef arrebar het volgende:
Engeland en Frankrijk konden rond 1900 ook niet echt goed met elkaar opschieten. Het had weinig gescheeld of die landen hadden oorlog.

Correct. Het kan zo gebeuren.
Cuba-crisis kwam het dichtste bij WO3.
Iraakse invasie van Koeweit had ook een flinke impact.
Elk land kan zo'n stunt uithalen en voor je het weet heb je de megatonnen aan het dansen...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-06-2004 20:46 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2004 20:40 schreef Chelman het volgende:
Dat was niet de conlcusie van dat rapport. De conlusie was: 'In 21 landen schort er wat' en niet: 'In 21 landen is het dramatisch gesteld'.

Verder is AI gewoon een kutorganisatie die het al een schending van de mensenrechten vindst wanneer er geen Playstation in de cel staat.



Nu snap ik waarom ze ook zo over rusland lopen te zeuren....


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 20:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:46 schreef arrebar het volgende:
Nu snap ik waarom ze ook zo over rusland lopen te zeuren....


Ken je het verhaal 'The Boy Who Cried Wolf'?:

quote:

A boy is tending a flock of sheep on a hill and gets bored. To alleviate his boredom, he cries "Wolf! Wolf!" This gets the attention of the local villagers, who run up the hill to help drive away the wolf. Initially, they believe the boy's tall tales of driving off the wolf single-handedly, becoming quite angry with the boy when they discover that there was in fact no lupine threat. They sternly admonish him not to cry wolf if there is in fact no wolf, and no danger.

The next day, the boy cries "Wolf! Wolf!" again, and again the villagers run up the hillside to find, again, no wolf. The villagers again tell the boy not to cry wolf.

The following day, the boy does it again, but this time there really is a wolf. However, the villagers don't heed his cry for help, and the wolf kills the flock (and in some versions of the tale, the boy as well).



Amnesty maakt een zooi legitieme meldingen maar ook een enorme berg aan onzin en fabels. Ze gooien daarmee hun eigen glazen in.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-06-2004 20:52 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Dit is allemaal gepland door agitatoren uit zijn op totale destructie.


F*ck hippies


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-06-2004 21:49 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Binnenkort staat er een machtig man op die ons afhelpt van de moslim-plaag let maar op mijn woorden.


Kankerlul


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-06-2004 21:55 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

DIE HEBEN WE AL! PRESIDENT BUSH!
En zijn maat Balkende!

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 10-06-2004 21:56]


F*ck hippies


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-06-2004 21:56 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ik doelde eigenlijk op ons vaderland


Kankerlul


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-06-2004 22:04 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Sinds wanneer komt Balkende uit Amerika?


F*ck hippies


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-06-2004 22:11 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ik heb het dus over moslim NEDERLAND I don't give a fuck wat er gebeurt in die andere landen zolang ze daar zitten vind ik het prima !


Kankerlul


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-06-2004 22:12 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2004 21:56 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik doelde eigenlijk op ons vaderland
Mat Herben?


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-06-2004 22:13 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 22:12 schreef arrebar het volgende:
Mat Herben?

NEEEEEJ jullie begrijpen het niehiettt


Kankerlul


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 10-06-2004 22:13 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Is het misschien mogelijk dat er volgende maand weer een terroristische aanval komt op een of andere wereld stad?
11/9 Amerika
11/3 Madrid
11/6 ??


Of is dat wat ver gezocht?

[Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 10-06-2004 22:22]


..


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-06-2004 22:14 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 22:13 schreef venom rules het volgende:
Is het misschien mogelijk dat er morgen weer een terroristische aanval komt op een of andere wereld stad?
11/9 Amerika
11/3 Madrid
11/6 ??


Of is dat wat ver gezocht?

Er is inderdaad een grote aanval gepland voor de zomer en aangezien juli bij de zomer hoort zou je best wel eens gelijk kunnen hebben


Kankerlul


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-06-2004 22:19 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 22:13 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
NEEEEEJ jullie begrijpen het niehiettt
Misschien begrijp jij het niet


F*ck hippies


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-06-2004 22:20 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 22:19 schreef Manifest het volgende:
Misschien begrijp jij het niet


Nee sorry dat kan niet.


Kankerlul


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 10-06-2004 22:21 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Shit verkeerde knop

[Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 10-06-2004 22:22]


..


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-06-2004 22:24 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2004 22:13 schreef venom rules het volgende:
Is het misschien mogelijk dat er morgen weer een terroristische aanval komt op een of andere wereld stad?
11/9 Amerika
11/3 Madrid
11/6 ??


Of is dat wat ver gezocht?
Als er tussen 11 september en 11 maart 911 dagen zaten dan zal er tussen 11 maart en de volgende aanslag of 411 dagen zitten of 114 dagen. 411 dagen zou betekenen dat het laat in april plaatsvind. 26 april volgend jaar ofzo. 114 dagen zou betekenen dat het op 2 juli plaats zou vinden. 2 juli is een vrijdag maar 26 april 2005 is een dinsdag. Dus vanzelfsprekend lijkt me dat waarschijnlijker.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-06-2004 22:30 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

net alsof ze dat helemaal gaan uitrekenen


Kankerlul


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-06-2004 22:33 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

mwa, tussen 11 september en 11 maart klopte het anders wel.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-06-2004 22:34 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

yeps klopr maar ik denk toch echt dat dat louter toeval is...


Kankerlul


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-06-2004 22:37 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Er zijn geen wis en natuurkundigen nodig bij al-quada, die vervelen zich natuurlijk dood en gaan dan maar dit soort geintjes bedenken.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 10-06-2004 22:48 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 10 juni 2004 22:24 schreef arrebar het volgende:
Als er tussen 11 september en 11 maart 911 dagen zaten dan zal er tussen 11 maart en de volgende aanslag of 411 dagen zitten of 114 dagen. 411 dagen zou betekenen dat het laat in april plaatsvind. 26 april volgend jaar ofzo. 114 dagen zou betekenen dat het op 2 juli plaats zou vinden. 2 juli is een vrijdag maar 26 april 2005 is een dinsdag. Dus vanzelfsprekend lijkt me dat waarschijnlijker.

Hoe kom je bij die 114 en 411?


..


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-06-2004 22:54 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 22:37 schreef arrebar het volgende:
Er zijn geen wis en natuurkundigen nodig bij al-quada, die vervelen zich natuurlijk dood en gaan dan maar dit soort geintjes bedenken.

waarom zou je in godsnaam een theorie gaan zitten bedenken voor een aanslag die je wil plegen, mensen denk toch niet zo ver, net alsof die gasten erop zittente wachten dat een stel pikkies in Nederland weten wanneer die aanslag gepleegd gaat worden!


Kankerlul


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-06-2004 23:06 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 21:56 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik doelde eigenlijk op ons vaderland
Mjoamjoa, relax relax, ik ben nog bezig met organiseren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen