IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 3e wereldoorlog. Vorige pagina | Volgende pagina
Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-06-2004 23:15 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 23:06 schreef Misanthrope het volgende:
Mjoamjoa, relax relax, ik ben nog bezig met organiseren.
Wanneer komt die Partei


F*ck hippies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-06-2004 23:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

La lucha armada!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-06-2004 23:37 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2004 22:48 schreef venom rules het volgende:
Hoe kom je bij die 114 en 411?

kut, maart is de derde maand, dan moet het 113 en 311 zijn.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 11-06-2004 0:50 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij had Nostradamus ook een interessante theorie.

Volgens hem komt er deze eeuw een 3e wereldoorlog tussen de 'westerse wereld' en de moslimwereld, deze oorlog zou vernietigender en wreder zijn dan zijn voorgangers. Deze oorlog zou alleen maar gewonnen worden als de Adelaar (VS) en de Beer (Rusland / voormalig Sovjetunie?) de handen ineen slaan.

Het blijven wazige theorien en ik weet ook niet of het klopt wat ik zeg, want het is ook een tijd geleden dat ik vluchtig hier een artikel over las.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-06-2004 12:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 0:50 schreef Y Draig Goch het volgende:
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij had Nostradamus ook een interessante theorie.

Volgens hem komt er deze eeuw een 3e wereldoorlog tussen de 'westerse wereld' en de moslimwereld, deze oorlog zou vernietigender en wreder zijn dan zijn voorgangers. Deze oorlog zou alleen maar gewonnen worden als de Adelaar (VS) en de Beer (Rusland / voormalig Sovjetunie?) de handen ineen slaan.

Het blijven wazige theorien en ik weet ook niet of het klopt wat ik zeg, want het is ook een tijd geleden dat ik vluchtig hier een artikel over las.


Wow.. wat een nauwkeurige voorspelling.. 'deze eeuw' .. het zit hem altijd in de details bij deze man


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-06-2004 12:20 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Dat kwam door z'n strakke groene broek


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-06-2004 12:35 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2004 20:48 schreef Chelman het volgende:
Ken je het verhaal 'The Boy Who Cried Wolf'?:



Amnesty maakt een zooi legitieme meldingen maar ook een enorme berg aan onzin en fabels. Ze gooien daarmee hun eigen glazen in.



Je beeld is werkelijk eenzijdig. Moslimlanden en communistische landen zijn slecht en that's it. Maar ook bij westerse landen zitten grote fouten met betrekking tot diezelfde mensenrechten. Het is geen kattepis wat ze bij amnestie aanvechten. Integendeel, het gaat hun juist om bijvoorbeeld het vastzetten zonder een eerlijk proces en dergelijke misstanden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2004 12:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Amnesty International? Stelletje tyfuslijers zijn dat ... breek me de bek niet los van die egostrelers.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-06-2004 12:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 12:35 schreef arrebar het volgende:
Je beeld is werkelijk eenzijdig. Moslimlanden en communistische landen zijn slecht en that's it. Maar ook bij westerse landen zitten grote fouten met betrekking tot diezelfde mensenrechten. Het is geen kattepis wat ze bij amnestie aanvechten. Integendeel, het gaat hun juist om bijvoorbeeld het vastzetten zonder een eerlijk proces en dergelijke misstanden.


Waar heb je mij zien schrijven dat moslimlanden slecht zijn?

Communistische landen zijn per definitie slecht, communisme is een totalitair stelsel waar ik geen legitimiteit in kan vinden.

Dit alles terzijde, zie ik geen enkele relatie tussen mijn mening aangaande de Islam en Comunisme en het feit dat Amnesty nu eenmaal veel onzinnige meldingen maakt? Wat heeft Amnesty in godesnaam met de Islam of Communisme te maken?

Je moet je geen dingen inbeelden die jij DENKT dat ik of iemand anders vindt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-06-2004 13:09 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 11 juni 2004 12:48 schreef Chelman het volgende:
Waar heb je mij zien schrijven dat moslimlanden slecht zijn?

Communistische landen zijn per definitie slecht, communisme is een totalitair stelsel waar ik geen legitimiteit in kan vinden.

Dit alles terzijde, zie ik geen enkele relatie tussen mijn mening aangaande de Islam en Comunisme en het feit dat Amnesty nu eenmaal veel onzinnige meldingen maakt? Wat heeft Amnesty in godesnaam met de Islam of Communisme te maken?

Je moet je geen dingen inbeelden die jij DENKT dat ik of iemand anders vindt.

Nouja ik merk toch duidelijk dat de westerse landen niks slechts kunnen doen. Daarintegen kan een communistisch land niks goeds doen. Hoe subjectief kun je zijn.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-06-2004 13:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 13:09 schreef arrebar het volgende:
Nouja ik merk toch duidelijk dat de westerse landen niks slechts kunnen doen. Daarintegen kan een communistisch land niks goeds doen. Hoe subjectief kun je zijn.
Subjectief of niet, dat heeft geen reet mijn mening over Amnesty te maken....

Amnesty maakt nu eenmaal heel veel foute en onterechte meldingen. Je hebt mij niet horen specificeren om welke meldingen het gaat, of wel? Jij maakt zelf de conclusie dat ik dus daarmee over de communisme en zo heb, terwijl dat helemaal niet ter zaken doet....



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2004 13:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 13:16 schreef Chelman het volgende:
Subjectief of niet, dat heeft geen reet mijn mening over Amnesty te maken....

Amnesty maakt nu eenmaal heel veel foute en onterechte meldingen. Je hebt mij niet horen specificeren om welke meldingen het gaat, of wel? Jij maakt zelf de conclusie dat ik dus daarmee over de communisme en zo heb, terwijl dat helemaal niet ter zaken doet....




Als dat zo is is dat een stomme zet. Amnesty heeft een bewonderingswaardig doel. Maar door foutieve medlingen te geven gooit ze haar eiegen ruiten in.

Wat die moslimlamden betreft, ik kan me er geen een bedenken waar ik zou willen wonen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-06-2004 13:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Turkije, UAE en Qatar zijn prima te doen. (die laatste wat minder voor vrouwen...)



...u heeft meel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-06-2004 13:34 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Inderdaad Turkije is GOED te doen


F*ck hippies


Corallus Hortulanus
Usericon van Corallus Hortulanus
Posted 11-06-2004 16:49 by Corallus Hortulanus Wijzig reactieProfiel van Corallus HortulanusQuote dit berichthttp:// http://groups.msn.com/_Secure/0QQAAAPQTO5Z0rO49ZhiA0v2uidlE8IXyUcGZFu*vOZ6dUC51nYIMl5wVQYOnNgfShb6n9Zj7giHTwgdwKcprz1h!9xpFstUOAhMzqEXpx9Q/heet.jpg?dc=4675480153528497795

volgens dezelfde Nostradamus zou de 4de wereld oorlog weer met knuppels en dergelijke gevoerd worden... ik ben benieuwd...


When you use brute force and it doesn't work, your not using enough


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-06-2004 16:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 16:49 schreef Corallus Hortulanus het volgende:
volgens dezelfde Nostradamus zou de 4de wereld oorlog weer met knuppels en dergelijke gevoerd worden... ik ben benieuwd...


Dat was volgens mij Einstein....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Corallus Hortulanus
Usericon van Corallus Hortulanus
Posted 11-06-2004 17:09 by Corallus Hortulanus Wijzig reactieProfiel van Corallus HortulanusQuote dit berichthttp:// http://groups.msn.com/_Secure/0QQAAAPQTO5Z0rO49ZhiA0v2uidlE8IXyUcGZFu*vOZ6dUC51nYIMl5wVQYOnNgfShb6n9Zj7giHTwgdwKcprz1h!9xpFstUOAhMzqEXpx9Q/heet.jpg?dc=4675480153528497795

quote:
Op 11 juni 2004 16:51 schreef Chelman het volgende:
Dat was volgens mij Einstein....


nee joh die splitste die atomen enzo... e=mc2

wat dus bij de derde wereldoorlog volgens nostradamus wel eens zou kunnen gebeuren... hehehe


When you use brute force and it doesn't work, your not using enough


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-06-2004 17:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 17:09 schreef Corallus Hortulanus het volgende:
nee joh die splitste die atomen enzo... e=mc2

wat dus bij de derde wereldoorlog volgens nostradamus wel eens zou kunnen gebeuren... hehehe


"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." -- Albert Einstein



En bedankt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2004 18:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 16:49 schreef Corallus Hortulanus het volgende:
volgens dezelfde Nostradamus zou de 4de wereld oorlog weer met knuppels en dergelijke gevoerd worden... ik ben benieuwd...


Nee datheeft Nostradamus niet gezegd.En weet je hoe men dat kan weten? dat is niet Nosty's stijl, veel de direct en makkelijke te intepreteren. Nostradamus zou iets schrijven van:

"In het 12e uur daalt de griffioen uit het oosten neer om de wilg te schillen terwijl de bakker met een paarse muts zwijgend toekijkt".



Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-06-2004 18:34 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Tjah, zoals Nostro voorspelt kan iedereen wel voorspellen.
De lieve oude Nostro is een oud voorbeeld van onze lieve goede Jomanda.


F*ck hippies


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-06-2004 19:49 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 10 juni 2004 19:53 schreef Misanthrope het volgende:
Idd China. Terwijl wij ons laten verzwakken door de verzorgingsstaat en Islamterrorisme zijn ze in China bezig met een revolutionaire opbouw van economische en waarschijnlijk ook militaire macht. Of China iets zal zien in een wereldoorlog valt nog niet te stellen.



++++++1



Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-06-2004 19:50 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

La lucha armada!


F*ck hippies


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-06-2004 16:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 16:51 schreef Chelman het volgende:
Dat was volgens mij Einstein....

quote:
Op 11 juni 2004 17:09 schreef Corallus Hortulanus het volgende:
nee joh die splitste die atomen enzo... e=mc2

wat dus bij de derde wereldoorlog volgens nostradamus wel eens zou kunnen gebeuren... hehehe

quote:
Op 11 juni 2004 17:11 schreef Chelman het volgende:
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." -- Albert Einstein



En bedankt.


Voor ANUS.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Corallus Hortulanus
Usericon van Corallus Hortulanus
Posted 17-06-2004 19:33 by Corallus Hortulanus Wijzig reactieProfiel van Corallus HortulanusQuote dit berichthttp:// http://groups.msn.com/_Secure/0QQAAAPQTO5Z0rO49ZhiA0v2uidlE8IXyUcGZFu*vOZ6dUC51nYIMl5wVQYOnNgfShb6n9Zj7giHTwgdwKcprz1h!9xpFstUOAhMzqEXpx9Q/heet.jpg?dc=4675480153528497795

ik dacht echt dat het die malliot boy nostro was... mijn fout... lol

jullie lezen wel al te graag het laatste deel van me nick; waar het hart vol van is stroomt de mond van over?


When you use brute force and it doesn't work, your not using enough


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-06-2004 19:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2004 19:33 schreef Corallus Hortulanus het volgende:
ik dacht echt dat het die malliot boy nostro was... mijn fout... lol

jullie lezen wel al te graag het laatste deel van me nick; waar het hart vol van is stroomt de mond van over?


Corallus hortulanus????Iets zegt me dat jij tuinboas hebt....


spelfout weggehaald...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen