IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Kreator Vorige pagina | Volgende pagina
Scot
Usericon van Scot
Posted 22-10-2004 14:59 by Scot Wijzig reactieProfiel van ScotQuote dit bericht

jawel, al is het wel wat minder. Ik vond het wel geslaagd. Veel bands zijn ineens weer "terug van weggeweest" Vorige week heb ik Exciter gezien, het is gewoon niet meer wat het ooit geweest is. Ook de "nieuwe" Death Angel volgens de recenties was het weer helemaal "ouwerwetse Bay area thrash" Helaas, het lijkt er in de verste verte niet op. Soms vind ik het jammer dat al die bands ineens weer "terug" moeten komen, vaak is het een slap aftreksel van vervlogen tijden. Sommige dingen moet je gewoon laten voor wat het is.


Eli Baltuti Ima''Idu Mituti


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-10-2004 15:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 14:59 schreef Scot het volgende:
jawel, al is het wel wat minder. Ik vond het wel geslaagd. Veel bands zijn ineens weer "terug van weggeweest" Vorige week heb ik Exciter gezien, het is gewoon niet meer wat het ooit geweest is. Ook de "nieuwe" Death Angel volgens de recenties was het weer helemaal "ouwerwetse Bay area thrash" Helaas, het lijkt er in de verste verte niet op. Soms vind ik het jammer dat al die bands ineens weer "terug" moeten komen, vaak is het een slap aftreksel van vervlogen tijden. Sommige dingen moet je gewoon laten voor wat het is.


Heb je de nieuwe Nasty savage gehoord? Een van de weinige reunies die wel een cd heeft opgeleverd die de vergelijking met het ouder materiaal kan doorstaan.


Scot
Usericon van Scot
Posted 22-10-2004 15:29 by Scot Wijzig reactieProfiel van ScotQuote dit bericht

ja, dat is idd een lekkere cd


Eli Baltuti Ima''Idu Mituti


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-11-2004 13:19 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Kheb Enemy Of God net binnen, is geen steek anders dan violent revolution.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Orion
Usericon van Orion
Posted 11-11-2004 13:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

HOE KOM JE ERAAN!?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-11-2004 13:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 13:19 schreef Orion het volgende:
HOE KOM JE ERAAN!?



Hij heeft een promo gekocht.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-11-2004 13:26 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 11 november 2004 13:19 schreef Orion het volgende:
HOE KOM JE ERAAN!?

Ik zit in de redactie van zwaremetalen, weet je nog....


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Orion
Usericon van Orion
Posted 11-11-2004 13:30 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 13:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Hij heeft een promo gekocht.


HOMO !


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2004 15:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Mille verklaart het begrip 'rock' op de duitse Kinderkanal:







KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 24-11-2004 15:37 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Haha, die tweede foto is geniaal.
Lijkt me een leuke uitzending trouwens.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-11-2004 15:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, hij heeft op die tweede foto een blik in z'n ogen alsof ie al die kutkinderen wel kan vermoorden.


spelfout weggehaald...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-11-2004 16:00 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 13:19 schreef arrebar het volgende:
Kheb Enemy Of God net binnen, is geen steek anders dan violent revolution.


Lekkere plaat dus!! Of is 't een echte herhaling? Als ze dezelfde stijl doorgezet hebben kan ik er niet om rouwen, Violent Revolution vind ik een lekker schijfje..

En geniale foto's! Heersch!


..."Hate can only create more hate"...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-11-2004 16:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 15:33 schreef Chelman het volgende:




Ik zal nooit meer iets downloaden van Kreator meneer Mille.

(maar ik ben godverdikkeme wel erg benieuwd naar hun aanstaande cd)

Heb jij dat gezien Chelman? Zoja, hoe ging dat programma? Speelde hij live riffs van "Under the guillotine" of zo? (Plus zang??)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-11-2004 16:20]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-11-2004 16:27 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

als het binnenkort nog eens herhaald wordt, kan ik het wel ff tapen ofzo... zoek het maar op www.kika.de (ja ik ga niet alles voor jullie doen ) en mail het maar.



Bruce Banner


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 24-11-2004 16:44 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Ik heb die laatste cd even gedownload en hij klinkt goed. Ik vind het hem beter dan Violent Revolution, zeker wel...
Vooral het nummer 'Murder Fantasies' is gaaf!


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 24-11-2004 16:45 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 24 november 2004 16:44 schreef ouwe het volgende:
Ik heb die laatste cd even gedownload en hij klinkt goed. Ik vind het hem beter dan Violent Revolution, zeker wel...
Vooral het nummer 'Murder Fantasies' is gaaf!

Dat is toch dat nummer met die man van Arch Enemy?


..


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 24-11-2004 16:49 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Stimmt ja


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-11-2004 17:08 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wereldplaat !
heerlijke agressieve thrash ( Enemy of God , World Anarchy etc) afgewisseld door wat meer melodieuse nummers ( Dying Race Apocolypse, voices of the dead,one evil comes [a million follow].
vind het zelf gewoon de perfecte mix tussen kreator in de jaren 80&90 ( Renewal,Cause For Conflict ed.)
productie is gewoon weer om van te smullen,.
dit is THRASH anno 2004 (voor mij )



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2004 17:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 17:08 schreef Orion het volgende:
productie is gewoon weer om van te smullen,.
dit is THRASH anno 2004



2005


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 24-11-2004 17:44 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Haha, die foto's zijn briljant!
Ouwe 80's Thrasher tussen al die koters en zo'n hippe 'kids' presentator!
Enemy Of God wordt zo te horen een verplichte aanschaf zodra hij eenmaal in de schappen ligt. Hopelijk weer ouderwets rossen!


Jullie zijn allemaal negers!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-11-2004 18:49 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

De nieuwe cd heerscht!!!!!!!!!!!!!


Zo, dat wou ik ff kwijt.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-11-2004 19:11 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

heb zin om ze in februari te gaan zien


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2004 19:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Van een ander forum:

quote:
I only catched the last few minutes of it, but those were amusing as hell. Highlights include Mille trying to explain to little kids why Metallica are soulless sellouts (the host tried to help: "I guess it has something to do with playing live?" - "Oh well, kind of... no."), Mille telling the audience that, despite what they had just seen in a clip, Limp Bizkit and Linkin Park are in no way Metal, and one boy asking him if his hair is real. It was really informative.


[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-11-2004 19:47]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 24-11-2004 20:15 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

Renewal,Cause For Conflict ed. !!!!

laat dat e.d. dan alsjeblieft weg, die twee platen staan behoorlijk los van de rest van de kreator discografie... en we weten allemaal dat kreator niet zo als die platen hoort te klinken


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-11-2004 20:17 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 17:09 schreef Chelman het volgende:
2005



*zucht


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen