IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Kreator Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 24-02-2004 20:45 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

is het zo'n strop voor je


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-02-2004 20:47 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik zge niet dat Kreator het niet waard is (in tegendeel), maar ik heb alleen Violent Revolution, Pleasure to Kill , Renewal en Live Kreation orgineel. De andere albums wil ik zeker orgineel hebben maar ik moet nog zoveel andere cd's kopen die ik al helemaal niet heb


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-02-2004 20:49 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

tsjah als je ze allemaal voor 13 euro per stuk koop in winkels en mailorders ja dan is het een dure grap.
koop zelf vaak cd's voor 5 euro op ebay en 2dehands.nl dan is het nog wel te doen lijkt me.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-02-2004 20:50 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

*uche*
Renewal 4,50 (2e hands ). Ik zou wel gek zijn om die voor de nieuwprijs te kopen terwijl ik voor hetzelfde bdrag Coma Of Souls kon hebben....


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 24-02-2004 21:48 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Maa ik heb nog steeds mijn "after the attack" pic LP nog niet!

van SODOM zoek ik nog de "til death do us unite" en "expurse of sodomy" pic discs....

Hmmm....



Orion
Usericon van Orion
Posted 24-02-2004 22:06 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik wil wel voor je zoeken zondag wat mag hij kosten???


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 25-02-2004 8:50 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Voor die "after the attack" heb ik zo'n 30 EURO over....



Orion
Usericon van Orion
Posted 25-02-2004 11:00 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik zal voor je kijken wat ik kan doen! schiet het wel voor


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 25-02-2004 12:22 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Kijk maar of je het geld hebt laat anders maar zitten hoor je eigen aankopen gaan DIK voor!


Maar wel bedankt!


Cheers

hans



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-02-2004 18:18 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Is het iemand wel eens opgevallen dat op de dvd bij het with full force stuk de plug van Mille's gitaar er bij het 2e nummer ineens uit is.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-02-2004 18:52 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 18:18 schreef arrebar het volgende:
Is het iemand wel eens opgevallen dat op de dvd bij het with full force stuk de plug van Mille's gitaar er bij het 2e nummer ineens uit is.


Nee! Ik ga het echt 's opzoeken, hehehe..


..."Hate can only create more hate"...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-02-2004 19:21 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 27 februari 2004 18:52 schreef Immortella het volgende:
Nee! Ik ga het echt 's opzoeken, hehehe..

Het gaat dus om tormentor, het viel mij ineens op.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Orion
Usericon van Orion
Posted 15-03-2004 17:51 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

The songwriting process of the new Kreator album is slowly but shurely taking form ! Those who´ve allready heard some material discribe it as complex, intense,fast, violent and melodic. We got a short statement from Mille this morning:

" Dear friends. Writing and aranging a new record is always exciting, interesting, painfull and somtimes frustrating. Right now, we are producing demos, collecting ideas, arange and rearange stuff, listen to riffs, get excited about stuff and throw shit away. It´s like doing a puzzle ! We´ve got the rough versions of seven songs so far and the shit sounds fuckin brutal ! Be patient, as soon as there´s more details, you´ll read ´em here first!
Greetings from Essen,. Mille " !




Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 15-03-2004 17:54 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

coma of souls

dat blijf ik toch de gaafste vinden, die nieuwe tja ik zit nooit echt te wachten op nieuw spul, als het er eenmaal is luister ik het wel een keer. (oudjes fan )



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-03-2004 17:04 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

voor de diehards: Mille Petrozza zingt enkele stukken op de bonusversie van Mysteria.. op het laatste album (hellfire club) van landgenoten Edguy


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-03-2004 17:07 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hoe heet dat nummer?
edgay das toch powermetal?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 21-03-2004 17:08 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 17:07 schreef Orion het volgende:
hoe heet dat nummer?
edgay das toch powermetal?

Beangstigend he.


mvg wk10


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-03-2004 17:10 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ja nogal


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-03-2004 17:12 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 17:07 schreef Orion het volgende:
hoe heet dat nummer?
edgay das toch powermetal?


zoals ik zla zei heet het nummer Mysteria. Maar dan wel de bonusversie.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-03-2004 17:13 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Zoveel tekst heeft hij niet maar dna nog


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-03-2004 17:32 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

zie wel mysteria alt numemr 14 van een cd is dat hem?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-03-2004 17:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Jups. Ik zei al, veel tekst heeft hij niet. In het begin en vrijwel heelmaal op het einde zingt hij wat.
Je weet dat je de goede versie hebt, als het NIET begint met "Welcome, to the freakshow!"

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 21-03-2004 17:39]


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 21-03-2004 17:55 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 15 maart 2004 17:54 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ik zit nooit echt te wachten op nieuw spul, als het er eenmaal is luister ik het wel een keer. (oudjes fan )

Ach, Kreator thrasht iig nog altijd lekker.
Ik ben ook blij dat ze na Endorama en Outcast weer meer zijn gaan thrashen!!

Hoewel ik Endorama ook best tof vind



Orion
Usericon van Orion
Posted 21-03-2004 18:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 17:37 schreef Tormented soul het volgende:
Jups. Ik zei al, veel tekst heeft hij niet. In het begin en vrijwel heelmaal op het einde zingt hij wat.
Je weet dat je de goede versie hebt, als het NIET begint met "Welcome, to the freakshow!"


nou ik heb het numemr gedownload ik hoor het niet hoor


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-03-2004 18:49 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Luister nog eens en let op bij:

- 0.40 min
- 1.40 min
- 5.05 min


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen