IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Kreator Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 19-12-2003 12:07 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Thanx...maar op ebay kan ik hem niet vaak vinden en als ie erop staat wordt ie vaak FUCKING duur....

het is een van de moeilijkst te verkrijgen NOISE records pic LP's!

OK misschien sommige Celtic Frost nog moeilijker...



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-12-2003 23:39 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 december 2003 12:07 schreef enforcer het volgende:

OK misschien sommige Celtic Frost nog moeilijker...


ik heb tragic serenades en emperor's return op pic.lp.

zijn er dan nog meer?


Oud Vuil.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-12-2003 16:10 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb vorige week voor 4,50 euro op de gok Renewal gekocht... damn dat valt vies tegen (zelfs voor die prijs). Ik vind het maar een saai album . Pleasure to kill staat daar zo ongelofelijk ver boven


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-12-2003 17:54 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Haha, Renewal ja, dat is een toonaangevend album van de kut-periode van Kreator.

Endless Pain en Pleasure to Kill rossen het hardst.


Ik, Wil Schuurman


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 27-12-2003 18:13 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2003 17:54 schreef Snagger het volgende:
Haha, Renewal ja, dat is een toonaangevend album van de kut-periode van Kreator.

Endless Pain en Pleasure to Kill rossen het hardst.

en niet te vergeten Coma of Souls


wuust robuust


Orion
Usericon van Orion
Posted 28-12-2003 12:29 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Nummers als renewal en europe after the rain( ) staan live anders als een huis


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-12-2003 17:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2003 12:29 schreef Orion het volgende:
Nummers als renewal en europe after the rain( ) staan live anders als een huis

Renewal stata inderdaad erg strak op Live Kreation (heb ze nog nooit live aan het werk gezien). Vind het soieso het leukste nummer van de cd


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 08-01-2004 15:31 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Ik vind de nummers op Extreem Agression im sommige gevallen beter dan op bv. pleasure te kill, toch vind ik door de productie die plaat beter.
maarja, het heerscht allemaal gewoon tot en met coma of souls

[Dit bericht is gewijzigd door Nimmer nuchter op 08-01-2004 15:31]


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-01-2004 17:14 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ahh kheb live kreator nu binnen. Fucking heersch.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-01-2004 18:20 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 17:14 schreef arrebar het volgende:
Ahh kheb live kreator nu binnen. Fucking heersch.


NU pas


Orion
Usericon van Orion
Posted 27-01-2004 23:43 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 17:14 schreef arrebar het volgende:
Ahh kheb live kreator nu binnen. Fucking heersch.


jupe die overheerscht de destruction en sodom dvd nu al


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 28-01-2004 8:02 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik vind adt absoluut niet! vind het concert heel gemaakt en spuur studiowerk!

kijk maar eens naar de bonus opnamen van WFF die ECHT live zijn en luister eens naar het verschil!

Er is ontzettend aan gesleuteld...het bonus deel is nog het leukste en de packaging is ook super absoluut!



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-01-2004 9:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 27 januari 2004 18:20 schreef Tormented soul het volgende:
NU pas
Ja ik kwam em voor 16 euro tegen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-01-2004 9:59 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 28 januari 2004 8:02 schreef enforcer het volgende:
Ik vind adt absoluut niet! vind het concert heel gemaakt en spuur studiowerk!

kijk maar eens naar de bonus opnamen van WFF die ECHT live zijn en luister eens naar het verschil!

Er is ontzettend aan gesleuteld...het bonus deel is nog het leukste en de packaging is ook super absoluut!


Ja als live opname is het zeker minder, ik kan me niet voorstellen dat ze tijdens een show zon goed geluid hadden als op de dvd. Maargoed het blijft een heerschend schijfje, maakt niet uit hoe lang ze hebben lopen mixen. Nu is het wachten op de destruction en de sodom dvd


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 28-01-2004 10:16 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Kreator heeft vaak een vet live geluid hoor..maar alle lagen gitaar die ik op de DVD hoor zijn niet allemaal live....zelfde geld voor de zang..de solo's etc...

verdre is het zeker ene goede DVD hoor...alleen de setlist zitten nog veel te veel zaadnummers in, van de mindere jaren 90 releases van Kreator...

Maar al die clips etc zoijn echt super vermakelijk en ze hebben duidelijk kosten noch moeite gespaard voor die DVd het ziet er allemaal erg verzorgd uit.

Maar SPV stopt ook veel geld in Kreator, geloof maar niet dat SODOM eenzelfde bdget ter beschikking staat en Destruction al helemaal niet!



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-01-2004 10:18 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Destruction heeft een ander label dus misschien dat hun wel meer geld krijgen, maar ik denk het niet. Hoe dan ook heerscht de live kreator versie van pleasure to kill stukken beter dan de cd versie, die cd versie heeft wel zon kut geluid.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 28-01-2004 10:28 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nuclear Blast heeft veel te veel bands die een hogere prioriteit hebben dan DESTRUCTION (denk aan MANOWAR, ANTHRAX, DIMMU BORGIR, HAMMERFALL) dus dat zal wel niet!

SPV is effe minder nu ze Judas Priest niet meer hebben, je hebt nog MOTORHEAD en SAXON op dat label maar denk dat KREATOR en SODOM een behoorlijke vis zijn voor dat label!

Zowel SODOM als KREATOR verkopen toch nog meer dan 100.000 stuks van een nieuw album!



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-02-2004 20:31 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Shit, zit net een tijdje Endorama te luisteren, maar ik moet zeggen dat het me veel minder tegenvalt dan eerst!


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-02-2004 20:33 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

tis ook geen slechte cd alleen is het geen kreator cd zou eerder een goede moonspell cd zijn / of een andere band in die stijl


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-02-2004 20:35 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Waar bljft godverdomme het nieuwe album .
Ik heb Live Kreation geloof ik iets teveel gedraait de laatste maanden... NEED NEW MATERIAL!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-02-2004 20:36 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 20:33 schreef Orion het volgende:
tis ook geen slechte cd alleen is het geen kreator cd zou eerder een goede moonspell cd zijn / of een andere band in die stijl
Mja, zang kan me niet echt boeien op die plaat, ik bekijk het nu gewoon als een heel andere band, dan is het goed te doen!


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-02-2004 20:37 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 20:35 schreef Tormented soul het volgende:
Waar bljft godverdomme het nieuwe album .
Ik heb Live Kreation geloof ik iets teveel gedraait de laatste maanden... NEED NEW MATERIAL!


koop eerst al hun oude shit maar eens


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-02-2004 20:38 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Kopen? Ik heb vrijwel alle cd's van hun OF orgineel OF op mp3 (dat laatste vooral moet ik toegeven). Kreator heerscht


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-02-2004 20:40 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

KOOP!


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 24-02-2004 20:44 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe kopen doet me al jaren de das om



Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen