IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Kreator Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 24-11-2004 20:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Had Mille inderdaad wat over gezegd, dat hij afgelopen vrijdag zo'n kindershow ging doen. Kon me er al weinig bij voorstellen.

Wat hij nog meer gezegd heeft:

http://www.zwaremetalen.com/interview/3544.html


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-11-2004 20:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 20:15 schreef Aaaarco het volgende:
Renewal,Cause For Conflict ed. !!!!

laat dat e.d. dan alsjeblieft weg, die twee platen staan behoorlijk los van de rest van de kreator discografie... en we weten allemaal dat kreator niet zo als die platen hoort te klinken


mwa ik wil die platen er juist bij betrekken , het laat de experimentele/melodieuze kant van KREATOR(mille) zien/horen.
En Eenemy of god heeft ergens ook wel van die trekjes (cleane zang bv. wat ik persoonlijk erg gaaf vind )


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 24-11-2004 21:42 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 20:15 schreef Aaaarco het volgende: Renewal,Cause For Conflict ed. !!!! laat dat e.d. dan alsjeblieft weg, die twee platen staan behoorlijk los van de rest van de kreator discografie... en we weten allemaal dat kreator niet zo als die platen hoort te klinken


Dat je Endorama wilt ontkennen in Kreator's discography, daar is iets voor te zeggen. Maar Cause For Conflict was op zich een sterk thrash album. De zang was alleen wat minder.

Voor wat betreft Renewal vind ik eigenlijk dat alleen de productie de plaat te kort doet. Live in '92 waren nummers als Winter Martyrium en Karmic Wheel op die tour juist subliem!

Maar goed, Extreme Aggression heerscht en rost alle opvolgers ver onderuit!


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 24-11-2004 21:44 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 16:44 schreef ouwe het volgende:
Ik heb die laatste cd even gedownload en hij klinkt goed. Ik vind het hem beter dan Violent Revolution, zeker wel...
Vooral het nummer 'Murder Fantasies' is gaaf!


En heeft iemand hier het hele album via Soulseek beschikbaar, zodat hij/zij ons allen kan laten meegenieten tot het ding ergens volgend jaar uitkomt?

dank u


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-11-2004 22:00 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik wel


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 24-11-2004 22:45 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Geweldig!
onder de naam 'orion' ook te vinden daar?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-11-2004 8:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 17:08 schreef Orion het volgende:
wereldplaat !
heerlijke agressieve thrash ( Enemy of God , World Anarchy etc) afgewisseld door wat meer melodieuse nummers ( Dying Race Apocolypse, voices of the dead,one evil comes [a million follow].
vind het zelf gewoon de perfecte mix tussen kreator in de jaren 80&90 ( Renewal,Cause For Conflict ed.)
productie is gewoon weer om van te smullen,.
dit is THRASH anno 2004 (voor mij )




maar wacht effe he? melodieus? Kreator kan toch niet helemaal melodieus spelen? bij hun zijn dat altijd zwakke nummers. Kreator moet gewoon tien varianten op "under the guillotine" opnemen. zulke nummers zijn hun sterkste punt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-11-2004 8:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 22:00 schreef Orion het volgende:
ik wel


gooi die album effe dit weekend op Slsk. dan kan ik wat nummers sjekken.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 26-11-2004 20:30 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Ok, zojuist volledig binnen via Soulseek, en Ja, dit is thrash! Dit is genieten!
Suicide Terrorist, heerlijk!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-11-2004 20:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mmmm.

*slingert soulseek aan*


Oud Vuil.


Orion
Usericon van Orion
Posted 27-11-2004 13:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

dikke knaller is World Anarchy


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 27-11-2004 13:41 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

wat ik tot nu toe gehoord heb is toch weer teleurstellend...

zeer goeed productie maar het is gewoon qua songs minder...mis de pure agressie.



CoenV
Usericon van CoenV
Posted 27-11-2004 15:15 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Ik heb Kreator nooit tot mijn favorieten gerekend, en vind Enemy Of God ook niet zo superbijzonder.
Het is wel een stevig plaatje, klinkt allemaal fijn, maar doet me toch niks.

Ik zet toch liever Hellwitch - Syzygial Miscreancy.
Oei, wat gaaf!


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 27-11-2004 15:40 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe NOSFERATUUU!



Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 27-11-2004 20:34 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

voor het geval je de oude KREATOR is wil horen
http://www.shadows.com/gravemusic/sounds.shtml
nadeel : je kan ze niet opslaan


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 27-11-2004 20:48 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Die demo is onder de naam Tormentor uitgekomen, als je dat voorkantje van die tape ziet lach je je kapot, zo lelijk dat ie ongenadig gaaf en true wordt.
Ze hadden die demo trouwens vooral opgenomen om trademateriaal te hebben om te ruilen met de jongens van Anthrax, heb ik uit een thrashmetaldocumentaire begrepen.
Ik heb hem trouwens ook op mp3, veel beter dan dit gekut.
Leuk altijd, die demo's.


Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 27-11-2004 21:12 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

Heeft iemand hier demos (niet alleen van kreator) te ruil. ik heb wel niet zoveel materiaal om terug te geven


Orion
Usericon van Orion
Posted 28-11-2004 0:32 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2004 20:48 schreef CoenV het volgende:
Die demo is onder de naam Tormentor uitgekomen, als je dat voorkantje van die tape ziet lach je je kapot, zo lelijk dat ie ongenadig gaaf en true wordt.
Ze hadden die demo trouwens vooral opgenomen om trademateriaal te hebben om te ruilen met de jongens van Anthrax, heb ik uit een thrashmetaldocumentaire begrepen.
Ik heb hem trouwens ook op mp3, veel beter dan dit gekut.
Leuk altijd, die demo's.


vreemd omdat scot Ian & co in een interview (86) nog nooit van kreator hadden gehoord dus lijkt me sterk


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-12-2004 14:28 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Hahaha, nummer 2 World Anarchy van de nieuwe cd had zo op Reign In Blood gekund. Het titelnummer is echt geweldig!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2004 14:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Nog een paar weekjes en ik ga hem scoren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-12-2004 14:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

nummer 3 had er ook op kunnen staan.....is dit dan eindelijk het vervolg......


nee, net niet...


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 17-12-2004 14:33 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2004 0:32 schreef Orion het volgende:
vreemd omdat scot Ian & co in een interview (86) nog nooit van kreator hadden gehoord dus lijkt me sterk


Hmm, ga ik nu de fout in? Ik zal die docu nog eens een keer kijken.
Ik vind de nieuwe plaat totaal niet bijzonder trouwens.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-12-2004 19:19 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2004 13:41 schreef enforcer het volgende:

mis de pure agressie.


extreme agressie?





..."Hate can only create more hate"...


Orion
Usericon van Orion
Posted 17-12-2004 19:21 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

topertje die nieuwe plaat
*denk meld het nog maar eens


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-12-2004 20:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2004 19:21 schreef Orion het volgende:
topertje die nieuwe plaat
*denk meld het nog maar eens


tandengeknars +

(wacht maar, ik koop'm lekker MET bonus-DVD)


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen