IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Dokk'em open air Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-05-2011 12:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Anders helpen we je mee met je vrouwtje tillen


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-05-2011 12:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



spelfout weggehaald...


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 24-05-2011 14:19 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Inderdaad! Dat komt wel goed. Tof dat ze wel meegaat


No regrets and no remorse...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-05-2011 16:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ze twijfelt zelf nog, tis wel de hele dag in de rolstoel he. Maar ja, ik ga sowieso, maar denk wel dat ik er overhaal, ze roept al jaren dat ze Evergrey eens wil zien.


spelfout weggehaald...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-05-2011 23:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Yay, bijna Dokk'em

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-05-2011 2:36]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-05-2011 23:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Misschien het metalfanforum proberen?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-05-2011 21:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2011 12:46 schreef Jenje het volgende:
Anders helpen we je mee met je vrouwtje tillen


Hoeft niet, ze gaat niet mee, weer lijkt niet echt geweldig te worden en ze denkt dat een hele dag daar toch te zwaar wordt. Maar wij doen morgen wel een biertje he...


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-05-2011 21:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Absoluut!

of 2


of 3


..


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-05-2011 21:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



spelfout weggehaald...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-05-2011 22:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

www.buienradar.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-05-2011 22:28]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-05-2011 7:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zo, zin in


spelfout weggehaald...


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 28-05-2011 9:22 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Toch maar afwezig dit jaar! Hoop dat men het wel droog houdt, wat dat betreft lijkt er wel vloek te rusten op dokkem.


see you at occultfest!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-05-2011 9:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Stonden twee tenten toch? Maar jammerrs Winanda tot een volgende keer!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-05-2011 9:27]


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 28-05-2011 10:06 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 28 mei 2011 9:26 schreef MMayo het volgende:
Stonden twee tenten toch? Maar jammerrs Winanda tot een volgende keer!

Ja jammer ja, 1e x sinds 2004 dat we niet gaan maar ook feestje in het dorp, makkelijker qua opvang en voordeliger en denk dat het daar ook wel gezellig wordt. Maarre Stonehenge gaan we sowieso heen!


see you at occultfest!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-05-2011 11:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ook afwezig.

ivm te veel werken + gisteren Rush en daardoor totaal 24 uur wakker geweest verkeer ik in verregaande staat van brakheid.

Straks coverbandjes (Bon Jovi, Guns N' Roses, Mink De Ville, Blues Brothers, U2 enzo) op loopafstand van huis kijken en als ik er genoeg van heb lekker naar huis.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-05-2011 12:57 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

iemand die vanaf groningen rijd?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2011 2:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ja de bus

godvers mooi dagje .. half frieslan gezien, veel; kut band mar toch gezeliig!


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 29-05-2011 2:23 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Was een mooi dagje, Krakow was de eerste band die ik zag, gave setlist en een goed geluid. Alestorm was wel geinig, en Vreid viel me tegen. Kampfar was wel tof, maar had niet echt goed geluid. Daarna Vader nog gekeken. Ook dat was wel te pruimen. Hammerfail heb ik maar een heel klein stukje van gezien omdat er problemen waren met het geluid ofzo.

Dat was het, doei!


Wil je muilperen?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-05-2011 2:33 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Volgens twitter was het uitverkocht?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-05-2011 8:33 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik lig nog in holwerd haha
Appart dagje geworden alsnog.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 29-05-2011 11:49 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2011 8:33 schreef jbassist het volgende:
Ik lig nog in holwerd haha
Appart dagje geworden alsnog.


O O O Jb. Bedoel je trouwens Raard?


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 29-05-2011 12:23 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2011 2:33 schreef iPim het volgende:
Volgens twitter was het uitverkocht?

Volgens mij wel ja


Wil je muilperen?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-05-2011 13:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Moddervet feestje weer!


spelfout weggehaald...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-05-2011 13:36 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2011 11:49 schreef Sjon het volgende:
O O O Jb. Bedoel je trouwens Raard?


neu, hotel in holwerd.

TING!

inmiddels de walden weer natuurlijk.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-05-2011 16:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Krakow, TLP, Baldrs dinges, Vader, Vreid en Kampfar waren leuk. Gezellig feestje verder, maar sommige bands waren echt te pijnlijk aan de oren.. zoals die italianen. Brr! Mooie opzet trouwens, lekker kleinschalig en zeker erg gezellig.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen