IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Dokk'em open air Vorige pagina | Volgende pagina
Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 15-08-2004 21:32 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 16:49 schreef thrash het volgende:
volgens mij waren er meer mensen maar hoeveel zou ik niet weten


Ik heb na afloop met de organisator staan praten over hoe de metalmarkt was en bezoekersaantallen enzo...
Er waren van tevoren 458 kaarten verkocht en er is nog 105 man wat bij de deur betaald heeft.


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2004 21:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 21:32 schreef Metallica-Freak het volgende:
Ik heb na afloop met de organisator staan praten over hoe de metalmarkt was en bezoekersaantallen enzo...
Er waren van tevoren 458 kaarten verkocht en er is nog 105 man wat bij de deur betaald heeft.


Lijkt mij zeker geen verkeerd resultaat


spelfout weggehaald...


Orion
Usericon van Orion
Posted 15-08-2004 21:38 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

eej metallica freak was jij dat figuur in dat rooie hesje of....?

mooie opkomst dus volgend jaar weer zo'n feesje!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 15-08-2004 21:52 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

yep dat was ik Orion, ik stond in de stand van Goddess Of Desire, en 's avonds liep ik op krukken


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Orion
Usericon van Orion
Posted 15-08-2004 21:53 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

en een hoi kon er niet van af


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 15-08-2004 21:59 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Sorry kerel, ik denk dat ik je niet echt herkende... Ik had bij heel veel personen van "die ken ik ergens van, maar geen idee waarvan"

Volgende keer krijg je een van me


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Orion
Usericon van Orion
Posted 15-08-2004 22:00 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

heb kreator achterop me jas staan onthoud dat maar.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 15-08-2004 22:02 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

Heey Varanus. je moet ff op de site van dokk'em kijken daar staan een paar mooie actie foto's van je


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2004 22:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 21:52 schreef Metallica-Freak het volgende:
yep dat was ik Orion, ik stond in de stand van Goddess Of Desire, en 's avonds liep ik op krukken


Ah,dan heb ik jou ook wel gezien.Ik had een Bathory shirt aan,en had m'n zoon bij me,en die had een spijkerjas met Slayer patches aan.


spelfout weggehaald...


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 15-08-2004 23:02 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Net weer terug, ongeveer de hele dag in een muffe trein of bus gezeten, maargoed
verder gave dag gehad.
Hirax was zonder meer de vetste band van de dag.
en orion, zonder mij had je nu nog op de camping gezeten




Orion
Usericon van Orion
Posted 15-08-2004 23:15 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hehe wie weet
maar kom nou had jij zin om meer dan 8 km te lopen?
je krijgt er wel iets voor op occultfest


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-08-2004 0:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 23:02 schreef Nimmer nuchter het volgende:
Net weer terug, ongeveer de hele dag in een muffe trein of bus gezeten, maargoed
verder gave dag gehad.
Hirax was zonder meer de vetste band van de dag.
en orion, zonder mij had je nu nog op de camping gezeten



En zonder mij was zijn tent weggewaaid.

(Ik krijg nog 3 haringen van je, kerel.)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 16-08-2004 16:29 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

joa, was leuk.


No meat is sweater


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 16-08-2004 16:38 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 16:29 schreef Infaustus het volgende:
joa, was leuk.


Zo??? is dat alles


Argh
Usericon van Argh
Posted 16-08-2004 16:46 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

was vast weer es ernstig bezopen zodat hij er niks meer van weet


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 16-08-2004 16:48 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

haha nee, was en leuk dagje, alleen heb ik maar 3 of 4 bands gezien. en zo bezopen was ik niet.


No meat is sweater


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 16-08-2004 16:51 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 16:48 schreef Infaustus het volgende:
haha nee, was en leuk dagje, alleen heb ik maar 3 of 4 bands gezien. en zo bezopen was ik niet.


3 of 4 bands das niet veel , hopelijk wel de laatste 3 of 4, want dan heb je naar mijn idee wel goeie bands gezien


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2004 16:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 16:51 schreef thrash het volgende:
3 of 4 bands das niet veel , hopelijk wel de laatste 3 of 4, want dan heb je naar mijn idee wel goeie bands gezien


Martin,niet zo dom lullen.....
ga foto's posten ofzo,dan doe je iets nuttigs


spelfout weggehaald...


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 16-08-2004 16:56 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 16:53 schreef varanus het volgende:
Martin,niet zo dom lullen.....
ga foto's posten ofzo,dan doe je iets nuttigs


Dat wordt nu niets want ik ben niet thuis
heb je de foto's op www.dokk-em.com al gezien?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2004 16:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 16:56 schreef thrash het volgende:
Dat wordt nu niets want ik ben niet thuis
heb je de foto's op www.dokk-em.com al gezien?



Yep,al gezien.Had ook al 1 in het fototopic gezet.Zitten mooie actiefoto's bij daaro


spelfout weggehaald...


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 16-08-2004 17:02 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 16:58 schreef varanus het volgende:
Yep,al gezien.Had ook al 1 in het fototopic gezet.Zitten mooie actiefoto's bij daaro


Zeer zeker mooie foto's , maar ze zijn mij helaas vergeten om op de foto te zetten toen ik van het podium sprong


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2004 17:04 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:02 schreef thrash het volgende:
Zeer zeker mooie foto's , maar ze zijn mij helaas vergeten om op de foto te zetten toen ik van het podium sprong


Ach jochie toch....
Maar wij hebben ook nog 4 rolletjes volgeschoten(durfde na stonehenge de digi niet meer mee te nemen..)en die zijn woensdag ook klaar.Misschien dat je daar duikende opsta.Hell_awaits heeft veel actiefoto's geschoten


spelfout weggehaald...


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 16-08-2004 17:09 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:04 schreef varanus het volgende:
Ach jochie toch....
Maar wij hebben ook nog 4 rolletjes volgeschoten(durfde na stonehenge de digi niet meer mee te nemen..)en die zijn woensdag ook klaar.Misschien dat je daar duikende opsta.Hell_awaits heeft veel actiefoto's geschoten


Super van Hell_awaits ik ben erg benieuwd

ik heb ook nog wel een paar mooie foto's van jou


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2004 17:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:09 schreef thrash het volgende:
Super van Hell_awaits ik ben erg benieuwd

ik heb ook nog wel een paar mooie foto's van jou


Hehe,dat geloof ik meteen.Zal der wel weer mooi bezopen opstaan.Maar je komt vandeweek maar efkes langs jongen


spelfout weggehaald...


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 16-08-2004 17:15 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:13 schreef varanus het volgende:
Hehe,dat geloof ik meteen.Zal der wel weer mooi bezopen opstaan.Maar je komt vandeweek maar efkes langs jongen


ja ik geloof wel dat je er een beetje bier achtig op staat!!

ik kom deze weeek wel ff de foto's kijken dan neem ik mijn foto's ook wel ff mee op mijn mp3 player!


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen