IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Dokk'em open air Vorige pagina | Volgende pagina
hell_awaits
Usericon van hell_awaits
Posted 16-08-2004 17:56 by hell_awaits Wijzig reactieProfiel van hell_awaitsQuote dit bericht

Was weer een super gezellig feesje.
Heb veel zm'ers gezien





Van links naar rechts


hell_awaits
Usericon van hell_awaits
Posted 16-08-2004 17:59 by hell_awaits Wijzig reactieProfiel van hell_awaitsQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:02 schreef thrash het volgende:
Zeer zeker mooie foto's , maar ze zijn mij helaas vergeten om op de foto te zetten toen ik van het podium sprong




Geloof dat ik jou nog op de foto heb gezet toen je sprong maar weet het niet zeker


Van links naar rechts


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 16-08-2004 18:00 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:59 schreef hell_awaits het volgende:
Geloof dat ik jou nog op de foto heb gezet toen je sprong maar weet het niet zeker


ik hoop het wel!!! dat zou ik wel helemaal te gek vinden , maar we moeten maar ff afwachten tot je de foto's hebt


Corpse Flakes
Rugop '81
Usericon van Corpse Flakes
Posted 16-08-2004 22:29 by Corpse Flakes Wijzig reactieProfiel van Corpse FlakesQuote dit berichthttp://www.muthachoppers.com

quote:
Op 15 augustus 2004 21:52 schreef Metallica-Freak het volgende:
yep dat was ik Orion, ik stond in de stand van Goddess Of Desire, en 's avonds liep ik op krukken


Actie foto van je gezien:
http://www.waldnet.nl/fotonieuws.php?d=1092564924


..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 18-08-2004 21:52 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

Zijn er ook mensen die weten waarom de bassist en de crew van DEATH BY DAWN er niet waren


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-08-2004 21:57 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nee maar ik weet wel dat hij er later wel was , haha hij stond bij occult naast me.
kale vent


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 18-08-2004 22:00 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

Ze hebben zich dus niet kapot gereden, waarvoor de zanger bang was.

[Dit bericht is gewijzigd door thrash op 18-08-2004 22:00]


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 19-08-2004 12:43 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 23:02 schreef Nimmer nuchter het volgende:
Net weer terug, ongeveer de hele dag in een muffe trein of bus gezeten, maargoed
verder gave dag gehad.
Hirax was zonder meer de vetste band van de dag.
en orion, zonder mij had je nu nog op de camping gezeten



haha waar jij opok heen gaat je moet altijd heel nederland afreizen..


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 19-08-2004 12:51 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 12:43 schreef Griffin het volgende:
haha waar jij opok heen gaat je moet altijd heel nederland afreizen..


hehe, ja, vreemd genoeg mijden alle gave bands dit deel van het land als de pest daar in broabant hebben ze makkelijk praten.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 19-08-2004 13:56 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

dat doen we dus ook



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2004 14:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Deze tweede editie van Dokk-em open air kon dus wel uit deze keer(proficiat organisatie )en ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het de bedoeling is om eens in de twee jaar dit festival te houden.Eerstvolgende keer dus in 2006.
Ik kijk er naar uit


spelfout weggehaald...


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 19-08-2004 15:01 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 13:56 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
dat doen we dus ook

grmbl


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 19-08-2004 15:21 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

haha


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 19-08-2004 20:20 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Wij hebben een super weekend gehad. Echt een ouderwets gezellig metalfestival. Jammer dat we nu 2 jaar moeten wachten op de volgende editie. Het weer was goed, het bier smaakte nog beter en de sfeer was top. Nu nog even naar occultfest op 4-9 en dan is het weer tijd voor het clubcircuit.


see you at occultfest!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-08-2004 9:18 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 20:20 schreef the witch het volgende:
en dan is het weer tijd voor het clubcircuit.


Hoop ik alleen nog dat er in de kleine zaaltjes dit jaar meer te beleven valt dan de laatste 2 jaren


spelfout weggehaald...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-07-2006 18:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2006 18:24 schreef the witch het volgende:
Ik zag dat er nog geen topic over dokkem open air 2006 is terwijl ik dit toch een van de leukste en gezelligste festivals van Nederland vind!
Dit jaar is het op 12 augustus in Raard (vlakbij Dokkum) en er is ook een camping! Entree 15 euro vvk en 20 euro aan de kassa. Meer info op de site: www.dokk-em.com.

Line up:

Primal Fear
Blitzkrieg
Trail of Tears
Wizard
Autumn
Thanatos
Visions of Atlantis
Xystus
Greyline

Ik heb er iig zin in! Ben 2 jaar geleden ook geweest en een donders gaaf weekend gehad. Komt allen!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-07-2006 11:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Dank u heer Chelman. Wist niet meer dat hieral een topic voor was. Wel, 12 augustus dus, nog meer mensen daarheen?


spelfout weggehaald...


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 31-07-2006 13:36 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 31 juli 2006 11:14 schreef varanus het volgende:
Dank u heer Chelman. Wist niet meer dat hieral een topic voor was. Wel, 12 augustus dus, nog meer mensen daarheen?

Wij (the witch en loeki) gaan dus wel heen. Twee jaar geleden super heerschend weekend gehad, hoop dat het dit jaar weer super wordt!


see you at occultfest!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 31-07-2006 13:39 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Elk jaargang kan zijn eigen topic toch wel hebben? wat voor gays is dit?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-08-2006 9:21 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



spelfout weggehaald...


Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 09-08-2006 10:32 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

Up!


[Dit bericht is gewijzigd door Damnation op 09-08-2006 10:32]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-08-2006 10:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Cryptopsy speelt al op Party-San, sörry lui!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lovecraft
Usericon van Lovecraft
Posted 11-08-2006 14:02 by Lovecraft Wijzig reactieProfiel van LovecraftQuote dit bericht

Beware.... English metal maniac approaching Dokk'em festival.... I don't understand Dutch but I look forward to head-banging with you on Saturday!

Extreme Death to you all....


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-08-2006 8:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-08-2006 8:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heerschend


spelfout weggehaald...


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen