IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Dokk'em open air Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2004 10:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zo,wat een allemachtig vet feessie!!
En wat een ouwerwets gestagedive.Fijn blauw oog opgelopen met een mislukte sprong,maar ach,dat gaat wel weer over

Hoogtepunten voor mij;OCCULT
TYGERS OF PAN TANG
en natuurlijk HIRAX!!! Godverdomme,wat een heerschband.Super dat Katon na afloop effe m'n zoon Nick op het podium trok voor op de foto Werkelijk schitterend Nog een zwik zm ers tegengekomen,maar daar is een ander topic voor


spelfout weggehaald...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 15-08-2004 12:01 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

JA het was GE WEL DIG!

Ik verwachtte een tweederangs coverband optreden van de Tygers Of Pan Tang maar niets was minder waar ze heerschten de meetse jonge bands aan de muur! werelds!

en Tja HIRAX dacht niet dat ze de tygers nog zouden toppen maar dat gebeurde toch wat een band waanzinnig!

en Cheer to Varanus, Thrash, Orion en Hell Awaits! was echt een gezellig Fries metalfeest volgend jaar weer!



thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 15-08-2004 12:47 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

Ja het was gister inderdaad een super mooi feest.
Vooral bij Occult heb ik erg genoten , goeie pitt en lekker stagediven
Maar ook Flash made sin en Hirax mochten er zijn (de rest trouwens ook).
Helaas was ik de BOB dus kon ik niet drinken

Volgend jaar zeker weer


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 15-08-2004 12:51 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

rest volgt later!








[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 15-08-2004 13:20]



thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 15-08-2004 14:31 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 10:38 schreef varanus het volgende:
Zo,wat een allemachtig vet feessie!!
En wat een ouwerwets gestagedive.Fijn blauw oog opgelopen met een mislukte sprong,maar ach,dat gaat wel weer over

Hoogtepunten voor mij;OCCULT
TYGERS OF PAN TANG
en natuurlijk HIRAX!!! Godverdomme,wat een heerschband.Super dat Katon na afloop effe m'n zoon Nick op het podium trok voor op de foto Werkelijk schitterend Nog een zwik zm ers tegengekomen,maar daar is een ander topic
voor


Ja inderdaad veel zm'ers gezien maar ik weet helaas niet meer wie het allemaal waren , je moet me maar een keer helpen met het opfrissen van mijn geheugen


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 15-08-2004 14:33 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Hm jammer dat ik het gemist heb.
Hoe was highway chile?


zzz


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 15-08-2004 14:36 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

De neger van Hirax is gaaf!
Op HOA stond ie voor een zeer minimaal en bezopen publiek keihard en energiek te rossen


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 15-08-2004 14:39 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 14:33 schreef testement het volgende:
Hm jammer dat ik het gemist heb.
Hoe was highway chile?


het is inderdaad goed klote dat je het gemist hebt, het was een mooi feesie!!!

highway chile is niet helemaal niet mijn smaak maar het was wel goed naar mijn idee


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 15-08-2004 14:39 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Ja, het was echt een handjevol gave bands, helaas dat het zo'n pokke eind weg is. Friesland klotetrein kosten etc.!


zzz


Orion
Usericon van Orion
Posted 15-08-2004 14:40 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

verwende zuiderlingen hebben altijd wat te zeuren


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 15-08-2004 14:41 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

Niet alleen de neger van Hirax is gaaf, de hele band is gaaf
Vooral veel contact met het publiek


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 15-08-2004 14:42 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 14:40 schreef Orion het volgende:
verwende zuiderlingen hebben altijd wat te zeuren


inderdaad er is altijd wel wat te zeuren, ze moeten gewoon dichter bij komen wonen


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 15-08-2004 15:13 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Was het een beetje druk?
Mooi weer erbij scheelt een stuk denk ik.


Orion
Usericon van Orion
Posted 15-08-2004 15:15 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

voor mijn gevoel was het niet druk.
ik denk dat er rond de 400 a 500 man waren


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 15-08-2004 15:40 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Dat is druk genoeg voor de jongens iig.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 15-08-2004 16:20 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

helaas, maar ach had al die bands al es gezien.



thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 15-08-2004 16:49 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 15:15 schreef Orion het volgende:
voor mijn gevoel was het niet druk.
ik denk dat er rond de 400 a 500 man waren


volgens mij waren er meer mensen maar hoeveel zou ik niet weten


Orion
Usericon van Orion
Posted 15-08-2004 16:51 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik durf eigenlijk niks te zeggen, ik ben zeer slecht in zoiet


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 15-08-2004 19:52 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 16:51 schreef Orion het volgende:
ik durf eigenlijk niks te zeggen, ik ben zeer slecht in zoiet


hij lijkt vaak anders dan het is misschien komt er wat op de site van dokk'em te staan


Orion
Usericon van Orion
Posted 15-08-2004 19:55 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

staan nu wel foto's op (dokk-em site)


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 15-08-2004 20:04 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nog wat vette Photo's!
































Sludge
100% real
Usericon van Sludge
Posted 15-08-2004 20:31 by Sludge Wijzig reactieProfiel van SludgeQuote dit berichthttp://www.metalsludge.com

Ik had iets gehoord van 500 betalende bezoekers en 150 bands, pers en aanhang.
Maar inderdaad een leuk festival met een gave BBQ afterparty.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 15-08-2004 20:34 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik zet daar een beetje mijn vraagtekens bij mara denk wel dat er zo'n 500 man was wat op zich goed is begreep ik in vergelijking met vorige jaren!

Ik hoop dat ze gewoon stug volharden met bands als HIRAX en een hoop gezelligheid!



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2004 21:16 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 19:55 schreef Orion het volgende:
staan nu wel foto's op (dokk-em site)


Hehe,zitten mooien bij


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2004 21:18 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 20:34 schreef enforcer het volgende:
Ik zet daar een beetje mijn vraagtekens bij mara denk wel dat er zo'n 500 man was wat op zich goed is begreep ik in vergelijking met vorige jaren!

Ik hoop dat ze gewoon stug volharden met bands als HIRAX en een hoop gezelligheid!



Dit was pas de tweede keer.Eerste keer was helaas een fiasco(2 jaar terug....)
Pokkeweer,en een erg tegenvallend bezoekersaantal.Maar ik denk dat het deze keer wel uitkon voor die jongens,en persoonlijk hoop ik dan ook zeker op een vervolg volgend jaar


spelfout weggehaald...


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen