IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Heaven Shall Burn Volgende pagina
lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 11-07-2004 13:55 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik heb gisteren de CD Antigone van Heaven Shall Burn gedownload en het heerscht werkelijk de pannen van het dak!!! Deze band maakt een supervette combinatie van metalcore en deathmetal en gebruikt zelfs wat keyboards om extra sfeer toe te voegen.

Op hun goed verzorgde website kun je een nummer van de nieuwe CD downloaden.

http://www.heavenshallburn.com


no text supplied


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 11-07-2004 14:43 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

inderdaad een erg vette band



Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 11-07-2004 16:56 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

Antigone is echter wel hun zwakste cd tot nu toe...


None of us are saints - Albert Fish


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 11-07-2004 22:18 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2004 16:56 schreef Arson het volgende:
Antigone is echter wel hun zwakste cd tot nu toe...
dat wilde ik ook gaan zeggen...


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 11-07-2004 22:38 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2004 22:18 schreef XdeckX het volgende:
dat wilde ik ook gaan zeggen...


doe dat dan maar even... dan is het helemaal duidelijk


None of us are saints - Albert Fish


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-07-2004 22:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2004 16:56 schreef Arson het volgende:
Antigone is echter wel hun zwakste cd tot nu toe...


Logische vraag dan: Met welke cd moet ik dan beginnen - als iemand die deze band nog niet kent?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 11-07-2004 23:00 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2004 22:40 schreef altx het volgende:
Logische vraag dan: Met welke cd moet ik dan beginnen - als iemand die deze band nog niet kent?
persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar asunder


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-07-2004 23:03 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2004 23:00 schreef XdeckX het volgende:
persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar asunder


dank u


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-07-2004 23:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Het nummer wat op de site staat vindt ik niet bijzonder. Ik zal wel is wat ouder werk downloaden


"This one is older than shit, heavier than time!"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-07-2004 0:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Live vond ik het echt een hele brute krachtige death metalcore band. De cd Antigone viel echter ergtegen; Net een Spoocy Core plaat maar ik heb al vaker gehoord dat deze hun minste is dus ik ga maar eems achter het oude werk aan.,


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 12-07-2004 6:33 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht



met0l!


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 13-07-2004 18:50 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Wat 'n gelul allemaal.
Al hun vorige albums waardeloos, lees alle reviews maar naar. Hun laatste echter is veruit hun beste werk. Een 10 met 'n griffel.
En Arson hou je mond, als jij cd's aanschaft verkoop je ze gelijk weer. Som's 'n vieze smaak van Metal in je mond


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-07-2004 0:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 18:50 schreef Faust het volgende:
Wat 'n gelul allemaal.
Al hun vorige albums waardeloos, lees alle reviews maar naar. Hun laatste echter is veruit hun beste werk. Een 10 met 'n griffel.
En Arson hou je mond, als jij cd's aanschaft verkoop je ze gelijk weer. Som's 'n vieze smaak van Metal in je mond
Ja de review's zijnn altijd te vertwouwen en objectief vooral die uit den Aardschok


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 14-07-2004 12:58 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 18:50 schreef Faust het volgende:
Wat 'n gelul allemaal.
Al hun vorige albums waardeloos, lees alle reviews maar naar. Hun laatste echter is veruit hun beste werk. Een 10 met 'n griffel.
En Arson hou je mond, als jij cd's aanschaft verkoop je ze gelijk weer. Som's 'n vieze smaak van Metal in je mond


moet je nog wat kopen?


None of us are saints - Albert Fish


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-07-2004 21:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik zit nu Antigone te luisteren en als dit de zwakste is, dan belooft dat wat voor de rest...

Ik vind Antigone in ieder geval een prima plaat.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-07-2004 21:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2004 0:34 schreef kwelgeest het volgende:
(...) De cd Antigone viel echter ergtegen; Net een Spoocy Core plaat (...)





Ik kan er met de beste wil van de wereld nog geen spookycore in ontdekken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-07-2004 22:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2004 21:57 schreef altx het volgende:



Ik kan er met de beste wil van de wereld nog geen spookycore in ontdekken...
Ik heb'm momenteel niet thuis maar zodra ik 'm er ff goed bij kan beluisteren zal ik uitleggen waarom ik het erin hoor.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 16-07-2004 17:41 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2004 22:15 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb'm momenteel niet thuis maar zodra ik 'm er ff goed bij kan beluisteren zal ik uitleggen waarom ik het erin hoor.



Ik heb 'm niet thuis.
Ik vraag me af of je wel iets in huis hebt sukkel. Dit is nou wat je noemt 'n FAKE Metalfan Heaven Shall Burn


nekro
Usericon van nekro
Posted 16-07-2004 19:14 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2004 13:55 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Ik heb gisteren de CD Antigone van Heaven Shall Burn gedownload en het heerscht werkelijk de pannen van het dak!!! Deze band maakt een supervette combinatie van metalcore en deathmetal en gebruikt zelfs wat keyboards om extra sfeer toe te voegen.

Op hun goed verzorgde website kun je een nummer van de nieuwe CD downloaden.

http://www.heavenshallburn.com


Tsss, gedownload ??? Ik heb'm tenminste gekocht. En je hebt gelijk. 't is een vet plaatje. Aleen hadden ze van mij die keyboards d'r niet in hoeven pleuren. de muziek is zo al druk genoeg.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-07-2004 19:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Ik heb ze nu 2x live aan het werk gezien en ik heb het gevoel dat die zanger zo uit de film Funny Games is gelopen. Zo'n kortgeknipt, verwaand, straight edge, rijkelui's jongetje dat op het punt staat een paar oude lui te grazen te nemen, op de wijze ala C'est Arrive Pres De Chez Vous (BOOO!!!). Maar wel serieus blijven kijken...

Lekker fake......ik kan het ook helemaal mis hebben


nekro
Usericon van nekro
Posted 16-07-2004 20:03 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2004 19:56 schreef Spirit In Black het volgende:
Ik heb ze nu 2x live aan het werk gezien en ik heb het gevoel dat die zanger zo uit de film Funny Games is gelopen. Zo'n kortgeknipt, verwaand, straight edge, rijkelui's jongetje dat op het punt staat een paar oude lui te grazen te nemen, op de wijze ala C'est Arrive Pres De Chez Vous (BOOO!!!). Maar wel serieus blijven kijken...

Lekker fake......ik kan het ook helemaal mis hebben


Fake ?? Ja hoor. Ze zijn net zo fake als al die black metal ventjes van 13 die beweren satanist te zijn ! En wat is d'r mis met kortgeknipte ventjes ?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-07-2004 20:08 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2004 20:03 schreef nekro het volgende:
En wat is d'r mis met kortgeknipte ventjes ?


Niks, ben het zelf ook, heb je Funny Games gezien, dan begrijp je wat ik bedoel.
Oh ja, ZONNEBANKBRUIN hoort ook nog bij de beschrijving!!


nekro
Usericon van nekro
Posted 16-07-2004 20:20 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

hehehe, zonnebankbruin. Smerig....


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-07-2004 19:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2004 17:41 schreef Faust het volgende:
Ik heb 'm niet thuis.
Ik vraag me af of je wel iets in huis hebt sukkel. Dit is nou wat je noemt 'n FAKE Metalfan Heaven Shall Burn

Ach man ga toch in de zandbak spelen. Ik heb dat ding toevallig nu net ff uitgeleend. Ga maar weer fijn je mening basren op de aarschrok en je moeder pesten met je gefrustreede hoofd


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


nekro
Usericon van nekro
Posted 17-07-2004 19:27 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Z'n moeder heeft niet voor niets een computer voor 'm gekocht...


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 18-07-2004 17:00 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2004 19:15 schreef kwelgeest het volgende:
Ach man ga toch in de zandbak spelen. Ik heb dat ding toevallig nu net ff uitgeleend. Ga maar weer fijn je mening basren op de aarschrok en je moeder pesten met je gefrustreede hoofd


Kwijlgeest


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen