IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Heaven Shall Burn Vorige pagina | Volgende pagina
Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 18-07-2004 17:03 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 17:00 schreef Faust het volgende:
HEER KRIEG WAS EN IS 'N LEGENDE OP ZWARE METALEN.



Like Some Snow-white Marble Eyes


nekro
Usericon van nekro
Posted 18-07-2004 17:08 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Waarom ?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-07-2004 17:09 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 17:08 schreef nekro het volgende:
Waarom ?


Pest hem niet zo... M.O.D.S





"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


nekro
Usericon van nekro
Posted 18-07-2004 17:10 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Grrrrrr.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-07-2004 17:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 17:10 schreef nekro het volgende:
Grrrrrr.

jij tijgertje...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


nekro
Usericon van nekro
Posted 18-07-2004 17:45 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

eerder een lief poesje.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-07-2004 17:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 17:45 schreef nekro het volgende:
eerder een lief poesje.


Oooooo Nekro toch


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


nekro
Usericon van nekro
Posted 18-07-2004 17:49 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

On Topic ! Kent iemand hier de tour dates van Heaven Shall Burn ? 'k heb wel weer eens zin in een stevig potje metalcore..


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-07-2004 0:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 17:00 schreef Faust het volgende:
Kwijlgeest
Echt man alsjeblieft..

Live is dit trouwens echt een erg krachtige band en ik wl ze eigenlijk oook wel weer zien


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 19-07-2004 17:04 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2004 0:41 schreef kwelgeest het volgende:
Echt man alsjeblieft..

Live is dit trouwens echt een erg krachtige band en ik wl ze eigenlijk oook wel weer zien


Dan gaan we samen okee


codex4
Usericon van codex4
Posted 20-07-2004 19:03 by codex4 Wijzig reactieProfiel van codex4Quote dit berichthttp://www.gardenofexile.com

quote:
Op 18 juli 2004 17:49 schreef nekro het volgende:
On Topic ! Kent iemand hier de tour dates van Heaven Shall Burn ? 'k heb wel weer eens zin in een stevig potje metalcore..


tourdates zijn er helaas niet van deze band. Ze kunnen eenmaal weinig touren. Ze doen wel vaak losse shows, maar is toch erg moeilijk om ze naar NL te halen. Ik heb ze vaak in oost duitstland gezien en dat is echt te gek. Honderen kids uit hun dak een stage dives van balkonnen etc.

Nieuwe plaat vind ik niet super. Asunder is de beste vanwege de ranzige productie en emotie in de muziek. De Hardste en best geschreven nummers staan op de split met Caliban.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-10-2004 23:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik heb nu ook Asunder en In Battle van deze band in mijn bezit en daar ben ik toch wat meer tevreden over dan over Antigone.

Asunder is een lekkere plaat die me wat doet denken aan het steverigere werk van Bolt Thrower en Obituary maar dan met een flinke hoeveelheid core invloeden.

In Battle is vergelijkbaar met Asunder maar wat rommeliger.

En Antigone blijf ik toch echt een spoocy core plaat vinden. Het is wel wat conservatiever en bruter dan spoocy core over het algemeen maar een zeer experimetele metal core plaat is het zeker.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-10-2004 23:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

t was erg vet. denk niet dat ik morgen nog opzij kan kijken.


Samoht Slegov
Usericon van Samoht Slegov
Posted 17-10-2004 23:59 by Samoht Slegov Wijzig reactieProfiel van Samoht SlegovQuote dit bericht

Ik vind het maar een kankerband


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-10-2004 0:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 23:58 schreef ghoulliette het volgende:
t was erg vet. denk niet dat ik morgen nog opzij kan kijken.
Ik zag jou idd flink bangen.
Ik moet zeggen dat ik daar ook nog de neiging tot had; Ze hadden een lijst met veel 'metal' nummers.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-10-2004 10:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nou opzij kijken lukt nog wel, maar naar beneden kijken niet meer...


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-10-2004 10:45 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

as zaterdag maar even naar het bolwerk!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 26-11-2004 23:14 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Nu ik "Antigone" weer eens hoor, weet ik zeker dat die in mijn jaarlijstje terechtkomt. Subliem!


no text supplied


Flurk
Usericon van Flurk
Posted 26-11-2004 23:36 by Flurk Wijzig reactieProfiel van FlurkQuote dit bericht

Heb ze vorige maand live aan het werk gezien in Gent en ze blaasden!! Het zijn bij de weg heel erg sympathieke gasten, of ze kunnen heel goed acteren. Vreemd dat niemand 'Wathever It May Take' heeft vernoemd, in mijn ogen hun beste plaat. Veel beter dan dat gekanker van Caliban, brrrrr...


Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-12-2004 23:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 23:58 schreef ghoulliette het volgende:
t was erg vet. denk niet dat ik morgen nog opzij kan kijken.

HSB rulde wel iig


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 24-12-2004 23:53 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik heb alle oudere albums ook maar eens kritisch beluisterd, maar ik vind "Antigone" toch echt wel de sterkste, juist omdat die wat minder snel is en daardoor meer ruimte laat voor detail.


no text supplied


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 25-12-2004 10:56 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2004 20:03 schreef nekro het volgende:En wat is d'r mis met kortgeknipte ventjes ?


hahaha, op zich niks. Maar geef toe, corpsepaint met kort haar ziet er echt niet uit.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 25-12-2004 11:02 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Ach, maar even on-topic: HSB is wel een aardige band. Maar ik vind het de moeite van aanschaf niet waard. Gewoonweg omdat er meerdere bands ongeveer deze stijl spelen en het i.m.o. beter doen. Dan vind ik een band als Killswitch Engage dit ver overtreffen.


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 25-12-2004 11:34 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 23:59 schreef Samoht Slegov het volgende:
Ik vind het maar een kankerband



Ik ben het met je eens


Het zal je moeder maar wezen...


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 25-12-2004 13:14 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Ik vind van die Metalcore/Death Metal bands wel vet

Scars of Tomorrow en Premonitions of War zijn ook heel vet


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen