IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Heaven Shall Burn Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-01-2008 17:22 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 januari 2008 17:17 schreef Metalhead22 het volgende:


Nog tips dan Boerpzoem?
Beetje snel graag




Integrity (mijn favoriet), All out War (vooral oude werk), Hatebreed.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 19-01-2008 17:25 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ja, All Out War vind ik wel gaver dan Heaven Shall Burn, vooral Condemned To Suffer draai ik vaak. Die nieuwe vind ik niet zo bijzonder. Integrity ook maar eens proberen dan.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-01-2008 17:27 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 januari 2008 17:25 schreef Helvete het volgende:
Ja, All Out War vind ik wel gaver dan Heaven Shall Burn, vooral Condemned To Suffer draai ik vaak. Die nieuwe vind ik niet zo bijzonder. Integrity ook maar eens proberen dan.


Begin dan met het album: Those who Fear tomorrow. Godver wat een geweldige plaat.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 19-01-2008 17:48 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2008 17:27 schreef Burzum het volgende:
Begin dan met het album: Those who Fear tomorrow. Godver wat een geweldige plaat.
Ok ik heb 'm al gedownload, ik draai 'm wel als Heaven Shall Burn afgelopen is.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-03-2008 20:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Heeft iemand Iconoclast al eens in z'n geheel gehoord?

Het is weer een erg goed album geworden in mijn ogen.
Rauwer en een tikje minder melodieus dan het vorige album. Maar wat mij vooral opvalt aan dit nieuwe album is de grootse epiek die Heaven shall burn zich ineens eigen maakt.

Luister alleen al eens naar het nummer Joel.

AN UNTRUTH FACTORY!!!
THE JESUS INDUSTRY!!!



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 05-03-2008 9:18 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

Tot nu toe vind ik 'm minder dan Antidote en Deaf To Our Prayers (meer "standaard"), maar wellicht moet ik 'm gewoon nog wat vaker luisteren.

Wel mooi artwork trouwens


INIURIA
Heb ie nog dikke nutt'n?
Usericon van INIURIA
Posted 05-03-2008 10:23 by INIURIA Wijzig reactieProfiel van INIURIAQuote dit berichthttp://www.myspace.com/iniurianl

Zondag 30 maart:

HEAVEN SHALL BURN
ABORTED
MISERY SPEAKS

Lantaarn, Hellendoorn
Tickets: 14 euro

Jawel...



Dehumanize
Usericon van Dehumanize
Posted 05-03-2008 13:20 by Dehumanize Wijzig reactieProfiel van DehumanizeQuote dit bericht

Zo'n vette band. Beste cd blijft nogsteeds Whatever It May Take in mijn ogen, maar zo'n beetje alles mag er wezen. Mooi werk.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 05-03-2008 14:10 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 5 maart 2008 10:23 schreef INIURIA het volgende:
Zondag 30 maart:

HEAVEN SHALL BURN
ABORTED
MISERY SPEAKS

Lantaarn, Hellendoorn
Tickets: 14 euro

Jawel...


Snoeihard aanwezig natuu´lk
Die nieuwe is trouwens erg gaaf, hoewel hij me niet direct zo pakte als Deaf To Our Prayers (wat mijn favoriet blijf). Desondanks lekker cd'tje


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 09-03-2008 16:15 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Ik had er ook graag bij willen zijn. Maar zit dan een weekje vakantie te vieren in Frankrijk, dus mag eigenlijk niet klagen ! Maar toch wel zonde dat ik dit feestje moet missen .


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 09-03-2008 16:36 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

A Dying Ember nu op


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Pattie
Usericon van Pattie
Posted 10-03-2008 7:09 by Pattie Wijzig reactieProfiel van PattieQuote dit bericht

Ik heb mijn kaartje voor 30 maart net een weekje binnen


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-07-2008 12:03 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zojuist Deaf To our Prayer er nog eens opgezet, en ik moet toch toegeven dat dit wel een gaaf bandje is


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-07-2008 16:05 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Dat blijft mijn favoriet
Heerlijke liveband ook, zin in 30 augustus! (Elsrock, Rijssen)


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 15-07-2008 20:52 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2008 9:18 schreef Rootbaert het volgende:
Tot nu toe vind ik 'm minder dan Antidote en Deaf To Our Prayers (meer "standaard"), maar wellicht moet ik 'm gewoon nog wat vaker luisteren.

Wel mooi artwork trouwens


Ik ook. Ik draai hem eigenlijk nooit meer, terwijl de klanken van "Deaf to our Prayers" nog altijd regelmatig door de speakers denderen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-07-2008 21:03 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 5 maart 2008 9:18 schreef Rootbaert het volgende:
Tot nu toe vind ik 'm minder dan Antidote en Deaf To Our Prayers (meer "standaard"), maar wellicht moet ik 'm gewoon nog wat vaker luisteren.

Wel mooi artwork trouwens


Nog steeds een lekkere plaat, maar wel minder pakkend als Deaf To Our Prayers. Een nummer als A Dying Ember is dan wel weer geweldig


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 10-05-2010 0:13 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Staan twee nieuwe nummers op Myspace, waarvan "Combat" nogal apart is met forse dance-invloeden zonder daarbij aan kracht te verliezen.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 10-05-2010 6:55 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Zo rond Asunder en de split met Caliban vond ik het echt geweldig, de laatste tijd luister ik het amper meer. Wel erg veel coole shows van hun meegemaakt vooral in (oost) Duitsland. Shows in Nederland waren minder (op eerste keer Goudvishal na) vooral door het publiek.

Verder zijn het stuk voor stuk supergasten, dus ik blijf altijd wel een zwak voor deze band houden, hoewel het me muzikaal steeds minder blijft boeien.



Evil Dick


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-05-2010 10:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik weet het niet zo met deze band. Ik kan echt niets met die sfeer die rond hun albums hangt... Al hebben ze wel beesten van nummers (Not My God, Bleeding to Death, Black Tears, ... ).


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 10-05-2010 19:12 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Black Tears is natuurlijk niet helemaal hun eigen verdienste...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2010 19:34 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2010 10:44 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik kan echt niets met die sfeer die rond hun albums hangt...

Welke sfeer hangt er rond dan? Het klinkt alsof je dingen bedoelt die niet met de muziek te maken hebben.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-05-2010 19:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2010 19:12 schreef Blueprint het volgende:
Black Tears is natuurlijk niet helemaal hun eigen verdienste...


No shit, Sherlock Not My God ook niet, btw.

quote:
Op 10 mei 2010 19:34 schreef ZelThoR het volgende:
Welke sfeer hangt er rond dan? Het klinkt alsof je dingen bedoelt die niet met de muziek te maken hebben.


Ik bedoel toch echt muzikaal. Nou, moeilijk uit te leggen wat ik precies bedoel, heb het onlangs al eens aan een maat proberen uitleggen...

Heaven Shall Burn maakt enorm intense muziek, die bol staat van de melodie (als je er even doorluistert dan) en de emotie. En precies die intensiteit irriteert mij meer dan het mij meesleept. As I Lay Dying idem.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 10-05-2010 19:42]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2010 19:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Een van de weinige bands in deze uithoek vd muziek waar ik wel wat mee kan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2010 19:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2010 19:40 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik bedoel toch echt muzikaal. Nou, moeilijk uit te leggen wat ik precies bedoel, heb het onlangs al eens aan een maat proberen uitleggen...

Heaven Shall Burn maakt enorm intense muziek, die bol staat van de melodie (als je er even doorluistert dan) en de emotie. En precies die intensiteit irriteert mij meer dan het mij meesleept. As I Lay Dying idem.

Ja, HSB is inderdaad vol in je face. Een sterk punt, maar soms ook een zwak punt (omdat je voortdurend gepushed wordt gaat het ook sneller vermoeien, weinig op- en afbouw, et cetera).

Grappig dat je dan As I Lay Dying noemt


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-05-2010 19:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2010 19:42 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, HSB is inderdaad vol in je face. Een sterk punt, maar soms ook een zwak punt (omdat je voortdurend gepushed wordt gaat het ook sneller vermoeien, weinig op- en afbouw, et cetera).

Grappig dat je dan As I Lay Dying noemt


Neen, HSB heb ik zelfs het liefst als ze meer in je face zijn. (Ik ga het nooit uitgelegd krijgen )

De sfeer die rond de brute muziek hangt werkt iets te deprimerend (als ik het zo kan noemen). Geef mij maar een brute slag in het gezicht in plaats van een sfeertje dat onder je huid kruipt.



De riffs in de eerste veertig seconden en het gitaargetokkel vanaf 0.42 plus de galm in de schreeuw van de zanger wekken die bepaalde sfeer op. Of dat is toch hetgeen dat ik hoor


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen