IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Sportvissen Vorige pagina | Volgende pagina
Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 23-08-2004 12:26 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Die zou ik niet graag om mijn arm willen hebben.


F*ck hippies


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-08-2004 12:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 12:25 schreef Orion het volgende:
serieus dit zal ik nooit vergeten:
ik was 3 jaar geleden ofzo eens met mn broer aan het vissen in het kanaal hier ( wat uitloopt op zee)
me broer was aan het vissen op paling (ik op witvis )
op eens kreeg hij beet en wat voor 1, ik heb nog nooit zo'n grote paling gezien, zijn kop had serieus wel een diameter van 25a30 cm verdomme een dikke vette zeepaling.
me broer had geen net bij hem dus ik snel naar wat andere lui rennen die ook zaten te vissen.
Lui liepen mee en schrokken zich ook helemaal de tering.
maar toen we het net wouden gebruiken brak me broer zn hengel/snoer.
jezus wat een beest was dat mas volgens mij wel serieus wel 2 meter


Voor dit soort verhaaltjes is een uitdrukking bedacht..............visserslatijn


spelfout weggehaald...


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 23-08-2004 12:58 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

oftewel boereklap


Uit liefde voor ZM.


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-08-2004 12:58 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht


toch is het zo , he snoek van 3 meter



*hmm volgens mij was die diameter wat overdreven heb het even uitgetekend hehe , maar er maar 15 cm van

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 23-08-2004 13:04]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 24-08-2004 17:40 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Palingen zijn lelijk


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 25-08-2004 10:35 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

idd, palingen zijn lelijk, maar wel erg lekker. Net zoals een hoop andere vissen. Alleen waterkonijn vind ik wat minder. Maar da's dan ook weer geen visch.

[Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 25-08-2004 10:48]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-10-2004 14:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Gevraagd:

Importeur van hoogwaardige visboten/roeiboten varierend van 2.10m tot 4.80m. Misschien dat de heen watersporters toevallig op de hooget zijn van een aantal bedrijven die dergelije artikelen importeren?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2004 14:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ok: WAAROM?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-10-2004 14:22 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 6 oktober 2004 14:22 schreef Jenje het volgende:
Ok: WAAROM?
Dan kan IJskonijn de vissen op de Noordzee gaan redden.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-10-2004 14:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Waarom zou je mij een tip geven of waarom zou ik op zoek zijn?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2004 14:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2004 14:23 schreef Chelman het volgende:
Waarom zou je mij een tip geven of waarom zou ik op zoek zijn?
Dat laatste


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2004 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-10-2004 14:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2004 14:23 schreef Jenje het volgende:
Dat laatste


Ik wil ze verkopen uiteraard.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2004 14:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

waarom in gothsnaam?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-10-2004 15:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2004 14:25 schreef Jenje het volgende:
waarom in gothsnaam?


Euhh,om centjes te verdienen?


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-10-2004 9:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zometeen effe met kunstaas achter snoek aan. Meer voor het uitwaaien dan voor het vissen hehehe.


spelfout weggehaald...


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-10-2004 9:46 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

kunstaas sucks , zo vaak mee gevist en godverdomme nog NOOIT iets gevongen met die troep.
nee geef maar maar witvis als aas


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-10-2004 12:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm alweer terug dus. Windkracht 109 zo ongeveer recht in de smoel en een gevoelstemperatuur van -76

@Orion; geen tijd en zin om witvis te vangen. En sinds levend aas niet meer mag vind ik eigenlijk geen flikker meer aan vissen.


spelfout weggehaald...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 22-10-2004 14:11 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Vissen voor de lol is voor mietjes zonder enig gevoel van inlevingsvermogen. Snap niet dat het nog niet verboden is overal.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-10-2004 14:16 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 14:11 schreef Sjaan het volgende:
Vissen voor de lol is voor mietjes zonder enig gevoel van inlevingsvermogen. Snap niet dat het nog niet verboden is overal.



Bla bla


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-10-2004 14:18 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 oktober 2004 14:11 schreef Sjaan het volgende:
Vissen voor de lol is voor mietjes zonder enig gevoel van inlevingsvermogen. Snap niet dat het nog niet verboden is overal.


Ga vissen redden met Icequeen


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-10-2004 14:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 14:18 schreef BurZum het volgende:
Ga vissen redden met Icequeen


LOL


spelfout weggehaald...


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 22-10-2004 17:36 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

whaha


morgen ga ik misschien ook maar eens de baarzen achter hun broek zitten


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-06-2007 16:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heb me ook weer een hengel aangeschaft. Vant weekend effe flink uitproberen


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-06-2007 6:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zo, mooi vroeg van bed. Koelbox zo effe laden en dan de hele dag ouwerwets aan het water hangen


spelfout weggehaald...


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen