IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Zyklon Vorige pagina | Volgende pagina
Animus
Usericon van Animus
Posted 05-12-2005 18:01 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

ik vond Aeon anders een hele goede plaat.
vooral Psyklon Aeon


kpax
alarmclock
Usericon van kpax
Posted 05-12-2005 20:50 by kpax Wijzig reactieProfiel van kpaxQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 18:01 schreef Animus het volgende:
ik vond Aeon anders een hele goede plaat.
vooral Psyklon Aeon


An Eclectic Manner


wacken + bier = geheugenverlies


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 06-12-2005 0:16 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 20:50 schreef kpax het volgende:
An Eclectic Manner
Hele cd is gaaf!!!! Benieuwd naar het nieuwe spul.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-04-2006 21:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vind de nieuwe nogal saai. De dubbele zang doet me denken aan mn vader en moeder die aan het duelleren zijn, en waarbij ik hoop dat vader dat hogere zaagstemmetje zo vlug mogelijk de kop inslaat.

Nogal vaak de riffing op repeat.
Leuke soli, beestige getrimmer... maar het geheel maakt me niet warm


signature


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 06-04-2006 21:49 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Vond "Aeon" nogal tegenvallen eigenlijk! World Ov Worms was geweldig ... maar de hele sfeer van die plaat is sinds Aeon weg ... hoop dat de nieuwe beter is!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-04-2006 21:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2006 21:49 schreef Carnagath het volgende:
Vond "Aeon" nogal tegenvallen eigenlijk! World Ov Worms was geweldig ... maar de hele sfeer van die plaat is sinds Aeon weg ... hoop dat de nieuwe beter is!


ik vind hem tamelijk op Aeon lijken

de eerste was idd razend


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-05-2006 16:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ze mp3's draaien hun eerste rondje, ik heb nog geen bloedneus. Conclusie: het valt tegen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-05-2006 16:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-05-2006 16:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ja, wel jammer, ik vond Aeon ook nog vet, maar deze lijkt een stuk minder "in je smoel!", terwijl er niet veel voor in de plaats gekomen is. Op zich zit het wel leuk in elkaar, de opbouw van de nummers is wat beter, bijvoorbeeld, maar de klik is er (nog) niet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-07-2006 23:56 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe Zyklon eigenlijk wel goed, lekker zelfs. Het duurde overigens wel een tijdje voordat het begon te pakken, in het begin vond ik het wat saai en nu zijn het voornamelijk een aantal hoogtepunten in het album die het me toch de moeite waard maken.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-07-2006 0:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik zal 'm ook eens wat vaker opzetten. Hij viel me in eerste instantie ook nogal tegen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-07-2006 8:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bij mij hetzelfde....dit is ook weer een groeiplaat die wat meer tijd nodig heeft.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-07-2006 20:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik ben hem wel wat beter gaan vinden, maar ik zette laatst Aeon weer op en toen bekroop me toch het gevoel van een gemiste kans (mbt Disintegrate). We luisteren nog even verder


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-08-2007 20:23 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

tering wat een goeie shit eigenlijk... echt veel te weinig aandacht gegeven en nu tijdens een zoektocht naar iets anders op de 'naast de cd-speler stapel' terechtgekomen om daar voorlopig even te blijven....


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-08-2007 20:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind in dit (piep)kleine subgenre eigenlijk 'Deathmachine' van Myrkskog de enige plaat die ik nog zeer regelmatig luister. De rest blijft niet hangen, om de één of andere reden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-08-2007 20:37 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

die heb ik net gepakt, zal m zo es draaien, wat ik me daarvan herrinner is dat juist die nogal aan me voorbij ging


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2007 12:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vond Aeon wel een lekkere plaat, maar na een aantal luisterbeurten begon hij me te vervelen. Was erg benieuwd naar de nieuwe, maar zo te horen hoef ik hem niet al te hoog op mijn lijstje te houden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 31-08-2007 12:50 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2007 12:14 schreef Mark het volgende:
Ik vond Aeon wel een lekkere plaat, maar na een aantal luisterbeurten begon hij me te vervelen. Was erg benieuwd naar de nieuwe, maar zo te horen hoef ik hem niet al te hoog op mijn lijstje te houden.


Ik hoor hier helemaal niets, maar lees wel veel reacties over de laatste plaat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 31-08-2007 12:58 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Eigenlijk luister ik de laatste twee platen niet eens meer. Na een paar maanden had ik ze wel gehoord. Die eerste daarentegen, draai ik nog wekelijks. Een geniale plaat was dat!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-09-2007 22:22 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Disintegrate maar weer eens uit de kast getrokken.
Snap eigenlijk niet waarom ik dit schijfje een beetje links heb laten liggen. Vorige 2 albums waren misschien beter maar dit klinkt ook verdomd lekker.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 29-09-2007 2:07 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

quote:
Op 30 augustus 2007 20:27 schreef M. het volgende:
Ik vind in dit (piep)kleine subgenre eigenlijk 'Deathmachine' van Myrkskog de enige plaat die ik nog zeer regelmatig luister. De rest blijft niet hangen, om de één of andere reden.


daar noem je ook iets, briljante plaat.

Zyklon heeft me helaas nooit echt kunnen boeien.


www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 23-10-2007 0:12 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Zyklon voorlopig in de ijskast, helaas.

"...As for future plans, I guess one could say that it's a bit "up in the air" at the moment. Looking back there have been ups and downs during the years with Zyklon. We're not always an easy band to manage, as all members live in different cities and have multiple commitments on different fronts, thus it's often hard for all the logistic and practical things to work. This situation has especially come more into focus in the last year or so, where it has become harder and harder to get the band together when needed, with the spirit and excitement that one expects from a band like this. Basically, I don't feel that we as a band have the fire needed to start working on a new album right now. Therefore Zyklon are taking a break. This is a good time for us to do so. We have completed a good run of shows around the world for our latest album; we have completed all our contractual obligations with Candlelight Records (with success I must add, as Candlelight have treated us well, cheers mates!). ..."

Hier het hele verhaal



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-10-2007 0:13 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

World ov Worms is geweldig, Aeon is ook nog goed te doen maar die laatste daar kan ik weinig mee.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2007 0:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2007 20:27 schreef M. het volgende:
Ik vind in dit (piep)kleine subgenre eigenlijk 'Deathmachine' van Myrkskog de enige plaat die ik nog zeer regelmatig luister. De rest blijft niet hangen, om de één of andere reden.
Hey tof dat jij die nu wel gaaf vindt. Destijds vond je het "beerdrinking noise" als ik me goed herinner.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 23-10-2007 1:24 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Dit nieuws is geweldig
Also, the 'terror-twins', Destructhor and Secthdamon, have plans to go for it with Myrkskog, and will hopefully finally take the actions needed to complete their new, long-delayed, album.

Jaren gewacht op een vervolg van de 2 meesterwerken die Myrkskog heeft uitgebracht en ook live moet dit nog gezien worden.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen