IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Zyklon Vorige pagina | Volgende pagina
SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-05-2001 13:49 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ach, wat mij betreft heeft iedereen het volste recht op zijn / haar mening. Als er maar niet van mij verwacht wordt die te volgen respecteer ik dat, of beter gezegd, ik zal er niet over gaan lopen kutten, hoezeer ik het er misschien mee oneens ben. Als de heer Wagner (ik zal wel dom zijn maar wie is dat?!) er zo over denkt, boeiuh, niet mijn probleem, er zijn ergere zaken in de wereld die mijn aandacht meer verdienen dan één of andere dumbass die denkt alle antwoorden te hebben.


Dead things grow from deep inside...


Rippin' Robin
NOU SORRY HOOR.. tsss..
Usericon van Rippin' Robin
Posted 28-05-2001 14:09 by Rippin' Robin Wijzig reactieProfiel van Rippin' RobinQuote dit bericht

"Mijnheer Wagner.. wie is dat?"

Jammer!

minpuntje op het muzikale vlak!
EXTRA minpuntje omdat het hier klassiek betreft
NOG EXTRA minpuntje omdat het hier een BEKEND KLASSIEK COMPONIST van nog niet al te lang geleden betreft.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-05-2001 14:28 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Met andere woorden, afgekeurd?

Tja, sorry, mijn muzikale kennis laat misschien nogal te wensen over, toegegeven.


Dead things grow from deep inside...


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 28-05-2001 14:49 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2001 14:28 schreef SheRa het volgende: mijn muzikale kennis laat misschien nogal te wensen over, toegegeven.


IK denk eerder dat dit een hiaat is in je algemene ontwikkeling


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-05-2001 14:55 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ach ja, toe maar weer, dat dergelijke zaken nooit mijn interesse hebben kunnen wekken betekent dat mijn algemene ontwikkeling beroerd is? Da's wel een beetje kortzichtig hoor...


Dead things grow from deep inside...


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 28-05-2001 15:01 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Suit yourself!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-05-2001 17:17 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2001 15:01 schreef amy het volgende:
Suit yourself!


Niet dan? Mijn referentiekader heeft toch niets te maken met wel of niet ontwikkeld zijn? Of zie ik dat verkeerd?



Dead things grow from deep inside...


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 28-05-2001 17:51 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Als je het graag wilt horen.... Ik vind wel dat je een beperkte algemene ontwikkeling hebt als je een enorm bekende componist niet kent om dat het niet binnen jouw referentiekader valt. Het woord "algemeen" in algemene ontwikkeling geeft toch aan dat je je wat verder zult moeten verdiepen dan jouw zogenaamde referentiekader groot is. Snap je?

[Dit bericht is gewijzigd door amy op 28-05-2001 17:53]


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-05-2001 18:06 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2001 17:51 schreef amy het volgende:
Als je het graag wilt horen.... Ik vind wel dat je een beperkte algemene ontwikkeling hebt als je een enorm bekende componist niet kent om dat het niet binnen jouw referentiekader valt. Het woord "algemeen" in algemene ontwikkeling geeft toch aan dat je je wat verder zult moeten verdiepen dan jouw zogenaamde referentiekader groot is. Snap je?


Ik snap em... en toch ben ik het er niet mee eens. Ik heb ongetwijfeld ergens over dat figuur gelezen / gehoord / op school geleerd of whatever, maar omdat het me niet interesseert ben ik de naam totaal vergeten. Ik post vervolgens hier in één van mijn eerste berichten dat ik niet weet (mij niet herinner) wie of wat deze meneer voorstelt, en wordt vervolgens verweten dat mijn algemene ontwikkeling hiaten vertoont. Sorry hoor, ik vinnut best als men mij wenst te beoordelen, ik vind het alleen een beetje lullig dat een conclusie over iets wat heel breed is en voor iedereen anders getrokken wordt na slechts enkele berichtjes van mijn kant...


Dead things grow from deep inside...


Rippin' Robin
NOU SORRY HOOR.. tsss..
Usericon van Rippin' Robin
Posted 28-05-2001 19:59 by Rippin' Robin Wijzig reactieProfiel van Rippin' RobinQuote dit bericht

Ik reken je er niet op af, het verbaast mij alleen maar!!


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 28-05-2001 20:06 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

...heeee.....Zyklon topic weer in volle bloei hehe



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 29-05-2001 1:27 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Dan is het allemaal toch nog ergens goed voor geweest


Dead things grow from deep inside...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-05-2001 14:58 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

het zou wel tof zijn om dit het langst mogelijke topic te make...kijke hoe lang ie word


Suck my piss


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-05-2001 15:01 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

het langste topic tot nu toe is 'meer mannen met lang haar'met 7 pagina's.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-05-2001 15:07 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

het moet toch langer kunnen???


Suck my piss


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-05-2001 15:16 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ja maar neem dan tenminste een topic waar wijn kerels ook wat aanhebben... (hmm begin asl Jenje te klinken)


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-05-2001 15:20 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2001 15:16 schreef Lord Morgoth het volgende:
ja maar neem dan tenminste een topic waar wijn kerels ook wat aanhebben... (hmm begin asl Jenje te klinken)
Jenje en jij stellen je aan: er zijn op dit forum meer foto's van vrouwen dan van mannen geplaatst! Geeft op zich ook niet, want ik heb niets tegen mooie vrouwen


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-05-2001 16:38 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Jenje en jij stellen je aan:



Nouja...

quote:

er zijn op dit forum meer foto's van vrouwen dan van mannen geplaatst! Geeft op zich ook niet, want ik heb niets tegen mooie vrouwen


ik ook niet


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2001 17:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2001 15:16 schreef Lord Morgoth het volgende:
ja maar neem dan tenminste een topic waar wijn kerels ook wat aanhebben... (hmm begin asl Jenje te klinken)

Hey, wordt hier maar zo effe mijn naam bedoezeld ..


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-05-2001 21:16 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

bedoezeld, bedoezeld???


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 29-05-2001 21:46 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 29 mei 2001 21:16 schreef Lord Morgoth het volgende:
bedoezeld, bedoezeld???
Zit hij hier een beetje bedoezeld te bezoedelen


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-05-2001 21:59 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

[streng-modus]beetje meer on topic graag![/streng-modus]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 29-05-2001 22:14 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

moet ik weer over Zyklon gaan beginnen?



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 30-05-2001 0:47 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2001 21:46 schreef Paul het volgende:
Zit hij hier een beetje bedoezeld te bezoedelen


nouja, zo bedoezelde... euh bedoelde ik het niet...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 30-05-2001 8:02 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2001 22:14 schreef Vampire Ricardo het volgende:
moet ik weer over Zyklon gaan beginnen?
Tot Wagner lekk het mij on topic genoeg!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen