IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Zyklon Vorige pagina | Volgende pagina
ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 09-12-2003 0:05 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

quote:
Op 29 september 2003 19:42 schreef Vlkodlak het volgende:
Ik vind Aeon toch lichtelijk tegenvallen .
Net als bij Myrkskog vind ik dat er net teveel death metal invloeden in terecht zijn gekomen. World ov Worms vond ik beter. Desondanks is het nog steeds wel een goede cd vooral het laatste nummer is erg cool .


inderdaad dat vind ik nou ook! is prima plaat verder, alleen is het zo verdomde jammer dat die death invloeden zijn gaan overheersen! dat wat bij myrkskog trouwens erger is gebeurd! jammer gewoon


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-01-2004 11:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik ben Aeon nu aan het luisteren (ja ik lig een beetje achter) maar ik heb echt het idee dat ik naar Deicide aan het luisteren ben. Niks mis mee trouwens!


Zenial


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-01-2004 11:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 0:05 schreef ryn het volgende:
inderdaad dat vind ik nou ook! is prima plaat verder, alleen is het zo verdomde jammer dat die death invloeden zijn gaan overheersen! dat wat bij myrkskog trouwens erger is gebeurd! jammer gewoon


Ja en dat is nou net waarom is deze plaat beter vind dan world ov worms.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-01-2004 16:02 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 11:10 schreef Zenial het volgende:
Ik ben Aeon nu aan het luisteren (ja ik lig een beetje achter) maar ik heb echt het idee dat ik naar Deicide aan het luisteren ben.



Ik vinnet anders een stuk gevarieerder dan Deicide.

Niks mis met een goede BM-DM kruising, en Aeon is een lekkere plaat!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 29-01-2004 16:11 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

laatst World Ov Worms gehoord. Erg brute, goede plaat


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-01-2004 19:04 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 29 januari 2004 16:02 schreef Mark het volgende:
Ik vinnet anders een stuk gevarieerder dan Deicide.

Niks mis met een goede BM-DM kruising, en Aeon is een lekkere plaat!

Ja nu ik hem helemaal heb gehoord vind ik m ook een stuk beter dan t recente deicide werk (hoewel ik Scars of the Crucifix nog niet geluisterd heb)

Maar BM/DM kruising? Ik hoor er echt geen BM in eigenlijk. Welke BM elementen zitten er dan in Aeon?


Zenial


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-01-2004 19:06 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 19:04 schreef Zenial het volgende:
(...)

Maar BM/DM kruising? Ik hoor er echt geen BM in eigenlijk. Welke BM elementen zitten er dan in Aeon?


Ja, dat zit ik me ook al de hele tijd af te vragen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-01-2004 19:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 19:06 schreef altx het volgende:
Ja, dat zit ik me ook al de hele tijd af te vragen...


Niet! Ik luister zo goed als alleen maar DM, en hoor eigenlijk niets afwijkends


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-01-2004 10:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik geef toe dat de CD voornamelijk een DM inslag heeft nu ik hem wat vaker gehoord heb, maar er zitten toch best nog BM invloeden in. De atmosfeer in 'Two Thousand Years' bijvoorbeeld. En de keyboards.

Bovendien is Samoth toch ex-Emperor en wortels loochenen zich niet Sterke melodische gitaarpartijen die ik toch niet echt puur DM vindt aandoen bij tijden. Vandaar mijn eerdere BM/DM opmerking, al is DM met BM invloeden misschien inderdaad toepasselijker.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-01-2004 14:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2004 10:24 schreef Mark het volgende:
Ik geef toe dat de CD voornamelijk een DM inslag heeft nu ik hem wat vaker gehoord heb, maar er zitten toch best nog BM invloeden in. De atmosfeer in 'Two Thousand Years' bijvoorbeeld. En de keyboards.

Bovendien is Samoth toch ex-Emperor en wortels loochenen zich niet Sterke melodische gitaarpartijen die ik toch niet echt puur DM vindt aandoen bij tijden. Vandaar mijn eerdere BM/DM opmerking, al is DM met BM invloeden misschien inderdaad toepasselijker.


Keyboards heeft helemaal niks met BM te maken, aangezien Nocturnus hiermee begon.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-01-2004 15:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Het gaat niet om de keyboards zelf, maar om het gebruik ervan op de CD

En ja ik het "The Key" dus ik weet hoe het bij Nocturnus klinkt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-09-2005 12:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

World ov Worms eens binnengehaald, klinkt erg goed! Lekker gevarieerd, functioneel drumwerk, beetje groove, je zou bijna vergeten dat het black was...

Die gaat op de aanschaf-lijst.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-09-2005 12:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Moderne black death.

Wel al oud inmiddels!
Check ook Myrkskog - Deathmachine als je die niet kent.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-09-2005 12:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 12:08 schreef Slechtheid het volgende:
Moderne black death.

Wel al oud inmiddels!
Check ook Myrkskog - Deathmachine als je die niet kent.

Fuck it, World ov Worms is black, in ieder geval gemiddeld genomen

Bedankt voor de tip! Ben hem nu aan het binnenhalen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-09-2005 12:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 12:22 schreef ZelThoR het volgende:
Fuck it, World ov Worms is black, in ieder geval gemiddeld genomen

Bedankt voor de tip! Ben hem nu aan het binnenhalen.


World ov Worms is meer black dan death en Aeon is meer death dan black.

Goed geregeld toch?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-09-2005 12:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 12:23 schreef altx het volgende:
World ov Worms is meer black dan death en Aeon is meer death dan black.

Goed geregeld toch?

Daarom Aeon moet ik nog wel luisteren, maar die is ook z'n digitale weg aan het vinden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-09-2005 12:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Verschrikkelijke clip van Psyklon Aeon trouwens, hahaha. Stom haargewapper met ventilator...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 05-09-2005 12:58 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

Ik had er nog nooit van gehoord tot afgelopen wacken....Gave band!



Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 04-10-2005 0:45 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

ZYKLON TO RECORD NEW ALBUM
Zyklon are scheduled to start recording their third album, tentatively titled “Disintegrate”, at Akkerhaugen Lydstudio, Norway, in November. The mixing will take place at Fredman Studios, Sweden, early next year. The album is set for worldwide release through Candlelight Records early spring 2006. Titles include: “Wrenched”, “Cold Grave”, “Disintegrate”, “In Hindsight”, “Skinned and Endangered”, “Vulture”, “Subversive Faith”, “Underdog”, and “Vile Ritual”.
---


UPCOMING DVD RELEASE
A full-length DVD, to be titled “Storm Detonation Live”, is currently being edited, and is scheduled for worldwide release through Candlelight Records early 2006. The DVD was recorded live at Germany’s Party San Festival 2004, and captures the foursome at their best – live on stage. The DVD also includes the band’s two promotional videos for “Psyklon Aeon” and “Core Solution”, exclusive on-the-road and bootleg video footage and a very exclusive “at the rehearsal room” teaser of the new material.


Mooi, werd tijd voor een nieuw schijfje en een DVDtje is altijd mooi.



spectre
Usericon van spectre
Posted 04-10-2005 3:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 12:27 schreef ZelThoR het volgende:
Verschrikkelijke clip van Psyklon Aeon trouwens, hahaha. Stom haargewapper met ventilator...
Ga jij nou maar die Myrkskog plaat luisteren, die is essentieel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-10-2005 9:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 3:04 schreef spectre het volgende:
Ga jij nou maar die Myrkskog plaat luisteren, die is essentieel

Ik heb geluisterd. Moet er nog wel over uitkomen of ik hem ook essentieel vind.

Maaaar, nu eerst even Vikingligr Veldi!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-10-2005 10:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-10-2005 10:12 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

isse niet zichtbaar


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-12-2005 17:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 12:23 schreef altx het volgende:
World ov Worms is meer black dan death en Aeon is meer death dan black.

Goed geregeld toch?


Ik moet mezelf hier toch corrigeren (en niet alleen mezelf... ). Maar ik heb World ov Worms nu origineel, heb 'm een paar keer aandachtig beluisterd en ik hoor er echt geen black metal in terug.

Het is een supervette plaat. Begrijp me niet verkeerd. Maar met black metal heeft het weinig te maken.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 05-12-2005 17:59 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

ram er maar een etiket op.Gaaf is het toch wel



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen