IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Slapeloosheid Vorige pagina | Volgende pagina
DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 25-10-2004 16:45 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 16:12 schreef stookvogel het volgende:
Iemand anders die er last van heeft? Ik slaap 1 op de 3 dagen...


Jouw slapeloosheid? Nee, daar heb ik geen last van.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-10-2004 16:46 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik zal er ook niet wakker van liggen moet ik zeggen.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 25-10-2004 17:00 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ga naar een psycholoog ofzo, je bent wellicht wel manisch depressief of schizofreen achtig.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 25-10-2004 17:01 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 16:33 schreef helmet het volgende:
Daarom drink ik in periodes dat ik veel stress te verduren heb altijd een kopje kamille-thee voor 't slapen gaan.


Dat werkt bij mij niet echt tenzij er een flinke scheut whiskey in zit


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 25-10-2004 17:03 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 17:00 schreef Sjaan het volgende:
Ga naar een psycholoog ofzo, je bent wellicht wel manisch depressief of schizofreen achtig.


En dat baseer jij op...?


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-10-2004 17:03 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 25 oktober 2004 17:01 schreef Saphire het volgende:
Dat werkt bij mij niet echt tenzij er een flinke scheut whiskey in zit
Eh ja, dat heb ik dan ook staan


I'm not being rude. You're just insignificant.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-10-2004 17:04 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 16:14 schreef Smoochy het volgende:
Anders ff voor hte slapen gaan een dikke joint roken..


Daar heb ik ook weleens de neiging toe, maar voor je het weet ben je een kansloos figuur dat niet kan slapen zonder wiet, dat vind ik ook maar niets.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 25-10-2004 17:05 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 17:04 schreef Schaep het volgende:
Daar heb ik ook weleens de neiging toe, maar voor je het weet ben je een kansloos figuur dat niet kan slapen zonder wiet, dat vind ik ook maar niets.


Inderdaad.

Hey stookvogel, ALS jij dan slaapt, hoelang lig je dan ongeveer in je nest?

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 25-10-2004 17:08]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-10-2004 17:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Stookvogel.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 25-10-2004 17:07 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 25 oktober 2004 17:04 schreef Schaep het volgende:
Daar heb ik ook weleens de neiging toe, maar voor je het weet ben je een kansloos figuur dat niet kan slapen zonder wiet, dat vind ik ook maar niets.

Of andersom, niet kunnen wakker worden zonder koffie... O nee dat is niet kansloos



Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 25-10-2004 17:09 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 17:05 schreef Schaep het volgende:
Stookvogel.


Achja, ik wist dat het met "stoo-" begon...


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-10-2004 17:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hmmm slapen. van slapeloosheid nooit last. wel van slaapgebrek.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-10-2004 17:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Same here, op slapeloosheid dankzij een idioot ritme na zo af en toe.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 25-10-2004 17:34 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 25 oktober 2004 17:03 schreef Saphire het volgende:
En dat baseer jij op...?

Op dit citaat van hem:
"de andere dagen lig ik met zwáár ijlende gedachtes(tijdje gelden dacht ik dat Balkenende logeerde op mijn kamer) wakker in bed."

Hallicunaties en slapeloosheid zijn kenmerken van schizofrenie en kunnen dat ook zijn van een manie.
Overigens is dit natuurlijk lang niet voldoende kennis op een diagnose of iets te kunnen stellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 25-10-2004 17:35]


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 25-10-2004 17:38 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Zeg nooit tegen een metalhead dat ie manisch of schizofreen is, dat zien ze als een compliment.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 25-10-2004 17:50 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 25 oktober 2004 17:38 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Zeg nooit tegen een metalhead dat ie manisch of schizofreen is, dat zien ze als een compliment.


Probeer dan borderliner....

Verder kan ik de tip van de joint aanbevelen; veel veiliger dan slaappillen volgens mijn huisarts.

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 25-10-2004 17:51]


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-10-2004 17:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Mijn oma van een jaartje of 96 is echt al tientallen jaren zwaar verslaafd aan die dingen, slaappillen dus.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-10-2004 17:54 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 17:52 schreef Schaep het volgende:
Mijn oma van een jaartje of 96 is echt al tientallen jaren zwaar verslaafd aan die dingen, joints dus.





spelfout weggehaald...


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 25-10-2004 17:55 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

drink je veel cola? Ik had ook echt enorm last van slapeloosheid een aantal maanden terug, naar de dokter geweest, uiteindelijk blijkt dat ik niet tegen de cafeine in de cola kon en daarom wakker bleef.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-10-2004 17:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 17:54 schreef varanus het volgende:



Flauw.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 25-10-2004 17:56 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

@ Varanus: LOL


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-10-2004 17:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 17:55 schreef Schaep het volgende:
Flauw.


Bijzonder flauw idd, maar kon het niet laten hehehe


spelfout weggehaald...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-10-2004 18:01 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 17:57 schreef varanus het volgende:
Bijzonder flauw idd, maar kon het niet laten hehehe




Ze drinkt ook nog redelijk door voor een oud vrouwtje, dus misschien dat ze in het geheim als ze alleen thuis is ook wel enorme joints rookt, je weet het niet.

Hoewel het wel lastig bouwen zal zijn met van die bibberende handen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-10-2004 18:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 18:01 schreef Schaep het volgende:


Ze drinkt ook nog redelijk door voor een oud vrouwtje, dus misschien dat ze in het geheim als ze alleen thuis is ook wel enorme joints rookt, je weet het niet.

Hoewel het wel lastig bouwen zal zijn met van die bibberende handen.


Hehe, hét recept om oud te worden dus;zuipen en blowen


spelfout weggehaald...


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 25-10-2004 19:03 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Last van slapeloosheid? Probeer maar eens een intelligente discussie met Misanthrope aan te gaan. Daar gaat je slapeloosheid wel van over!! Of was het nou darmverstopping?


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen