IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Balkenende bijna dood Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-11-2004 16:08 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 1 november 2004 13:56 schreef Misanthrope het volgende:
Verder is iedereen die denkt stoer te zijn door te zeggen dat het jammer is dat er ´bijna´ tussen staat een domme rukhoer.

Jammer dat er 'bijna' tussen staat!

Waar gaat het eigenlijk over?


Zenial


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-11-2004 16:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 16:03 schreef Phriar het volgende:
FDR zat in een rolstoel na een beroerte (of 2?), rookte drie pakjes per dag en had nog steeds genoeg puf om het grootste land ter wereld te runnen in een wereldoorlog
En wat heeft dat met Balkenende te maken? Bovendien is FDR er wel aan overleden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-11-2004 17:13 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

hmm...geen eens gangreen?

wat een kutverhaaltje..

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 01-11-2004 17:13]


Suck my piss


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 01-11-2004 17:14 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com




stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 01-11-2004 17:52 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 13:56 schreef Misanthrope het volgende:
Ik wil niet al teveel zeggen, als ik het goed heb had Balkenende dezelfde bacterie in zijn voet waaraan een bekende van mij is overleden...

Verder is iedereen die denkt stoer te zijn door te zeggen dat het jammer is dat er ´bijna´ tussen staat een domme rukhoer.

Diep van binnen ben ik het met hem eens.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


acid
Usericon van acid
Posted 01-11-2004 18:04 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Ik ook ja. Gezeik toch altijd van die SP-ers.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-11-2004 18:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Jezus wat zitten er toch trieste lui op dit forum.
Laten we het maar weer gezellig over de Tokkies gaan hebben.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-11-2004 18:56 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 1 november 2004 13:56 schreef Misanthrope het volgende:
Verder is iedereen die denkt stoer te zijn door te zeggen dat het jammer is dat er ´bijna´ tussen staat een domme rukhoer.
Gelukkig geef jij het goede voorbeeld door geen stoere praat te gebruiken als het over politiek gaat.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-11-2004 19:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 18:56 schreef arrebar het volgende:
Gelukkig geef jij het goede voorbeeld door geen stoere praat te gebruiken als het over politiek gaat.
En wat heeft dat te maken met wat ik zei?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-11-2004 19:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 23:33 schreef Leviathanica het volgende:
Dat woordje bijna is wel jammer.


Jou aanwezigheid op dit forum ook, je vindt zo'n uitspraak die jij doet wel normaal?

Ik hoop maar dat het niet serieus is


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 01-11-2004 19:06 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Of Balkenende leeft of dood is intresseert mij beide niet.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-11-2004 19:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik hoop dat als ik later groot ben ik net zo stoer ben als barabas, leviantica, arrebar e.a.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 01-11-2004 19:09 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik voel me gevleid


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-11-2004 19:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 19:08 schreef kwelgeest het volgende:
Ik hoop dat als ik later groot ben ik net zo stoer ben als barabas, leviantica, arrebar e.a.
Dan dwing je me het land van jou te bevrijden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2004 19:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 16:13 schreef Misanthrope het volgende:
En wat heeft dat met Balkenende te maken? Bovendien is FDR er wel aan overleden.
Dat Balkenende met een zielig voetje gewoon een paar maand verstek laat gaan.

De miet. Maar FDR was dan ook een Jood.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2004 20:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

De topictitel klopt als een zwerende vinger (of voet...)


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-11-2004 20:41 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 1 november 2004 19:03 schreef Misanthrope het volgende:
En wat heeft dat te maken met wat ik zei?
Het is een geval van de pot verwijt de ketel.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2004 20:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik hoop dat Wouter Bos een klaplong krijgt


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2004 20:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 20:43 schreef Snaack het volgende:
Ik hoop dat Wouter Bos een klaplong krijgt
2!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2004 20:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik stem voor preventieve politieke ruiming!

Anarchie!
De buren hebben een nieuwe auto!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-11-2004 21:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dat dit topic waardig is......


acid
Usericon van acid
Posted 01-11-2004 21:39 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 20:43 schreef Snaack het volgende:
Ik hoop dat Wouter Bos een klaplong krijgt




En meneer Marijnissen mag daarbij aids krijgen en Halzema besmetten.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-11-2004 22:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 20:41 schreef arrebar het volgende:
Het is een geval van de pot verwijt de ketel.
Leer begrijpend lezen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-11-2004 22:24 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Jullie zijn echtwel niet lief.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 01-11-2004 22:52 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 1 november 2004 19:04 schreef 0Tolerence het volgende:
Jou aanwezigheid op dit forum ook, je vindt zo'n uitspraak die jij doet wel normaal?

Ik hoop maar dat het niet serieus is


Blaaaat...


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen