IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Blackmetal teksten. Vorige pagina | Volgende pagina
DEEP-SHIT
Usericon van DEEP-SHIT
Posted 09-11-2004 13:01 by DEEP-SHIT Wijzig reactieProfiel van DEEP-SHITQuote dit bericht

Maaaaaaaar.......toch nog een reaktie zonder al te veel gezeik ,dat kan ook wel eens fijn zijn.
De jongen vraagt wat info.....en iedereen zeikt alleen maar.
Doodsbel - succes


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 09-11-2004 13:08 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

Er is inderdaad behoorlijk veel op internet te vinden, begin is altijd even moeilijk..
Zoeken op een onderwerp werkt ook heel goed.

http://www.let.leidenuniv.nl/Dutch/Ceneton/GelukteList1702.html




Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-11-2004 13:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 12:50 schreef DEEP-SHIT het volgende:
Je zou wat oude boeken in het Diets "oud Nederlandsch" moeten huren.
Meestal kan je in het zinsverband wel de betekenis van vreemde woorden achterhalen.
-Karel ende Elegast
-van den vos Reinaerde
-Heer Halewijn (oud lied)

Zowaar iets van de MAVO mogen onthouden.


Don Quichot, dat is pas stoere literatuur om je muziek op te baseren. Briljant!

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 09-11-2004 13:31]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


DEEP-SHIT
Usericon van DEEP-SHIT
Posted 09-11-2004 15:04 by DEEP-SHIT Wijzig reactieProfiel van DEEP-SHITQuote dit bericht

Het lied van Heer Halewijn is redelijk bruut als je kijkt naar de inhoud.
Toen Scrotum nog maar net begonnen was ,had ik al het idee om deze tekst letterlijk te gaan gebruiken (maar ja,we zijn toch maar in het Engels begonnen).
Het gaat over een verziekt kereltje dat vrouwen mee het bos in lokt en deze vervolgens bungelend aan een boom achter liet.(zoiets dacht ik in ieder geval)


Satanic Majestic
Usericon van Satanic Majestic
Posted 15-12-2004 19:51 by Satanic Majestic Wijzig reactieProfiel van Satanic MajesticQuote dit bericht

zieke tekst..


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 15-12-2004 19:58 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 15:04 schreef DEEP-SHIT het volgende:
Het lied van Heer Halewijn is redelijk bruut als je kijkt naar de inhoud.
Toen Scrotum nog maar net begonnen was ,had ik al het idee om deze tekst letterlijk te gaan gebruiken (maar ja,we zijn toch maar in het Engels begonnen).
Het gaat over een verziekt kereltje dat vrouwen mee het bos in lokt en deze vervolgens bungelend aan een boom achter liet.(zoiets dacht ik in ieder geval)


En zo is het

In 'Van den Vos Reynaerde',de ongekuiste versie dan,staan anders ook een paar behoorlijk blasfemische en choquerende passages... (pastoor die letterlijk een kl**t afgetrokken wordt door een dolle kater)en de vrouw van wolf Isengrinus is een echt matras Leest ende geniet...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 16-12-2004 19:38 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij bands die in dat neppe "Oudt Nederlandsch" zingen meestal afhaak. Bij Fluisterwoud vind ik het wel gaaf, maar bij veel andere bands komt het toch nogal wannabee achtig op mij over.


don't mistake lack of talent for genius


garath
Usericon van garath
Posted 16-12-2004 19:39 by garath Wijzig reactieProfiel van garathQuote dit bericht

haal het uit de bijbel en je bent een goed christen


lol


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 16-12-2004 19:42 by CoenV Profiel van CoenVQuote dit bericht

[gezeik]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 16-12-2004 20:07]


garath
Usericon van garath
Posted 16-12-2004 19:47 by garath Profiel van garathQuote dit bericht

[meer gezeik]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 16-12-2004 20:07]


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 16-12-2004 19:51 by CoenV Profiel van CoenVQuote dit bericht

[gezeik continued]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 16-12-2004 20:07]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-12-2004 20:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

undermensch?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-12-2004 20:04 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

dan is het nog altijd unTer


Bruce Banner


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-12-2004 20:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

goed zo Lain.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-12-2004 20:08 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

en maar weer ontopic. voor flamen gibt es een Flamecage!!


Bruce Banner


garath
Usericon van garath
Posted 16-12-2004 20:12 by garath Profiel van garathQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 16-12-2004 20:13]


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-12-2004 21:17 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Het is ook knap vervelend als je vooraf moet gaan uitpluizen hoe je bepaalde woorden moet uitspreken...en dan is het nog vaak giswerk goeie raad van een germanist zoals ik : voorzichtig zijn met in Oudnederlands te zingen,of het Spinal Tap-spook duikt sneller op dan je ooit durft te denken...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Paaj
Ik ben 1337
Usericon van Paaj
Posted 18-12-2004 0:04 by Paaj Wijzig reactieProfiel van PaajQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Paaj op 18-12-2004 0:05]


. . . . . . . . . ?


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-12-2004 0:27 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

oud nederlands , ik word er ziek van, al die rotzooi in het oud nederlands in metal / en de metal cultuur tegenwoordig... begint eigenlijk zeer triest te worden

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 18-12-2004 0:28]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 18-12-2004 0:27 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 18 december 2004 0:27 schreef Argh het volgende:
oud nederlands , ik wordt er ziek van al die rotzooi in het oud nederlands in metal / en de metal cultuur tegenwoordig... begint eigenlijk zeer triest te worden



jouw nick is al een blackmetal tekst op zich


Bruce Banner


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 20-12-2004 19:42 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Wat dacht je hiervan :

hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic enda thu
uuat unbidan uue nu

of :

forchta in biuonga quamon ouer mi in bethecoda mi thuisternussi in ic quad uuie sal geuan mi fetheron also duuon in ic fliugon sal in raston sal



Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 20-12-2004 22:10 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2004 19:42 schreef madeline usher het volgende:
Wat dacht je hiervan :

hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic enda thu
uuat unbidan uue nu



Haha, deze wou ik eigenlijk ook al posten toen! Is toch een van de eerste Nederlandse zinnen?


malignant
Usericon van malignant
Posted 26-12-2004 20:58 by malignant Wijzig reactieProfiel van malignantQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 13:01 schreef DEEP-SHIT het volgende:
Maaaaaaaar.......toch nog een reaktie zonder al te veel gezeik ,dat kan ook wel eens fijn zijn.
De jongen vraagt wat info.....en iedereen zeikt alleen maar.
Doodsbel - succes


Eindelijk, als gitarist van doodsbel bedank ik je . En voor de mensen die afzeiken als hobby hebben: je zet jezelf behoorlijk voor paal zo, ga zo door


At The Heart Of Winter


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-12-2004 21:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2004 20:58 schreef malignant het volgende:
Eindelijk, als gitarist van doodsbel bedank ik je . En voor de mensen die afzeiken als hobby hebben: je zet jezelf behoorlijk voor paal zo, ga zo door


Er zit een spelfout in je signature...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 26-12-2004 21:14 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 26 december 2004 21:07 schreef altx het volgende:
Er zit een spelfout in je signature...


niet zo gemeen joh, de leden van doodsbel zijn allemaal 12 jaar, en voor een 12 jarige kunnen ze al heel redelijk engels schrijven.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen