IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VIII Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2005 15:10 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 23 januari 2005 14:28 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb toch niks beters te doen. Dan is commie Misanthrope etc. ook weer gelukkig, toch?
Mijn dank is dan ook groot dat U iets aan mijn verveling doet, comrad Attila.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 23-01-2005 15:11]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 24-01-2005 0:56 by Fedaykin Profiel van Fedaykin


Voor het geval het waar mocht zijn.


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-01-2005 1:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-01-2005 8:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

van FOK!:

Duitsland: honderden moslims op exportlijst

Duitse ambtenaren zijn bezig met het maken van lijsten waarop honderden Islamitische strijders staan, die dankzij een nieuwe wet het land uitgezet zullen worden. De actie, die letterlijk vertaald "vegen" is gedoopt, moet uiteindelijk voorzien in het uitzetten van honderden buitenlanders.

De actie is gebaseerd op een passage van de nieuwe immigratiewet die sinds 1 januari van kracht is. In de wet staat dat buitenlanders op grond van een op feiten gebaseerde prognose, waaruit zou blijken dat er een gevaar zou zijn, uitgezet kunnen worden. De betreffende passage is door de Duitse minister Otto Schily van Binnenlandse Zaken ingevoerd, ondanks tegenstand van "de Groenen".

Volgens de Beierse minister Günther Beckstein geeft deze wet "nieuwe mogelijkheden die consequent moeten worden gebruikt". Voor de betrokkenen geldt dan niet meer de "normale" rechtsgang die geldt voor een uitzetting, maar wordt men voor een speciale federale rechtbank gedaagd, zonder de mogelijkheid van hoger beroep. Deze rechtbank zou mogelijk tot 2.000 zaken per jaar gaan behandelen. De minister van Binnenlandse Zaken stelde dat dat het deelnemen aan trainingskampen van Al Qaeda een duidelijke reden is om een buitenlander uit te zetten. Ook het verspreiden van videobeelden die oproepen tot een "heilige oorlog" kan met dezelfde maatregelen bestraft worden.

Duitse afkeer tegen liberale wetten
Sinds bekend werd dat de Arabieren die in 2001 de aanvallen op de VS leidden in Duitsland uitkeringen ontvingen, zijn Duitsers gaan twijfelen aan de liberale wetten waarvan militanten kunnen profiteren. De nieuwe wet is een voorbeeld van de reeks maatregelen die Duitsland wil nemen tegen het terrorisme.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-01-2005 8:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hoe gaan ze die exporteren? Met treinen? Goederenwagons?




Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-01-2005 8:55 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

idd in een overvolle trein richting Polen, alwaar Oberwachtkommandant Michael C. al staat te popelen om ze "aan te pakken"


hoor ik daar iemand "Ovens" fluisteren?


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-01-2005 9:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Crimineel kan pistool declareren

Uitgegeven: 24 januari 2005 08:18

AMSTERDAM - Criminelen hoeven wapens of andere middelen die zij bij het plegen van een misdrijf gebruiken, niet altijd zelf te betalen. Dat meldt De Telegraaf maandag.

Volgens het Openbaar Ministerie (OM) kunnen kosten die een directe relatie hebben met het strafbare feit worden gedeclareerd. "Kosten die een crimineel anders niet gemaakt zou hebben", aldus een woordvoerder van het OM in de krant.


Vorige week kreeg een 46-jarige man uit Roermond een 'vergoeding' van tweeduizend euro voor de aanschaf van het pistool dat hij gebruikte bij een bankoverval. De man moest de buit van 6.600 euro terugbetalen. De kosten voor de aanschaf van het gebruikte wapen werden hiervan afgetrokken. De regeling geldt ook voor andere vergrijpen. Zo kunnen hennepkwekers de kosten voor huur van een loods en aanschaf van plantjes terugkrijgen.

- - - - - - -
LOL word steeds gekker in dit land ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-01-2005 9:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 24 januari 2005 8:51 schreef Jenje het volgende:
Hoe gaan ze die exporteren? Met treinen? Goederenwagons?





is dat ons probleem?? neen. voor mijn part met een vuiliswagen dus. alleen de eindbestemming is belangrijk (dus niet richting Nederland ofzo).


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-01-2005 9:04 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

x437659374659365938654


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-01-2005 9:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 januari 2005 9:04 schreef attila_de_hun het volgende:
is dat ons probleem?? neen. voor mijn part met een vuiliswagen dus. alleen de eindbestemming is belangrijk (dus niet richting Nederland ofzo).
Of fiks naar het zuiden, of enkele Skagerak, of Kattegat, of Oostzee ..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-01-2005 10:11 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 januari 2005 0:56 schreef Fedaykin het volgende:

Voor het geval het waar mocht zijn.

Dit geloof ik wel, die engelsen sporen echt niet


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-01-2005 10:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 24 januari 2005 9:04 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
x437659374659365938654


hey, ze hebben het wel over fundamentalisten die echt niet zo prettig over duitsland etc denken. dat die hier zijn is mogelijk door tolerantie en verdraagzaamheid. als die lui hieraan willen gaan morrelen dan heb ik er verder geen medelijden mee. sorry.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-01-2005 11:55 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 januari 2005 9:04 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
x437659374659365938654


Als dat geen uitnodiging om een hennepkwekerij te beginnen is...

quote:
Op 24 januari 2005 8:55 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
idd in een overvolle trein richting Polen, alwaar Oberwachtkommandant Michael C. al staat te popelen om ze "aan te pakken"


hoor ik daar iemand "Ovens" fluisteren?




[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-01-2005 11:56]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-01-2005 12:46 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Seksschandaal in gemeenteraad Delfzijl

Binnen de gemeenteraad van Delfzijl is grote commotie ontstaan vanwege een vermeend seksschandaal. Zo zou een raadslid van de lokale partij Gemeentebelangen een voormalig partijgenote hebben verkracht. De rel is de nieuwste in een lange serie van politieke vetes.

Gemeenteraadslid Arco de Kruijff Gemeentebelangen zou zich drie jaar geleden hebben vergrepen aan zij partijgenote Lia Beulakker. Dit zou hij hebben gedaan nadat het raadslid haar naar huis bracht. Vorige week deed ze aangifte.

De Kruijff heeft furieus op de beschuldigingen gereageerd. "Er is een frontale aanval op mij ingezet. Het is een duivels broedsel van een of meer verdorven geesten, met als doel mij tot op het bot te beschadigen. Ik heb dat creatuur nooit met een vinger aangeraakt. Ik heb een brandschoon geweten."

Rel vloeit voort uit gebakkelei verleden
Volgens De Kruijff zijn de recente beschuldigingen nog de nasleep van onderling gebakkelei in het verleden. Dit ontstond na het grote succes van de partij bij gemeenteraadsverkiezingen. Ook anderen twijfelen aan de waarheid van haar verhaal.

Beulakker zelf wenst geen commentaar te geven. Haar vertrouwenspersoon Ria de Weerd doet dit. "Lia heeft de ene huilbui na de andere." In een reactie op de vraag waarom er nu pas, drie jaar na de mogelijke verkrachting, aangifte is gedaan antwoordt ze: "Mevrouw Beulakker praat er niet makkelijk over en ze werd bedreigd door De Kruiff. Ze moest haar mond houden."

Burgemeester Maritje Appel van Delfzijl wil niet reageren op de jongste rel in haar gemeente. Ze vindt dat het een privé-kwestie betreft. De Kruiff heeft inmiddels de tegenaanval ingezet en zowel Beulakker als De Weerd aangeklaagd vanwege smaad en het doen van een valse aangifte.

Bron: Fok!

... ik zeg niets


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-01-2005 13:31 by Chelman Profiel van Chelman

Sinds wanneer zit Jenje in de gemeente raad?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-01-2005 15:12 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 24 januari 2005 10:27 schreef attila_de_hun het volgende:
hey, ze hebben het wel over fundamentalisten die echt niet zo prettig over duitsland etc denken. dat die hier zijn is mogelijk door tolerantie en verdraagzaamheid. als die lui hieraan willen gaan morrelen dan heb ik er verder geen medelijden mee. sorry.


ah ik zie het nu. Dat was een reactie op dat "wapens declareren" verhaal, niet op jouw post.



Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-01-2005 15:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 24 januari 2005 15:12 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ah ik zie het nu. Dat was een reactie op dat "wapens declareren" verhaal, niet op jouw post.




okiedokie


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-01-2005 15:30 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

knuffelen?


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-01-2005 15:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 24 januari 2005 15:30 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
knuffelen?


eeehhr; ben jij een erg knappe vrouw?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-01-2005 15:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

@ Helmet:

SMAAAAD!!!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-01-2005 21:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gedurende het onderzoek heb ik helaas zwijgplicht


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 24-01-2005 22:15 by A. Profiel van A.

'Rijvaardigheid vrouwen toch hormonenkwestie'

LONDEN - Dat veel vrouwen moeite hebben met kaartlezen en inparkeren, komt omdat zij al in de baarmoeder te weinig zijn blootgesteld aan het mannelijke hormoon testosteron. Dat blijkt uit onderzoek van Duitse wetenschappers aan de universiteit van Giessen, berichtte de BBC maandag.

Volgens de onderzoekers zorgt het gebrek aan testosteron ervoor dat vrouwen minder ruimtelijk inzicht hebben. Kaartlezen en inparkeren zijn vaardigheden die ruimtelijk inzicht vereisen, en die veel vrouwen volgens mannen ontberen. Vrouwen hebben overigens de neiging het daar niet mee eens te zijn.

Het onderzoek richtte zich op rekenvaardigheid, taalvaardigheid en ruimtelijk inzicht bij veertig vrijwilligers, van wie vervolgens de hormoonspiegel werd bestudeerd. Mannen scoorden over het geheel genomen hoger bij de cognitieve tests, maar helemaal wat betreft rekenvaardigheid en ruimtelijk inzicht.

De wetenschappers keken ook naar het verschil in lengte tussen de ringvinger en de wijsvinger van de proefpersonen. Dat wordt volgens hen ook bepaald door testosteron. Bij vrouwen zijn beide vingers meestal vrijwel even lang, terwijl mannen over het algemeen een langere ringvinger hebben. Vrouwen bij wie dit ook het geval was, scoorden beter op rekenvaardigheid en ruimtelijk inzicht.



Welcome to the Atrocity Exhibition


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 25-01-2005 8:23 by Sleipnir Profiel van Sleipnir

Weg vrij voor euthanasie Amerikaanse comapatiënte
WASHINGTON - De artsen van de 40-jarige Amerikaanse Terri Schiavo, die al meer dan veertien jaar in coma ligt, mogen haar laten sterven. Het Amerikaanse federale Hooggerechtshof heeft een verzoek van gouverneur Jeb Bush van Florida om dat te verhinderen, maandag naast zich neergelegd.


Schiavo's artsen achten de kans dat zij nog zal herstellen praktisch nihil. Ze wordt al veertien jaar lang kunstmatig in leven gehouden. Haar echtgenoot heeft jarenlang geprobeerd toestemming te krijgen om het leven van zijn vrouw te laten beëindigen. Volgens hem leidt zij een mensonwaarig bestaan waarvoor zij zelf niet zou hebben gekozen. Zij heeft dat echter nooit op papier gezet.

Een rechter gaf de man in oktober 2003, na een zes jaar durend juridisch gevecht, permissie om de sondevoeding van zijn vrouw stop te zetten. Door middel van een inderhaast geregelde wettelijke bevoegdheid draaide gouverneur Jeb Bush die beslissing enkele dagen later terug. Het Hooggerechtshof van de staat Florida verklaarde vervolgens de wet die dat mogelijk maakte, ongrondwettig.

'Terri's Wet' was volgens de rechters een schending van het beginsel van de scheiding der machten en een schending van het recht op privacy. Ook kon de wet volgens het Hof in Florida niet door de beugel, omdat die werd aangenomen, nadat een rechter al uitspraak had gedaan in de zaak.

Bush tekende hiertegen beroep aan bij het federale Hooggerechtshof, de hoogste juridische instantie in de Verenigde Staten. Dat liet maandag echter weten te zaak niet in behandeling te zullen nemen. Daarmee is de uitspraak van het Hooggerechtshof in Florida definitief rechtsgeldig geworden.

Jeb Bush is, net als zijn broer president George Bush, een aanhanger van de pro-life-beweging en fel tegenstander van euthanasie. Ook de ouders van Schiavo willen om die reden dat hun dochter in leven wordt gehouden. Zij zeggen bovendien dat zij wel degelijk reageert op menselijke prikkels


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2005 11:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Er is een nieuwe trend ontstaan:

Vrouw zet achtervolging in na tasjesroof

Opnieuw een tasjesroof met achtervolging, ditmaal niet met een fatale afloop. In De Meern had een vrouw de achtervolging ingezet op twee tasjesdieven, nadat haar tas werd gejat uit de auto. Terwijl ze wachtte voor een verkeerslicht, sloegen de scooterrijders een autoruit in en jatten haar handtas.

De 55-jarige vrouw en enkele omstanders handelden direct en zetten de achtervolging in. Eén van de automobilisten aarzelde geen seconde en stapte bij de vrouw in de auto, waarna ze samen de jacht op de scooterrijders startten. Daar reden ze de dieven achterna op een parkeerplaats. De tasjesdieven wilden een talud oprijden, maar dit lukte niet.

De twee vluchtten uiteindelijk te voet. De vrouw heeft haar tasje weer terug, de dieven zijn spoorloos.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-01-2005 11:37 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Heb het ook net gelezen. Goede zaak.
Politie heeft namelijk wel wat beters te doen - schoolgaande kinderen opwachten en uitmelken omdat ze geen licht op hun fiets hebben.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen