IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VIII Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-01-2005 13:33 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 januari 2005 11:37 schreef Y Draig Goch het volgende:
Heb het ook net gelezen. Goede zaak.
Politie heeft namelijk wel wat beters te doen - schoolgaande kinderen opwachten en uitmelken omdat ze geen licht op hun fiets hebben.


Die dan geen identificatie bij zich hebben en vervolgens een boete van 25 euro krijgen voor het rijden zonder licht plus hetzelfde bedrag, omdat ze zich niet kunnen identificeren...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-01-2005 13:55 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

want: "eenieder die fietst zonder identificatie en licht kan wel eens voor het moslimfundamentalisme zijn gezwicht"

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 25-01-2005 13:55]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2005 14:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun


'Noord-Nederland als autonome regio'


De drie noordelijke provincies in Nederland, Friesland, Groningen en Drenthe, zouden zich moeten afscheiden van Nederland. Zij zouden dan een autonome noordelijke regio binnen Europa moeten vormen. Althans, dat gaat gebeuren als het aan de Fryske Nasjonale Partij (FNP) ligt.

Volgens fractievoorzitter Johannes Kramer van de Friese nationalisten is het hoog tijd dat de drie provincies een dergelijke afscheiding serieus moeten gaan overwegen. "Maar het moet dan wel heel veel voordeel ten opzichte van de huidige situatie opleveren", zo vindt hij.

In de te vormen autonome regio zou Groningen de hoofdstad moeten worden. Kramer zegt daar als Fries geen moeite mee te hebben.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2005 14:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Argh!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-01-2005 14:51 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Zou wel handig zijn, dat gebied kost Nederland toch alleen maar geld.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-01-2005 14:54 by Mark Profiel van Mark

De Fryske Nationale Partij heeft geen probleem met Groningen als hoofdstad? Het is ook werkelijk een uitermate logische split, Groningen en Drenthe erbij. Moeten ze ook niet wat Overijssel of Noord-Holland? Stukje duitsland misschien?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-01-2005 16:25 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 25 januari 2005 14:51 schreef Misanthrope het volgende:
Zou wel handig zijn, dat gebied kost Nederland toch alleen maar geld.

Mwah ze hebben daar wel wat gas in de bodem, als we dat er eerst uitpompen, mogen ze van mij


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2005 19:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

kijk, als je eens stel flutfilms opneemt (Gothica, Catwoman), en daarbij niks meer bent als een middelmatige actrice bent moet je niet zulke berichten gaan verspreiden

Halle Berry: geen werk meer door racisme

Halle Berry heeft het helemaal gehad met de gevestigde orde in Hollywood. Ze beweert dat Tinseltown vol zit met racisten die haar het werk gewoon niet gunnen. Ze is daarom druk bezig om zelf projecten op te zetten. Op die manier heeft de Afro-Amerikaanse actrice in ieder iets om handen en hoeft ze niet thuis bij de pakken neer te gaan zitten.

Zo is Berry bezig om de rechten van een boek te bemachtigen, waarna ze zelf in de rolprent wil gaan spelen. "En ik heb nog vier van dat soort projecten lopen", zo zegt Berry. "Ik moet wel. Ik ben uitgescholden voor nikker... Midden in mijn gezicht! En er gebeuren nog veel meer racistische dingen in Hollywood."

Drie jaar terug werd de actrice door diezelfde Hollywood-industrie nog geëerd met een Oscar voor haar bijdrage in het racisme-drama 'Monsterball'. Toen nam ze luid snikkend de award in ontvangst met de woorden: "Eindelijk erkenning voor alle anonieme zwarte vrouwen die hierdoor een kans krijgen. Er is vanavond een deur geopend voor alle zwarte actrices!"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-01-2005 19:46 by MMayo Profiel van MMayo

Mettullll


Een 42-jarige man uit Roemenie heeft een plaatselijke kerk aangevallen met een hakbijl. De man werd gek van het harde geluid van de kerkklok. Ioan Cozma vernielde de deur, een marmeren kruis en een kleine kapel. "Ik had al zovaak aan de priester gevraagd of hij de klokken iets zachter en minder vaak kon luiden, maar hij luisterde niet. Ik werd er echt stapelgek van," aldus Cozma. De man wordt vervolgd wegens zijn daden


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-01-2005 20:06 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 25 januari 2005 19:46 schreef MindlessMayo het volgende:
Mettullll


Een 42-jarige man uit Roemenie heeft een plaatselijke kerk aangevallen met een hakbijl. De man werd gek van het harde geluid van de kerkklok. Ioan Cozma vernielde de deur, een marmeren kruis en een kleine kapel. "Ik had al zovaak aan de priester gevraagd of hij de klokken iets zachter en minder vaak kon luiden, maar hij luisterde niet. Ik werd er echt stapelgek van," aldus Cozma. De man wordt vervolgd wegens zijn daden



die dingen zijn ook om gek te worden daar. ik ben daar geweest, 1 keer was t pasen daar en we zaten bij mensen die recht tegenover de kerk wonen. ik was ook best in staat tot morden


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-01-2005 20:24 by invictis Profiel van invictis

ja tis weer zover; ruk je portemenee maar weer open...


"In India zijn ongeveer driehonderd doden gevallen bij een hindoeceremonie. De slachtoffers kwamen in de verdrukking tussen 200.000 geloofsgenoten die op weg waren naar het Mandhar Devi-tempelcomplex.

Tijdens de pelgrimage in de westelijke staat Maharashstra ontstond er volgens Indiase media paniek na een brandje door kortsluiting in de tempel.

Maatregelen
De politie maakte bekend dat driehonderd lichamen zijn geborgen, vooral vrouwen en kinderen. Het is nog niet duidelijk hoeveel gewonden er zijn gevallen.

Volgens aanwezigen waren er geen maatregelen getroffen om de enorme massa mensen in de hand te houden op de smalle weg die naar de tempel voert. "


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-01-2005 20:28 by invictis Profiel van invictis

mja jammer, een andere ZM reportspotter was me al voor ...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 25-01-2005 20:32]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2005 20:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 januari 2005 20:28 schreef invictis het volgende:
hmmz het wordt een trend! ;


Vrouw zet achtervolging in op tasjesrovers....



hey, kijk eens een pagina terug!! Met nagenoeg dezelfde grap nog wel.


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-01-2005 20:31 by invictis Profiel van invictis

...sucks!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-01-2005 20:36 by invictis Profiel van invictis

Morgen publieke executie Mohamed B. door middel van uit elkaar rukken met 4 friese paarden op de dam, te volgen op Ned. 2 vanaf 10.00.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2005 20:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 januari 2005 20:36 schreef invictis het volgende:
Morgen publieke executie Mohamed B. door middel van uit elkaar rukken met 4 friese paarden op de dam, te volgen op Ned. 2 vanaf 10.00.


hey, kijk eesn een pagina terug? met ....

geintje!!!!

Maar goed...'k ben benieuwd wat de uiteindelijk straf zal zijn. 't zal me niks verbazen als die achteruit rijdende dame een hogere straf krijgt overigens.


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-01-2005 20:43 by invictis Profiel van invictis

lol

maar ja , same here idd, waarschijnlijk iets met TBS uiteindelijk, kan die ontsnappen als die op verlof gaat en nog een keer los...HEUJ; go Nederland met je strafsysteem

oeh ik hoor net dat er ook een zaak tegen hem loopt voor het bedreigen van een agent, maar de Moslimman gaat hierin tegen beroep..


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-01-2005 20:43 by invictis Profiel van invictis

...ik stop ermee ...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 25-01-2005 20:44]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-01-2005 20:44 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 25 januari 2005 14:26 schreef attila_de_hun het volgende:
'Noord-Nederland als autonome regio'


De drie noordelijke provincies in Nederland, Friesland, Groningen en Drenthe, zouden zich moeten afscheiden van Nederland. Zij zouden dan een autonome noordelijke regio binnen Europa moeten vormen. Althans, dat gaat gebeuren als het aan de Fryske Nasjonale Partij (FNP) ligt.

Volgens fractievoorzitter Johannes Kramer van de Friese nationalisten is het hoog tijd dat de drie provincies een dergelijke afscheiding serieus moeten gaan overwegen. "Maar het moet dan wel heel veel voordeel ten opzichte van de huidige situatie opleveren", zo vindt hij.

In de te vormen autonome regio zou Groningen de hoofdstad moeten worden. Kramer zegt daar als Fries geen moeite mee te hebben.


dit is gewoon DE grap van de dag hahahahhahaha




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2005 20:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 januari 2005 14:26 schreef attila_de_hun het volgende:
'Noord-Nederland als autonome regio'


De drie noordelijke provincies in Nederland, Friesland, Groningen en Drenthe, zouden zich moeten afscheiden van Nederland. Zij zouden dan een autonome noordelijke regio binnen Europa moeten vormen. Althans, dat gaat gebeuren als het aan de Fryske Nasjonale Partij (FNP) ligt.

Volgens fractievoorzitter Johannes Kramer van de Friese nationalisten is het hoog tijd dat de drie provincies een dergelijke afscheiding serieus moeten gaan overwegen. "Maar het moet dan wel heel veel voordeel ten opzichte van de huidige situatie opleveren", zo vindt hij.

In de te vormen autonome regio zou Groningen de hoofdstad moeten worden. Kramer zegt daar als Fries geen moeite mee te hebben.


ROFLMAO

Wederom een reden waarom ik zeg: afsteken en richting IJsland duwen .. dat Friesland


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-01-2005 20:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe krijgen we dan ook een afscheidings beweging die bommen gaat plaatsen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-01-2005 22:53 by BARABAS Profiel van BARABAS

Wel als Groningen de hoofdstad wordt , ik denk dat we dan een burgeroorlog gaan krijgen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2005 22:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gaahaaaaaaf


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 25-01-2005 23:05 by Dragonsfire Profiel van Dragonsfirehttp://www.silentdespair.nl

Waarschijnlijk zegt of interesseert het niemand ene ruk maar mijn band Dragonsfire is overleden. Dit meldde ik al eerder in dit topic geloof ik. Toevoeging;

Met 3kwart van de Dragonsfire line-up zijn we Suffer In Silence begonnen en dat loopt als een trein. Waarschijnlijk moeten we binnenkort wel onze naam ietwat aanpassen aangezien er nog 300 S.I.S.sen rondlopen op deze aardkloot maar dat zien jullie dan wel weer in dit topic verschijnen. Interview met SIS; www.foreverunderground.tk



[Dit bericht is gewijzigd door Dragonsfire op 25-01-2005 23:06]


Be Patient, Death Will Come Eventually...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2005 9:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Duits extreem-rechts wil deel Nederland

Eén van de kopstukken van de Duitse extreem-rechtse politieke partij Nationaldemokratische Partei Deutschlands (NPD) wil de grenzen van zijn land op laten schuiven. Klaus-Jürgen Menzel, parlementariër in het Oost-Duitse Saksen, vindt dat de westgrens van Duitsland langs de Maas moet lopen. Nederland zou in deze plannen een groot deel van Limburg moeten afstaan.

Ook de oostgrens zou moeten worden opgeschoven. In een interview met persbureau Associated Press (AP) stelt Menzel verder dat de schuld voor de Tweede Wereldoorlog niet hoofdzakelijk bij Duitsland ligt. De Verenigde Staten zou de Duitsers de oorlog hebben opgedrongen.

De NPD zorgde vorige week al voor veel verontwaardiging in Duitsland toen de twaalf afgevaardigden van de partij in de deelstaat Saksen een minuut stilte voor de slachtoffers van de Holocaust verstoorden door demonstratief de zaal te verlaten. In een verklaring riep leider Holger Apfel op om in plaats van de slachtoffers van nazi-Duitsland de slachtoffers van de 'Holocaust door de geallieerden' te herdenken. Apfel refereerde aan het bombardement van de Saksische hoofdstad Dresden in februari 1945. In de deelstaat haalde de extreme partij bij de laatste verkiezingen 9,2 procent van de stemmen.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen