IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VIII Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-01-2005 11:04 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com




Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-01-2005 11:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 26 januari 2005 9:02 schreef attila_de_hun het volgende:
Duits extreem-rechts wil deel Nederland

Eén van de kopstukken van de Duitse extreem-rechtse politieke partij Nationaldemokratische Partei Deutschlands (NPD) wil de grenzen van zijn land op laten schuiven. Klaus-Jürgen Menzel, parlementariër in het Oost-Duitse Saksen, vindt dat de westgrens van Duitsland langs de Maas moet lopen. Nederland zou in deze plannen een groot deel van Limburg moeten afstaan.

Ook de oostgrens zou moeten worden opgeschoven. In een interview met persbureau Associated Press (AP) stelt Menzel verder dat de schuld voor de Tweede Wereldoorlog niet hoofdzakelijk bij Duitsland ligt. De Verenigde Staten zou de Duitsers de oorlog hebben opgedrongen.

De NPD zorgde vorige week al voor veel verontwaardiging in Duitsland toen de twaalf afgevaardigden van de partij in de deelstaat Saksen een minuut stilte voor de slachtoffers van de Holocaust verstoorden door demonstratief de zaal te verlaten. In een verklaring riep leider Holger Apfel op om in plaats van de slachtoffers van nazi-Duitsland de slachtoffers van de 'Holocaust door de geallieerden' te herdenken. Apfel refereerde aan het bombardement van de Saksische hoofdstad Dresden in februari 1945. In de deelstaat haalde de extreme partij bij de laatste verkiezingen 9,2 procent van de stemmen.


Tsja, als er een Nederlandse tak van de AEL en MDP opgericht mogen worden en we leven ernaast schijnbaar ook nog in een democratie, dan zou ik niet weten waarom het niet zou mogen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2005 11:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 januari 2005 11:06 schreef Misanthrope het volgende:
Tsja, als er een Nederlandse tak van de AEL en MDP opgericht mogen worden en we leven ernaast schijnbaar ook nog in een democratie, dan zou ik niet weten waarom het niet zou mogen.


Wat bedoel je precies met niet mogen? De oprichting van zo een partij? Maar dat is de strekking van het bericht toch niet? Van mij mag die partij ook bestaan. Als ze maar met hun Duitse tengels van Limburg afblijven.
(en de leden van het AEL mag van mij in de diepste trog van de atlantische oceaan worden gekieperd.)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2005 11:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 januari 2005 11:04 schreef Azagthoth het volgende:
Proces tegen Mohammed B online volgen:

http://www.nos.nl/journaal/uitzendingen/nosjournaal24/index.html




Nou, het zal me benieuwen. En stel dat M.B een strenge straf krijgt, hoeveel brichten over en marsen tegen "rascisme" we weer gaan krijgen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-01-2005 12:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 26 januari 2005 11:10 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat bedoel je precies met niet mogen? De oprichting van zo een partij? Maar dat is de strekking van het bericht toch niet? Van mij mag die partij ook bestaan. Als ze maar met hun Duitse tengels van Limburg afblijven.
(en de leden van het AEL mag van mij in de diepste trog van de atlantische oceaan worden gekieperd.)
Ik heb dat bericht ook op andere plaatsen gelezen en kon daaruit opmaken dat men nogal neigt naar een verbod op zo'n partij in Nederland.

Och, ik wil Limburg best ruilen voor het Ruhrgebied.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 12:19 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 januari 2005 9:02 schreef attila_de_hun het volgende:
Duits extreem-rechts wil deel Nederland

Eén van de kopstukken van de Duitse extreem-rechtse politieke partij Nationaldemokratische Partei Deutschlands (NPD) wil de grenzen van zijn land op laten schuiven. Klaus-Jürgen Menzel, parlementariër in het Oost-Duitse Saksen, vindt dat de westgrens van Duitsland langs de Maas moet lopen. Nederland zou in deze plannen een groot deel van Limburg moeten afstaan.

(...)



Friesland mogen ze hebben, maar van Limburg blijven ze af...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


oscura
Usericon van oscura
Posted 26-01-2005 12:44 by oscura Profiel van oscura

Bouwvakkers in Chili zijn een locale televisie-sensatie geworden, nadat zij zonder het zelf te weten de aanzet gaven tot een 'realityshow'.

De bouwvakkers waren in de hoofdstad Santiago aan het werk op een grote bouwplaats en hadden daar ter plaatse ook hun douchefaciliteiten om na de gedane arbeid het stof en vuil weer weg te spoelen. En zoals gebruikelijk tijdens het douchen, gebeurde dat naakt. Wat de heren echter niet wisten, was dat dit allemaal goed te zien was vanuit een naast gelegen kantoorpand en een hotel. De heren werden zo, zonder het te weten, al gauw een dagelijkse attractie voor de voornamelijk vrouwelijke werknemers en gasten van de naburige panden. De populariteit van deze gebeurtenis nam zover toe, dat de locale tv-zender er lucht van kreeg en er een tv-verslag over maakte. De 'bouwvakkersrealityshow' was geboren, compleet met ooggetuigenverslagen en cijfertoekenning voor de 'prestaties onder de douche'. Een getuige, Ana Arriagada, sprak tegenover een locale krant uit: "Toen ik dit voor de eerste keer zag, voelde ik een gevoel van schaamte, maar die lachte ik weg. Het is geweldig om te zien hoe de heren zich gedragen alsof ze gewoon thuis zijn." Ondanks dat dit soort interviews regelmatig in de kranten werden gepubliceerd, hadden de bouwvakkers nog steeds geen idee van wat er om hun heen gebeurde. Pas veel later, toen ook zij er van op de hoogte waren gesteld, konden ook zij er -ogenschijnlijk gevleid door alle succes- hun mening over kwijt: "We hadden geen idee dat dit gebeurde, maar ach, wie zijn wij om daar nog over te klagen?", reageerde een van de betrokken bouwvakkers.






carcasstrid


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-01-2005 12:49 by Mikeee Profiel van Mikeee

LOL! Geweldig.



oscura
Usericon van oscura
Posted 26-01-2005 12:52 by oscura Profiel van oscura

ja is zeker grappig.. maarja.. als het nou van die standaard bouwvakkers zijn met dikke buik en konthaar.... pffff .. hihi.. is het dan nog wel om aan te zien?


carcasstrid


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-01-2005 12:54 by invictis Profiel van invictis

Ik heet de Duitsers van harte welkom


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-01-2005 13:00 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 26 januari 2005 11:06 schreef Misanthrope het volgende:
Tsja, als er een Nederlandse tak van de AEL en MDP opgericht mogen worden en we leven ernaast schijnbaar ook nog in een democratie, dan zou ik niet weten waarom het niet zou mogen.

9,2% van de stemmen.......

euh...
waar doel jij nou weer op, of wilde je gewoon zinloos negatief commentaar leven om je eigen zielige levenshouding te kunnen reflecteren?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-01-2005 13:05 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 26 januari 2005 12:52 schreef oscura het volgende:
ja is zeker grappig.. maarja.. als het nou van die standaard bouwvakkers zijn met dikke buik en konthaar.... pffff .. hihi.. is het dan nog wel om aan te zien?

"Standaard" zegt al genoeg. Het grootste gedeelte van hen zeg maar. Dan nog zul je genoeg hebben die er beter uitzien lijkt me. De vrouwen die toekeken hebben ook net als jij allemaal verschillende smaken en voorkeuren.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-01-2005 13:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 26 januari 2005 13:00 schreef ghoulliette het volgende:
9,2% van de stemmen.......

euh...
waar doel jij nou weer op, of wilde je gewoon zinloos negatief commentaar leven om je eigen zielige levenshouding te kunnen reflecteren?
Lees even iets verder.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2005 14:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

uitspraak rechtbank: Mohammed B. moet naar het Pieterbaancentrum voor nader onderzoek. (als ik het goed heb opgevangen).


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-01-2005 15:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ARGH .. betekent dus dat ie met ene jaartje weer vrij loopt .. fijn ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2005 15:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 januari 2005 15:35 schreef Jenje het volgende:
ARGH .. betekent dus dat ie met ene jaartje weer vrij loopt .. fijn ..


niet te hopen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-01-2005 15:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

of juist wel .. die word dan vast gelynched


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2005 16:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 januari 2005 15:37 schreef Jenje het volgende:
of juist wel .. die word dan vast gelynched


dan krijgen we weer vele verontwaardigde medelanders op de buis en natuurlijk de onvermijdelijke stille tocht.

maar serieus, ik vraag me af of zoiets nu baat heeft. die man werkt toch niet mee? die ziet zich als soldaat van allah omringd door minderwaardigen. die zal zich vast en zeker aan zo een minderwaardige gaan verklaren.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 26-01-2005 16:53 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

quote:
Op 26 januari 2005 12:54 schreef invictis het volgende:
Ik heet de Duitsers van harte welkom


limburg mag van mij lekker bij nederland blijven, er wordt hier nu al teveel duits gesproken.

Anders annexeren ze maar gewoon kerkrade, mag je daar gaan wonen


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-01-2005 22:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jaaaa, we gaan ze hard aanpakken!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Honderden stageplekken voor Amsterdamse jongeren

Uitgegeven: 26 januari 2005 20:11

AMSTERDAM - Het bedrijfsleven in Amsterdam creëert dit jaar zeshonderd extra stageplekken en leerwerkbanen om te voorkomen dat jongeren zonder diploma op straat komen te staan en mogelijk het criminele pad opgaan of gaan radicaliseren.

Met leerbanen en stages kunnen de jongeren gemakkelijker werk vinden en zijn ze gemotiveerder om te werken. "Ze horen erbij en zijn belangrijk", aldus de gemeente Amsterdam woensdag.


Oproep

Burgemeester Cohen en wethouder Aboutaleb deden onlangs al een oproep aan het bedrijfsleven om extra stageplaatsen te creëren. Vooral allochtone scholieren hebben door vooroordelen moeite met het vinden van een stageplek. Na de moord op Theo van Gogh wil de gemeente er alles aan doen om bepaalde groepen jongeren mee te laten doen in de samenleving.

De gemeente maakte al eerder bekend zelf voor vierhonderd plaatsen te zorgen. Daarnaast heeft de gemeente in het kader van het 'MKB-Leerbanenproject' samen met het bedrijfsleven, het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI) en vmbo- en mbo-scholen binnen een jaar ruim duizend leerbanen aangeboden aan scholieren.

Moeilijk

Volgens Aboutaleb zijn er nog altijd veel ondernemers die het moeilijk vinden met stageplaatsen te beginnen. "De verplichte regels voor certificering en begeleiding worden als hinderlijk ervaren." Bij staatssecretaris Rutte van Onderwijs pleit hij ervoor om dat te veranderen.



- - - - - - - - - - - - - - -

Als ze spreken over bepaalde groepen jongeren weten we vast wel over wie het gaat!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-01-2005 23:39 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 26 januari 2005 22:36 schreef Jenje het volgende:
Jaaaa, we gaan ze hard aanpakken!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Honderden stageplekken voor Amsterdamse jongeren

Uitgegeven: 26 januari 2005 20:11

AMSTERDAM - Het bedrijfsleven in Amsterdam creëert dit jaar zeshonderd extra stageplekken en leerwerkbanen om te voorkomen dat jongeren zonder diploma op straat komen te staan en mogelijk het criminele pad opgaan of gaan radicaliseren.

Met leerbanen en stages kunnen de jongeren gemakkelijker werk vinden en zijn ze gemotiveerder om te werken. "Ze horen erbij en zijn belangrijk", aldus de gemeente Amsterdam woensdag.


Oproep

Burgemeester Cohen en wethouder Aboutaleb deden onlangs al een oproep aan het bedrijfsleven om extra stageplaatsen te creëren. Vooral allochtone scholieren hebben door vooroordelen moeite met het vinden van een stageplek. Na de moord op Theo van Gogh wil de gemeente er alles aan doen om bepaalde groepen jongeren mee te laten doen in de samenleving.

De gemeente maakte al eerder bekend zelf voor vierhonderd plaatsen te zorgen. Daarnaast heeft de gemeente in het kader van het 'MKB-Leerbanenproject' samen met het bedrijfsleven, het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI) en vmbo- en mbo-scholen binnen een jaar ruim duizend leerbanen aangeboden aan scholieren.

Moeilijk

Volgens Aboutaleb zijn er nog altijd veel ondernemers die het moeilijk vinden met stageplaatsen te beginnen. "De verplichte regels voor certificering en begeleiding worden als hinderlijk ervaren." Bij staatssecretaris Rutte van Onderwijs pleit hij ervoor om dat te veranderen.



- - - - - - - - - - - - - - -

Als ze spreken over bepaalde groepen jongeren weten we vast wel over wie het gaat!


Jaja, het ligt eigenlijk aan de autochtone Nederlander, wij geven hen niet genoeg de mogelijkheid, zij zijn het slachtoffer van ons, maar dat wisten natuurlijk al lang. Goed initiatief, stop maar een hoop geld in


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-01-2005 0:34 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Hoho je hebt een groep op school en een groep op straat; die groep op school moet die school afmaken en aan het werk en de groep op straat moet idd aangepakt worden; daar mogen we toch wel wat maatregelen op verwachten.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 27-01-2005 0:46 by Den_Bockereyder Profiel van Den_Bockereyderhttp://-

idd beetje de allochtoontjes in de watten leggen tis te zat voor woorden in nederland... achterlijk tolerant land zijn we.. idd


Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-01-2005 0:55 by Snaack Profiel van Snaack

Alsof er geen blanke autochtonen zijn die hun VMBO verzieken

Goede maatregelen

Zag trouwens net een knul op het nieuws die via het CWI zo'n stage had gekregen (40 uur per week) die nu 60% op zijn uitkering gekort werd omdat hij niet had gesollicteerd [terwijl hij op zijn stageplek aan het werk was].



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-01-2005 1:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wat ik nu weer in mijn emailbox vond...

Hitler's droomscenario...

Aantal joden Afghanistan is gedaald tot één

Rubriek: Buitenland
Woensdag, 26-01-2005


KABUL - De beheerder van de enige
synagoge in Afghanistan en de op
een na laatste jood van het land,
Ishaq Levin, is vorige week op
80-jarige leeftijd overleden in
de hoofdstad Kabul. Dat heeft
zijn buurman Simentov en de enig
overgebleven jood in Afghanistan
dinsdag gezegd. Levin en Simentov
leefden in onmin. Simentov treurt
niet om de dood van Levin. 'Hij
was een heel slechte man. Nu ben
ik de enige jood hier, nu ben ik
de baas.'


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen