IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VIII Vorige pagina | Volgende pagina
oscura
Usericon van oscura
Posted 20-01-2005 16:11 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 20 januari 2005 15:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Ayaan is een van de weinige VVD'ers die ik erg goed vind. Ik hoop ook dat ze gewoon doorgaat met haar strijd.






carcasstrid


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2005 16:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 januari 2005 16:08 schreef kwelgeest het volgende:
Wilders loop niet 'sociaal' te doen en te slijmen bij de onderklasse.
Niet? Waarom praat hij dan zulke populaire taal, zonder daadwerkelijke oplossingen?

Hij is absoluut geen antwoord op het marokanenprobleem in Nederland, slecht een blok hout op het vuur ..


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-01-2005 16:13 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Wat ik in het geval van Wilders vrees, is populisme. In principe niet erg, maar het betekent tegelijkertijd ook dat de partij niet ver vooruit zal kijken. Vooralsnog vallen de meeste standpunten van Wilders nog wel in de categorie ´langetermijnblik´.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-01-2005 16:14 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 20 januari 2005 16:08 schreef kwelgeest het volgende:
Wilders loop niet 'sociaal' te doen en te slijmen bij de onderklasse.

Nee Wilbers kan nog geen 2 statements maken over iets zonder zichzelf tegen te spreken.
Daarnaast is hij als een bezetene zinloos aan het janken over de islam dat hij over punten loopt te mekkeren die in het christendom (waar onze samenleving uit voort komt) ook aanwezig zijn.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-01-2005 16:14 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 januari 2005 16:12 schreef Jenje het volgende:
Niet? Waarom praat hij dan zulke populaire taal, zonder daadwerkelijke oplossingen?

Hij is absoluut geen antwoord op het marokanenprobleem in Nederland, slecht een blok hout op het vuur ..
Ik zie hem met betere voorstellen komen omtrend het Marokkanen probleem dan de rest van de partijen. Die staan er slechts een beetje naar te kijken en af en toe met hun vingertje schudden. Ik zie ook geen andere politicus nu zeggen dat het belachelijk is dat we een stille tocht krijgen voor een misdadiger.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-01-2005 16:14 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 20 januari 2005 16:12 schreef Jenje het volgende:
Niet? Waarom praat hij dan zulke populaire taal, zonder daadwerkelijke oplossingen?

Hij is absoluut geen antwoord op het marokanenprobleem in Nederland, slecht een blok hout op het vuur ..
Probleem is dat de Nederlandse tv niet in beeld brengt wat zijn oplossingen zijn, maar alleen waar hij tegenaan stampt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


oscura
Usericon van oscura
Posted 20-01-2005 16:15 by oscura Profiel van oscura

vrouwtje Verdonk doet ook haar best hoor!!


carcasstrid


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-01-2005 16:16 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 20 januari 2005 16:08 schreef kwelgeest het volgende:
Wilders heerscht!


eensch.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-01-2005 16:16 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 januari 2005 16:14 schreef arrebar het volgende:
Nee Wilbers kan nog geen 2 statements maken over iets zonder zichzelf tegen te spreken.
Laat er maar een paar zien
quote:
Daarnaast is hij als een bezetene zinloos aan het janken over de islam
Vind ik niet zo raar. Wat zou jij doen als je zoveel bedreigt wordt door een bepaalde groep in de samenleving.
quote:
dat hij over punten loopt te mekkeren die in het christendom (waar onze samenleving uit voort komt) ook aanwezig zijn.
Zoals?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-01-2005 16:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 januari 2005 16:15 schreef oscura het volgende:
vrouwtje Verdonk doet ook haar best hoor!!
Verdonk is zeker okej maar die voet een beleid uit dat door andere voor haar is uitgestippelt. Ze komt niet zelf met goede oplossingen voor problemen en neemt ook geen 'gewaagde' stappen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2005 16:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 januari 2005 16:14 schreef kwelgeest het volgende:
Ik zie hem met betere voorstellen komen omtrend het Marokkanen probleem dan de rest van de partijen. Die staan er slechts een beetje naar te kijken en af en toe met hun vingertje schudden. Ik zie ook geen andere politicus nu zeggen dat het belachelijk is dat we een stille tocht krijgen voor een misdadiger.
Ik zeg ook niet dat anderen het wel goed doen .. maar Wilders geniet wel erg van zijn populariteit .. ik zie er iig geen heil in (in de hele politiek trouwens niet)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-01-2005 16:19 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 januari 2005 16:18 schreef Jenje het volgende:
Ik zeg ook niet dat anderen het wel goed doen .. maar Wilders geniet wel erg van zijn populariteit .. ik zie er iig geen heil in (in de hele politiek trouwens niet)
Zet je eigen partij op.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2005 16:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wil ik best doen, maar ik heb geen gave naam voor een dictator ...


oscura
Usericon van oscura
Posted 20-01-2005 16:23 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 20 januari 2005 16:18 schreef kwelgeest het volgende:
Verdonk is zeker okej maar die voet een beleid uit dat door andere voor haar is uitgestippelt. Ze komt niet zelf met goede oplossingen voor problemen en neemt ook geen 'gewaagde' stappen.


edit: ze is niet permitted om "gewaagde" stappen te nemen.. ook zij is een puppet van onze fijne democratie (????).. geleid door Harry Potter en mevrouw Beaslet

[Dit bericht is gewijzigd door oscura op 20-01-2005 16:33]


carcasstrid


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-01-2005 16:23 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 20 januari 2005 16:16 schreef kwelgeest het volgende:
Laat er maar een paar zien

Ik heb niks tegen de Islam, ik heb iets tegen de uitwassen van de Islam.

Turkije kan niet bij de EU omdat het een Islamitisch land is.

Is die nou tegen de hele islam of alleen tegen de extremisten?
quote:

Vind ik niet zo raar. Wat zou jij doen als je zoveel bedreigt wordt door een bepaalde groep in de samenleving.

Me niet van de wijs laten brengen en politiek voeren. Ik heb hem nog nooit over iets anders horen lullen dan over de Islam en hoeveel mensen hem wel niet bedrijgen. Is dat de basis van een goede politieke partij?
quote:
Zoals?

De Islam is imperialistisch, kijk maar naar de moskeeën met die hoge minaretten. (Net alsof kerken geen hoge torens hebben)


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-01-2005 16:24 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 20 januari 2005 16:18 schreef Jenje het volgende:
ik zie er iig geen heil in
Zie daar de eerste hitler vergelijking.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2005 16:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-01-2005 16:26 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 20 januari 2005 16:25 schreef Jenje het volgende:

Sorry, flauw grapje


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2005 16:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

en ook erg slecht ..


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-01-2005 16:30 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 20 januari 2005 16:16 schreef kwelgeest het volgende:

Vind ik niet zo raar. Wat zou jij doen als je zoveel bedreigt wordt door een bepaalde groep in de samenleving.


Een politieke partij moet de samenleving dienen, en niet een persoonlijke vete. Hierbij wil ik niet direct ontkennen dat er een probleem in onze samenleving is. Het probleem bij Wilders is alleen dat de levensvatbaarheid van zijn partij wegvalt zodra er geen problemen met de Marrokaanse gemeenschap meer zijn. Wilders is is er dus bij gediend om die tweedracht levend te houden, en dat is ook precies wat ik zie gebeuren.






Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-01-2005 16:36 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Trouwens, eens kijken wanneer er een of andere linkse stumper in Eindhoven ahteruitrijdende auto's als aso-bakken bestempelt.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-01-2005 16:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 januari 2005 16:23 schreef oscura het volgende:
edit: ze is niet permitted om "gewaagde" stappen te nemen.. ook zij is een puppet van onze fijne democratie.. geleid door Harry Potter en mevrouw Beaslet
Ze kan best een eigen mening geven of dingen voorstellen.
quote:
Op 20 januari 2005 16:23 schreef arrebar het volgende:
Ik heb niks tegen de Islam, ik heb iets tegen de uitwassen van de Islam.
Ja okej deze dan gezien de gehele Islam 'uitwas' is.

quote:
Turkije kan niet bij de EU omdat het een Islamitisch land is.

Is die nou tegen de hele islam of alleen tegen de extremisten?
Fijn heh dingen uit z'n verband trekken.

Wilders is, iig dat zegt hij, niet per definitie tegen de Islam als godsdienst. Hij is er alleen op tegen dat wij een Islamitisch land opnemen in onze, (Joods-)Christelijke, unie om het verschil qua cultuur en normen en waarden. Wat ook mee weegt is dat Turkije geen exte democratie is, dat het leger daar een, te, grote macht heeft en het er nog al schort aan de mensenrechten.

quote:
Me niet van de wijs laten brengen en politiek voeren. Ik heb hem nog nooit over iets anders horen lullen dan over de Islam en hoeveel mensen hem wel niet bedrijgen. Is dat de basis van een goede politieke partij?
Hij heeft o.a. het ook gehad over straffen, in het algemeen en de maxium snelheid. Voordat hij de VVD verliet had het over meerdere onderwerpen. Hij heeft toen ook een tien stappen plan geschreven wat hem een mooie koers voor de VVD (zijn mening) vond. Dit ging niet slechts over de Islam en aanverwante onderwerpen.

quote:
De Islam is imperialistisch, kijk maar naar de moskeeën met die hoge minaretten. (Net alsof kerken geen hoge torens hebben)
Ik heb hem deze uitspraak nooit horen doen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-01-2005 16:54 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 20 januari 2005 16:38 schreef kwelgeest het volgende:
Fijn heh dingen uit z'n verband trekken.

Wilders is, iig dat zegt hij, niet per definitie tegen de Islam als godsdienst. Hij is er alleen op tegen dat wij een Islamitisch land opnemen in onze, (Joods-)Christelijke, unie om het verschil qua cultuur en normen en waarden. Wat ook mee weegt is dat Turkije geen exte democratie is, dat het leger daar een, te, grote macht heeft en het er nog al schort aan de mensenrechten.


Op het moment dat je zegt dat een land niet bij de EU mag omdat het een Islamitisch land is, dan ben je toch tegen de gehele Islam. Want het maakt eigenlijk niet uit wat ze doen, al geloven ze net zo als de christenen van tegenwoordig. Ze zullen er volgens die meneer dan nog steeds niet bijmogen omdat ze islamitisch zijn.
Natuurlijk al die andere punten die je opnoemt zijn voor mij sterke punten. Maar dat heeft niks met godsdienst te maken.
Ik ben fel tegen turkije bij de EU, begrijp me dus niet verkeerd. Maar ik hoor nog niemand roepen over dat de regering daar de genocide op de armeniërs ontkent.
Terwijl als iemand de holochaust ontkent hij celstraf krijgt.
quote:

Ik heb hem deze uitspraak nooit horen doen.
Jij slaapt toch ook niet dag en nacht met de man?
Beetje slap verweer dan.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-01-2005 17:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 20 januari 2005 16:54 schreef arrebar het volgende:
Op het moment dat je zegt dat een land niet bij de EU mag omdat het een Islamitisch land is, dan ben je toch tegen de gehele Islam. Want het maakt eigenlijk niet uit wat ze doen, al geloven ze net zo als de christenen van tegenwoordig. Ze zullen er volgens die meneer dan nog steeds niet bijmogen omdat ze islamitisch zijn.
Natuurlijk al die andere punten die je opnoemt zijn voor mij sterke punten. Maar dat heeft niks met godsdienst te maken.
Ik ben fel tegen turkije bij de EU, begrijp me dus niet verkeerd. Maar ik hoor nog niemand roepen over dat de regering daar de genocide op de armeniërs ontkent.
Terwijl als iemand de holochaust ontkent hij celstraf krijgt.
Jij slaapt toch ook niet dag en nacht met de man?
Beetje slap verweer dan.
Hoezo? Meneer Wilders heeft iets tegen het feit dat kerk en staat in Islamitische landen niet gescheiden zijn. In Europa zelf maakt het niet zoveel uit als kerk en staat niet gescheiden zijn, omdat onze normen en waarden, dus ook bv. het strafrecht op het Christendom gebaseerd zijn. Het probleem zit hem erin dat Islamitische normen en waarden verschillen van de Europese/Christelijke normen en waarden en wanneer je een land met deze waarden in Europa situeerd, dan ontstaan er grote problemen.

Verder wil de EU dat de macht van het Turkse leger ingeperkt wordt, terwijl het allang duidelijk is dat het Turkse leger het enige is wat tussen een totale Islamitische staat en het secularisme in Turkije staat. Wanneer de macht van het leger ingeperkt wordt, hebben we een totale Islamitische staat in Europa, moge het duidelijk zijn dat we daar niet blij van worden.

Punt is dat een Islamitisch land op de Islam gebaseerd is, ipv dat de Islamieten in dat land wonen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-01-2005 17:04 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 januari 2005 16:54 schreef arrebar het volgende:
Op het moment dat je zegt dat een land niet bij de EU mag omdat het een Islamitisch land is, dan ben je toch tegen de gehele Islam. Want het maakt eigenlijk niet uit wat ze doen, al geloven ze net zo als de christenen van tegenwoordig. Ze zullen er volgens die meneer dan nog steeds niet bijmogen omdat ze islamitisch zijn.
Natuurlijk al die andere punten die je opnoemt zijn voor mij sterke punten. Maar dat heeft niks met godsdienst te maken.
Ik ben fel tegen turkije bij de EU, begrijp me dus niet verkeerd. Maar ik hoor nog niemand roepen over dat de regering daar de genocide op de armeniërs ontkent.
Terwijl als iemand de holochaust ontkent hij celstraf krijgt.

Ja maar met die korte uitspraak, ik vraag me af of er niet nog meer omheen gezegd is of dat Wilders geen toelichting heeft gegeven, doelde Wilders op o.a. die feiten. En die feiten/punten zijn er mede wegens de Islamitische grondslag.
quote:
Jij slaapt toch ook niet dag en nacht met de man? Beetje slap verweer dan.
Daarom mag ik toch nog wel zeggen dat die uitspraak mij niet bekend voorkomt. Ik lees trouwens elk artikelover/van Wilders dat ik tegenkom, vandaar.
Maar ja als hij dat zo zonder toelichting of verhaal vooraf gezegd heeft is dat een vrij 'aparte' uitspraak.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen