IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Sinister Vorige pagina | Volgende pagina
Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-05-2011 7:10 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 27 mei 2011 0:55 schreef BloodStained het volgende:
Supreme Pain blijft gewoon Supreme Pain de nieuwe cd is net uit op Massacre Records en krijgt zeer goede reviews. In Sinister zitten maar 2 leden van Supreme Pain (zanger en 1 gitarist) en dat is dus niet zo'n beetje de hele band.
Dus even je info checken voor je wat zegt.
www.myspace.com/supremepainofficial www.reverbnation.com/supremepainofficial

En wat is er mis als muzikanten in meerdere bands spelen? Severe Torture, Centurian, Prostitute Disfigurement daar zitten ook min of meer dezelfde mensen in en zijn toch errug vette bands. Enzo lopen er nog wel wat bands rond.


Zo er heeft er 1 last van lange tenen, stel je niet zo aan man
Er is niks mis met incest in bands, het voorbeeld dat je geeft is samen met de mijne juist succesvol gebleken. Er is nooit beweerd dat het verkeerd was, als je de smileys goed had geïnterpreteerd had je begrepen dat het als een grapje bedoeld was


5 Euro's? Op je muil!!


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 27-05-2011 22:56 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

edit : laat maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 27-05-2011 22:58]


lampje


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-05-2011 17:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 mei 2011 20:31 schreef Flow het volgende:
is dat zo.. heb frank mullen maar 1 keertje gezien : (

je bedoeld met dat handje?




'The Frank Mullen hand chop'



Gaat trouwens snel met Sinister: muzikanten staan er blijkbaar voor in de rij en nu alweer 2 nieuwe tracks af?!?


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-05-2011 18:05]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Den Bruut'n boerke
Usericon van Den Bruut'n boerke
Posted 29-05-2011 0:05 by Den Bruut'n boerke Wijzig reactieProfiel van Den Bruut'n boerkeQuote dit bericht

Hee Aadje,

Hef Sinister toch gewoon een keer op!Dit kunnen mensen toch niet meer serieus nemen?Het lijkt wel de toppers zonders zonder Gordon,Rene,Gerard Maar Met Jeroen vd boom als grote leider! En wat heeft Sinister nou voor een wereldschokkende plaat uitgebracht, om onder die naam verder te gaan?


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 29-05-2011 1:33 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Cross The Styx?


Den Bruut'n boerke
Usericon van Den Bruut'n boerke
Posted 29-05-2011 1:40 by Den Bruut'n boerke Wijzig reactieProfiel van Den Bruut'n boerkeQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2011 1:33 schreef Hexegot het volgende:
Cross The Styx?


Ja was leuk maar daarna? Diabolical Summoning mocht er nog wel wezen maar was ook niet wereldschokkend. Blijf erbij dat deze band nog nooit een plaat gemaakt heeft welke super origineel en een klassieker is.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-05-2011 2:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Und?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 29-05-2011 10:51 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2011 0:05 schreef Den Bruut'n boerke het volgende:
Hee Aadje,

Hef Sinister toch gewoon een keer op!Dit kunnen mensen toch niet meer serieus nemen?Het lijkt wel de toppers zonders zonder Gordon,Rene,Gerard Maar Met Jeroen vd boom als grote leider! En wat heeft Sinister nou voor een wereldschokkende plaat uitgebracht, om onder die naam verder te gaan?




Zullen we Megadeth dan ook maar meteen op heffen?
Wat maakt het uit man, als die jongen het leuk vind moet ie vooral door blijven gaan. Ik luister al Jaren niet meer naar Sinister maar stoor mij er ook niet aan. Dikke priema tog


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 29-05-2011 15:31 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2011 0:05 schreef Den Bruut'n boerke het volgende:
.................
En wat heeft Sinister nou voor een wereldschokkende plaat uitgebracht, om onder die naam verder te gaan?


Cross The Styx en Hate zijn wereldwijd klassiekers te noemen. Diabolical Summoning is ook een kraker.

Je kan het best ontkennen, maar "Hate" is van grote invloed geweest op de speelwijze van grote bands als Cannibal Corpse en Nile. (ja, meneer Sanders zegt dit zelf ook, ondanks dat Nile en Sinister elkaar niet kunnen luchten).

En daarnaast, Sinister doet het buiten Nederland ook nog steeds goed. Aad heeft groot gelijk dat hij er mee door gaat. En de muzikanten die hem nu gaan bijstaan krijgen nu ook de kans om eens wat verder weg te kunnen optreden. Zonder Sinister was ik ook niet verder gekomen dan een paar optredentjes in België en Duitsland.

Maar wees gerust, niemand verplicht je om naar een optreden van Sinister te gaan, of om een nieuwe cd van Sinister te kopen of te downloaden.


lampje


Flow
Usericon van Flow
Posted 29-05-2011 17:21 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

en sinds aad niet meer drumt is t er alleen maar op vooruit gegaan toch?


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 29-05-2011 17:37 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Zeker weten. Ik ben verder ook geen Sinister-fan, maar ik vind Aad een veel betere zanger dan drummer...


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 29-05-2011 18:07 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Mensen bezoeken toch ook nog steeds massaal Guns n' Roses concerten? Daar is ook maar 1 origineel bandlid(Dizzy reed telt niet).

Aad zal gerust weten wat hij doet, wat heeft hij er aan om de naam van Sinister te besmeuren?
Interessanter is natuurlijk de vraag waarom 3/4 van de band is opgestapt.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-05-2011 19:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Waarom is 3/4 van TMDC nog niet opgestapt?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-05-2011 19:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Daarmee bedoel ik overigens de woordvoerder.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 29-05-2011 19:28 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2011 19:20 schreef bastianus het volgende:
Waarom is 3/4 van TMDC nog niet opgestapt?




D'r is er inmiddels al 1 gekapt he, en die andere doet live niet meer mee.
telt dat ook?


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-05-2011 19:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 29-05-2011 20:56 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

De een is beroemd aan het worden met Toxocara terwijl de andere hoge ogen gooit met Make Waves.

Dat ze het überhaupt zolang hebben volgehouden...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-05-2011 21:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 29-05-2011 22:16 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2011 18:07 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:

Interessanter is natuurlijk de vraag waarom 3/4 van de band is opgestapt.


Sinister komt bij Aad op de allereerste plaats, al het andere zoals werk, familiebezigheden, andere bands/projecten, etcetera, moet gewoon wijken voor Sinister, en dat is ook wat hij verwacht van de overige bandleden. Ikzelf kon daar op gegeven moment niet meer aan voldoen, en dat is dus ook de reden waarom ik er destijds mee gestopt ben. Ik kon niet meer die benodigde 150% er in steken en ik was van mening dat ik daarmee Sinister tekort schoot. Ik denk dat dit ook de reden is geweest voor Alex en de anderen. (ik denk het, maar weet het niet zeker). Op gegeven moment is de pap gewoon op, en dan heb je geen zin meer om zo vaak lange weekenden weg te zijn.

Voordat je denkt dat Aad een of andere dictator is : Ik ben niet uit Sinister gezet, maar zelf gestopt. Ik speel tegenwoordig dus met Aad in Supreme Pain, en als Aad zo'n dictator zou zijn, dan was ik niet toegetreden tot deze band. In tegendeel, ik heb er respect voor dat iemand met zoveel enthousiasme door blijft gaan, en ik hoop dat de nieuwe Sinister leden er net zo veel in willen steken als dat Aad doet.

Ondertussen ben ik blij dat ik in z'n 2e band speel, en het dus rustiger aan kan doen (yep, ik ben geen jonge hond meer, hahaha!).

[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 29-05-2011 22:17]


lampje


Flow
Usericon van Flow
Posted 30-05-2011 8:43 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

Blijft toch frappant dat ze er allemaal tegelijk mee nokken...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 30-05-2011 8:48 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2011 20:56 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
De een is beroemd aan het worden met Toxocara terwijl de andere hoge ogen gooit met Make Waves.

Dat ze het überhaupt zolang hebben volgehouden...





Neeheej, Martijn wordt gegijzeld in een of andere oeroeboeroe land, weet je nog.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Flow
Usericon van Flow
Posted 30-05-2011 8:50 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

Als volgend jaar supreme pain de estafettestok aan iemand moet overdragen hoop ik dat ze m in Zwolle vangen!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 30-05-2011 8:52 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2011 8:50 schreef Flow het volgende:
Als volgend jaar supreme pain de estafettestok aan iemand moet overdragen hoop ik dat ze m in Zwolle vangen!




Wij Zwollenaren zijn niet zo sportief hoor, wij krijgen die stokjes vast in onze ogen of iets dergelijks/pijnlijks hehehehe


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Flow
Usericon van Flow
Posted 30-05-2011 9:02 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

ik weet niet wat leuker zou zijn
het grindbashersgezelligschap of de tmdc-gangsta's als achtergrondorkest ...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 30-05-2011 9:28 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2011 9:02 schreef Flow het volgende:
ik weet niet wat leuker zou zijn
het grindbashersgezelligschap of de tmdc-gangsta's als achtergrondorkest ...




Gewoon bij mekaar zetten en kijken wat er gebeurt, zie het maar als een sociaal experiment


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen