IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Gestolen !!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-09-2005 9:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2005 9:15 schreef Leviathanica het volgende:
Is Nederlands dan niet jouw eigen taal?


Nou nee. Pools is mijn moedertaal en Engels is de taal waarin ik nagenoeg mijn hele onderwijs heb gevolgd. Het Nederlands heb ik pas op de univ opgepikt, maar eigenlijk heb ik nooit een cursus o.i.d. gehad.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2005 9:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oooohhhhhh jij hebt geen integratiecursus gehad!


Nu weet ik wel wie die cd's gejat heeft!

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-09-2005 9:31]


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-09-2005 9:31 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 8 september 2005 9:30 schreef Chelman het volgende:
Nou nee. Pools is mijn moedertaal en Engels is de taal waarin ik nagenoeg mijn hele onderwijs heb gevolgd. Het Nederlands heb ik pas op de univ opgepikt, maar eigenlijk heb ik nooit een cursus o.i.d. gehad.

Aha, ik vind je Nederlands wel goed hoor, en foutjes maken we allemaal wel eens.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-09-2005 9:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2005 9:31 schreef Jenje het volgende:
Oooohhhhhh jij hebt geen integratiecursus gehad!


Nu weet ik wel wie die cd's gejat heeft!



Pssst.
quote:
Op 8 september 2005 9:31 schreef Leviathanica het volgende:
Aha, ik vind je Nederlands wel goed hoor, en foutjes maken we allemaal wel eens.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-09-2005 9:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2005 9:30 schreef Leviathanica het volgende:
Had ik niet gezien, en dan nog, ik had een klasgenoot die Kowalski heette en die was ook gewoon Nederlands.


Let op de smiley.


Ik wist namelijk zelf al dat hij uit Polen komt, maar ik hou ervan om dingen op een creatieve manier te formuleren...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-09-2005 9:53 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2005 9:31 schreef Leviathanica het volgende:
.... en foutjes maken we allemaal wel eens.


Tssssssshh. Ech nie


Bazzio Attacks!!!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-09-2005 9:04 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Dief verkoopt buit via internet terug aan eigenaar

In Duitsland is een dief van een navigatiesysteem wel erg makkelijk gepakt. Hij zette zijn buit op een internet-veilingsite waar het slachtoffer ook vaak te vinden is op zoek naar koopjes. Daarbij herkende het 26-jarige slachtoffer zijn eigen navigatie-systeem en belde meteen de politie.

Het systeem werd twee weken geleden uit zijn auto gestolen. Toen hij de advertentie zag keek hij zijn ogen uit en riep de politie erbij. Ze plaatsten het hoogste bod en op die manier kregen ze makkelijk de adresgegevens van de dader. De politie ging naar de betreffende woning en deden zich voor als potentiële kopers. De politie sloeg hem gelijk in de boeien.

"De verrassing stond zo op zijn gezicht te lezen", aldus een woordvoerder van de politie. De man gaf gelijk toe de diefstal gepleegd te hebben.




Let op dus!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-09-2005 9:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 9:04 schreef Leviathanica het volgende:
Dief verkoopt buit via internet terug aan eigenaar

In Duitsland is een dief van een navigatiesysteem wel erg makkelijk gepakt. Hij zette zijn buit op een internet-veilingsite waar het slachtoffer ook vaak te vinden is op zoek naar koopjes. Daarbij herkende het 26-jarige slachtoffer zijn eigen navigatie-systeem en belde meteen de politie.

Het systeem werd twee weken geleden uit zijn auto gestolen. Toen hij de advertentie zag keek hij zijn ogen uit en riep de politie erbij. Ze plaatsten het hoogste bod en op die manier kregen ze makkelijk de adresgegevens van de dader. De politie ging naar de betreffende woning en deden zich voor als potentiële kopers. De politie sloeg hem gelijk in de boeien.

"De verrassing stond zo op zijn gezicht te lezen", aldus een woordvoerder van de politie. De man gaf gelijk toe de diefstal gepleegd te hebben.




Let op dus!!

Ik vraag me af hoe de eigenaar aannemelijk heeft gemaakt dat hij ook daadwerkelijk de eigenaar is. Als iemand een iRiver iFP-799 te koop heeft (een mp3-speler) kan ik ook roepen "HEY DIE IS VAN MIJ!!!11!". Ik heb zelfs een bonnetje enzo (ik heb er nl. ook één).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-09-2005 9:16 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Dat vond ik ook al raar.
Misschien was het ding iets beschadigd en had hij een foto ervan met dezelfde beschadiging?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-09-2005 10:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 9:14 schreef M. het volgende:
Ik vraag me af hoe de eigenaar aannemelijk heeft gemaakt dat hij ook daadwerkelijk de eigenaar is. Als iemand een iRiver iFP-799 te koop heeft (een mp3-speler) kan ik ook roepen "HEY DIE IS VAN MIJ!!!11!". Ik heb zelfs een bonnetje enzo (ik heb er nl. ook één).


Is het niet zo dat bij de ietwat duurdere apparatuur serienummers op zowel de bijgaande documentatie (de de originele eigenaar zelf natuurlijk nog had) als op de apparatuur zelf staat?
Dat zou bewijzen achteraf makkelijk moeten maken.. maar verklaard nog niet hoe hij de politie heeft kunnen overtuigen dat de ebay-aanbieding ook zijn ding was..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 09-09-2005 11:00]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-09-2005 14:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

1. Kut voor je, inbrekers moeten ze vergassen, nadat ze hun bloedsomloop dusdanig hebben geopereerd dat de plasbuis in de liesslagader uitkomt.

2. Aan de andere kant was je toch al metal-af.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-09-2005 14:24 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 10:58 schreef Valorian het volgende:
Is het niet zo dat bij de ietwat duurdere apparatuur serienummers op zowel de bijgaande documentatie (de de originele eigenaar zelf natuurlijk nog had) als op de apparatuur zelf staat?
Dat zou bewijzen achteraf makkelijk moeten maken.. maar verklaard nog niet hoe hij de politie heeft kunnen overtuigen dat de ebay-aanbieding ook zijn ding was..
Voor mensen met een digi-cam: maak opnames van je apparatuur met een digicam, en make sure dat je de serienummers er goed op krijgt. Zo kan je het een stuk aanneemlijker maken dat de waar ook van jou is, ipv dat je het alleen maar op papier hebt staan.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 09-09-2005 16:57 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 15:14 schreef chriz het volgende:
als je niet te koppig om bijv. hulp van de stadsbank te gebruiken hoeft geen enkel nederlands staatsburger honger te lijden.


Je bedoelt met een schuldsanering, waarbij je maar 30 euro per week krijgt voor je primaire zaken? Knappe jongen als je daar een week van kan vreten...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 09-09-2005 16:59 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 15:18 schreef neefherbert het volgende:
Definieer honger?

Daarnaast is het stellen van prioriteiten ook iets dat de meeste Nederlanders niet kunnen. De auto, de TV, dure kinderwagens, ADSL etc ... al die bullshit eerst weg, daarna is het pas geoorloofd te zeiken over primaire levensbehoeftes.




Als je tegenwoordig aan werk wilt komen is een auto en internet onmisbaar bij het solliciteren (ik spreek uit ervaring). Dat zijn dus juist dingen die je niet kan wegdoen, aangezien het de kans op een baan verkleint en je alleen maar langer in de schuld zit.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-09-2005 17:02 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 16:57 schreef Stefan het volgende:
Je bedoelt met een schuldsanering, waarbij je maar 30 euro per week krijgt voor je primaire zaken? Knappe jongen als je daar een week van kan vreten...


Door mijn werk weet ik dat mensen best van 't geld van de stadsbank kunnen rondkomen. En dat is geen 30 euro hoor, maar wel iets meer (hoeveel precies hangt af van wat je nodig hebt voor huur e.d. en thuiswonende kids etc.)

En ja, je mag alleen primaire zaken en zij bepalen hoeveel je uitgeeft etc. Je mag ook geen auto hebben, omdat dat geen primaire levensbehoefte is.

Maarja, wil je nou van je schulden/geld tekort af of niet?


..."Hate can only create more hate"...


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 09-09-2005 17:02 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 15:23 schreef chriz het volgende:
met honger bedoelde ik dat iedereen voldoende cash of fysieke hulp heeft om aan de primaire levensbehoeftes te voldoen (vind ik ook voldoende, als men meer luxe wil regelen ze dat zelf maar. daar is de staat niet verantwoordelijk voor). Stadsbank neemt bijvoorbeeld controle over je financiën (uitkering of anders) en bepaald waar jij geld aan uit mag geven. Is voornamelijk voor mensen die schulden voor niets hebben opgebouwd.



Of mensen die een faillisement hebben gehad (eigen zaak), of die onverhoopt werkeloos zijn geworden (gedwongen ontslagen) en niet zo snel meer ander werk kunnen vinden. En blijkbaar rekent iedereen hier alleen maar eten tot een van de primaire levensbehoeftes, er wordt nogal erg makkelijk aan voorbij gegaan dat je ook een dak boven je hoofd nodig hebt.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-09-2005 17:03 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 17:02 schreef Immortella het volgende:
Door mijn werk weet ik dat mensen best van 't geld van de stadsbank kunnen rondkomen. En dat is geen 30 euro hoor, maar wel iets meer (hoeveel precies hangt af van wat je nodig hebt voor huur e.d. en thuiswonende kids etc.)

En ja, je mag alleen primaire zaken en zij bepalen hoeveel je uitgeeft etc. Je mag ook geen auto hebben, omdat dat geen primaire levensbehoefte is.

Maarja, wil je nou van je schulden/geld tekort af of niet?


je hebt nog cd's van me


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-09-2005 17:05 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 17:03 schreef invictis het volgende:
je hebt nog cd's van me


Zucht... Ja nog steeds... I'm bad.

Ze liggen nog steeds netjes op mijn bureau te wachten. Maar, believe me, het komt goed.
Ga toch heel binnenkort verhuizen, dus dan moet ik al m'n zooi uitzoeken.
Maar ik probeer het nog voor die tijd in ordnung te maken


..."Hate can only create more hate"...


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-09-2005 17:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

kijk maar ik herriner je gewoon ff eraan in de zoveel tijd
succes met verhuizing!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-09-2005 17:10 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Thanx, komt denk ik wel goed!
Jij ook helemaal gesettel(le)d?


..."Hate can only create more hate"...


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-09-2005 17:23 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 17:10 schreef Immortella het volgende:
Thanx, komt denk ik wel goed!
Jij ook helemaal gesettel(le)d?


ja alles loopt helemaal in orde nu;

weer werk(langdurig), schulden geregeld, beestjes in huis (kameleons), geen band meer maar die komt weer (maar dan een andere), dus ja alles top.
ik hoop ook met jou


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-09-2005 17:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Goed zeg!

Ja, hier ook alles helemaal in orde.
Huissie gekocht, snel de sleutel en dan aan het klussen!

Huisje en boompje is er dan, beestje(s) volgen nog .


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-09-2005 17:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beter schoonmaken dan jij


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-09-2005 23:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 17:02 schreef Stefan het volgende:
Of mensen die een faillisement hebben gehad (eigen zaak),



Eigen verantwoordelijkheid.
quote:

of die onverhoopt werkeloos zijn geworden (gedwongen ontslagen) en niet zo snel meer ander werk kunnen vinden.



Ook eigen verantwoordelijkheid. Bij gedwongen ontslagen gaan niet de sterkste weg zeg maar. Als je daarna geen baan vindt is het primair ook je eigen verantwoordelijkheid.

Afschuiven is makkelijk....

quote:

En blijkbaar rekent iedereen hier alleen maar eten tot een van de primaire levensbehoeftes, er wordt nogal erg makkelijk aan voorbij gegaan dat je ook een dak boven je hoofd nodig hebt.


En dat moet diefstal rechtvaardgien? Diefstal van de mensen die ook eten en een dak boven hun hoofd moeten betalen en dat tevens eerlijk doen? Kanker toch op. Dat kan je toch niet menen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-09-2005 23:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Chellie denkt volgens mij dat je in Nederland alleen ontslagen kunt worden als je je werk niet goed doet .... helaas maar niet waar ...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen