IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Gestolen !!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2005 13:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 13:50 schreef BARABAS het volgende:
Och, een brood stelen om te overleven moet wel kunnen vind ik


Niet dus. Je kan wel de bakker vragen om je brood te geven zodat hij kan beslissen of hij het aan je geeft. Bovendien zijn er genoeg instanties en mensen om je aan voedsel te helpen vandaag de dag. No excuses dus.


PS Ik krijg altijd gratis brood bij mijn lokale Turk op de markt waar ik mijn verse olijven haal. Ik hoef er niet eens om te vragen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2005 13:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 13:53 schreef bazzio het volgende:
Te koop teab:

(...)


CHUKC


Je bent pas de vierde


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-09-2005 13:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 13:43 schreef Chelman het volgende:
Waarom? De slachtoffer (die niet verantwoordelijk is voor de slechte positie van die vrouw)lijdt er evengoed onder.




ja, zeer strict genomen wel. Maar als het een zaak of leven of dood is is die vorm vna redeneren toch te strict aangezien er zijn "verschillende graden" in lijden zijn. dan kan ik er begrip voor opbrengen. Ten minste als het sociale opvangnet faalt.

en als jij zo strict redeneert, vind jij dan ook dat iemand die een appel pikt (of te snel auto rijdt) evensnel de doodstraf moet krijgenals een massamoordenaar??







attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-09-2005 13:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 13:53 schreef bazzio het volgende:
Te koop teab:

Dissection - ...
...1 kodak 3.2 megapixel digicam
1 JVC camcorder (digitaal)


ik bied 10 euro voor alles.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2005 14:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 13:57 schreef attila_de_hun het volgende:
en als jij zo strict redeneert, vind jij dan ook dat iemand die een appel pikt (of te snel auto rijdt) evensnel de doodstraf moet krijgenals een massamoordenaar??



Nee. Want voor appels pikken en te snel rijden staat een andere straf op dan op massamoord. Ik heb niet gezegd dat alle misdaden even hard bestraft dienen te worden. Ik heb gezegd dat alle misdaden van dezelfde soort even hard strafbaar zijn.


PS Te hard rijden is geen misdrijf. Het is een overtreding. Het valt ook niet onder de strafwet tenzij je het echt bont maakt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-09-2005 14:01 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 13:53 schreef Chelman het volgende:
Bovendien zijn er genoeg instanties en mensen om je aan voedsel te helpen vandaag de dag. No excuses dus.
Tja, als je het zo brengt is dat wel zo maar hier in Friesland werkt dat anders, de instanties zijn hier schaars en moeilijk te bereiken door al die blubberige weilanden


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2005 14:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 14:01 schreef BARABAS het volgende:
Tja, als je het zo brengt is dat wel zo maar hier in Friesland werkt dat anders, de instanties zijn hier schaars en moeilijk te bereiken door al die blubberige weilanden


Dat is bewust om de Friezen sneller te laten uitsterven zodat wij Randstedelingen onze buitenhuizen voor een prikkie kunnen kopen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-09-2005 14:04 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

De meeste randstedelingen zijn natuurlijk van oudsher Friezen, behalve die geipmorteerde Polen.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-09-2005 14:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 14:00 schreef Chelman het volgende:
Nee. Want voor appels pikken en te snel rijden staat een andere straf op dan op massamoord. Ik heb niet gezegd dat alle misdaden even hard bestraft dienen te worden. Ik heb gezegd dat alle misdaden van dezelfde soort even hard strafbaar zijn.


PS Te hard rijden is geen misdrijf. Het is een overtreding. Het valt ook niet onder de strafwet tenzij je het echt bont maakt.


oh, dat is heel mooi. dan geven wie die pechvogel uit mijn voorbeeld een uit mijn voorbeeld de een symbolische straf (van 1 eurocent ofzo; te betalen binnen 10.000 jaar(geen rente)). dan is de zaak naar tevredenheid afgerond.

en de PS. het verschil is mij (als wettelijk leek) niet duidelijk.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 07-09-2005 14:30 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 13:53 schreef Chelman het volgende:Bovendien zijn er genoeg instanties en mensen om je aan voedsel te helpen vandaag de dag. No excuses dus.


Ik denk dat je daar iets te makkelijk over denkt.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 07-09-2005 15:14 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 7 september 2005 14:30 schreef Stefan het volgende:
Ik denk dat je daar iets te makkelijk over denkt.


als je niet te koppig om bijv. hulp van de stadsbank te gebruiken hoeft geen enkel nederlands staatsburger honger te lijden.



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 07-09-2005 15:16 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 14:02 schreef Chelman het volgende:
Dat is bewust om de Friezen sneller te laten uitsterven zodat wij Randstedelingen onze buitenhuizen voor een prikkie kunnen kopen.


Friezen zijn ernstig inderdaad. maar Randstedelingen zullen godzijdank rond 2012 overstromen, behalve Utrecht. Maar ook dat is logisch, want dat is de enige nog redelijke stad daar.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 07-09-2005 15:18 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 15:14 schreef chriz het volgende:
als je niet te koppig om bijv. hulp van de stadsbank te gebruiken hoeft geen enkel nederlands staatsburger honger te lijden.


Definieer honger?

Daarnaast is het stellen van prioriteiten ook iets dat de meeste Nederlanders niet kunnen. De auto, de TV, dure kinderwagens, ADSL etc ... al die bullshit eerst weg, daarna is het pas geoorloofd te zeiken over primaire levensbehoeftes.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2005 15:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 15:18 schreef neefherbert het volgende:
Daarnaast is het stellen van prioriteiten ook iets dat de meeste Nederlanders niet kunnen. De auto, de TV, dure kinderwagens, ADSL etc ... al die bullshit eerst weg, daarna is het pas geoorloofd te zeiken over primaire levensbehoeftes.


IDD

Om maar te zwijgen van pils en shag....en dan maar op TV zeiken dat ze de schoolboeken voor hun kinderen niet kunnen betalen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 07-09-2005 15:23 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 7 september 2005 15:18 schreef neefherbert het volgende:
Definieer honger?

Daarnaast is het stellen van prioriteiten ook iets dat de meeste Nederlanders niet kunnen. De auto, de TV, dure kinderwagens, ADSL etc ... al die bullshit eerst weg, daarna is het pas geoorloofd te zeiken over primaire levensbehoeftes.




met honger bedoelde ik dat iedereen voldoende cash of fysieke hulp heeft om aan de primaire levensbehoeftes te voldoen (vind ik ook voldoende, als men meer luxe wil regelen ze dat zelf maar. daar is de staat niet verantwoordelijk voor). Stadsbank neemt bijvoorbeeld controle over je financiën (uitkering of anders) en bepaald waar jij geld aan uit mag geven. Is voornamelijk voor mensen die schulden voor niets hebben opgebouwd.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-09-2005 17:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 13:43 schreef Chelman het volgende:
Waarom? De slachtoffer (die niet verantwoordelijk is voor de slechte positie van die vrouw)lijdt er evengoed onder.




Jezus Chelman, je blijft een allochtoon


spelfout weggehaald...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-09-2005 18:16 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 17:36 schreef varanus het volgende:
Jezus Chelman, je blijft een allochtoon


yeah, idd.... deed ie eerder ook als eens... DE forum..



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 07-09-2005 18:17 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

De ware pad...


Disko Disko Partizani


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2005 23:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 17:36 schreef varanus het volgende:
Jezus Chelman, je blijft een allochtoon


Kan ik het helpen dat je in het Nederlands niet kan afleiden of het mannelijk of vrouwelijk is? Jullie hebben gewoon een kuttaal.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-09-2005 23:52 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 7 september 2005 23:51 schreef Chelman het volgende:
Jullie hebben gewoon een kuttaal.


dat is wel waar.

Jammer voor Rutan trouwens...


Suck my piss


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-09-2005 0:57 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 23:51 schreef Chelman het volgende:
Kan ik het helpen dat je in het Nederlands niet kan afleiden of het mannelijk of vrouwelijk is? Jullie hebben gewoon een kuttaal.

Dat is ook niet nodig in het Nederlands


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-09-2005 9:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2005 0:57 schreef Iskariot het volgende:
Dat is ook niet nodig in het Nederlands


Oh ja...onzijdig dan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-09-2005 9:15 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 7 september 2005 23:51 schreef Chelman het volgende:
Jullie hebben gewoon een kuttaal.


Is Nederlands dan niet jouw eigen taal?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-09-2005 9:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2005 9:15 schreef Leviathanica het volgende:
Is Nederlands dan niet jouw eigen taal?


Achternaam Chelmowski (zie e-mail adres)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-09-2005 9:30 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 8 september 2005 9:29 schreef altx het volgende:
Achternaam Chelmowski (zie e-mail adres)


Had ik niet gezien, en dan nog, ik had een klasgenoot die Kowalski heette en die was ook gewoon Nederlands.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen