IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees Voetbal 2006/2007 Vorige pagina | Volgende pagina
heks
Usericon van heks
Posted 20-10-2005 19:08 by heks Profiel van heks

Ik vind dat PSV een prima prestatie heeft geleverd. Het geluk hadden ze wel mee, maar in de sport heb je geluk nu eenmaal nodig. Vorig seizoen in milaan hadden ze dat geluk niet, deze keer wel. Uiteindelijk gaat het toch om het resultaat.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-10-2005 23:09 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Het enige goede aan de wedstrijd was het resultaat.

Om maar wat een beetje te nuanceren, Ooier is een vette bikkel, met gebroken pink door spelen. Hij was samen met Alex en Gomez het enige stevige in de hele matige verdediging. Affalay was erg goed, de enige die een beetje aanvallend in de opbouw dacht en ook een goede techniek heeft. En ik vond die 17-jarige invaller ook erg positief. Ik hoopte trouwens dat PSV zou winnen, maar PSV zelf volgens mij niet. Die counter kans ergens in de laatste 10 minuten... ze probeerde niet eens een kans daarvan te maken, daar zakte mijn broek toch echt van af.

Ik vraag me af of PSV ook zo'n wedstrijd thuis durft voor te schotelen, ik zou me in ieder geval zwaar genaaid voelen om zoveel geld neer te leggen en zo'n wedstrijd/ instelling te zien.

Na zo'n PSV gezien te hebben denk ik plotseling dat as zondag Ajax een heeeel klein kansje heeft ipv helemaal geen kans.

Leuk feitje (tenministe, niet voor mij) ik geloof dat sind '70 Ajax nog maar 4x heeft gewonnen in Eindhoven... wordt hoogst tij om er 5 van te maken

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 20-10-2005 23:12]



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 21-10-2005 2:40 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 20 oktober 2005 23:09 schreef Azagthoth het volgende:
Het enige goede aan de wedstrijd was het resultaat.

Om maar wat een beetje te nuanceren, Ooier is een vette bikkel, met gebroken pink door spelen. Hij was samen met Alex en Gomez het enige stevige in de hele matige verdediging. Affalay was erg goed, de enige die een beetje aanvallend in de opbouw dacht en ook een goede techniek heeft. En ik vond die 17-jarige invaller ook erg positief. Ik hoopte trouwens dat PSV zou winnen, maar PSV zelf volgens mij niet. Die counter kans ergens in de laatste 10 minuten... ze probeerde niet eens een kans daarvan te maken, daar zakte mijn broek toch echt van af.

Ik vraag me af of PSV ook zo'n wedstrijd thuis durft voor te schotelen, ik zou me in ieder geval zwaar genaaid voelen om zoveel geld neer te leggen en zo'n wedstrijd/ instelling te zien.

Na zo'n PSV gezien te hebben denk ik plotseling dat as zondag Ajax een heeeel klein kansje heeft ipv helemaal geen kans.

Leuk feitje (tenministe, niet voor mij) ik geloof dat sind '70 Ajax nog maar 4x heeft gewonnen in Eindhoven... wordt hoogst tij om er 5 van te maken


Tegen Ajax heeft PSV weer de beschikking over Culina en vooral Koné en verdedigend zal het weinig weggeven tegen de matige aanval van Ajax, dus een 3-0 overwinning voor PSV lijkt me niet onlogisch.


no text supplied


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-10-2005 8:30 by M. Profiel van M.

't is ook een belachelijke voorspelling door een verstokte fan alsof Ajax er net zo hard bovenop zou kunnen zitten als AC Milan. Nee hoor, dit wordt een walk-over voor PSV.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-10-2005 9:49 by Mark Profiel van Mark

Toch weer lekker hoor, 6 uit 8 deze week. Da's een hele coëfficient-punt erbij in één speelronde! Had ik toch niet gedacht vantevoren


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-10-2005 10:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

6 uit 8? Hoe bedoel je?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 21-10-2005 11:20 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

AZ = 3
PSV = 1
Ajax = 3
Heerenveen = 1

3+1+3+1= ...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-10-2005 11:22 by Mark Profiel van Mark

Erm nee, de telling voor de coëfficient is 2 punten voor een gewonnen wedstrijd, 1 voor gelijk en 0 voor verlies. Ofwel, deze week 6 uit 8 (2x winst, 2x gelijk). En aangezien we met 6 teams gestart zijn en het totaal aantal punten dus door 6 wordt gedeeld, hebben we deze week precies 1 punt aan de coëfficient toegevoegd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-10-2005 11:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

ah okee

Ik dacht even dat je nog in het vroegere puntensysteem van 2 punten per gewonnen wedstrijd was blijven hangen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-10-2005 12:15 by Mark Profiel van Mark

Oh ye of little faith


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-10-2005 13:17 by Smoochy Profiel van Smoochy

Gisteren AZ gezien moest zeggen dat ze niet echt goed speelden maar wel goede zaken hebben gedaan, alleen die 2e goal was wat lucky maar die tellen ook. Heerenveen had het wat moeilijker maar ook die hebben wat mij betreft het maximale eruit gehaald. Komt daarna die H.Kraay.jr, weer met zo domme vraag

"Ben je meer een Feyenoord, PSV, of Ajaxspits."


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-10-2005 2:02 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

vreselijk laat wel maar toch nog : FCB olé olé :D




Faustian Spirit of the Earth


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 22-10-2005 12:00 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

quote:
Op 22 oktober 2005 2:02 schreef cataclysm child het volgende:
vreselijk laat wel maar toch nog : FCB olé olé :D




Wat een prachtige goal van Balaban!! Wat een techniek heeft die kerel! Je moet het maar doen: terwijl je in de lucht hangt de bal aannemen met één voet en binnensteken met de andere,vlak onder de keeper door maw,"What a shit goal"
Maar toch de 3 punten weggekaapt


Member of the iso-betawuste crew!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-10-2005 12:36 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

jaja en nu Lange bijna terug fit is komt alles in orde, paar goals met de knie of dijbeen weer en we zijn vertrokken


Faustian Spirit of the Earth


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-10-2005 14:58 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 21 oktober 2005 2:40 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Tegen Ajax heeft PSV weer de beschikking over Culina en vooral Koné en verdedigend zal het weinig weggeven tegen de matige aanval van Ajax, dus een 3-0 overwinning voor PSV lijkt me niet onlogisch.


Met de JC schaal had PSV nog Lee en Bouma, en aan Kone heb je niets als je niet eens de middelijn overkomt.

Ajax wint morgen voor het eerst in 10 jaar met 1-2.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-10-2005 15:18]



Curunír
Usericon van Curunír
Posted 22-10-2005 17:21 by Curunír Profiel van Curunír

quote:
Op 22 oktober 2005 12:36 schreef cataclysm child het volgende:
jaja en nu Lange bijna terug fit is komt alles in orde, paar goals met de knie of dijbeen weer en we zijn vertrokken

Het is niet toevallig weer blauw-zwart die de Belgische eer hoog moet houden in de Champions Krieg.
Wanneer Brugge op een normaal niveau speelt gaat rapid ook thuis voor de bijl, en als er dan nog punten gepakt worden thuis tegen de moffen of in Turijn, dan zit de tweede plaats erin.


"I find your lack of faith disturbing."


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 22-10-2005 20:24 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 22 oktober 2005 14:58 schreef Azagthoth het volgende:
Met de JC schaal had PSV nog Lee en Bouma, en aan Kone heb je niets als je niet eens de middelijn overkomt.

Ajax wint morgen voor het eerst in 10 jaar met 1-2.


Tegen Milan kwam PSV wellicht moeilijk de middelijn over maar tegen Ajax zal dat zeker anders zijn. Ajax in immers geen Milan. Ik zeg 2-0 voor PSV.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-10-2005 2:13 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 22 oktober 2005 17:21 schreef Curunír het volgende:
Het is niet toevallig weer blauw-zwart die de Belgische eer hoog moet houden in de Champions Krieg.
Wanneer Brugge op een normaal niveau speelt gaat rapid ook thuis voor de bijl, en als er dan nog punten gepakt worden thuis tegen de moffen of in Turijn, dan zit de tweede plaats erin.



zekers


Degryse ook vandaag : 'Ik wil niet geassocieerd worden met een ploeg die 10 keer op rij verliest'


Faustian Spirit of the Earth


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-10-2005 14:30 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Wat een kutploeg is dat psv toch, alleen kunnen winnen door een schwalbe




acid
Usericon van acid
Posted 23-10-2005 14:32 by acid Profiel van acid

Hahahaha, heerlijk, AJAX bakte er weer ouderwets niets van. Simpele zege voor PSV dus, had eigenlijk wel 3 of 4 - o moeten worden.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-10-2005 14:49 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Klopt, Koné had er best een paar mogen inleggen. Ajax is blijkbaar alleen in staat om te scoren tegen ploegjes als FC Thün


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-10-2005 15:41 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 23 oktober 2005 14:32 schreef acid het volgende:
Hahahaha, heerlijk, AJAX bakte er weer ouderwets niets van. Simpele zege voor PSV dus, had eigenlijk wel 3 of 4 - o moeten worden.


Heb je de wedstrijd via teletekst gevolgd?



acid
Usericon van acid
Posted 23-10-2005 15:44 by acid Profiel van acid

Nee, op de televisie.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 23-10-2005 20:34 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 23 oktober 2005 14:30 schreef Azagthoth het volgende:
Wat een kutploeg is dat psv toch, alleen kunnen winnen door een schwalbe




Nee, het scorend vermogen van Ajax is de moeite waard... om nog maar te zwijgen over de 2 rode kaarten die ze hadden moeten hebben


no text supplied


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-10-2005 20:36 by aerodis Profiel van aerodis

godverdomme zeg, ik heb me echt zitten opvreten door het spel van Ajax. Dat het al een tijd kut gaat okay, maar dit was wel weer helemaal waardeloos.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen