IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees Voetbal 2006/2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 13-09-2006 15:43 by Zodiac Profiel van Zodiac

Ach ik ben gewoon tamelijk conservatief wat dat betreft en vind dat een team voor meer dan 50% uit spelers uit eigen land moet bestaan, dat het tenue klassiek moet zijn en het stadion geen idiote sponsornaam mag dragen of ergens in een buitenwijk mag liggen...

Kijk zo'n Athletic Bilbao dat bestaat voor 100% uit Basken, geen shirtreclame, geweldig stadion met tribunes dicht op het veld.
Dat vind ik nou mooi...


This is Zodiac speaking...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-09-2006 15:45 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

En zo'n beetje levenslang in de middenmoot.

Maargoed, om de sfeer er weer even goed in te krijgen;

http://www.youtube.com/watch?v=ZVKSro1aA3s



Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 13-09-2006 15:47 by Zodiac Profiel van Zodiac

Athletic Bilbao heeft ook champions league gespeeld, en is zeker niet minder dan PSV. Maar daar gaat het even niet om.



[Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 13-09-2006 15:49]


This is Zodiac speaking...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-09-2006 15:50 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Willem II ook.

Het is gewoon niet realistisch meer dat je met alleen maar Nederlanders het ver kunt schoppen in Europa. Ik ben het ermee eens dat ploegen als Roda JC (hoewel dat al minder wordt) minder middelmatige buitenlanders moeten halen.



HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 13-09-2006 15:52 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

kijk maar naar het nederlands elftal... geen wonder dat van basten kalou erbij wilde hebben


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 13-09-2006 15:53 by Zodiac Profiel van Zodiac

quote:
Op 13 september 2006 15:50 schreef Tenderstrike het volgende:
Willem II ook.

Het is gewoon niet realistisch meer dat je met alleen maar Nederlanders het ver kunt schoppen in Europa. Ik ben het ermee eens dat ploegen als Roda JC (hoewel dat al minder wordt) minder middelmatige buitenlanders moeten halen.


Dus met buitenlanders kunnen Nederlandse clubs het wel ver schoppen in Europa?

Dacht het niet...


This is Zodiac speaking...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-09-2006 15:53 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Dat ligt meer aan het selectiebeleid en de manier van spelen, dan aan het gebrek aan goede Nederlandse voetballers



Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 13-09-2006 15:53 by Zodiac Profiel van Zodiac

quote:
Op 13 september 2006 15:52 schreef HgarrothwulfF het volgende:
kijk maar naar het nederlands elftal... geen wonder dat van basten kalou erbij wilde hebben


Ik bedoel maar, dat was ook al zoiets idioots


This is Zodiac speaking...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-09-2006 15:54 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 13 september 2006 15:53 schreef Zodiac het volgende:
Dus met buitenlanders kunnen Nederlandse clubs het wel ver schoppen in Europa?

Dacht het niet...


PSV had niet tot de halve finales kunnen reiken met alleen maar Nederlandse spelers die onder hun salarisplafond zitten. Die buitenlandse spelers zijn nodig om af en toe een uitschieter naar boven te maken. Ik zal ook zeker niet beweren dat een Nederlandse ploeg een Europese topclub kan worden.



Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 13-09-2006 15:56 by Zodiac Profiel van Zodiac

quote:
Op 13 september 2006 15:53 schreef Tenderstrike het volgende:
Dat ligt meer aan het selectiebeleid en de manier van spelen, dan aan het gebrek aan goede Nederlandse voetballers


Inderdaad er zijn best goede Nederlandse voetballers maar die zijn voor NL clubs niet meer te betalen. Dat goede buitenlandse spelers/vervangers dan wel te betalen zijn is een illusie.
Het betreft hier namelijk tweede garnituur, en daarmee red je het niet en is dus zinloos...

Kortom een geldkwestie dus.


This is Zodiac speaking...


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 13-09-2006 15:57 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

de tijd van nederlandse topploegen in europa hebben we 15 jaar geleden gehad, en dan ook alleen maar ajax

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 13-09-2006 15:57]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-09-2006 15:58 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 13 september 2006 15:37 schreef HgarrothwulfF het volgende:
menig huidig en voormalig nietnederlandse topspeler komt uit oa de selecties van psv, ajax en feyenoord


Het is dus wel degelijk mogelijk om buitenlandse spelers te halen die dusdanig goed zijn dat ze uiteindelijk voor veel geld doorverkocht worden.



Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 13-09-2006 15:59 by Zodiac Profiel van Zodiac

quote:
Op 13 september 2006 15:54 schreef Tenderstrike het volgende:
PSV had niet tot de halve finales kunnen reiken met alleen maar Nederlandse spelers die onder hun salarisplafond zitten. Die buitenlandse spelers zijn nodig om af en toe een uitschieter naar boven te maken. Ik zal ook zeker niet beweren dat een Nederlandse ploeg een Europese topclub kan worden.


Die ploeg die de halve finales haalde had wel een stevige Nederlandse ruggegraat: Ooijer, Cocu, van Bommel, Vennegoor.
Plus de magie van Guus.


This is Zodiac speaking...


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 13-09-2006 16:01 by Zodiac Profiel van Zodiac

quote:
Op 13 september 2006 15:58 schreef Tenderstrike het volgende:
Het is dus wel degelijk mogelijk om buitenlandse spelers te halen die dusdanig goed zijn dat ze uiteindelijk voor veel geld doorverkocht worden.


Nederlandse jongens worden ook voor veel geld doorverkocht, dus wat is je punt?


This is Zodiac speaking...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-09-2006 16:02 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 13 september 2006 15:28 schreef Zodiac het volgende:
Volgens mij had ik het over PSV...

Heb je ook zo genoten gister?




hehe, niet kunnen zien, maar ik gok dat het beter was dan een afslachting met 5-0



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-09-2006 16:02 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Dat er niet genoeg van zulke Nederlandse spelers zijn, dus dat het noodzakelijk is om buitenlanders 'van 2e garnituur' te halen, zoals je het zelf noemde.



Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 13-09-2006 16:04 by Zodiac Profiel van Zodiac

quote:
Op 13 september 2006 16:02 schreef chriz het volgende:
hehe, niet kunnen zien, maar ik gok dat het beter was dan een afslachting met 5-0


Ik weet niet waar je op doelt maar lijkt me niet want dan zie je tenminste nog 5 doelpunten.

[Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 13-09-2006 16:04]


This is Zodiac speaking...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-09-2006 16:04 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Sommige 0-0 wedstrijden kunnen nog best boeiend zijn, maar dit stond gewoon vast op het middenveld.



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-09-2006 16:08 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 13 september 2006 16:04 schreef Zodiac het volgende:
Ik weet niet waar je op doelt maar lijkt me niet want dan zie je tenminste nog 5 doelpunten.


jij vergeet dan weer dat ik PSV wel zie als nederlandse ploeg en dus partijdig ben

daarnaast zal het aantal buitenlandse spelers alleen maar toenemen, aangezien nederlandse kinderen liever computeren/dan wel geen ruimte hebben om te voetballen



Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 13-09-2006 16:08 by Zodiac Profiel van Zodiac

quote:
Op 13 september 2006 16:02 schreef Tenderstrike het volgende:
Dat er niet genoeg van zulke Nederlandse spelers zijn, dus dat het noodzakelijk is om buitenlanders 'van 2e garnituur' te halen, zoals je het zelf noemde.


Het is niet noodzakelijk om tweede garnituur buitenlanders te halen, dat is een keuze.

Potten breken in Europa met een vreemdelingenlegioen kan alleen als je de beste koopt.
Wat PSV nu heeft lopen is lachwekkend. Dat geld hadden ze beter in een vernieuwde jeugdopleiding kunnen stoppen.


This is Zodiac speaking...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-09-2006 16:09 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Ik vind Salcido en Mendez eigenlijk wel goede aankopen. Het is wel minder dan wat er eerst stond, maarja... die schuld leg ik neer bij de ex-voorzitter en Ronald Koeman.



Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 13-09-2006 16:11 by Zodiac Profiel van Zodiac

quote:
Op 13 september 2006 16:08 schreef chriz het volgende:

daarnaast zal het aantal buitenlandse spelers alleen maar toenemen, aangezien nederlandse kinderen liever computeren/dan wel geen ruimte hebben om te voetballen


PSV bestaat al voor bijna 100% uit buitenlanders...


This is Zodiac speaking...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-09-2006 16:12 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 13 september 2006 16:08 schreef Zodiac het volgende:
Het is niet noodzakelijk om tweede garnituur buitenlanders te halen, dat is een keuze.

Potten breken in Europa met een vreemdelingenlegioen kan alleen als je de beste koopt.
Wat PSV nu heeft lopen is lachwekkend. Dat geld hadden ze beter in een vernieuwde jeugdopleiding kunnen stoppen.


Is idd een keuze en van mij mogen ze die maken, kan mij weinig schelen. Clubvoetbal is clubvoetbal en geen nationaal team.
Een voetbalclub is gewoon een bedrijf en die wil de best mogelijke resultaten halen en als dat beter gaat met veel buitenlanders, so be it.

Plus, ik vindt reiziger een surinamer noemen ipv een nederlander nog steeds de grootste bullshit.

En nou ga ik boodschappen doen.



Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 13-09-2006 16:17 by Zodiac Profiel van Zodiac

quote:
Op 13 september 2006 16:12 schreef chriz het volgende:
Is idd een keuze en van mij mogen ze die maken, kan mij weinig schelen. Clubvoetbal is clubvoetbal en geen nationaal team.
Een voetbalclub is gewoon een bedrijf en die wil de best mogelijke resultaten halen en als dat beter gaat met veel buitenlanders, so be it.

Plus, ik vindt reiziger een surinamer noemen ipv een nederlander nog steeds de grootste bullshit.

En nou ga ik boodschappen doen.


Reiziger noemt zichzelf ook een Surinamer.


This is Zodiac speaking...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-09-2006 16:31 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Hij is geboren in Amstelveen.
En Afellay in Utrecht.

Reiziger is gewoon een Nederlander met een donkere huidskleur veel te grote lippen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen