IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie III Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-12-2005 15:30 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

dus


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-12-2005 15:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Goed, wat ik dus al in het vorige topic wilde posten:

Slechts de Eagels hebben den pure essentie van voetbal nog door. Dat kan je van die homo's van Kutrech niet zeggen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-12-2005 15:34 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

juistem! daarom schreeuwen we het van zwolse balkons!


Je moeder.


acid
Usericon van acid
Posted 20-12-2005 15:34 by acid Profiel van acid

Nou, GAE presteert nou ook niet zo geweldig, al jaren niet. Hebben ze eindelijk een redelijke speler, wordt 'ie aan gort getrapt door een Rotterdammer.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 20-12-2005 15:35 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 20 december 2005 15:33 schreef kwelgeest het volgende:
Goed, wat ik dus al in het vorige topic wilde posten:

Slechts de Eagels hebben den pure essentie van voetbal nog door. Dat kan je van die homo's van Kutrech niet zeggen.


En het doorhebben van de pure essentie van voetbal brengt je naar de 15e plaats van de eerste divisie. Best netjes


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-12-2005 15:35 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

nee een marokaan


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-12-2005 15:36 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 20 december 2005 15:35 schreef Jebes het volgende:
En het doorhebben van de pure essentie van voetbal brengt je naar de 15e plaats van de eerste divisie. Best netjes


je haalt kwantiteit en kwaliteit door elkaar


Je moeder.


acid
Usericon van acid
Posted 20-12-2005 15:36 by acid Profiel van acid

quote:
Lokhoff laat NAC verbijsterd achter

Uitgegeven: 20 december 2005 00:07
Laatst gewijzigd: 20 december 2005 14:35

BREDA - Met zijn plotselinge vertrek heeft Ton Lokhoff NAC in verbijstering achtergelaten. De hoofdcoach van de Bredase voetbalclub nam maandag ontslag en liet slechts een korte verklaring achter op de club. Daarin stelt hij na lang beraad: "Er is een onoverbrugbaar verschil ontstaan in de manier waarop je structureel werkend, met een duidelijke visie, NAC naar een hoger niveau kunt brengen".

In een persconferentie straalden voorzitter Willem van der Hoeven en algemeen directeur Theo Mommers een dag later ongeloof, verbijstering en ontsteltenis uit. "Wij hebben geen enkel idee wat de beweegredenen kunnen zijn van Lokhoff", aldus Mommers. "Wij hebben tot maandag geen signalen ontvangen dat er zwaarwegende redenen zouden zijn die tot deze beslissing van Ton konden leiden. We kunnen ze ook niet bedenken."

De beleidsbepalers van de Bredase club hebben er alles aan gedaan om in contact te komen met Ton Lokhoff. De trainer lijkt echter alle banden met NAC, de club waar hij als sinds 1997 in dienst is, te hebben verbroken. Lokhoff reageerde de afgelopen uren niet op telefoontjes, wilde geen gesprek met de directie en de voorzitter en verwees elke keer naar zijn summiere verklaring. "Hij zegt dat alles in zijn brief staat", aldus Van der Hoeven. "Maar daaruit blijkt ons eigenlijk niets."

Raadsel

Maandagmiddag kwam Lokhoff om 15.00 uur naar de club om zijn ontslag in te dienen, waarna hij even later ook de spelersgroep informeerde over zijn opmerkelijke stap. "Daarna is ieder contact verbroken", zegt Mommers. "Ik heb in mijn leven in de voetballerij heel veel meegemaakt, maar ook ik sta voor een raadsel. Ik ben normaal een goede slaper, maar heb de hele nacht liggen piekeren waarom hij dit heeft gedaan. Ik kan het niet bedenken."
Door het gebrek aan informatie zijn er inmiddels tal van mogelijke redenen genoemd. Zo zou Lokhoff al maanden een slechte relatie hebben met het bestuur en enkele investeerders, die kapitalen hebben geïnvesteerd in dure spelers, onder wie Van Hooijdonck, Schollen, Vidmar, Zwaanswijk en Van Gessel). Op de persconferentie werd dat ontkend. "In die richting hebben wij geen signalen ontvangen. Ton ging juist goed om met die mensen", aldus Van der Hoeven.

Spelersgroep

De spelersgroep was totaal verrast door het plotselinge vertrek van Lokhoff. Aanvoerder Van Hooijdonck: "Samen met alle spelers van NAC heb ik met verbijstering geluisterd naar de brief die Ton Lokhoff ons voorlas en waarmee hij zijn ontslag aankondigde. We weten niet meer dan wat de trainer ons met deze brief heeft verteld. Hij heeft ook ons verder geen aanvullende verklaring gegeven." Na het vertrek van Lokhoff heeft Van der Hoeven hem thuis bezocht en zijn ook aanvoerder Van Hooijdonck en assistent-trainer Van Zoghel bij hem aan de deur geweest. Lokhoff voerde alleen een kort gesprek met Van Hooijdonck, staand in de deuropening.
"Maar in dat gesprek wilde hij niet dieper op zijn werkelijke redenen ingaan", zei Mommers dinsdag. De club wilde Lokhoff zijn vergissing laten inzien en hield tot dinsdag de deur geopend voor een snelle rentree. Mommers: "Nu moeten we realistisch zijn. Zoals de zaken er nu voorstaan, denk ik niet dat Lokhoff nog bij NAC kan terugkeren."

Aanknopingspunten

Ook Van der Hoeven kreeg geen sjoege van de trainer. "Hij heeft in een voicemailbericht laten weten volledig achter zijn brief te staan. Ik snap er niets van. Op 8 december hebben we nog een gesprek gevoerd van bijna twee uur. Daarin was hij zeer ontspannen en hebben we alle lopende zaken doorgenomen. Ook uit dat gesprek kan ik geen aanknopingspunten vinden voor het vertrek."
Door alle commotie hebben de Bredanaren nog geen beslissing kunnen nemen over de vervolgstappen. eens interim-coach in BREDA.

Feest in binnenstad

In tegenstelling tot directie, bestuur en spelers is het in de binnenstad van Breda een groot feest onder de geelzwarte bevolking. Eindelijk zullen zij weer met een trots gevoel op de tribune kunnen zitten.
Op het Havermarkt werd een groot spandoek opgehangen:

“Ton, namens de supporters, BEDANKT.”


Dit las ik dus, maar de bron is mij onduidelijk. Ik geloof het niet; maar wie weet dat het waar is. NAC presteerde, zeker gezien de verwachtingen, ronduit slecht tot nu toe.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 20-12-2005 15:40 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 20 december 2005 15:36 schreef acid het volgende:
Dit las ik dus, maar de bron is mij onduidelijk. Ik geloof het niet; maar wie weet dat het waar is. NAC presteerde, zeker gezien de verwachtingen, ronduit slecht tot nu toe.


Goede grap van die Ratten.
Replace Lok by Lokhoff.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-12-2005 15:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 december 2005 15:34 schreef karnivoor het volgende:
juistem! daarom schreeuwen we het van zwolse balkons!
Idd. Verspreid het woord des Heres!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 20-12-2005 15:41 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 20 december 2005 15:33 schreef kwelgeest het volgende:
Goed, wat ik dus al in het vorige topic wilde posten:

Slechts de Eagels hebben den pure essentie van voetbal nog door.


Gouden Gids Divisie

15 Go Ahead 23 6 7 10 25 28 - 38



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-12-2005 15:42 by Mark Profiel van Mark

Dat is dus bijna exact het verhaal van het vertrek van Cees Lok, alleen alle namen vervangen door NAC-namen.

Oh oh wat grappig.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-12-2005 15:43 by aerodis Profiel van aerodis

ADAU ADAU!


[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 20-12-2005 15:43]


acid
Usericon van acid
Posted 20-12-2005 15:43 by acid Profiel van acid

Ik vind het wel geestig, maar het persbericht is ook niet echt realistisch te noemen.

Maargoed, binnenkort dus in 020 te horen "Huntelaar.. wie kent hem niet, huntelaar huntelaar een echte Ajaxied". Benieuwd hoelang ze dat volhouden, want volgens mij geldt de regel "Snel gekomen, snel gegaan" nog altijd bij 020.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


acid
Usericon van acid
Posted 20-12-2005 15:48 by acid Profiel van acid

quote:
Op 20 december 2005 15:42 schreef Mark het volgende:
Dat is dus bijna exact het verhaal van het vertrek van Cees Lok, alleen alle namen vervangen door NAC-namen.

Oh oh wat grappig.




Volgende:

"Maaskant naar NAC Breda"

hahahah


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 20-12-2005 16:15 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Dus wat is het rijtje nu bij Ajax?

Huntelaar
Rosenberg
Charisteas
Babel
Anastasiou
Bouhkari
Nou ja dan, De Ridder...

Anastasiou zal wel vertrekken binnenkort. Maar wel een aardige drukte voorin.


Dear dirty delightful old drunken old days


acid
Usericon van acid
Posted 20-12-2005 16:16 by acid Profiel van acid

En nog steeds geen fatsoenlijke buitenspelers... ik denk dat ze die beter aan kunnen schaffen en met Rosenberg of Charisteas werken dan Huntelaar kopen die immers ook aangespeeld moet worden.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-12-2005 16:20 by Mark Profiel van Mark

Nee joh, gewoon 4-4-2 blijven spelen zoals nu, met Rosenberg en Huntelaar. Werkt prima! Niemand gelooft toch eigenlijk al meer in het "Ajax-systeem" sinds eind vorige eeuw, op onze bondscoach na dan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 20-12-2005 16:35 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Ik snap sowieso niet dat Huntelaar naar Ajax gaat. Als hij wacht kan hij volgend seizoen meteen naar het buitenland. Overwinteren in Europa doet Heerenveen ook. Mocht hij bij Ajax komen, is hij dan Champions League gerechtigd?

Bij Feyenoord gaan Kalou en Kuijt toch wel weg volgend seizoen, dan zou hij alle ruimte hebben eventueel.


Dear dirty delightful old drunken old days


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-12-2005 16:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ik hoop stilletjes dat Rosenberg wordt ingeruild. Ik denk namelijk dat hij het bij Heerenveen wél gaat maken.

Maar ik denk niet dat ze 'm weg doen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 20-12-2005 16:39 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Rosenberg begint de laatste paar weken eindelijk een beetje te spelen, dus die blijft wel.


Dear dirty delightful old drunken old days


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-12-2005 16:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 20 december 2005 16:35 schreef Schaffelaer het volgende:
Mocht hij bij Ajax komen, is hij dan Champions League gerechtigd?

Nee. Dat is juist zo kut.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 20-12-2005 16:59 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Wat een domme beslissing van die Huntelaar. Hij zal wel een enorme zak geld krijgen, anders weet ik het ook niet. Een sportieve vooruitgang is het niet te noemen.


Dear dirty delightful old drunken old days


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-12-2005 19:57 by mental Profiel van mental

mwha een beetje late reactie maar goed, m'n computer lag in puin. fantastisch voetbal weekendje met SPARTA dat eindelijk weer eens WINT fuck die arnhemse homo's mwhahahaha.plus dat Feyenoord verloor, en dat was helemaal fantastisch natuurlijk hahaha.
Nu eerst dat kut Utrecht ( hallo Burzum ) afmaken en dan zijn we weer op de goeie weg !!!


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-12-2005 20:06 by M. Profiel van M.

quote:
Op 20 december 2005 16:59 schreef Schaffelaer het volgende:
Wat een domme beslissing van die Huntelaar. Hij zal wel een enorme zak geld krijgen, anders weet ik het ook niet. Een sportieve vooruitgang is het niet te noemen.

Meen je dat nou of is dit de Heerenveen-supporter die spreekt?

Of speelt alles tussen Barcelona en Chelsea in opeens volgend seizoen UEFA-cup?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 20-12-2005 20:23 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Even nog uit vorige topic.
quote:
"Tegen Inter in de verdediging vind ik minder schandelijk dan tegen NAC. Met alle respect voor NAC hoor, maar Ajax met hun 55 miljoen budget moet NAC toch gewoon weg kunnen spelen? Uiteraard is de winst ook belangrijk, maar na de wedstrijd gezien te hebben (in de kroeg) ging ik niet met een tevreden gevoel naar huis, maar je hebt gelijk, ik had in ieder geval geen rot gevoel."

Kijk je alleen naar begrotingen dan hoeft er helemaal niet meer gevoetbald te worden en kan de ranglijst wel op die manier bepaald worden. Toen het 2-0 werd was het vrij simpel, 2 kansen...2 doelpunten. Effectief, alles behalve mooi....maar Ajax onwaardig naar mijn mening. Wat Ajax liet zien afgelopen zondag had niks met voetbal te maken, in die zin dat er vanaf de 1-0 al voorzichtig tijd werd gerekt waarbij voorzichtig snel ingeruild kon worden door opzichtig. NAC had zeker niet hoeven te verliezen....maar dan moeten die ballen er wel in, en dat schort nogal bij ons.

Maar dat uit publiek van AJAX stelt ook daadwerkelijk niks voor. Komt geen lawaai uit, behalve als er gescoord wordt. Na 2 doelpunten werd er toch maar eens een "het zijn de homo's ja...ja..." ingezet. Was vroeger toch wel anders....

quote:
Only GAE are real!

Er is maar 1 echte B-side!

quote:
Dat is dus bijna exact het verhaal van het vertrek van Cees Lok, alleen alle namen vervangen door NAC-namen. Oh oh wat grappig.

Ben je al over klap heen? Is je Lok altaar al opgeruimd? Maar het is het een slechte grap (staat ook op het forum van Voetbalprimeur, bijna hetzelfde niveau als de figuren die reageren bij voetbalzone.nl....met nadruk op bijna). Maar dat het NAC publiek een andere trainer wil is een understatement.

quote:
"Maaskant naar NAC Breda"

Zag ik eerst nog wel gebeuren net na z'n ontslag. Zeker omdat ie ook vaak te vinden is in cafe's hier in Breda. Ik zie de gelijkenis met Lokhoff....



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen