IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie III Vorige pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-04-2006 16:47 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 23 april 2006 16:27 schreef Burzum het volgende:
...

Maar ze kunnnen goed met vuurwerk gooien, dat dan weer wel.


Misschien kunnen ze 010 nog wat leren dan...



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-04-2006 18:54 by M. Profiel van M.

Wat een poep die play-offs.

Wie zit er nou te wachten op Groningen tegen Chelsea... AZ had natuurlijk in die finale van de play-offs moeten staan. Het komt op mij niet helemaal eerlijk over; AZ speelt EN in Europa EN eindigt hoger in de competitie dan Groningen (dat Europees gezien niets hoefde te presteren en zich dus beter kon concentreren op de competitie) maar toch maakt Groningen kans op de Champions (wordt ook een hol woord zo) League en AZ niet.

En dat Ajax Feyenoord inmaakt is natuurlijk altijd lollig, maar je kunt moeilijk zeggen dat het een adequate weergave is van de stand van zaken in de competitie.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 23-04-2006 19:42 by Daops Profiel van Daops

Vergeet niet dat ze 'slechts' spelen om een plek in de voorronde van de CL. Kom je die niet door, is het gewoon ook UEFA cup.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-04-2006 19:44 by mental Profiel van mental

Voor dat AZ het europees zo geweldig deed waren ze ook helemaal nergens, volgens mij hadden ze voor het eerst sinds 14 jaar weer eens europees voetbal toen, hahahaha


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-04-2006 19:46 by mental Profiel van mental

Wie zegt dat groningen niet hetzelfde kan flikken als AZ ?


Fuck the world and fuck you


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 23-04-2006 19:54 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Zou er nu ook een Ajax dvd komen?



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-04-2006 19:57 by mental Profiel van mental

wel meer doelpunten hahaha, ze zouden het verdomme gewoon moeten doen hahahaha


Fuck the world and fuck you


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-04-2006 20:12 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Hoezo?? wat is er dan zo bijzonders dat speciaal op een DVD moet???



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-04-2006 20:13 by mental Profiel van mental

niet bijzonders, gewoon terugsarren omdat feyenoord het ook heeft gedaan, snappie ?


Fuck the world and fuck you


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 23-04-2006 20:37 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Gvd zeg, die Louis

Laat die zich even kennen zeg.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-04-2006 20:38 by Immortella Profiel van Immortella

Ajax gelukkig gewoon door in de play-offs. Mooi dat ze weer hebben gewonnen van Feyenoord. Groningen dat doorgaat in de play-offs en dus nog steeds kans maakt op voorrondes CL is natuurlijk belachelijk.

Net als het hele play-off systeem trouwens. Wat ontzettend zuur voor AZ, dat de hele competitie lang bewezen heeft de op één na beste van Nederland te zijn. Blegh, hoewel ik als Ajax-fan uiteraard blij ben, krijgt de hele eredivisie zo wel een naar bijsmaakje. Je hebt niet meer het idee dat 'de besten' ook daadwerkelijk krijgen wat ze verdienen.

Afschaffen die play-offs! Of in ieder geval een beter en eerlijker systeem bedenken.


..."Hate can only create more hate"...


acid
Usericon van acid
Posted 23-04-2006 20:40 by acid Profiel van acid

Haha, wat is Louis toch een ongelofelijke homo. Hij kon zich tijdens de persconferentie weer eens niet beheersen. Wat een zielepoot. En dan Jans nog persoonlijk aanvallen ook. Nee, het 020-verleden komt weer duidelijk naar voren.



En dan hebben we het nog niet eens over die mediamarkt & keukenconcurent reclames gehad.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-04-2006 20:44 by Immortella Profiel van Immortella

Tja, echt een 'van Gaal' kwaaltje. Altijd persoonlijk worden als hij verloren heeft.
Een slechtere verliezer ken ik niet. Hoewel ik me het ontzettend goed kan voorstellen hoe zuur dit moet zijn, hij heeft geen enkele reden om Ron Jans persoonlijk af te zeiken o.i.d.


..."Hate can only create more hate"...


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-04-2006 23:40 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

We gaan met z'n allen op de trekkar naar Madrid!!

WOOHOO, dit is toch niet te geloven man, ik was bij de wedstrijd thuis tegen AZ en het was een dik verdiende overwinning (dat 2de doelpunt, YESSS!!), want dat AZ deed helemaal niks. Over de wedstrijd van vandaag kan ik niks zeggen, maar de uitkomst kan natuurlijk niet mooier!!

Het is duidelijk dat de topclubs nog niet ingesteld zijn op de play-offs, dus eigen schuld, dikke bult! Jammer Van Gaal, volgend jaar beter.


Dear dirty delightful old drunken old days


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-04-2006 23:53 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 23 april 2006 18:54 schreef M. het volgende:

Wie zit er nou te wachten op Groningen tegen Chelsea...


Groningen natuurlijk !!


Bruce Banner


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 23-04-2006 23:53 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 23 april 2006 20:40 schreef acid het volgende:
En dan hebben we het nog niet eens over die mediamarkt & keukenconcurent reclames gehad.


Hehe, dat is inderdaad een grensverleggend trieste kutreclame! Vooral met die kampioenenleus.
Nou ja, donderdag een machtig Ajax gezien en vandaag een stuntelend Feijenoord.
Goeie shit.


Nog zo stoere internet warrior.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 24-04-2006 8:35 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

De politie in Rotterdam heeft na afloop van de wedstrijd Feyenoord-Ajax maarliefst 425 supporters van de Rotterdammers opgepakt. De aanhangers wilden volgens de politie niet weggaan bij een viaduct waar Ajax-fans langs moesten.

De Feyenoorders verlieten de Kuip massaal vroegtijdig nadat de Rotterdammers op een 0-2 achterstand kwamen. Vervolgens ging een grote groep Rotterdammers met elkaar op de vuist. Hier greep de politie ook in en er werden 18 herrieschoppers opgepakt.

Verder liet een deel van de Feyenoord-aanhang zich van zijn slechtste kant zien door racistische leuzen te roepen naar een aantal Ajacieden.

bron: voetbalzone.nl

Ik ben in veel stadions geweest, maar het niveau in de Kuip is altijd zo laag, en dat bewijst zo'n bericht maar weer. Ze gaan zelfs met elkaar op de vuist hahaha


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 24-04-2006 8:41 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Yep, en dan Kuijt in tranen over die 'fantastische' supporters. Welke na 40 minuten al 't (lang niet uitverkochte) stadion verlieten, ondertussen allerlei fantastische leuzen scanderend als 'Hamas, Joden aan 't gas'.

Wat een fantastische supporters!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 24-04-2006 10:03 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Only singing when you winning! Maar ik walg ook van Ajax publiek, Boukari is schandalig behandeld door de Amsterdammers! En nu zingen ze hem toe, gadver! Ik zou als ik hem was de eer aan zichzelf houden en z'n biezen pakken. Kom terug naar Spangen , daar is het altijd gezellig en waarderen we wel wat je doet!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-04-2006 11:59 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Boukhari heeft een aantal wedstrijden zeer slecht gespeeld, en er was inderdaad een gedeelte die hem uitfloot een enkele wedstrijd. Maar ik snap het niet, de mensen die opmerken dat hij slecht speelt kunnen toch ook net zo goed opmerken dat hij goed speelt, en is het niet meer dan eerlijk dat als hij kritiek krijgt bij slecht spel, ook waardering krijgt bij goed spel?

Ik spreek het uitfluiten van eigen spelers niet goed, ik vind dat belachelijk, maar met 50.000 man zijn er altijd wel een paar supporters die dat wel goedkeuren en/of zelfs doen. En ik moet dan ook zeggen dat hij op een gegeven moment bijzonder bar slecht speelde.

En dan dat zogenaamde geweldige publiek van Feyenoord, die kunnen het dus ook, spelers uitfluiten, massaal weglopen ruim voor het eindsignaal... Volgens mij heb je het fanatieke gedeelte (vak S ??) die blijven zingen en onderstuenen, maar zo te zien ook grote gedeeltes "Ajax publiek". Zo is het dus ook in de Arena, niet iedereen heeft hetzelfde idee over hoe het zou moeten zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 24-04-2006 12:06]



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 24-04-2006 12:18 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 24 april 2006 11:59 schreef Azagthoth het volgende:
Boukhari heeft een aantal wedstrijden zeer slecht gespeeld, en er was inderdaad een gedeelte die hem uitfloot een enkele wedstrijd. Maar ik snap het niet, de mensen die opmerken dat hij slecht speelt kunnen toch ook net zo goed opmerken dat hij goed speelt, en is het niet meer dan eerlijk dat als hij kritiek krijgt bij slecht spel, ook waardering krijgt bij goed spel?

Ik spreek het uitfluiten van eigen spelers niet goed, ik vind dat belachelijk, maar met 50.000 man zijn er altijd wel een paar supporters die dat wel goedkeuren en/of zelfs doen. En ik moet dan ook zeggen dat hij op een gegeven moment bijzonder bar slecht speelde.

En dan dat zogenaamde geweldige publiek van Feyenoord, die kunnen het dus ook, spelers uitfluiten, massaal weglopen ruim voor het eindsignaal... Volgens mij heb je het fanatieke gedeelte (vak S ??) die blijven zingen en onderstuenen, maar zo te zien ook grote gedeeltes "Ajax publiek". Zo is het dus ook in de Arena, niet iedereen heeft hetzelfde idee over hoe het zou moeten zijn.


Kritisch zijn bij slecht spel is ook helemaal niet verkeerd, in tegendeel juist goed. Maar het niet meer steunen van een speler en uitfluiten is heel wat anders dan kritisch zijn. Dat is namelijk een speler keihard laten vallen. En eerst een speler de rug toekeren en publiekelijk vernederen, om hem vervolgens weer in de armen te sluiten als hij weer goed speeld, gadver, ik walg ervan.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-04-2006 12:57 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Wat jij niet ziet is dat er er 50.000 supporters zijn. Het is misschien wel een groep die dezelfde club aanmoedigd maar het blijven allemaal verschillende mensen met verschillende gedachten.

De groep die Boukhari uitfloot is absoluut niet dezelfde groep die hem nu toejuicht. Heb je bij elke club die een stdion heeft waar meer dan 100 mensen in kan.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-04-2006 13:19 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 24 april 2006 8:41 schreef Psychonaut het volgende:
Yep, en dan Kuijt in tranen over die 'fantastische' supporters. Welke na 40 minuten al 't (lang niet uitverkochte) stadion verlieten, ondertussen allerlei fantastische leuzen scanderend als 'Hamas, Joden aan 't gas'.

Wat een fantastische supporters!


Ja en die ajacieden zullen niets geroepen hebben zeker? blijft raar dat je in de media altijd alleen over het "wangedrag" van de tegenpartij leest. Tijdens de thuiswedstrijd bij ons hadden ze het halve uitvak gesloopt en in de krant was alleen maar te lezen hoe schandalig het Utrecht publiek bezig was tegen die arme Wesley Snijder


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 24-04-2006 13:37 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 24 april 2006 12:57 schreef Azagthoth het volgende:
Wat jij niet ziet is dat er er 50.000 supporters zijn. Het is misschien wel een groep die dezelfde club aanmoedigd maar het blijven allemaal verschillende mensen met verschillende gedachten.

De groep die Boukhari uitfloot is absoluut niet dezelfde groep die hem nu toejuicht. Heb je bij elke club die een stdion heeft waar meer dan 100 mensen in kan.


Jij benadrukt dat het altijd om een bepaalde groep gaat, maar dat lijkt me logisch. Maar goed, heb geen zin in een welles/nietes spelletje. Als Boukhari slim is en er komt een mooie club, wegwezen (Bij Sparta kan die de komende 5 jaar zo aan de bak www.itwm.nl)


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 24-04-2006 13:37 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen