IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie III Vorige pagina | Volgende pagina
lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 14-02-2006 19:11 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Vintersorg, je begrijpt het niet. Hier in Nederland moet je lekker aanvallend spelen, met verdedigers die niet kunnen verdedigen, maar wel lekker vaak inschuiven, met middenvelders die alleen maar naar voren denken en drie aanvallers. Op die manier moet je je dan naïef naar de slachtbank laten leiden en met 6-1 verliezen.


no text supplied


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 14-02-2006 19:18 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 14 februari 2006 19:11 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Vintersorg, je begrijpt het niet. Hier in Nederland moet je lekker aanvallend spelen, met verdedigers die niet kunnen verdedigen, maar wel lekker vaak inschuiven, met middenvelders die alleen maar naar voren denken en drie aanvallers. Op die manier moet je je dan naïef naar de slachtbank laten leiden en met 6-1 verliezen.


Mmm kijk jij eens even hoevaak er de afgelopen wedstrijden gescoord is tegen Sparta, dacht ik ook. Tuurlijk is mooi aanvallend voetbal (AZ) het leuks om te zien. Maar ik ben als Spartaan realistisch (zouden meer supporters moeten zijn) en ziet in dat dat er op dit moment niet meer in zit. Wat zijn dan de prioriteiten als gepromoveerde club; blijven voetballen op het hoogste niveau, en dat gaat lukken dit jaar, daar ben ik van overtuigd!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-02-2006 19:22 by mental Profiel van mental

Ghegh..ben al bly als we met een gelijkspel uit die bouwval op Zuid weg kunnen komen hehehe al droom ik heel stiekum en heel onrealistisch van een overwinning hahahaha. maar goed, ik ben erby dan...al veel zin in !


Fuck the world and fuck you


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 14-02-2006 19:28 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

We hebben idd weinig kans, maar het blijft een durby, en die zijn altijd speciaal!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-02-2006 19:33 by mental Profiel van mental

@Vintersorg : Zag trouwens de laatste keer een gast met een bomber jas aan en metallica patches dr op...was jy dat misschien ? je zit toch ook op de neville ?


Fuck the world and fuck you


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 14-02-2006 19:37 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 14 februari 2006 19:33 schreef mental het volgende:
@Vintersorg : Zag trouwens de laatste keer een gast met een bomber jas aan en metallica patches dr op...was jy dat misschien ? je zit toch ook op de neville ?


Jep ik zit op de Neville! Ik ben geen 'metal' guy. Vaak een gekleurde sportjas of leer motorjacky en een kale kop. Ik zit vaak helemaal in het midden vlak achter de goal. Ik heb zin in zondag


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-02-2006 19:40 by mental Profiel van mental

ah okay dan, maar goed, zoals gezegd he, het zou wel heel bruut zyn als we met een gelijkspel weg kwamen zeg...dan is het dag kampioenschap voor de kakkerlakken hahahahah


Fuck the world and fuck you


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 14-02-2006 19:43 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Das ook doel nummer 1, sowiezo altijd leuk om naar Neerlands grootste dagcentrum voor verstandelijk gehandicapten te gaan, de Kuip


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-02-2006 19:44 by mental Profiel van mental

hahahaha, misschien dat ik je nog tref zondag, zuipen we een biertje !


Fuck the world and fuck you


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 14-02-2006 19:53 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 14 februari 2006 19:18 schreef Vintersorg het volgende:
Mmm kijk jij eens even hoevaak er de afgelopen wedstrijden gescoord is tegen Sparta, dacht ik ook. Tuurlijk is mooi aanvallend voetbal (AZ) het leuks om te zien. Maar ik ben als Spartaan realistisch (zouden meer supporters moeten zijn) en ziet in dat dat er op dit moment niet meer in zit. Wat zijn dan de prioriteiten als gepromoveerde club; blijven voetballen op het hoogste niveau, en dat gaat lukken dit jaar, daar ben ik van overtuigd!


Het was dan ook ironisch bedoeld... resultaat is m.i. heilig, zeker voor ploegen die het moeilijk hebben.


no text supplied


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 15-02-2006 10:05 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

ok dan


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-02-2006 11:03 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 februari 2006 19:40 schreef mental het volgende:
dan is het dag kampioenschap voor de kakkerlakken hahahahah


Kakkerlakken? Zijn de Spartanen tot joden napraters verworden? Kunnen jullie zelf niks verzinnen?
Haha....reserve jood.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-02-2006 11:06 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-02-2006 18:01 by mental Profiel van mental

quote:
Op 15 februari 2006 11:03 schreef Chelman het volgende:
Kakkerlakken? Zijn de Spartanen tot joden napraters verworden? Kunnen jullie zelf niks verzinnen?
Haha....reserve jood.



Meteen al weer zo in de verdediging ? Zeker de zenuwen he ?


Fuck the world and fuck you


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 16-02-2006 1:54 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 15 februari 2006 18:01 schreef mental het volgende:
Meteen al weer zo in de verdediging ? Zeker de zenuwen he ?


Met alle respect, maar ik denk dat Feyenoord gewoon met 4-1 wint of zo... het kwaliteitsverschil is gewoon veel te groot.


no text supplied


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-02-2006 8:31 by altx Profiel van altx

quote:
Op 15 februari 2006 11:03 schreef Chelman het volgende:
Kakkerlakken? Zijn de Spartanen tot joden napraters verworden? Kunnen jullie zelf niks verzinnen?
Haha....reserve jood.



Jij kent ook echt maar 1 woord he als het over voetbal gaat...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-02-2006 9:40 by mental Profiel van mental

quote:
Op 16 februari 2006 1:54 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Met alle respect, maar ik denk dat Feyenoord gewoon met 4-1 wint of zo... het kwaliteitsverschil is gewoon veel te groot.


ha, dat weten we zelf als geen ander ! Toch hoop ik dat de schade straks meevalt...hoop toch ergens op een gelijkspel...Az was ook beter maar ook die kwamen weg met een schamele 0 - 1........


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-02-2006 15:17 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En dat zijn de dingen waar je het als supporter van een kleinere club voor doet. Je dingt toch niet mee voor de grote prijzen maar er is niks mooiers dat een grote club wat puntjes afhandig maken. Ik heb me dit seizoen al uitstekend vermaakt met de 2-1 tegen AZ en de 3-3 tegen Feyedinges afgelopen zondag. En uiteraard 2 keer per jaar de derby tegen de Stillems winnen. Zondag dus weer..



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-02-2006 15:27 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe precies, daar moeten we het toch van hebben

6 punten tegen de joden.
3 punten tegen feyenoord.

Alleen tegen PSV helemaal niets helaas.
Wel met de nodige pech trouwens, had afgelopen wedstrijd net zo goed andersom kunnen zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-02-2006 15:28]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-02-2006 15:52 by altx Profiel van altx

quote:
Op 16 februari 2006 15:27 schreef Burzum het volgende:
Hehe precies, daar moeten we het toch van hebben

6 punten tegen de joden.
3 punten tegen feyenoord.

Alleen tegen PSV helemaal niets helaas.
Wel met de nodige pech trouwens, had afgelopen wedstrijd net zo goed andersom kunnen zijn.


Is het nou zo moeilijk om 1 keer gewoon Ajax te zeggen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-02-2006 15:54 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ajax.

Nu blij?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-02-2006 15:57 by altx Profiel van altx

quote:
Op 16 februari 2006 15:54 schreef Burzum het volgende:
Ajax.

Nu blij?




Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-02-2006 15:58 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Volgende keer zeg ik Internazionale


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-02-2006 16:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 16-02-2006 16:10 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 16 februari 2006 15:17 schreef Judge M. het volgende:
En dat zijn de dingen waar je het als supporter van een kleinere club voor doet. Je dingt toch niet mee voor de grote prijzen maar er is niks mooiers dat een grote club wat puntjes afhandig maken. Ik heb me dit seizoen al uitstekend vermaakt met de 2-1 tegen AZ en de 3-3 tegen Feyedinges afgelopen zondag. En uiteraard 2 keer per jaar de derby tegen de Stillems winnen. Zondag dus weer..


Idd, helemaal mee eens. Heb heb als Spartaan echt niet het geloof dat we kampioen worden, maar lekker meedraaien in de middenmoot en misschien stunten in de beker is al voldoende voor een Spartaan. Gezelligheid op de tribune, geen gezeur met andere supporters, gewoon pils, broodje worst en een goede sfeer, daar draait voetbal om op het Kasteel!

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 16-02-2006 16:11]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen