IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie III Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-04-2006 18:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 13 april 2006 18:26 schreef Smoochy het volgende:
die was geschorst
Nee hoor. Zwaanswijk is er halverwege de tweede helft ingekomen. En toen ging het trouwens helemáál mis.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-04-2006 19:06 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 13 april 2006 13:04 schreef zillah-morte het volgende:
Tralalala, FC Groningen gewonnen van FC Utrecht
Very good


Krijg aids

Godverdomme, kutwedstrijd. Spel was wel een stuk beter dan tegen Vitesse maar je heb er zo weinig aan als je zonder punten naar huis gaat

Het moet weer eens op de laatste wedstrijd aankomen

Gelukkig heeft het bier op de terugweg in de bus goed gesmaakt, zit nu nog brak te zijn


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-04-2006 19:10 by Heiden Profiel van Heiden

Roda bedankt! Roda bedankt! Roda-Roda-Roda bedankt!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-04-2006 19:15 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 april 2006 13:56 schreef NecRobert het volgende:
Maar het zou wel erg apart zijn dat Roosendaal, Breda EN Tilburg gaan degraderen. Dan is de GG divisie plotseling een Brabantse streekcompetitie en zijn alleen PSV en RKC nog over in de eredivisie als Brabantse vertegenwoordigers
Hoho. Ruudje Brood promoveert dan met Helmond Sport



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-04-2006 19:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 13 april 2006 19:15 schreef Judge M. het volgende:
Hoho. Ruudje Brood promoveert dan met Helmond Sport
Nèh, De Graafschap en Volendam for teh win!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-04-2006 19:37 by mental Profiel van mental

Damn, wat een feest gister ! Zoveel bier gezopen na afloop dat ik blij was dat ik vandaag vrij was hahahahaha nu pas weer aan het bijkomen hahahaha en, ja de sfeer op de neville was geweldig ! Temmink je bent een hoerenjong ! hahahaha Maar evengoed bedankt hahahahahahahahaha


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-04-2006 14:03 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ben benieuwd...

Morgen maar die 5e plek veilig stellen. Groningen zal ons waarschijnlijk niet in kunnen halen, of ze moeten wel erg ruim winnen bij Twente.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-04-2006 15:27 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Morgen PSV zwaar op de kloten gaan geven


































mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-04-2006 15:45 by mental Profiel van mental

Ik hoop dat PSV zijn sportieve plicht zal doen en wint


Fuck the world and fuck you


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 15-04-2006 19:50 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Dat wordt een leuke NACompetitie


no text supplied


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-04-2006 20:16 by Daops Profiel van Daops

Nou, a.s. vrijdag Zwolle als tegenstander in de nacompetitie. Men heeft daar besloten maar 500 kaarten ter beschikking te stellen voor ons. Damn, waarschijnlijk dus niet erbij daar


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 15-04-2006 20:18 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Besloten? Zo groot is 't uitvak


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-04-2006 20:20 by Daops Profiel van Daops

Men heeft geprobeerd er een extra vak bij te krijgen, maar de politie en de club Zwolle wilden dit niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 15-04-2006 20:20]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 15-04-2006 20:23 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Dat is ook niet mogelijk, want dan zitten jullie naast ons vak. Zonder hek ertussen.

De 2 jaar dat Zwolle in de eredivisie speelde hadden jullie maar 100 man mee, dus geen gemekker nu


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-04-2006 20:28 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 15 april 2006 20:23 schreef Psychonaut het volgende:
Dat is ook niet mogelijk, want dan zitten jullie naast ons vak. Zonder hek ertussen.

De 2 jaar dat Zwolle in de eredivisie speelde hadden jullie maar 100 man mee, dus geen gemekker nu
Ja, snap de veiligheidsreden ergens wel.

Tja, tijden zijn veranderd. Kunnen wij het helpen dat onze aanhang zo enorm gegroeid is.. Daarbij staat er veel meer op het spel dan een gewone competitiewedstrijd natuurlijk.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-04-2006 21:22 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 april 2006 20:16 schreef Daops het volgende:
Nou, a.s. vrijdag Zwolle als tegenstander in de nacompetitie. Men heeft daar besloten maar 500 kaarten ter beschikking te stellen voor ons. Damn, waarschijnlijk dus niet erbij daar
Naar Breda 30 kilometer verderop kwam er nog geen 400 man mee, laat staan dat er 500 man mee zouden gaan naar Zwolle

Kreeg gisteren trouwens het compliment in een broodjeszaak op de Heuvel (kwamen we net vandaag toen we jullie tegenkwamen) dat ik veel lef had om daar met mijn NAC-sjaal te gaan zitten. Ik heb de persoon in kwestie veel succes tegen Veendam komend jaar gewenst



Daops
Usericon van Daops
Posted 15-04-2006 21:33 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 15 april 2006 21:22 schreef Judge M. het volgende:
Naar Breda 30 kilometer verderop kwam er nog geen 400 man mee, laat staan dat er 500 man mee zouden gaan naar Zwolle

Kreeg gisteren trouwens het compliment in een broodjeszaak op de Heuvel (kwamen we net vandaag toen we jullie tegenkwamen) dat ik veel lef had om daar met mijn NAC-sjaal te gaan zitten. Ik heb de persoon in kwestie veel succes tegen Veendam komend jaar gewenst
, op zich een strakke aktie. Zorgen jullie nou eerst maar eens dat je zelf die nacompetitie ontloopt. Bij verlies tegen PSV is jullie kans op degradatie net zo groot. Maar goed, jullie zijn gezien de geschiedenis wat meer gewend aan de katja-divisie.. zal toch een soort van thuiskomen zijn he..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-04-2006 12:27 by mental Profiel van mental

Goed, zo maar eens richting kroeg en Ado -Sparta kijken


Fuck the world and fuck you


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 16-04-2006 12:34 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

Straks maar eens kijken of dat voetbal kijken via internet een beetje werkt. Zou wel relax zijn.


Nog zo stoere internet warrior.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-04-2006 12:57 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 april 2006 14:03 schreef Burzum het volgende:
Ben benieuwd...

Morgen maar die 5e plek veilig stellen. Groningen zal ons waarschijnlijk niet in kunnen halen, of ze moeten wel erg ruim winnen bij Twente.



En dat gaan ze doen. Ze gaan vet winnen. FC Grunn for teh win. Ze doen het gewoon erg goed de laatste tijd.


[edit] uhm zillah hier, denk dat ik maar even zelf ga inloggen

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-04-2006 12:57]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


acid
Usericon van acid
Posted 16-04-2006 12:59 by acid Profiel van acid

Om het FC Grunn feestje even te verpesten: ze moeten het vandaag zonder spitsenduo Salmon en Nevland doen


"Jullie stemmen Pechtold!!"


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-04-2006 13:02 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 april 2006 12:59 schreef acid het volgende:
Om het FC Grunn feestje even te verpesten: ze moeten het vandaag zonder spitsenduo Salmon en Nevland doen

Ach het gaat om teamspirit. De wil om te winnen.
Maakt niet uit wat ze doen, ik ben trots op ze.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Daops
Usericon van Daops
Posted 16-04-2006 15:44 by Daops Profiel van Daops

WTF.. gewoon met 1-3 voor in Utreg


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 16-04-2006 17:29 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

ZULLEN WIJ LATEN HOREN, SP-AR-TA!
ZULLEN WIJ LATEN HOREN, SP-AR-TA!



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-04-2006 19:21 by mental Profiel van mental

quote:
Op 16 april 2006 17:29 schreef Vintersorg het volgende:
ZULLEN WIJ LATEN HOREN, SP-AR-TA!
ZULLEN WIJ LATEN HOREN, SP-AR-TA!




+1, hehehe, tydje geleden weer dat je hier gepost hebt trouwens.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen