IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films Deel XIII Vorige pagina | Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-03-2006 3:10 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Zojuist One Flew over the Cuckoo's nest weer eens gekeken.. Wat een waanzinnig goeie film zeg


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 21-03-2006 9:22 by madeline usher Profiel van madeline usher

Brokeback Mountain, aanrader

andere mogelijke titel: Romeo en Julio


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-03-2006 9:40 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2006 10:00 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 maart 2006 14:35 schreef M. het volgende:
Ja, en? Door die rijke pa zijn er echt geen twintig TV-programma's over haar hoor.


Ze buit het handig uit; zonder rijke pa was ze al nooit in die positie gekomen om dat te kunnen doen.

Zo moeilijk wassie toch niet

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-03-2006 10:03]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2006 10:09 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 maart 2006 14:36 schreef Psychonaut het volgende:
Heb je de film al gezien?


Jazeker; en zijn watterigheid wordt gemaskeerd door de bluf dat hij een karateka zou zijn; op een gegeven moment doet hij idd wel mee, dus noem hem daarom dan maar al een hooli .


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-03-2006 11:57 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Zondag; snatch,nogeen keer.

Zometeen, Yesmen, nog een keer.


http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2641648?htv=12


Suck my piss


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 21-03-2006 13:16 by Melk is Goed Profiel van Melk is Goed

quote:
Op 21 maart 2006 9:40 schreef spectre het volgende:



Dat is een vette film ja, toffe dubbelzinnige tagline ook. Wel vond ik dat de film een beetje een bedenkelijk moraal bevatte op het eind. De hoofdpersoon geeft dan namelijk alsnog heel z'n hobby (actionfigures en dat soort spul sparen) op voor een grote smak geld. En daarnaast toch dat hij uiteindelijk pas sex na het huwelijk heeft als ik het me goed herinner, toch nog een beetje over-amerikaanse aftertouch als je het mij vraagt. Verder wel een erg sterke comedy met goeie grappen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-03-2006 13:27 by spectre Profiel van spectre

klopt helemaal, hij duurde me ook net wat te lang... hehe
"How do you think I knew you were gay" "Because your cock tasted like shit"


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lady_Wolf
Usericon van Lady_Wolf
Posted 21-03-2006 14:25 by Lady_Wolf Profiel van Lady_Wolfhttp://www.myspace.com/_lady_wolf_

quote:
Op 18 maart 2006 18:03 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Zojuist A Bridge Too Far gekeken. Blijft een van de beste Tweede Wereldoorlog films vind ik. (Ook natuurlijk omdat het allemaal om mijn stadje draait )


Welk stadje is dat? waar de film is opgenomen, of waar het over zou moeten gaan?

hostel gezien, leuke film, tot dat je vlak achter je iemand hoort zeggen: ik geloof dat ik moet kotsen...


The fact that nobody understands you doesn't make you an artist.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-03-2006 17:36 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 21 maart 2006 14:25 schreef Lady_Wolf het volgende:
Welk stadje is dat? waar de film is opgenomen, of waar het over zou moeten gaan?



Waar het over gaat, niet waar het is opgenomen.

Edit: Zondag geloof ik, Not Another Teen Movie... beetje flauwe film, wel goede parodie op dat soort films, maar de humor vind ik te flauw.
Wat wel gaaf was, was dat Mr. T nog even meedeed!

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 21-03-2006 17:38]


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 22-03-2006 16:50 by IJsregen Profiel van IJsregen

Men on Fire - Leuk, maar eerst wel erg wennen.
Silence of the Lambs - Ook maar weer es. Blijft geniaal!
Saw II - Goede film!

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 22-03-2006 16:50]


Disko Disko Partizani


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-03-2006 16:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Crash
The Machinist


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-03-2006 17:06 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 22 maart 2006 16:51 schreef NecRobert het volgende:
Crash
The Machinist


Beide goeie films ja.

Ik ga vanavond Hostel maar eens kijken.
Laatste film die ik zag is "The Hills Have Eyes", het origineel uit 1977 van Wes Craven. Goeie film, niet zo vreselijk tenenkrommend als de Scream!-films.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-03-2006 21:53 by MetalJan Profiel van MetalJan

Hudson Hawk


Argh
Usericon van Argh
Posted 22-03-2006 23:51 by Argh Profiel van Argh

een stukje 'signs' op canvas... na 30 minuten weggezapped.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-03-2006 23:59 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 22 maart 2006 17:06 schreef nuclearwarfare het volgende:
Beide goeie films ja.

Ik ga vanavond Hostel maar eens kijken.
Laatste film die ik zag is "The Hills Have Eyes", het origineel uit 1977 van Wes Craven. Goeie film, niet zo vreselijk tenenkrommend als de Scream!-films.


Het oude werk van Wes Craven is inderaad een stuk gaver dan die tiener-horror-flicks die die nu maakt.. "Last house on the left" gezien?? en People under the stairs was toch ook van hem?

Maarja, films als Scream daar kun je natuurlijk wel een stuk beter van leven, qua box-office-sales, dus helemaal vreemd is die keuze ook niet geweest. Idealen zijn voor hippies


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-03-2006 0:03 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Onlangs de hele canvas-'geschiedenis op maandag' reeks gekeken en/of opgenomen, erg interessante docu's, waaronder:

- Das Goebbels Experiment ('het dagboek van Goebbels')
- Goering in Nuremberg (over het proces tegen Goering)
- Embedded '45 (docu samengesteld uit de meer dan 1000 rollen 35mm film die de Amerikanen hebben geschoten tijdens het innemen van Duitsland in de laatste paar maanden van WOII.

Erg bizar om te zien, vooral die laatste docu.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 23-03-2006 0:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 23 maart 2006 0:03 schreef Valorian het volgende:
Onlangs de hele canvas-'geschiedenis op maandag' reeks gekeken en/of opgenomen, erg interessante docu's, waaronder:

- Das Goebbels Experiment ('het dagboek van Goebbels')
- Goering in Nuremberg (over het proces tegen Goering)
- Embedded '45 (docu samengesteld uit de meer dan 1000 rollen 35mm film die de Amerikanen hebben geschoten tijdens het innemen van Duitsland in de laatste paar maanden van WOII.

Erg bizar om te zien, vooral die laatste docu.


Oeh ik ook zien Lenen?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-03-2006 0:08 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 23 maart 2006 0:04 schreef zillah-morte het volgende:
Oeh ik ook zien Lenen?


Prima, ik moet ze nog even op dvd zetten en dan maak ik wel een kopietje. Ik heb ook "Heaven" nog liggen hier voor je



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-03-2006 0:12 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 23 maart 2006 0:03 schreef Valorian het volgende:

- Embedded '45 (docu samengesteld uit de meer dan 1000 rollen 35mm film die de Amerikanen hebben geschoten tijdens het innemen van Duitsland in de laatste paar maanden van WOII.




Oeh, dat klinkt interessant doch bizar.

Ik ben op het moment een boek (fictie) aan het lezen waarin ook 35 mm spoelen worden terug gevonden die de Duitsers gemaakt zouden hebben van de experimenten van dr. Mengele. Ik kan maar niet los van het boek raken.

Edit: het waren 8 mm spoelen

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 24-03-2006 0:41]


..."Hate can only create more hate"...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-03-2006 15:49 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Signs gezien


Faustian Spirit of the Earth


watery black
Usericon van watery black
Posted 23-03-2006 16:07 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 21 maart 2006 17:36 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Waar het over gaat, niet waar het is opgenomen.

Edit: Zondag geloof ik, Not Another Teen Movie... beetje flauwe film, wel goede parodie op dat soort films, maar de humor vind ik te flauw.
Wat wel gaaf was, was dat Mr. T nog even meedeed!


was dat niet scary movie? ik heb ook nog een stuk zitten kijken ja, lekker droog


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-03-2006 16:41 by Schaep Profiel van Schaep

Ichi The Killer (anime)
Animusic
Gremlins



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-03-2006 16:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 maart 2006 0:08 schreef Valorian het volgende:
Prima, ik moet ze nog even op dvd zetten en dan maak ik wel een kopietje. Ik heb ook "Heaven" nog liggen hier voor je




Heb je Sopranos seizoen 2-5 ook liggen? Ik heb trouwens nu 2 afleveringen van seizoen 6 binnen en de eerste belooft meteen al veel!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-03-2006 22:54 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

De Tweeling



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen