IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wandeltopic Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-04-2007 17:42 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 17:41 schreef Rotzak het volgende:
Ik heb aids, ik neuk je gewoon in de reet.
Tering is het Neuk mental in zijn reet dag ??? ernst wou ook al.


Fuck the world and fuck you


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-04-2007 17:47 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 8 april 2007 17:42 schreef mental het volgende:
Tering is het Neuk mental in zijn reet dag ??? ernst wou ook al.




Against God and Government


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 25-05-2007 11:35 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Vorige weekend de wandelschoenen maar weer es aangetrokken.






Information is not knowledge is not wisdom is not truth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-05-2007 11:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 10-06-2007 15:35 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Vorige week in midden-Duitsland gewandeld.
Die bossen daar zijn ook zeker niet verkeerd.









Information is not knowledge is not wisdom is not truth


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 10-06-2007 17:13 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

De Aledinck in Overijssel is ook erg mooi..





En je komt er nog wel es vissen tegen...




varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-06-2007 18:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Mooie plaatjes weer


spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 10-06-2007 18:43 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

wat is de Aledinck voor iets? Een park of een landgoed oid?
Mooie foto's zijn het zekers.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-06-2007 18:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2007 18:43 schreef Jällö het volgende:
wat is de Aledinck voor iets? Een park of een landgoed oid?
Mooie foto's zijn het zekers.


Denk dat ze deze bedoelt, zekers mooi lopen daar
http://www.afslagheino.nl/Inhoud/Gebouwen%20en%20landgoederen/Alerdinck.htm


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 10-06-2007 19:35 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 10 juni 2007 18:45 schreef MMayo het volgende:
Denk dat ze deze bedoelt, zekers mooi lopen daar
http://www.afslagheino.nl/Inhoud/Gebouwen%20en%20landgoederen/Alerdinck.htm


Helemaal goed die bedoel ik! Ik ben meer in het bos geweest... Errug mooi daar!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-06-2007 8:08 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik ben vorige week ook even bij De Blauwe Kamer en de aangrenzende Grebbeberg geweest. Dit is een natuurgebiedje aan de Rijn. Niet groot, veel bezoekers maar toch best mooi.



Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Meridian
Usericon van Meridian
Posted 15-08-2007 16:00 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2007 20:01 schreef murtcelP het volgende:
Het bos wat zo'n beetje in m'n achtertuin ligt is ook prima wandelgebied. Het ligt op de grens van Gelderland, Limburg en Duitsland.


Mee eens murtcelP, het Sint Jansberg/Reichswald is toch wel het mooiste bos hier vind ik! . Met ernaast de moerassen van de Geuldert . Moeten we echt weer eens heen!

Zoiezo zijn hier in de buurt wel meerdere mooie gebieden, geschikt om een dagje verschillende stukken te bezoeken, hier staan degene in Groesbeek en omstreken:
http://www.smaniotto.net/nijmegen_natuur_jansberg.htm

[Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 15-08-2007 16:07]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-08-2007 16:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

vanavond eens proberen de illigale bunkers van hoek van holland eens in te komen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-08-2007 12:51 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wow supervet, we zijn bijna 2 uur in die bunkers geweest en als maar gelopen, en dan was het gedeelte waar we waren wel volledig uitgekamt maar er zijn nog veel meer bunker complexen, vroeger stonden ze allemaal ook in verbinding met elkaar.

echt een mega vage sfeer daarzo, ik word niet snel paranoie maar hierzo durfde ik niet ver van de groep te raken omdat je echt overal moet schijnen en geen gang is recht maar alles staat in hoeken dus je kan op geen enkele manier echt de weg onthouden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-02-2008 10:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zondag belooft het mooi weer te worden. Maar weer es een uurtje of 6 door het drents-friese wold trekken


spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 21-02-2008 10:56 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2007 12:51 schreef ElitE het volgende:
wow supervet, we zijn bijna 2 uur in die bunkers geweest en als maar gelopen, en dan was het gedeelte waar we waren wel volledig uitgekamt maar er zijn nog veel meer bunker complexen, vroeger stonden ze allemaal ook in verbinding met elkaar.

echt een mega vage sfeer daarzo, ik word niet snel paranoie maar hierzo durfde ik niet ver van de groep te raken omdat je echt overal moet schijnen en geen gang is recht maar alles staat in hoeken dus je kan op geen enkele manier echt de weg onthouden.

In Frankrijk heb je toffe bunkercomplexen, met tientallen km's gangenstelstels, en dat tientallen meters onder de grond. Ik heb er eens 3 dagen verbleven met 2 vrienden.


Dit trappetje ging 30m oftewel 12 verdiepingen naar beneden.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-02-2008 10:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Tering, dat is ook vet.

Krijg ook steeds meer zin in m´n Zweden vakentie, daar gaan heel wat kilometers gemaakt worden


spelfout weggehaald...


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 21-02-2008 10:59 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2008 10:37 schreef varanus het volgende:
Zondag belooft het mooi weer te worden. Maar weer es een uurtje of 6 door het drents-friese wold trekken


Is het daar een beetje rustig ? Ik heb er een bloedhekel aan als er constant mensen voor of achter me lopen. Ging tot 2 jaar terug nog wel eens naar leersum op de utrechtse heuvelrug waar we op sommige routes gewoon niemand tegenkwamen en daar werd bongobongo dan erg blij van.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-02-2008 11:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2008 10:59 schreef BongoBongo het volgende:
Is het daar een beetje rustig ? Ik heb er een bloedhekel aan als er constant mensen voor of achter me lopen. Ging tot 2 jaar terug nog wel eens naar leersum op de utrechtse heuvelrug waar we op sommige routes gewoon niemand tegenkwamen en daar werd bongobongo dan erg blij van.


Als het mooi weer is, is het vaak wat drukker natuurlijk, maar ook in de zomer heb ik daar wel eens urenlang gelopen om slechts af en toe eens iemand tegen te komen.


spelfout weggehaald...


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 21-02-2008 11:05 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Klinkt goed, ga daar binnenkort maar eens naartoe.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 21-02-2008 11:08 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Als je op een mooie zondag in Nederland rust wilt ervaren kun je beter binnen blijven.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-02-2008 20:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik wandel me helemaal de ziekte, ben aan het trainen voor de 4-daagse van Nijmegen. Echt tof om te doen tot nu toe...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-02-2008 2:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

cholerateringwooowwww


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-02-2008 9:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2008 20:05 schreef Staalman het volgende:
Ik wandel me helemaal de ziekte, ben aan het trainen voor de 4-daagse van Nijmegen. Echt tof om te doen tot nu toe...


Dat is nu echt het allerlaatste waar ik aan mee zou doen. De 4daagse Een opeenhoping van walgelijke gedrochten in een belachelijk gezellig sfeertje met duizenden tegelijk aan het lopen zijn. De rillingen lopen me werkelijk over het klamme kadaver als ik mezelf in gedachten in die massa zie lopen. Een welgemeend "gatverdamme" lijkt me hier uitstekend op de plaats..


spelfout weggehaald...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 22-02-2008 10:17 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Laatst 3 ooievaars gespot op een wandeltocht.


mvg wk10


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen