IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wandeltopic Vorige pagina | Volgende pagina
Jällö
Usericon van Jällö
Posted 22-02-2008 11:37 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2008 9:10 schreef varanus het volgende:
Dat is nu echt het allerlaatste waar ik aan mee zou doen. De 4daagse

Tja, de mens is een kuddedier; sommige mensen zijn vrijwillige kistkalveren. Mij niet gezien.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-02-2008 12:07 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

nijmeegse vierdaagse begrijp ik nog omdat de afstand wel uitdagend is.

zelf ga ik meedoen met de 10 km loop van de city pier city loop, maarja dat is hardlopen met nog een beetje wedstrijd element erin

wel kut dat het midden in de stad is, normaal loop ik echt alleen maar in de natuurgebieden en op het strand.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-02-2008 12:10 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

meijendel vlak boven den haag:









♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 22-02-2008 12:20 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Mooie tuin.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-02-2008 23:35 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2008 10:17 schreef windkracht10 het volgende:
Laatst 3 ooievaars gespot op een wandeltocht.


Ik laatst nog één bij de buren.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 23-02-2008 0:51 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ik had me zojuist toch last van wandeltocht... seriously.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-06-2008 16:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vandaag weer eens bijna 5 uren door de bossen van Oranjewoud gezwalkt. Prachtige afwisselende omgeving, rechte beukenlanen, maar ook grillige stukken naaldbos. Vechtende spechten gezien, goudvinken en aan het eind van de tocht de Belvedere (betonnen uitkijktoren) nog beklommen en daar genoten van prachtige vergezichten over de bossen heen. Heerlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 08-06-2008 16:59]


spelfout weggehaald...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-06-2008 17:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Edit:

Geen ruimte voor grapjes in dit topic.
Sorry, Varanus.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-06-2008 18:36]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-06-2008 17:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe altijd leuk wandelen onder invloed, vanavond maar eens naar duinen wandelen met een halve portie colombiaanse.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-06-2008 18:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2008 17:17 schreef XXL het volgende:
Vannacht vanuit de kroeg naar huis gewandeld en de goot en een paar struiken van dichtbij bekeken omdat ik op mijn bek ging.

Vervuil andere topics aub.


spelfout weggehaald...


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-06-2008 18:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat is ook niet aardig, zitten die topics met de rotzooi


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-06-2008 18:37 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Aangepast.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-06-2008 4:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2008 18:37 schreef XXL het volgende:
Aangepast.


Flinke vent


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-06-2008 9:54 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Gisteren het Fochteloerveen met een bezoek vereerd. Een prachtig hoogveengebied op de grens van Friesland en Drente. Omdat we slecht beperkt de tijd hadden (4 uurtjes om precies te zijn), konden we natuurlijk lang niet alles zien. Maar enkele hoogtepunten waren er zeker. Zo zagen we 2 overvliegende kraanvogels. Deze soort is sinds 2001 weer in dit gebied terug als broedvogel na een afwezigheid van 250 jaar. En het is werkelijk een prachtgezicht om deze majestueuze vogels te zien vliegen. En mijn persoonlijke geluksmoment van de dag was om oog in oog te staan met een jonge vos die zich vanaf een afstand van anderhalve meter door mij op de foto liet zetten . Ook een aanrader is om de 15 meter hoge uitkijktoren te beklimmen, het uitzicht is geweldig. Vanaf daar hadden we mooi zicht op een jagende boomvalk die libelles aan het vangen was. Qua slangen was het gisteren iets minder, slecht 1 adder gezien. Maar ook die heb ik redelijk op de foto kunnen krijgen. Voor de natuurliefhebber is dit gebied een regelrechte aanrader.


spelfout weggehaald...


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-06-2008 9:57 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2008 10:17 schreef windkracht10 het volgende:
Laatst 3 ooievaars gespot op een wandeltocht.



Pfff die zijn echt Nederland aan het overbevolken momenteel!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 24-06-2008 15:07 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 23 juni 2008 9:57 schreef Nix het volgende:
Pfff die zijn echt Nederland aan het overbevolken momenteel!

Idd ja ga maar eens kijken in de Wijk daar stikt het van de ooievaars. Ik dacht voorheen ook dat ze vrij zeldzaam waren maar sinds ik in de buurt van de Wijk woon weet ik wel beter want je ziet ze overal hier.


see you at occultfest!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 24-06-2008 16:30 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Tot ca. 10 jaar geleden waren ze idd zeldzaam in NL.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-06-2008 1:36 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Af en toe ga ik naar de illegale bunkers in Hoek van Holland, gisteren 3 nieuwe ontdekt. En vandaag naar de tofste terug gegaan om foto's te maken.


Oude radartoren, weet niet of het van de duitsers is of van de koude oorlog.



voorkant van de bunker: die gaten zijn geen kogelgaten maar het is gemaakt b
ij het storten, ik weet alleen niet wat erin zat. Gaaf trouwens dat er op die bunker nu gewoon druipsteen aan het vormen is.




originele tekening van de duitsers, met afstand van sommige dingen aangegeven.



In dat grote ding zat volgens mij een as ofzoiets om een geschuts koepel te laten draaien, ik zou niet weten wat het anders zou moeten zijn.








♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-06-2008 14:33 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Hele gave foto's Elite, tot hoever stonden de bunkers onder water?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-06-2008 17:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Het gedeelte waar wij liepen was het zo'n 5 tot 10 cm, overal lagen al bakstenen om met een beetje behendigheid droog te lopen. Verderop was nog een vrij groot gat in de de grond waar water in stond, maar het waterpeil was ongeveer een verdieping hoger. Ik weet niet of het een grote ruimte is, omdat ik geen stok kon vinden om te peilen, maar het lijkt erop dat het toch een aparte kamer is.


Dit was 1 van de gaafste bunkers in de buurt omdat je hem niet zo makkelijk vind is niet veel gesloopt. Maar het viel wel mee qua grootte. Er is ook een complex waar je echt een uurtje moet lopen om alles te verkennen. En dan moet je nog weten waar je loopt want echt alles lijkt op elkaar, en gangen zigzaggen om de 10 meter. En er zijn maar 3 kleine uitgangen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-06-2008 6:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Gisteren overdag de bossen bij Oranjewoud ingeweest, gisteravond leuke route langs het Sneekermeer gelopen, onder andere een koekoek gezien (meestal hoor je ze alleen...). En nu zometeen effe wat eten en dan weer richting Drents-Friese Wold. En daar es effe fijn slangen gaan zoeken.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-07-2008 17:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



Vanmiddag weer 3 uurtjes door de bossen van Oranjewoud gelopen. Veel reeen gezien, havikken en buizerds. Tot slot de Belvedere (zie foto) weer evn beklommen. Prachtig uitzicht!


spelfout weggehaald...


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 20-07-2008 19:07 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 10 juni 2007 17:13 schreef LLphotograph het volgende:
De Aledinck in Overijssel is ook erg mooi..





En je komt er nog wel es vissen tegen...





Den Alerdinck is zeker mooi, heb er vrij dicht in de buurt gewoond. Kende de bewoners van het huis, dus in de winter altijd schaatsen op de 'slotgracht'.
Ook het landgoed van de baron van Ittersum is erg mooi, maar weet niet of je daar vrij op mag.
En dan even door Heino heen, over het spoor....staat ook een mooi kasteeltje...met museum en bos weet even niet meer hoe het heet.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 21-07-2008 1:09 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

Sedert gisteren weer thuis uit Nijmegen, heb hem niet uitgelopen helaas. Beschamend genoeg na de 1e dag al uitgevallen. Lag op de grond lichaamlijk en geestelijk gebroken met EHBO om me heen enzo. Bijna het bewustzijn verloren waardoor ik dacht: laat ik morgen maar niet starten want dan ga ik echt schade aanbrengen aan mijn lichaam. Volgend jaar tweede kans. Sfeer is daar echt super, wel een hele gave ervaring.

[Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 21-07-2008 1:10]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-07-2008 16:36 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Fail.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen