IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Muzikanten/ bands bank V Vorige pagina | Volgende pagina
wilbert
Usericon van wilbert
Posted 04-01-2007 11:33 by wilbert Profiel van wilberthttp://www.pharmacon.tk

Apeldoornse metalcore band is met spoed op zoek naar een nieuwe bassist. Hoewel we allemaal uit apeldoorn komen, repeteren we in Zutphen op de zondagmiddag. Meer info/mp3s te vinden op www.pharmacon.tk / www.myspace.com/pharmaconnl Bij interesse is recenter nog niet afgemixed materiaal te krijgen via email.

Mocht je interesse hebben, mail dan naar pharmacon@planet.nl



evilone456
Usericon van evilone456
Posted 09-01-2007 21:56 by evilone456 Profiel van evilone456

Bassist en gitarist zijn op zoek naar een zanger en drummer om progressieve heavy metalband op te richten.
Stijl welke kant we op willen is: Iron maiden, Blind guardian, Ayreon en natuurlijk vele andere stijlen.
oefenruimte word waarschijnlijk in Hoogeveen.
Heb je interesse reageer maar via email: m_vdelden@hotmail.com


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-01-2007 21:58 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 januari 2007 21:56 schreef evilone456 het volgende:
progressieve heavy metalband

&

Iron maiden




Maar desalniettemin veel succes met de zoektocht naar muzikanten!


Bruce Banner


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 11-01-2007 23:55 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 11 januari 2007 23:48 schreef evilmadness het volgende:
Heey beste mensen...

Wij Evil Madness zoeken een zanger. We komen uit de omgeving Zuid-limburg. De zang die we zoeken moet een beetje lijken op de oude stijl heavy metal. Denk aan iron maiden, king daimond of dream evil. We repeteren 's avonds 9 uur iedere week op maandag. Denk jij dit te kunnen en woon je in de buurt van Zuid-Limburg? bezoek eerst onze website http://members.home.nl/evilmadness666 en mail ons.
evilmadness666@home.nl.





herrie
Usericon van herrie
Posted 14-01-2007 15:32 by herrie Profiel van herrie

[quote]Op 1 december 2006 19:09 schreef herrie het volgende:



guitarist gevonden!!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-01-2007 0:13 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 16 januari 2007 22:48 schreef evilone456 het volgende:
Bassist en gitarist zijn op zoek naar een zanger en drummer om metalband op te richten.
Stijl is nog niet belangrijk(wel rock/metal), alleen zoeken we wel een zanger die clean zang aankan. Oefenruimte word waarschijnlijk in Hoogeveen.
Voorheen heb ik in excavator gezeten.

Heb je interesse reageer maar via email: m_vdelden@hotmail.com
info :www.myspace.com/excavatormetal


mortukai
Usericon van mortukai
Posted 25-01-2007 13:19 by mortukai Profiel van mortukaihttp://www.myspace.com/mortukai

quote:
Op 7 december 2006 11:55 schreef mortukai het volgende:





waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 25-01-2007 14:05 by waterfiets Profiel van waterfiets

Drummer(Ex-Throne Of Tyranny)30 en Bassist 19 zijn op zoek naar 2 gitaristen met eventueel al wat eigen werk.

Wij willen jaren 80 Heavy//Thrashmetal gaan maken richting: Sadus, Slayer, Vio-lence, Testament, Oude Death, Destruction.

Oefenen: We willen in omgeving Arnhem gaan oefenen maar kunnen ook uitwijken richting Utrecht als dat handiger is.

Als je interesse hebt laat hier even een berichtje achter of mail naar het adres in mijn profiel.

[Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 25-01-2007 14:09]


Midiandog
Usericon van Midiandog
Posted 25-01-2007 15:03 by Midiandog Profiel van Midiandoghttp://myspace.com/midiannl

MIDIAN zoekt ervaren gitarist en bassist.
Wij spelen agressieve deathmetal, grotendeels eigen werk, hier en daar een cover.
Hoe klinkt dat dan? Er staan wat nummers (oa van de nieuwe promo) op www.myspace.com/midiannl
Wij hebben basis in Noord Holland, maar over een oefenlocatie valt te praten.
We vragen van eventuele gegadigden veel inzet, voldoende kundigheid (dus niet 2 jaar speelervaring)om de nummers snel onder de knie te krijgen, eigen gear en het liefst ook eigen vervoer (dit ivm gigs en oefenen).
Vind je de muziek goed klinken, wil je regelmatig giggen en tzt een cd opnemen?
Reageer dan als de donder naar: marcluttik@hotmail.com
ltrs,

Midian


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 25-01-2007 22:36 by Davidian Profiel van Davidian

Groningse bassist bied zich aan.

Ik ben 19 jaar en speel nu al een tijdje, ik ben het meest evaren op het metalgebied en zoek daar dus ook een band in.

Het lieft geen heavy of power metal maar ik sta voor alles open, Ik heb tevens een voorkeur aan bands met 1 gitarist maar ook dat is geen vereiste.

Hardrock of modern rock bands kunnen ook mailen maar dan moet het me wel net liggen.

Me mail is davidonxp@msnDOTcom


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-01-2007 22:51 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Waarom voorkeur aan 1 gitarist?

EDIT: hehe ik heb ooit met een andere gitarist en een drummer gejammed. Later wilde de drummer één van ons eruit gooien omdat hij slechte ervaringen had met 2 gitaristen. Die zouden namelijk ruzie maken om akkoorden (ik weet niet precies wat ik me hier bij moet voorstellen..."ik wil A-mineur!" "NEE IK WIL E! GODVERDOMME!").
Daarnaast vond hij alle gitaristen egotrippers. Nooit meer mee gespeeld gelukkig.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 25-01-2007 22:54]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 25-01-2007 22:52 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 25 januari 2007 22:51 schreef Gemene Lepel het volgende:
Waarom voorkeur aan 1 gitarist?
dan komt de bass meer naar voren



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-01-2007 22:55 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hmm ja, je kan natuurlijk ook de zang eruit gooien. Dan komen de gitaren beter naar voren.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 25-01-2007 23:04 by Davidian Profiel van Davidian

quote:
Op 25 januari 2007 22:51 schreef Gemene Lepel het volgende:
Waarom voorkeur aan 1 gitarist?
dan komt de bass meer naar voren

Ja maar niet om een egoïstische reden of zo, ik vind dat dat je dan zo moet "vechten" om je bass geluid er door te krijgen.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 26-01-2007 14:35 by waterfiets Profiel van waterfiets

Dat hij gitaristen ego's vind kan ik wel begrijpen, Altijd door tingelen, altijd Harder dan rest staan vrij vervelend


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 26-01-2007 15:08 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

LOL



moshcore
You had me at hello..
Usericon van moshcore
Posted 26-01-2007 15:33 by moshcore Profiel van moshcorehttp://www.pixelarchitect.nl

quote:
Op 26 januari 2007 14:35 schreef waterfiets het volgende:
Dat hij gitaristen ego's vind kan ik wel begrijpen, Altijd door tingelen, altijd Harder dan rest staan vrij vervelend


Drummers kunnen er ook wat van hoor! Op een versterker zit een uitknopje.. op een drumstel niet!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-01-2007 15:48 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ja, godver, ik moet de versterker altijd zo hard zetten omdat de drum anders alles overheerst .
En bassisten, altijd met hun stomme loopjes, vuile egotrippers zijn het!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 26-01-2007 17:14 by waterfiets Profiel van waterfiets

lol, drummers kunnen van hun drumstel afstappen, gitaristen zitten zo vast achter hun 1000 effecten kabeltjes


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 26-01-2007 17:15 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 25 januari 2007 14:05 schreef waterfiets het volgende:
Drummer(Ex-Throne Of Tyranny)30 en Bassist 19 zijn op zoek naar 2 gitaristen met eventueel al wat eigen werk.

Wij willen jaren 80 Heavy//Thrashmetal gaan maken richting: Sadus, Slayer, Vio-lence, Testament, Oude Death, Destruction.

Oefenen: We willen in omgeving Arnhem gaan oefenen maar kunnen ook uitwijken richting Utrecht als dat handiger is.

Als je interesse hebt laat hier even een berichtje achter of mail naar het adres in mijn profiel.


Kick (ontopic)


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 26-01-2007 22:16 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 26 januari 2007 15:48 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ja, godver, ik moet de versterker altijd zo hard zetten omdat de drum anders alles overheerst .



zeg maar tegen je drummer dat ie dunnere bekkens koopt scheelt bij mij ook een stuk. alles is nu wat beter in balans



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-01-2007 22:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

of dat hij zachter slaat, meer uit de pols


signature


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 26-01-2007 23:08 by Davidian Profiel van Davidian

Of een mooie td-20


Maar ik heb wel pech zo te zien...Paar maanden geleden werd je doodgegooit met vragen voor een bassist, nu heb ik een goede bass en nu reageert er niemand


Mmmm nou trouwens ik zoek ook nog mensen voor me BM en DM projecten.

Mijn bm : www.myspace.com/dracovic en me DM project word een soort enorme mengelmoes, veel uitdaging zit daar in.

[Dit bericht is gewijzigd door Davidian op 26-01-2007 23:11]


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 28-01-2007 16:07 by Reddy Profiel van Reddy

quote:
Op 25 januari 2007 14:05 schreef waterfiets het volgende:
Drummer(Ex-Throne Of Tyranny)30 en Bassist 19 zijn op zoek naar 2 gitaristen met eventueel al wat eigen werk.

Wij willen jaren 80 Heavy//Thrashmetal gaan maken richting: Sadus, Slayer, Vio-lence, Testament, Oude Death, Destruction.

Oefenen: We willen in omgeving Arnhem gaan oefenen maar kunnen ook uitwijken richting Utrecht als dat handiger is.

Als je interesse hebt laat hier even een berichtje achter of mail naar het adres in mijn profiel.


Ik speel gitaar, ik woon in ongeving Arnhem, en ik hou van Slayer.
Ik ben wel bijna twee keer zo jong als de drummer; 17 jaar.
Maar, 't scheelt maar twee jaar met de bassist, dat wel.

Briljante naam trouwens, "waterfiets".


dus


Teringlijer
DEATH/GRINDING
Usericon van Teringlijer
Posted 28-01-2007 16:46 by Teringlijer Profiel van Teringlijerhttp://www.myspace.com/obscuris

Na enkele mensen geprobeerd te hebben nogmaals....

Om onze lineup te completeren zijn wij, Obscuris, nog op zoek naar een 2e gitarist en bassist uit omgeving Den Haag/Rotterdam/Leiden. Eigen vervoer en gear zijn een pre. In het vooruitzicht staan optredens, opnames en hopelijk meer!

Onze muziekstijl omschrijft zich het best als brute snelle death metal, een frisse combi van invloeden van Immolation, Gorguts, Deeds of Flesh en Hate Eternal.

Op dit moment oefenen we in Leiden op verschillende dagen (zoals dat uitkomt), eens in de week.

Ook zijn we op dit moment bezig met een demo van 5 nummers en we hopen binnenkort een sample hier te laten horen op mp3.

Geinteresseerden kunnen contact op nemen door te mailen naar m_dittmar(@)hotmail(.)com

Michael


OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen