IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Muzikanten/ bands bank V Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 26-05-2006 10:36 by spectre Profiel van spectre

Ik zoek naast een bassist ook nog een ouwe kerel die een stuk tekst wil inspreken, het liefst iemand van 65+ maar buiten Wim zitten die hier niet geloof ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2006 10:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kees is ook bejaard!


Ishamael
Betrayer of Hope
Usericon van Ishamael
Posted 26-05-2006 20:08 by Ishamael Profiel van Ishamael

Leadgitarist gezocht voor melodieuze metalband. Iemand die zelf nummers wil schrijven, zsm wil optreden en iemand die nou eens niet last heeft van de welbekende toetsenisten/zangeressenfobie!

Regio: Amsterdam/Noord-Holland
Mail:avaris666@hotmail.com


Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig.


Roeffel
Usericon van Roeffel
Posted 29-05-2006 12:14 by Roeffel Profiel van Roeffelhttp://www.heartworkmetal.be

Hoi, wij Erazer zijn dringend op zoek naar een gemotiveerde gitarist die gek is van lekkere heavy metal ala primal fear,maiden. twin solo's enzo ... Ervaring vereist . repetities zondag namiddag in Eindhoven. Ook wie zich geroepen voelt om als heavy metal zangeres door 't leven te gaan mag altijd komen proberen ...

Raf


Deanliner
Usericon van Deanliner
Posted 31-05-2006 19:45 by Deanliner Profiel van Deanliner

hmmm al die aanmeldingen pffff

ik bied me zelf maar aan xD ik ben zeer ervaren solo gitarist, ik speel nu 8 jaar en zit op het nivo van Dragonforce met gitaarspelen. Mjah ik zoek een band die teminste al wat nummers heeft, en een goede instelling in de omgeving dordrecht of rotterdam mag ook alleen 1 ding voor die mensen ik ben 16 misschien jong maarja je ziet het wel als ik speel


Solo Guitar Of Distortion |"| Solo Guitar Of Noize Detection |"| Guitarist Of Side Kick Boots


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-05-2006 20:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gelukkig heb je geen last van je ego ..


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-05-2006 21:03 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 31 mei 2006 19:45 schreef Deanliner het volgende:
hmmm al die aanmeldingen pffff

ik bied me zelf maar aan xD ik ben zeer ervaren solo gitarist, ik speel nu 8 jaar en zit op het nivo van Dragonforce met gitaarspelen. Mjah ik zoek een band die teminste al wat nummers heeft, en een goede instelling in de omgeving dordrecht of rotterdam mag ook alleen 1 ding voor die mensen ik ben 16 misschien jong maarja je ziet het wel als ik speel


Ik ben benieuwd om jou een solo'tje van Dragonforce te horen spelen, heb je opnames van je gitaarspel? =)

EDIT: Ik heb geen plaats voor je in een band ofzo, ben gewoon benieuwd naar je skills.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 31-05-2006 21:06]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Argarath
Usericon van Argarath
Posted 01-06-2006 14:21 by Argarath Profiel van Argarathhttp://www.judasrising,com

Mythlorian zoekt met spoed lead-gitarist

Wegens gezondheidsredenen moet gitarist Alexei Panov zijn werk bij Mythlorian stopzetten. Om die reden is de band met grote spoed (wegens geboekte optredens) op zoek naar een tweede lead- / rythmgitarist die voldoet aan de volgende eisen:

- 200% inzet
- Bereidheid tot repeteren in Dordrecht (op termijn meerdere dagen per week)
- Ruime ervaring op het gebied van live- en studiowerk
- In bezit van professionele gear en het liefst vervoer
- In staat tot spelen/schrijven van solo’s als ook karakteristieke slagpartijen.
- Affiniteit met bands als Soilwork, In Flames, Children of Bodom, Evergrey, Arch Enemy.
- Bereid te spelen in volledige C-stemming( C F A# D# G C)
- Goede stageperformance en uitstraling

Wij bieden:

- Een band met professionele muzikanten met de nodige ervaring
- Zeer enthousiaste en professionele instelling
- Voldoende optredens en opties tot meer
- Shows in de pijplijn met grote binnenlandse en buitenlandse acts, shows in het buitenland
- Opname full-length
- Voldoende ruimte voor eigen inbreng

Denk je aan deze voorwaarden te kunnen voldoen en ben je toe aan een uitdaging? Reageer dan snel op info@mythlorian.nl of op 06-28837972 (Ewout Pieters). Twijfelaars of mensen die niet weten wat ze willen hoeven niet te reageren!

Voor muziek en verdere info omtrent Mythlorian:
www.mythlorian.nl
www.myspace.com/mythlorian


Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins


Douwe Death
Usericon van Douwe Death
Posted 01-06-2006 14:35 by Douwe Death Profiel van Douwe Deathhttp://www.enraged.nl

ENRAGED zoekt per direct een gemotiveerde en bekwame langharige (solo-)gitarist met veel muzikale inspiratie.

We spelen extreme en agressieve (death/thrash) metal met hier en daar wat progressieve trekjes en zijn van plan dat te blijven spelen.

Het is van groot belang dat ENRAGED je hoogste prioriteit heeft en dat je je per direct in wilt zetten om mee te schrijven aan onze eerste full-length waarvan we de helft inmiddels af hebben. Gevolgd door de nodige optredens.

Meer informatie over ENRAGED vind je op: www.enraged.nl

Mail bij interesse: info@enraged.nl


Le Mistral is de shit !


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 01-06-2006 16:20 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 1 juni 2006 14:21 schreef Argarath het volgende:
Mythlorian zoekt met spoed lead-gitarist

Wegens gezondheidsredenen moet gitarist Alexei Panov zijn werk bij Mythlorian stopzetten. Om die reden is de band met grote spoed (wegens geboekte optredens) op zoek naar een tweede lead- / rythmgitarist die voldoet aan de volgende eisen:

- 200% inzet
- Bereidheid tot repeteren in Dordrecht (op termijn meerdere dagen per week)
- Ruime ervaring op het gebied van live- en studiowerk
- In bezit van professionele gear en het liefst vervoer
- In staat tot spelen/schrijven van solo’s als ook karakteristieke slagpartijen.
- Affiniteit met bands als Soilwork, In Flames, Children of Bodom, Evergrey, Arch Enemy.
- Bereid te spelen in volledige C-stemming( C F A# D# G C)
- Goede stageperformance en uitstraling

Wij bieden:

- Een band met professionele muzikanten met de nodige ervaring
- Zeer enthousiaste en professionele instelling
- Voldoende optredens en opties tot meer
- Shows in de pijplijn met grote binnenlandse en buitenlandse acts, shows in het buitenland
- Opname full-length
- Voldoende ruimte voor eigen inbreng

Denk je aan deze voorwaarden te kunnen voldoen en ben je toe aan een uitdaging? Reageer dan snel op info@mythlorian.nl of op 06-28837972 (Ewout Pieters). Twijfelaars of mensen die niet weten wat ze willen hoeven niet te reageren!

Voor muziek en verdere info omtrent Mythlorian:
www.mythlorian.nl
www.myspace.com/mythlorian


Zo dat is wel zuur voor jullie gitarist zeg. Succes met het vinden van een nieuwe aanwinst, die mag wel snel gevonden worden gezien de eerstvolgende dates.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-06-2006 16:50 by spectre Profiel van spectre

Er word nog steeds gezocht naar een bassist om de planken te betreden, het enige wat je moet kunnen is muziek spelen die al klaar is! We zitten in het oosten van Nederland.

Mail naar wolversveen[at]uwkerk.nl voor verdere informatie, muziek etc.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 01-06-2006 21:57 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 1 juni 2006 16:50 schreef spectre het volgende:
Er word nog steeds gezocht naar een bassist om de planken te betreden, het enige wat je moet kunnen is muziek spelen die al klaar is! We zitten in het oosten van Nederland.

Mail naar wolversveen[at]uwkerk.nl voor verdere informatie, muziek etc.


Zijn de bas (synthesizer) partijen nog steeds zo tering snel of valt dat tegenwoordig mee?


Argarath
Usericon van Argarath
Posted 01-06-2006 22:26 by Argarath Profiel van Argarathhttp://www.judasrising,com

quote:
Op 1 juni 2006 16:20 schreef *Sander* het volgende:
Zo dat is wel zuur voor jullie gitarist zeg. Succes met het vinden van een nieuwe aanwinst, die mag wel snel gevonden worden gezien de eerstvolgende dates.


De shows die aangekondigd staan, zal Alex nog meedoen, dus die komen niet in gevaar.


Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 01-06-2006 22:56 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 1 juni 2006 14:21 schreef Argarath het volgende:
Mythlorian zoekt met spoed lead-gitarist

Wegens gezondheidsredenen moet gitarist Alexei Panov zijn werk bij Mythlorian stopzetten. Om die reden is de band met grote spoed (wegens geboekte optredens) op zoek naar een tweede lead- / rythmgitarist die voldoet aan de volgende eisen:

- 200% inzet
- Bereidheid tot repeteren in Dordrecht (op termijn meerdere dagen per week)
- Ruime ervaring op het gebied van live- en studiowerk
- In bezit van professionele gear en het liefst vervoer
- In staat tot spelen/schrijven van solo’s als ook karakteristieke slagpartijen.
- Affiniteit met bands als Soilwork, In Flames, Children of Bodom, Evergrey, Arch Enemy.
- Bereid te spelen in volledige C-stemming( C F A# D# G C)
- Goede stageperformance en uitstraling

Wij bieden:

- Een band met professionele muzikanten met de nodige ervaring
- Zeer enthousiaste en professionele instelling
- Voldoende optredens en opties tot meer
- Shows in de pijplijn met grote binnenlandse en buitenlandse acts, shows in het buitenland
- Opname full-length
- Voldoende ruimte voor eigen inbreng

Denk je aan deze voorwaarden te kunnen voldoen en ben je toe aan een uitdaging? Reageer dan snel op info@mythlorian.nl of op 06-28837972 (Ewout Pieters). Twijfelaars of mensen die niet weten wat ze willen hoeven niet te reageren!

Voor muziek en verdere info omtrent Mythlorian:
www.mythlorian.nl
www.myspace.com/mythlorian


jammer!!

Sukses met de zoektocht iig



spectre
Usericon van spectre
Posted 01-06-2006 23:38 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 1 juni 2006 21:57 schreef Vlkodlak het volgende:
Zijn de bas (synthesizer) partijen nog steeds zo tering snel of valt dat tegenwoordig mee?
Is niet zo belangrijk hoe ze worden ingespeeld, een bassist mag daar zeker zijn eigen smaak aan geven. En de nieuwe nummers hebben dit keer geen bassynth meer, maar echte bas, dus die snelheid zit er niet veel meer in


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-06-2006 1:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

bassist in omgeving Den Haag/westland zoekt band, ik begin liever nog niet aan metal(iig niet teveel of veel te snel) maar meer beetje allround. Heb al een rocknroll coverbandje maar kan daar niet genoeg in groeien. En heb enige podium ervaring.

voor mail zie profiel


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nile001
Usericon van nile001
Posted 04-06-2006 18:21 by nile001 Profiel van nile001

Nog maar eens dan *zucht*


Mytox zoekt een zanger, db-drummer en iemand voor toetsen/samples. Is er nou echt helemaal niemand die de stijl van Fear Factory/Strapping Young lad met deathmetal invloeden kan waarderen en bereid is op te komen dagen om te oefenen en op te treden?
Anders even reageren aub!!!
nile001@hotmail.com
We komen uit Veenendaal, oefenen in Barneveld.


Tandenfee
Usericon van Tandenfee
Posted 04-06-2006 19:08 by Tandenfee Profiel van Tandenfee

Nog maar een keer.

Beginnende black metal band Serathesta zoekt nog een zanger (scream). We spelen rauwe black metal met een vreemd sfeertje en veel ongebruikelijke akkoorden en riffs. Niet echt ergens mee te vergelijken.. maar nog het beste met Watain, Endstille, Deathspell Omega, etc. Oefensessie op zondag van 12 tot 3. Omgeving Gouda. Leeftijden; rond de 20. Ervaring; verschilt nogal maar geen beginners.
Voor mp3tjes enzo kun je mailen naar black_blasphemy@hotmail.com


mamma, geef me een mes


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-06-2006 10:57 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 4 juni 2006 18:21 schreef nile001 het volgende:
Nog maar eens dan *zucht*


Mytox zoekt een zanger, db-drummer en iemand voor toetsen/samples. Is er nou echt helemaal niemand die de stijl van Fear Factory/Strapping Young lad met deathmetal invloeden kan waarderen en bereid is op te komen dagen om te oefenen en op te treden?
Anders even reageren aub!!!
nile001@hotmail.com
We komen uit Veenendaal, oefenen in Barneveld.


Fear Factory kan ik zeker waarderen (SYL ken ik niet goed genoeg), maar of ik het kan zingen is weer een andere zaak. Die 'normale'zanggedeeltes van FF zijn geen probleem, alleen die zware gruntzang wordt lastig


Hatsjikidee!


nile001
Usericon van nile001
Posted 05-06-2006 19:49 by nile001 Profiel van nile001

En da's nou net wat we zoeken


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-06-2006 21:50 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Flauw hoor


Hatsjikidee!


tirroj
Usericon van tirroj
Posted 06-06-2006 14:54 by tirroj Profiel van tirroj

Metalcore band zoekt gitarist!!

Hardenbergse metalcore band is op zoek naar gemotiveerde
slag/lead gitarist.

We bestaan nu uit 5 man, optredens zijn gepland en we zitten nu op een nummer of 7. Onze huidige gitarist vertrekt uit de band dus we zijn hard op zoek naar een vervanger. Oefenen is momenteel op zaterdag.

Stijl metalcore (nu nog wat meer metal gericht)

We zoeken:
Iemand met eigen (fatsoenlijke) apperatuur
Ervaring (met nrs schrijven en spelen in band)
strakke slagpartijen en af en toe stukje lead.
stijl loopt van instil tot inflames en veel daartussen.

We bieden:
Erg gezellige band met veel inzet.
Regelmatig shows (zo vaak mogelijk)
luxe oefenruimte
Het opnemen van een goede demo
vast nog veel meer.

leeftijd loopt van 18 tot 26


the black master
Usericon van the black master
Posted 07-06-2006 16:17 by the black master Profiel van the black masterhttp://www.nepenthe.nl

Nepenthe zoekt op zeer korte basis een nieuwe drummer.

Nepenthe [uit omg. Ede/Wageningen/Veenendaal] zoekt gemotiveerde db-drummer

Even wat info over ons;
Nepenthe bestaat uit een zanger, 2 gitaristen en een bassist.
We oefenen in Veenendaal in een oefenruimte die we daar huren waar alle apparatuur voorhanden is. Het is niet state off the art equipment, maar prima om mee te oefenen. De band bestaat ongeveer sinds 1998 en we hebben al een redelijk repetoire bij elkaar (we kunnen zeker een show van een uur spelen).
Onze invloeden zijn oa (niet noodzakelijk in deze volgorde);
In Flames, Nevermore, At the Gates, oude Sentenced, Carcass, Arch Enemy.
Bands waar we al eens mee opgetreden hebben zijn oa;
Lord Belial, Detonation, Orphanage, Constant Paranoia, Ordo Darconis en Serenade of Darkness.

Omdat we de vrijdag oefenen en de reistijd met OV misschien een probleem kan zijn is er de mogelijkheid dat je bij een van ons kunt crashen's nachts. Maar dit zou dan t.z.t altijd nog besproken kunnen worden.

Ons doel is min of meer om weer in een rap tempo nieuwe nummers te gaan schrijven en deze dan ook op te nemen en op cd uit te brengen en weer aan optredens te werken. We hebben hier inmmiddels zelf al de nodige ervaring in opgedaan met 3 CD's die we hebben opgenomen waarvan er 1 uitgebracht is als demo en 1 nog in de schappen ligt om zeer binnenkort af te ronden. Ook hebben we al de nodige optredens gehad in de afgelopen paar jaar.

Lijkt het je wat, laat het ons dan even weten middels een mailtje.


the fuckin sun is killing me...


Heman
Usericon van Heman
Posted 08-06-2006 10:22 by Heman Profiel van Heman

quote:
Op 2 juni 2006 1:22 schreef ElitE het volgende:
bassist in omgeving Den Haag/westland zoekt band, ik begin liever nog niet aan metal(iig niet teveel of veel te snel) maar meer beetje allround. Heb al een rocknroll coverbandje maar kan daar niet genoeg in groeien. En heb enige podium ervaring.

voor mail zie profiel


Eya Bram toch weer op zoek naar een band?
Veel suc6 iig !

Gr Marlon


Destroy, Erase, Improve


drumhoer
Usericon van drumhoer
Posted 08-06-2006 13:42 by drumhoer Profiel van drumhoerhttp://www.medea-band.com

Wij, 2 gitaristen en een drummer, zijn op zoek naar een gedreven bassist(e) die samen met ons door wil groeien in een spannende metal band. De muziek zit in het straatje van Opeth, Katatonia, Dark Tranquillity. Geen saai recht toe, recht aan gebeuren dus, maar spannende en gevarieerde muziek.

We zijn op het moment hard aan het werk met eigen nummers en we hebben ook cd/demo opnames in het vooruitzicht staan. Uiteraard zijn we er op gebrand dat we zo snel mogelijk weer op de planken kunnen staan.
Ervaring hierin is niet vereist. Wat we wel vragen is een gezonde dosis humor en inzet.

Mocht het je wat lijken dan hebben we een aantal opnames voor je klaar liggen om te zien of je je in onze muziek kan vinden.

We repeteren trouwens in DB's in Utrecht, maar de mogelijkheid is er om eventueel meer in de richting van Den Haag te repeteren.

Mail je reactie naar rwerkhoven@gmail.com

[Dit bericht is gewijzigd door drumhoer op 09-06-2006 0:43]


killing brain cells is my business, and the business is good // http://www.medea-band.com


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen