IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Muzikanten/ bands bank V Vorige pagina | Volgende pagina
Imaginary
Usericon van Imaginary
Posted 11-03-2007 13:56 by Imaginary Profiel van Imaginary

quote:
Toetsenisten. Brrr.


Tja...

Na mijn studie zou het mij geen reet uitmaken om veel te reizen van mij part moet ik naar Canada o.i.d. voor een band, maar tot die tijd wil ik graag een band een beetje in de buurt...


Music is not a thing, it's a lifestyle


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-03-2007 13:57 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Wat studeer je dan ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Imaginary
Usericon van Imaginary
Posted 11-03-2007 14:07 by Imaginary Profiel van Imaginary

Management...altijd handig later...
Ik twijfelde of ik conservatorium zou gaan doen, maar die oersaaie theorielessen hebben me tegengehouden ik kan noten lezen, ken de verschillende maten en weet hoe ik moet dat alles moet spelen en dat vind ik genoeg...die theorie boeit me echt niets! Ik ben meer van de praktijk, daarbij vind ik mensen die van het conservatorium af komen soms wat "stijfjes". Dus vandaar management, heb ik in ieder geval ook een back-up mocht het allemaal niet lopen zoals ik wil.


Music is not a thing, it's a lifestyle


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-03-2007 14:09 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Hehe, enigszins herkenbaar, hoewel ik wel toelatingsexamen gedaan heb destijds en me nog steeds met theorie bezighou.
Ik heb het wel omgedraaid, heb eerst een terugvalsbasis opgebouwd en ga nu de muziek in.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Imaginary
Usericon van Imaginary
Posted 11-03-2007 14:16 by Imaginary Profiel van Imaginary

Tja ik heb wel wat theorieboekjes thuis in de kast staan. En heel af en toe spiek ik er in, maar dat is het. Ik gebruik mijn tijd liever voor het trainen van mijn vingers en het oefenen op die synths om maar zo goed,snel en strak mogelijk te kunnen leren spelen.

Ik doe het toch in de goede volgorde? Eerst manegement opleiding afmaken, dan volgas voor de muziek gaan haha


Music is not a thing, it's a lifestyle


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-03-2007 14:18 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Mwoah, dat hangt ervan af wat je echt wil. Mijn keuze om de muziek in te gaan kwam pas tijdens m'n carriere, dus om te zeggen dat er een 'geschikt moment' is..
Heb destijds voor m'n D-graad aardig wat theorie doorgewerkt, en er zitten toch wel een paar zaken in die ik erg boeiend vind. Bovendien ben ik graag op de hoogte van waarmee ik bezig ben als ik aan 't spelen ben. Strakheid etc. is een kwestie van oefenen.
Ik heb zelf een succesvolle toekomst in m'n werk laten schieten om de poging te wagen, en er geen seconde spijt van.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 11-03-2007 14:23 by Doomhead Profiel van Doomhead

Na een lange tijd zonder bassist te hebben gespeeld, beginnen we nu met audities voor een bassist voor Sephiroth.

Voor informatie ga je naar www.myspace.com/sephirothnl

De bedoeling is om een bassist te vinden vóór de opnames van ons album. We zoeken een bassist, liefst onze leeftijd (18 - 26), met een voorkeur voor old-school death t/m brutal death. Sephiroth ligt in hetzelfde straatje als Vomitory en Suffocation en we doen veel optredens in heel Nederland en daar omheen. We oefenen meestal op zondag in Sliedrecht.

indien intresse kan je mailen naar metalfreak.87@gmail.com


Imaginary
Usericon van Imaginary
Posted 11-03-2007 14:31 by Imaginary Profiel van Imaginary

Wat ik echt wil? Muziek creëren, uniek zijn (heb al ideëen voor een band), anderen laten genieten van mijn creaties (of die van mijn band natuurlijk) en anderen laten in zien dat muziek iets moois is waar niemand zonder kan

Daarom wil ik ook in een band, om mijn strakheid te oefenen, want met een cd meespelen heb ik nu ook wel gehad.

Alles laten schieten voor de muziek is een mooi gebaar vind ik, maar het moet wel verantwoord zijn en je moet wel weten wat het muziekwereldje precies in houdt.
Gelukkig heb ik een pa die beroepsmuzikant is geweest en mij er alles over kan vertellen. Niet dat ik nu alles weet over "het wereldje" maar het helpt wel...

[Dit bericht is gewijzigd door Imaginary op 11-03-2007 15:14]


Music is not a thing, it's a lifestyle


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-03-2007 18:34 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 11 maart 2007 14:31 schreef Imaginary het volgende:
Wat ik echt wil? Muziek creëren, uniek zijn (heb al ideëen voor een band), anderen laten genieten van mijn creaties (of die van mijn band natuurlijk) en anderen laten in zien dat muziek iets moois is waar niemand zonder kan

Daarom wil ik ook in een band, om mijn strakheid te oefenen, want met een cd meespelen heb ik nu ook wel gehad.

Alles laten schieten voor de muziek is een mooi gebaar vind ik, maar het moet wel verantwoord zijn en je moet wel weten wat het muziekwereldje precies in houdt.
Gelukkig heb ik een pa die beroepsmuzikant is geweest en mij er alles over kan vertellen. Niet dat ik nu alles weet over "het wereldje" maar het helpt wel...


Ware het niet dat je pas weet wat 't inhoudt op 't moment dat je er alles voor laat schieten. Kip ei verhaal..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


kurt inchains
Usericon van kurt inchains
Posted 11-03-2007 19:57 by kurt inchains Profiel van kurt inchainshttp://inchains.deathmetal.be

In Chains (Ypres death thrash metal: http://inchains.deathmetal.be) is urgently searching for a new singer.
If you have a solid voice (screech, grunt, clean) that fits in the genre of death thrash, don’t hesitate to contact us: : joornprovoost@hotmail.com
GSM: 0474 32 05 60
You are not supposed to have your own equipment, because we have all you need at our rehearsing place (Ieper).
You can check 1 song on http://myspace.com/inchainswesuffer and in less than two weeks another song should be added.

In Chains (Ieperse death thrash metal: http://inchains.deathmetal.be) zoekt DRINGEND een nieuwe zanger.
Heb je een stevige stem ( screech, grunt, clean) die in het kader death thrash past, aarzel dan niet om ons te contacteren: joornprovoost@hotmail.com
GSM: 0474 32 05 60
Eigen materiaal is niet vereist, al het nodige hebben we in het repetitielokaal (Ieper).
Hoe klinkt onze muziek? http://myspace.com/inchainswesuffer
Binnen de twee weken zou nog een nieuw nummer op myspace te beluisteren zijn maar wacht hier niet op om ons te contacteren


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 12-03-2007 8:43 by Davidian Profiel van Davidian

quote:
Op 11 maart 2007 14:31 schreef Imaginary het volgende:
Wat ik echt wil? Muziek creëren, uniek zijn (heb al ideëen voor een band), anderen laten genieten van mijn creaties (of die van mijn band natuurlijk) en anderen laten in zien dat muziek iets moois is waar niemand zonder kan

Daarom wil ik ook in een band, om mijn strakheid te oefenen, want met een cd meespelen heb ik nu ook wel gehad.

Alles laten schieten voor de muziek is een mooi gebaar vind ik, maar het moet wel verantwoord zijn en je moet wel weten wat het muziekwereldje precies in houdt.
Gelukkig heb ik een pa die beroepsmuzikant is geweest en mij er alles over kan vertellen. Niet dat ik nu alles weet over "het wereldje" maar het helpt wel...


Je bent toch bekend met toetsen? Koop reason 3.0 en een midikeyboard en maak gewoon je eigen muziek.


Maze
Mental
Usericon van Maze
Posted 12-03-2007 11:43 by Maze Profiel van Mazehttp://www.mentalcaptivity.com

Mental Captivity, een heavy-metal band uit Dordrecht zoekt een ervaren solo-gitarist die in staat is virtuoze en vooral melodieuze solo's te spelen. Veel invloeden van onze muziek komen van bands uit het jaren 80 heavy-metal tijdperk. Houd je dus van bands als Iron Maiden dan zal je zeker bij ons op je plaats zijn.
Verder moet je beschikken over voldoende ervaring en heavy-metal technieken om ook de slagpartijen te kunnen spelen.

Hier kan je een nummer van ons beluisteren:
http://www.mentalcaptivity.com/mental/trial.mp3



Imaginary
Usericon van Imaginary
Posted 12-03-2007 17:47 by Imaginary Profiel van Imaginary

quote:
Ware het niet dat je pas weet wat 't inhoudt op 't moment dat je er alles voor laat schieten. Kip ei verhaal..


Inderdaad, maar ik hou wel van risico's nemen, het houdt het leven spannend nietwaar?


quote:
Je bent toch bekend met toetsen? Koop reason 3.0 en een midikeyboard en maak gewoon je eigen muziek.



Jah heb ik al wel eens gedaan met m'n AX-7, maar dat is niet te vergelijken met het spelen in een band


Music is not a thing, it's a lifestyle


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 12-03-2007 17:51 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 12 maart 2007 17:47 schreef Imaginary het volgende:
Inderdaad, maar ik hou wel van risico's nemen, het houdt het leven spannend nietwaar?




Jah heb ik al wel eens gedaan met m'n AX-7, maar dat is niet te vergelijken met het spelen in een band



Klopt, het is namelijk veel gaver dan spelen in een band.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 12-03-2007 18:00 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 12 maart 2007 17:51 schreef Illusione het volgende:
Klopt, het is namelijk veel gaver dan spelen in een band.

In een band spelen is alleen leuk als iedereen gemotiveerd is en van redelijk niveau is, het feit dat dat bijna nooit gebeurd maakt het soms dramatisch


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 12-03-2007 18:26 by Davidian Profiel van Davidian

quote:
Op 12 maart 2007 18:00 schreef waterfiets het volgende:
In een band spelen is alleen leuk als iedereen gemotiveerd is en van redelijk niveau is, het feit dat dat bijna nooit gebeurd maakt het soms dramatisch


Of je woont net als ik in groningen en merkt dat er geen andere muzikanten zijn die het zelfde als jou willen


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 12-03-2007 21:21 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 12 maart 2007 18:26 schreef Davidian het volgende:
Of je woont net als ik in groningen en merkt dat er geen andere muzikanten zijn die het zelfde als jou willen




Imaginary
Usericon van Imaginary
Posted 14-03-2007 11:26 by Imaginary Profiel van Imaginary

Tja ik kies toch liever voor het spelen in een (gemotiveerde)band hoor, okey in je eentje muziek maken heeft z'n voordelen omdat je muziek kan maken die jij wilt en zoals jij dat wilt, maar je bent zo alleen he!

En davidian ik heb hier in Den Haag precies hetzelfde probleem als jij, hier is punk, hiphop en pop DE muziek en metal is totaal niet populair! ..zucht..

[Dit bericht is gewijzigd door Imaginary op 14-03-2007 11:27]


Music is not a thing, it's a lifestyle


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 14-03-2007 11:50 by Davidian Profiel van Davidian

quote:
Op 14 maart 2007 11:26 schreef Imaginary het volgende:
Tja ik kies toch liever voor het spelen in een (gemotiveerde)band hoor, okey in je eentje muziek maken heeft z'n voordelen omdat je muziek kan maken die jij wilt en zoals jij dat wilt, maar je bent zo alleen he!

En davidian ik heb hier in Den Haag precies hetzelfde probleem als jij, hier is punk, hiphop en pop DE muziek en metal is totaal niet populair! ..zucht..
Samen Spelohn don moar?

En er zijn hier wel muzikanten maar die plegen al incest met elkaar, ze hebben geen behoefte aan nieuwe genen in de groningse metalpoel haha.

[Dit bericht is gewijzigd door Davidian op 14-03-2007 11:50]


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 14-03-2007 16:43 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 14 maart 2007 11:26 schreef Imaginary het volgende:
Tja ik kies toch liever voor het spelen in een (gemotiveerde)band hoor, okey in je eentje muziek maken heeft z'n voordelen omdat je muziek kan maken die jij wilt en zoals jij dat wilt, maar je bent zo alleen he!

En davidian ik heb hier in Den Haag precies hetzelfde probleem als jij, hier is punk, hiphop en pop DE muziek en metal is totaal niet populair! ..zucht..


heya!
heb je mijn mail afgelopen maandag ontvangen?


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 14-03-2007 17:15 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 14 maart 2007 11:26 schreef Imaginary het volgende:
Tja ik kies toch liever voor het spelen in een (gemotiveerde)band hoor, okey in je eentje muziek maken heeft z'n voordelen omdat je muziek kan maken die jij wilt en zoals jij dat wilt, maar je bent zo alleen he!

En davidian ik heb hier in Den Haag precies hetzelfde probleem als jij, hier is punk, hiphop en pop DE muziek en metal is totaal niet populair! ..zucht..


Maar metal is dan ook helemaal niet leuk om te spelen


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 15-03-2007 0:27 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 14 maart 2007 11:26 schreef Imaginary het volgende:
Tja ik kies toch liever voor het spelen in een (gemotiveerde)band hoor, okey in je eentje muziek maken heeft z'n voordelen omdat je muziek kan maken die jij wilt en zoals jij dat wilt, maar je bent zo alleen he!

En davidian ik heb hier in Den Haag precies hetzelfde probleem als jij, hier is punk, hiphop en pop DE muziek en metal is totaal niet populair! ..zucht..


Ik speel metal, ook in Den Haag, maar aan alleen een gitarist en toetsenist heb je niet zoveel. Dus als jij nog even een drummer, bassist, zanger en eventueel 2e gitarist vindt dan valt er wel te praten



Medarius
Usericon van Medarius
Posted 15-03-2007 14:20 by Medarius Profiel van Medariushttp://www.the-fading-horizon.nl.tt/

Greetings,

(Ik had hier al een topic van gemaakt maar het viel me op dat er hier meer oproepjes tussen staan)

Ik ben momenteel op zoek naar mensen die interesse hebben om een band te beginnen, met als doel: Metal/Rock muziek maken, ik ben al bezig aan lyrics voor nummers maar heb natuurlijk wel mensen nodig om te helpen bij het maken van de muziek.
Zijn er hier mensen die: Gitaar spelen, Drummer zijn, etc.. ? en die interesse hebben om samen met mij een band te beginnen ?

Ik kom zelf van Gelderland, Plaat: Ermelo.
Dus het is handig als je in die omgeving woont.
Zelf ben ik 17 jaar, Al hoewel ik al een tijdje bezig ben met muziek wat tot heden alleen via computer gemaakt kon worden in allerlei muziek programma's.

Het is voor mij een doel om ooit met gemotiveerde mensen echt muziek te gaan creeéren zodat we dit aan mensen kunnen laten horen.


Ik beschik zelf niet over een studio of dergelijke, maar ken wel een aantal andere bands waar dit eventueel mee besproken kan worden...


Mail: dimension_ranil@hotmail.com

Greetz,
Medarius (Ranil)


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 16-03-2007 17:02 by Reddy Profiel van Reddy

U heeft mail.


dus


Imaginary
Usericon van Imaginary
Posted 16-03-2007 17:51 by Imaginary Profiel van Imaginary

quote:
heya!
heb je mijn mail afgelopen maandag ontvangen?

uhm nee, ook niet in de map ongewenste e-mail Maar dat kan aan mijn mailbox liggen hij doet echt zo raar de laatste tijd...mijn hele internet doet sowieso raar mahja!

@ waterfiets: Ik vind metal heerlijk om te spelen! Maar jij bent meer een jazzliefhebber neem ik aan? tja jazz... wat moet ik daarvan zeggen...

@kramy: een drummer is zo geregeld en een tweede gitarist ook misschien wel, dus alleen nog een zanger en een bassist


Music is not a thing, it's a lifestyle


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen