IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Muzikanten/ bands bank V Vorige pagina | Volgende pagina
Jerome
Usericon van Jerome
Posted 02-03-2007 14:31 by Jerome Profiel van Jerome

....

[Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 02-03-2007 14:33]


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 02-03-2007 14:32 by Jerome Profiel van Jerome

nu goed, met website erin:



Wegens het overstappen naar tweede gitaar van Jerome, zoekt Massive Assault een bassist.

Tijdens het schrijven van nieuw materiaal kwamen we erachter dat een tweede gitaar een waardevolle toevoeging aan de band is, zowel qua sound als qua mogelijkheden die dit voor de nieuwe songs geeft. We zoeken nu dus een gemotiveerde bassist.

we vragen:

-wekelijks 3-5 uur repeteren in Hoogeveen, Dedemsvaart of Groningen
-degelijke eigen apparatuur, we stemmen in B en drop A.
-passie voor zweedse stijl deathmetal van +/- '88-'93.
-bereidheid tot regelmatig optreden en tot tijd vrijmaken voor evt. tour.

Geïnteresseerden kunnen zich melden middels bovenstaande email adressen. Op de myspace en website staan nummers om te luisteren.
website
myspace

Bij serieuze interesse kunnen we mp3s van opnames in de oefenruimte zenden voor een referentie van het nieuwere materiaal. Niet dat dit wezenlijk verschilt van het oude....

@blonderockgod ja, nu klinkt het nog voller..


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-03-2007 14:32 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 2 maart 2007 14:31 schreef Jerome het volgende:
@blonderockgod Ja man, wordt het nog zoveel lomper van!


Joh... Ik ben benieuwd! En hoe is het op het frummervlak? Al een nieuwe hoorde ik?



Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 02-03-2007 15:32 by Davidian Profiel van Davidian

Ik heb een zware obsessie voor grave... maar ik ben nog steeds bezig met therapie voor me RSI, Maar als jullie geen kandidaten krijgen kom ik er wel ff op terug want het jeukt echt weer om lekkere death te spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Davidian op 02-03-2007 15:37]


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 02-03-2007 15:37 by Davidian Profiel van Davidian

.

[Dit bericht is gewijzigd door Davidian op 02-03-2007 15:37]


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 02-03-2007 17:08 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 2 maart 2007 15:32 schreef Davidian het volgende:
Ik heb een zware obsessie voor grave... maar ik ben nog steeds bezig met therapie voor me RSI, Maar als jullie geen kandidaten krijgen kom ik er wel ff op terug want het jeukt echt weer om lekkere death te spelen.


Rsi.. van het gitaren? khad ook een tijdje een blessure, verkeerde houding..


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2007 17:18 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 2 maart 2007 17:08 schreef waterfiets het volgende:
khad ook een tijdje een blessure, verkeerde houding..


gebukt?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 02-03-2007 17:24 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 2 maart 2007 17:18 schreef spectre het volgende:
gebukt?


Nope, schouders waren niet ontspannen, waardoor het uit balans was.


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 02-03-2007 17:28 by Davidian Profiel van Davidian

quote:
Op 2 maart 2007 17:08 schreef waterfiets het volgende:
Rsi.. van het gitaren? khad ook een tijdje een blessure, verkeerde houding..


Nou bij mij kwam het door omdat ik vroeger altijd gebogen liep en later echt zwaar te veel achter de pc zat toen ik 14 was of zo.

Toen werd de pc vervangen door de gitaar met een verkeerde houding en ik was te lui om te sporten(alleen mountain biken maar daar heb je armen niet veel mee)toen werd het een tijdbom die een tijdje geleden af ging.

Ik ben nog redbaar maar fingerstyle bass zit er ff niet in.

1 grote tip, rek eerst 10 minuten uit speel dan 20 minuten in voordat je gitaar gaat spelen, het kan je muzikale leven redden.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 02-03-2007 17:32 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 2 maart 2007 17:28 schreef Davidian het volgende:
Nou bij mij kwam het door omdat ik vroeger altijd gebogen liep en later echt zwaar te veel achter de pc zat toen ik 14 was of zo.

Toen werd de pc vervangen door de gitaar met een verkeerde houding en ik was te lui om te sporten(alleen mountain biken maar daar heb je armen niet veel mee)toen werd het een tijdbom die een tijdje geleden af ging.

Ik ben nog redbaar maar fingerstyle bass zit er ff niet in.

1 grote tip, rek eerst 10 minuten uit speel dan 20 minuten in voordat je gitaar gaat spelen, het kan je muzikale leven redden.


Houding is heel belangerijk, de kunst is eigenlijk Ontspannen kunnen spelen, maar zoals je zegt rek oefeningen kunnen ook goed werken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2007 17:39 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 2 maart 2007 17:24 schreef waterfiets het volgende:
Nope, schouders waren niet ontspannen, waardoor het uit balans was.
hehe


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 02-03-2007 17:42 by Davidian Profiel van Davidian

quote:
Op 2 maart 2007 17:32 schreef waterfiets het volgende:
Houding is heel belangerijk, de kunst is eigenlijk Ontspannen kunnen spelen, maar zoals je zegt rek oefeningen kunnen ook goed werken.


Voor mij is het een vereiste nu wil ik pijnloos spelen.

Wat voor mij goed werkt is me heel warm in te pakken(dikke trui + handschoenen) dan ontspannen me spieren al heel wat.

Ik ga binnenkort maar beginnen met zwemmen maar mijn therapeut is erg tegen sport nu....


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 02-03-2007 18:49 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 2 maart 2007 17:42 schreef Davidian het volgende:
Voor mij is het een vereiste nu wil ik pijnloos spelen.

Wat voor mij goed werkt is me heel warm in te pakken(dikke trui + handschoenen) dan ontspannen me spieren al heel wat.

Ik ga binnenkort maar beginnen met zwemmen maar mijn therapeut is erg tegen sport nu....


Veel rust geven, misschien zelfs mitella om doen.. tenminste dat zei mijn physio..


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-03-2007 21:47 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 2 maart 2007 17:42 schreef Davidian het volgende:
Voor mij is het een vereiste nu wil ik pijnloos spelen.

Wat voor mij goed werkt is me heel warm in te pakken(dikke trui + handschoenen) dan ontspannen me spieren al heel wat.

Ik ga binnenkort maar beginnen met zwemmen maar mijn therapeut is erg tegen sport nu....


Mocht je nog behoefte hebben aan een aanvullende therapie om voor eens en voor altijd van je klachten af te komen kun je misschien hier eens naar kijken. Gert van Leeuwen is een hele goede yogadocent die echt verstand van zaken heeft en al velen van RSI en andere klachten afgeholpen heeft. In ieder geval sterkte met je blessure.
http://www.bharatayoga.nl/content.aspx?i=4


~ By the fallen one I shall arise ~


Misere Nobis
Usericon van Misere Nobis
Posted 03-03-2007 13:32 by Misere Nobis Profiel van Misere Nobis

quote:
Op 25 februari 2007 14:27 schreef Misere Nobis het volgende:
Zanger gezocht voor band.
Muziek is enigzins vergelijkbaar met Nyktalgia, Abyssic hate, Forgotten Woods ed.

We repeteren in Alkmaar, maar dat wordt waarschijnlijk Haarlem of Leiden.

bij intresse of meer info mailen naar: misere.nobis@gmail.com


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 03-03-2007 15:43 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 27 februari 2007 20:17 schreef ratje het volgende:


Is Frnk zn projectje niks voor je?




Ik had van frnk ook al shit gekregen maar ik ben niet zo van de vreemde maatjes



B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 04-03-2007 2:38 by B-O-L-D-E-Y Profiel van B-O-L-D-E-Yhttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 3 maart 2007 15:43 schreef blastmaster het volgende:
Ik had van frnk ook al shit gekregen maar ik ben niet zo van de vreemde maatjes


Zijn je vreemde maatjes eruit gestampt bij Elexorien? maar je bent daar wel goed in, 11/16e en 7/8e maatjes met suffoblast en cannibalgrindwisselslagmaardanomgekeerd enzo...



Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 04-03-2007 23:25 by Buried_Alive Profiel van Buried_Alive

Gezocht een drummer voor een nieuw op te richten thrash/metalcore band. Oefenruimte bevindt zich in Vriezenveen/Twente. Ervaring is mooi, maar inzet is belangrijker. Voor meer info mailen naar jantie82@hotmail.com

Dit is een advertentie voor een vriend, dus vragen naar het emailadres sturen.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-03-2007 11:02 by XXL Profiel van XXL

De Gouden Kooi zoekt muzikanten / bands. Welke van de hier aanwezige bands durft het aan?

http://www.tien.tv/web/show/id=549031/langid=43/contentid=193941/dbid=7210/typeofpage=51230

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-03-2007 11:03]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 05-03-2007 11:59 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

En ik heb ons meteen aangemeld


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 05-03-2007 14:05 by Doomhead Profiel van Doomhead

Na een lange tijd zonder bassist te hebben gespeeld, beginnen we nu met audities voor een bassist voor Sephiroth.

Voor informatie ga je naar www.myspace.com/sephirothnl

De bedoeling is om een bassist te vinden vóór de opnames van ons album. We zoeken een bassist, liefst onze leeftijd (18 - 26), met een voorkeur voor old-school death t/m brutal death. Sephiroth ligt in hetzelfde straatje als Vomitory en Suffocation en we doen veel optredens in heel Nederland en daar omheen. We oefenen meestal op zondag in Sliedrecht.

indien intresse kan je mailen naar metalfreak.87@gmail.com

[Dit bericht is gewijzigd door Doomhead op 05-03-2007 14:12]


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 05-03-2007 14:08 by Davidian Profiel van Davidian

waar oefenen jullie?


Cees
Usericon van Cees
Posted 05-03-2007 20:10 by Cees Profiel van Cees

In het begin van het jaar 2006 besluiten de vrienden, Cees, Sico en Tim een band op te richten dat moet gaan rocken.

Na een lange zoektocht naar de juiste naam vonden zijn die: SCULPTURE. Eindelijk konden de mannen goed te werk gaan. Nummers werden geschreven zoals Battle Cry, Come and see the Show en Vengeance. Na een aantal optredens gedaan te hebben besloten ze dat het tijd was om een juiste zanger te zoeken.

Sculpture heeft o.a. optredens met Ashtrae en Forty Nine gehad in zalen zoals: Café Vlaanderen in Delft, Musicon in Den Haag en Nederland 3 in Watering. (Sculpture heeft op het moment optredens staan met bands zoals Roadkill, Black Knight en Calibern en een optreden op Wolpop)

Sculptures stijl is het best te beschrijven als Thrash Metal/Old School Metal met vleugjes Death Metal.

De band zal 10 Maart 2007 de Studio betreden voor de demo, deze demo zal ongeveer 6 nummers bevatten.

De zanger moet Rauw en/of Verstaanbaar grunten tussen de 16 en 25 jaar zijn. Sculpture oefent in Delft (Meestal op zondag maar dit kan ook op een andere dag)

Je kunt wat van ze vinden op www.myspace.com/sculptureband

Je kunt ook meer info vinden op hun website: http://www.sculpture-band.tk/ als er iemand geinteresseerd is: sculpture.metal@gmail.com


The trend is dead.


Cees
Usericon van Cees
Posted 05-03-2007 22:40 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 5 maart 2007 20:10 schreef Cees het volgende:
In het begin van het jaar 2006 besluiten de vrienden, Cees, Sico en Tim een band op te richten dat moet gaan rocken.

Na een lange zoektocht naar de juiste naam vonden zijn die: SCULPTURE. Eindelijk konden de mannen goed te werk gaan. Nummers werden geschreven zoals Battle Cry, Come and see the Show en Vengeance. Na een aantal optredens gedaan te hebben besloten ze dat het tijd was om een juiste zanger te zoeken.

Sculpture heeft o.a. optredens met Ashtrae en Forty Nine gehad in zalen zoals: Café Vlaanderen in Delft, Musicon in Den Haag en Nederland 3 in Watering. (Sculpture heeft op het moment optredens staan met bands zoals Roadkill, Black Knight en Calibern en een optreden op Wolpop)

Sculptures stijl is het best te beschrijven als Thrash Metal/Old School Metal met vleugjes Death Metal.

De band zal 10 Maart 2007 de Studio betreden voor de demo, deze demo zal ongeveer 6 nummers bevatten.

De zanger moet Rauw en/of Verstaanbaar grunten tussen de 16 en 25 jaar zijn. Sculpture oefent in Delft (Meestal op zondag maar dit kan ook op een andere dag)

Je kunt wat van ze vinden op www.myspace.com/sculptureband

Je kunt ook meer info vinden op hun website: http://www.sculpture-band.tk/ als er iemand geinteresseerd is: sculpture.metal@gmail.com


Iemand? Sorry voor de 2 posts, maar we hebben zo snel mogelijk een zanger nodig... Is kut man als je een muzikant nodig hebt, die er weinig zijn


The trend is dead.


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 06-03-2007 13:32 by Reddy Profiel van Reddy

Jullie zoeken vast geen tweede gitarist uit heel de andere kant van 't land, hè?


dus


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen