IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : WK 2006 Duitsland topic II Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-06-2006 1:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

ik hoop toch nog op klassieker Italië - Brazilië


Faustian Spirit of the Earth


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-06-2006 1:44 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nee.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-06-2006 2:34 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

en wrm niet? gewoon door die 'kut'italianen ofzo?


Faustian Spirit of the Earth


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-06-2006 2:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik moet zeggen dat het nu pas spannend wordt; eerst was het nog redelijk voorspelbaar, maar ik zie alleen Engeland en Brazilie er nog uitvliegen; de rest lijkt aardig op dreef...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-06-2006 2:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

bwa brazilië haalt het toch weer, hopelijk niet tegen Oekraïne ofzo


Faustian Spirit of the Earth


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-06-2006 17:48 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

zow, als Argentinië nou ook even rekening houdt met dat knollenveld in de 2e helft wordt het misschien nog leuk



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-06-2006 19:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik gun het die duitsers best...


Maar nu wint mijn projectleider de poule, en dat gun ik hem niet. Die wint de poule namelijk ALTIJD. Godverdomme.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 30-06-2006 19:42]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-06-2006 19:47 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Dan is je wens uitgekomen, ze winnen net


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 30-06-2006 19:48 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

waarom viert Lehmann niet mee?



spectre
Usericon van spectre
Posted 30-06-2006 19:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Terecht dat ze winnen

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-06-2006 19:49]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-06-2006 19:49 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Geen idee, waarom gingen ze op de vuist.?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-06-2006 19:49 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

1-0 voor en dan Riquelme en Crespo van het veld halen tegen duitsers....geen handig wisselbeleid als je bedenkt dat je Aimar en Messi dan ook al niet meer kan inbrengen.

Daarnaast hebben de duitsers gewoon harder gewerkt en hebben ze het idd verdiend. Gunnen doe ik het ze daarentegen niet...te weinig kansen en meer vuile overtredingen en gezeur bij de scheidsrechter dan de argentijnen, wat voldoende zegt lijkt mij.

nouja, dan moet Engeland maar winnen



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-06-2006 19:50 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 juni 2006 19:47 schreef Smoochy het volgende:
Dan is je wens uitgekomen, ze winnen net


ik denk dat hij juist de argentijnen op winst had...



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-06-2006 19:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik had geen wens, ik zei, ik GUN het de duitsers best. Maar de Argentijnen ook. Dit waren nl. naar mijn mening de elftallen die het leukste voetbal hadden laten zien op dit WK.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-06-2006 19:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het werd nog matten ook nog


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-06-2006 20:01 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ja waarom dan, was mij niet helemaal duidelijk.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-06-2006 20:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

GODVER! Kutduitsers...
Alle respect en complimenten hoor, maar ik blijf altijd anti-mof op een of andere manier. En toch flikken ze het elke keer weer

Die Riquelme was slecht trouwens.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-06-2006 20:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Houdt moed!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-06-2006 20:10 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

'Arbitrage in Duitsland de beste ooit'

anp | Gepubliceerd op 30 juni 2006, 15:44
Laatst bijgewerkt op 30 juni 2006, 15:51

BERLIJN - De arbitrage op het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland is beter dan ooit geweest. Dat zei vrijdag Angel Maria Villar, hoofd van de scheidsrechterscommissie van de wereldbond FIFA. Hij wierp beschuldigingen over het bedroevende niveau van de scheidsrechters verre van zich.


Villar meende dat in 90 procent van de wedstrijden in Duitsland gewoon goed is gefloten. ,,Er zijn veel minder ernstige blessures dan vier jaar geleden op het WK in Japan en Zuid-Korea. De meeste wedstrijden verlopen sportief'', aldus Villar.

Hij gaf een pluim aan de grensrechters. ,,Zij doen het goed; er zijn vaker doelpunten gemaakt omdat de assistent de vlag niet omhoog stak'', aldus Villar.

Hij kapittelde met zijn analyse ongevraagd zijn baas bij de FIFA, Joseph Blatter en Franz Beckenbauer, de voorzitter van het organisatiecomité. Zij uitten de afgelopen week veel kritiek op de arbitrage. De Engelsman Graham Poll en de de Rus Valentin Ivanov kregen er publiekelijk van langs omdat ze zoveel gele en rode kaarten trokken.

,,Natuurlijk zijn er fouten gemaakt. Dat is menselijk. Maar Poll en Ivanov zijn in mijn ogen nog altijd uitstekende scheidsrechters'', zei Villar die ook voorzitter van de Spaanse voetbalbond is en oud-international. In zijn actieve carrière zag hij één keer een rode kaart. Dat was toen hij Johan Cruijff tijdens een wedstrijd in het gezicht sloeg.




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-06-2006 20:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hahaha, de FIFA is vet gay!

Al floot Michel wel goed vanavond, vond ik. Maar de rest, pffff.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-06-2006 20:14 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Wie zal de finale gaan fluiten. Ook die Michel?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-06-2006 20:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Het fluiten bij deze pot zag er goed uit iig. Veel beter dan dat die Merck gedaan zou hebben, IMO.

Ik vond die Colombiaan ook goed, die ene die eruit zag als een vreselijke gangster met brillantine-fetish later vaak gezien als vierde official.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-06-2006 20:16 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Jawohl!


Bruce Banner


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-06-2006 20:18 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2006 20:15 schreef M. het volgende:
Het fluiten bij deze pot zag er goed uit iig. Veel beter dan dat die Merck gedaan zou hebben, IMO.

Ik vond die Colombiaan ook goed, die ene die eruit zag als een vreselijke gangster met brillantine-fetish later vaak gezien als vierde official.


Die gast met dat mafiakapsel dat is een mexicaan.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-06-2006 20:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ah ja, die Mexicaan, ik was in de war.


Rodriguez!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen