IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Jeugdsentiment ophalen Vorige pagina | Volgende pagina
JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 09-08-2003 22:55 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 9 augustus 2003 18:07 schreef Phaestus het volgende:
Gisteravond jeugdsentiment opgehaald met een vriend van me..

De hele avond Yoshi's Island gespeeld op de SNES emulator..




Ik heb die SNES-emulator ook!! Dikke heersch!


Don't blush when I rip you open


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-08-2003 22:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

sie snes-emu heerst de pan uit, alle eumulators trouwens!


Oud Vuil.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-08-2003 23:01 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik geil toch meer op die C64-emulator. Damn ik word echt oud.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2003 23:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wat is een emulator?


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-08-2003 23:02 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik ben er eigenlijk te jong voor om 't als jeugdsentiment te zien, maar 't is wel vaak herhaald en toen ik een jaar of 10, 12 was vond ik Fame helemaal te gek.

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 09-08-2003 23:02]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 09-08-2003 23:03 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 23:01 schreef ghoulliette het volgende:
wat is een emulator?


Programma om oude spelcomputer spelletjes mee te spelen op de pc.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-08-2003 23:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 23:01 schreef ghoulliette het volgende:
wat is een emulator?

Een emulator is een programmaatje dat iets 'nadoet'. Een Super Nintendo is geen PC, die werkt heel anders. Een Super Nintendo-emulator is dus een programmaatje voor de PC dat een Super Nintendo nadoet; zodat het net alsof je met je gamepad op een echte ouwe Super Nintendo Super Nintendo spelletjes zit te spelen, terwijl het allemaal mooi op je PC kan.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-08-2003 23:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



met andere emulators kun je ook al die spellen van de arcadehal van vroeger spelen.


Oud Vuil.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-08-2003 23:05 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 23:01 schreef ghoulliette het volgende:
wat is een emulator?
Ik lach niet.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-08-2003 23:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 23:05 schreef webblaster wim het volgende:


met andere emulators kun je ook al die spellen van de arcadehal van vroeger spelen.


MAME!!!!!!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-08-2003 23:10 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

mame HEERSCHT!!!

jammer dat het steeds moeilijker word om rommetjes te verschalken, gelukkig had ik mijn favoriten al tijden geleden gedowned.
scrambler, galaga, rampage etc.


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-08-2003 23:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 23:10 schreef webblaster wim het volgende:
mame HEERSCHT!!!

jammer dat het steeds moeilijker word om rommetjes te verschalken, gelukkig had ik mijn favoriten al tijden geleden gedowned.
scrambler, galaga, rampage etc.


Als je wil kan ik voor je kijken.....ik heb volgens mij ergens in een doos een CDr of drie met oude rommetjes.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-08-2003 23:14 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 augustus 2003 23:12 schreef Chelman het volgende:
Als je wil kan ik voor je kijken.....ik heb volgens mij ergens in een doos een CDr of drie met oude rommetjes.


mmm, zou wel tof zijn, laat het me eens weten, er is trouwens een mame-topic, dacht ik. zelf ooit aangemaakt, euh...

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=437568


Oud Vuil.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-08-2003 23:22 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

wij kwamen laatst allemaal oude Commodore 64 spelletjes tegen. Hell yeah, Lazy Jones!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-08-2003 23:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 23:22 schreef Chantalie het volgende:
wij kwamen laatst allemaal oude Commodore 64 spelletjes tegen. Hell yeah, Lazy Jones!


Lazy Jones is super tof..... een mini arcade hal!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2003 23:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 23:02 schreef Chantalie het volgende:
ik ben er eigenlijk te jong voor om 't als jeugdsentiment te zien, maar 't is wel vaak herhaald en toen ik een jaar of 10, 12 was vond ik Fame helemaal te gek.

hey chantallie, van jouw usericon heb ik een t-shirt


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2003 23:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 23:05 schreef webblaster wim het volgende:


met andere emulators kun je ook al die spellen van de arcadehal van vroeger spelen.

en dat proberen ze nu ook op tell sell aan te smeren of niet


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-08-2003 23:26 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 23:23 schreef ghoulliette het volgende:
hey chantallie, van jouw usericon heb ik een t-shirt


Dat doe je goed! Leuk hoor.

Kheb nu een Hello Kitty shirt aan.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-08-2003 23:26 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 23:23 schreef Chelman het volgende:
Lazy Jones is super tof..... een mini arcade hal!


Oh jazeker!
Hebben we hier veel lol mee gehad!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-08-2003 23:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 23:24 schreef ghoulliette het volgende:
en dat proberen ze nu ook op tell sell aan te smeren of niet


Ja maar dat zijn maar slappe aftreksels van die echte games. Ik heb die infomercial nooit goed bekeken maar volgens mij zijn het niet de 'originele' games maar iets wat erop lijkt....jammer. Ik denk dat als ze een licentie voor een honderdtal 'echte' arcade classics hadden gekocht er veel meer klanten (Waaronder ik) zouden zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-08-2003 23:46 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 augustus 2003 23:34 schreef Chelman het volgende:
Ja maar dat zijn maar slappe aftreksels van die echte games. Ik heb die infomercial nooit goed bekeken maar volgens mij zijn het niet de 'originele' games maar iets wat erop lijkt....jammer. Ik denk dat als ze een licentie voor een honderdtal 'echte' arcade classics hadden gekocht er veel meer klanten (Waaronder ik) zouden zijn.


jah, zijn volgens mij ook neppers.

toch weird dat er, behalve dat nintendo er wat van uitbrengt op de game boy advance, weinig animo van game-maatschappijen voor het uitbrengen van die spellen is. ik denk, dat er een hele grote groep "oudere jongeren" is, die die games erg graag zouden willen hebben.


Oud Vuil.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-08-2003 23:49 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 23:46 schreef webblaster wim het volgende:
jah, zijn volgens mij ook neppers.

toch weird dat er, behalve dat nintendo er wat van uitbrengt op de game boy advance, weinig animo van game-maatschappijen voor het uitbrengen van die spellen is. ik denk, dat er een hele grote groep "oudere jongeren" is, die die games erg graag zouden willen hebben.


Ik weet een winkeltje in Amsterdam waar ze alleen maar oude spelcomputers en -spellen verkopen. 't Zit vlakbij de Boudisque. (vlakbij CS dus)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-08-2003 23:53 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 augustus 2003 23:49 schreef Chantalie het volgende:
Ik weet een winkeltje in Amsterdam waar ze alleen maar oude spelcomputers en -spellen verkopen. 't Zit vlakbij de Boudisque. (vlakbij CS dus)


oh? ik weet waar de boudisque is, als je daar uit gaat, naar rechts, dan kun je naar links (veel winkels) of naar rechts(steeds minder winkels).

where to go?


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-08-2003 23:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 23:46 schreef webblaster wim het volgende:
jah, zijn volgens mij ook neppers.

toch weird dat er, behalve dat nintendo er wat van uitbrengt op de game boy advance, weinig animo van game-maatschappijen voor het uitbrengen van die spellen is. ik denk, dat er een hele grote groep "oudere jongeren" is, die die games erg graag zouden willen hebben.


Ik denk dat het komt doordat veel van de software makers grof geld voor die klassieke licenties willen hebben om ze commercieel uit te baten.

Ik heb trouwens laatst begrepen dat Atari weer als merk gaat functioneren? Misschien krijgen we dan weer klassiekers als Challenger, STaff of Karnath, PAcMan etc. in de winkel. (jaja, ik heb een Atari 2600 gehad )


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-08-2003 23:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 augustus 2003 23:56 schreef Chelman het volgende:
Ik heb trouwens laatst begrepen dat Atari weer als merk gaat functioneren? Misschien krijgen we dan weer klassiekers als Challenger, STaff of Karnath, PAcMan etc. in de winkel. (jaja, ik heb een Atari 2600 gehad )


pacman is allang al wel officieel uit. atari heeft bijvoorbeeld ook unreal tournament 2003 uit gegeven. (ik kijk naar de poster aan de muur)

maar of ze ook weer zelf games maken? ikzelf heb natuurlijk nog steeds een atari 2600.


Oud Vuil.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen