IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Jeugdsentiment ophalen Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-07-2002 22:15 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

hehehehhh, dat wordt weer smikkelen en smullen.


Bazzio Attacks!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-07-2002 22:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 22:13 schreef webblaster wim het volgende:
je vergeet het poing geluidje na mensenstreken

ps en op het eind:

oogjes toe en snaveltjes dicht. slaap lekker!

en dan wachten op het knipoogje, heh


ja, die poing is een echte klassieker! Ik heb ALTIJD op het knipoogje gewacht!

Maar we hebben het wel over de true versie van de fabeltjeskrant he? toch niet met die lama etc?


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 08-07-2002 22:24 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Hmz ik was vroeger bestwel bang dat die wolven uit de fabeltjeskrant onder mijn bed zaten keek er daarom ook liever niet naar, sesamstraat en de turtles heb ik wel heel erg veel gekeken


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-07-2002 23:23 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 juli 2002 22:24 schreef B6R6A6M het volgende:
Hmz ik was vroeger bestwel bang dat die wolven uit de fabeltjeskrant onder mijn bed zaten keek er daarom ook liever niet naar, sesamstraat en de turtles heb ik wel heel erg veel gekeken


volgens mij zit er alleen 1 bor de wolf in, maar goed, je was klein(neem ik aan) en bang.

ik werd altijd bang van die engelse series op ned 1 of 2?!? saffer and steel en docter who. erg creepy. zal nu wel meevallen.

en die aflevering van bassie en adriaan met de nar, sjees, die nar...brrr


Oud Vuil.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-07-2002 11:08 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 23:23 schreef webblaster wim het volgende:
volgens mij zit er alleen 1 bor de wolf in, maar goed, je was klein(neem ik aan) en bang.

ik werd altijd bang van die engelse series op ned 1 of 2?!? saffer and steel en docter who. erg creepy. zal nu wel meevallen.

en die aflevering van bassie en adriaan met de nar, sjees, die nar...brrr


Ik vond de huilende professor zo eng dat m'n ouders nachten lang met me opgezeten hebben

Mocht je intresse hebben..ik heb de dubbel band van die nar m'n zoon is (goddank) inmiddels te oud voor die vervelende clown en die irritante acrobaat!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-07-2002 11:15 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 juli 2002 23:23 schreef webblaster wim het volgende:
docter who. erg creepy. zal nu wel meevallen.

Over Dr. Who gesproken

BBC to revive Doctor Who next year


I'm not being rude. You're just insignificant.


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 09-07-2002 12:13 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

dit zag ik heel der dagen door en heb eindelijk een site gevonden waar bijna alle afleveringen op staan

Knights of the zodiac!

http://animecdz.free.fr/animecdz/cdznf2/images/Or/scorpion/Scorpion%2009%20small.jpg" class="forumImage" alt="" border="0"/>


[Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 09-07-2002 12:14]


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-08-2002 16:13 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht



Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 22-08-2002 16:17 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 8 juli 2002 22:22 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, die poing is een echte klassieker! Ik heb ALTIJD op het knipoogje gewacht!

Maar we hebben het wel over de true versie van de fabeltjeskrant he? toch niet met die lama etc?


Toen ik klein was had ik altijd het gevoel dat die shit gewoon uuuuren duurde. Toen het jaren daarna herhaald werd bleek het iets van vijf minuten te wezen.
Was dat even pijnlijk


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 22-08-2002 17:54 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Kent iemand hier Candy Candy nog? Was een tekenfilm serie maar ik las pas op een site dat er ook boekjes van zien...heeft er iemand teovallig iets liggen?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-08-2002 17:59 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik was vroeger bang voor de vrouw die mijn moeder in elkaar sloeg


MetalSheep
Usericon van MetalSheep
Posted 22-08-2002 19:32 by MetalSheep Wijzig reactieProfiel van MetalSheepQuote dit bericht

Ik was bang dat de vloer in mijn
kamer zou veranderen in water en mijn
bed in een boot en "JAWS" te voorschijn
zou komen om me op te eten!!

( huilen moest als ik naar bed
gestuurd werd na het zien van de film "JAWS")



I laugh untill my head comes off


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-08-2002 19:42 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 12:13 schreef Mordheim het volgende:
dit zag ik heel der dagen door en heb eindelijk een site gevonden waar bijna alle afleveringen op staan

Knights of the zodiac!




Maf dat ik dat nu pas zie! Heb ik ook uren op zitten kijken. Raar eigenlijk, doordat die dingen enkel op een franse zender te zien waren verplichtte ik mezelf als klein gastje om Frans te leren. Wie durft er nog zeggen dat TV niks bijbrengt aan de opvoeding?


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 22-08-2002 19:58 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Smurfen, OMG die dingen zaagde/verbrande/bombardeerde ik altijd....
Zonde want ze zijn nu veel geld waard....

En playmobil dan! Leuk als je een mini brandstapeltje maakt en zon poppetje erop zet


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 22-08-2002 20:25 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ben op dit moment Transformers the movie aan het downloaden. Gelijk ook een leuke icon gezocht.


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 22-08-2002 20:58 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

The freggels:


Is nog steeds erg leuk en zeker als je zondagochtend superduf in bed ligt


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-08-2002 21:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 17:54 schreef Vampie het volgende:
Kent iemand hier Candy Candy nog? Was een tekenfilm serie maar ik las pas op een site dat er ook boekjes van zien...heeft er iemand teovallig iets liggen?

ik heb ergens nog een video van candy candy als het goed is. staan 2 afleveringen op

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 22-08-2002 21:01]


Angel
There is no truce with the furies
Usericon van Angel
Posted 22-08-2002 21:27 by Angel Wijzig reactieProfiel van AngelQuote dit bericht

Altijd leuk, over vroegere tekenfilms praten....keek er ook nog iemand anders behalve ik naar JEM? Vond ik geweldig, met een draai aan d'r oorbel veranderde ze in een mega-super-popster met BIG roze haar (oh god, those 80s..) "Showtime Synergy"


To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-08-2002 21:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 12:13 schreef Mordheim het volgende:
dit zag ik heel der dagen door en heb eindelijk een site gevonden waar bijna alle afleveringen op staan

Knights of the zodiac!

http://animecdz.free.fr/animecdz/cdznf2/images/Or/scorpion/Scorpion%2009%20small.jpg" class="forumImage" alt="" border="0"/>



Ik krijg hier zowat een aanval van acute nostalgie!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-08-2002 21:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 21:27 schreef Angel het volgende:
Altijd leuk, over vroegere tekenfilms praten....keek er ook nog iemand anders behalve ik naar JEM? Vond ik geweldig, met een draai aan d'r oorbel veranderde ze in een mega-super-popster met BIG roze haar (oh god, those 80s..) "Showtime Synergy"


jem heb ik ook een aflevering van (keek veel tv vroeger) had ook de barbiepop haha.
(leuk al die nummers tussendoor met titel net als mtv zeg maar)


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 22-08-2002 22:19 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 21:01 schreef ghoulliette het volgende:
ik heb ergens nog een video van candy candy als het goed is. staan 2 afleveringen op


Copy-en!!! Candy heerschte!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-08-2002 22:19 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat mij opeens opviel toen ik naar de topic naam keek... bestaat 'jeugd sentiment ophalen' dan alleen maar uit herinneringen aan TV-programma's? Dat vind ik best wel erg eigenlijk (al maak ik mijzelf er ook schuldig aan, Battlestar Galactica enzo).


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-08-2002 22:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 22:19 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat mij opeens opviel toen ik naar de topic naam keek... bestaat 'jeugd sentiment ophalen' dan alleen maar uit herinneringen aan TV-programma's? Dat vind ik best wel erg eigenlijk (al maak ik mijzelf er ook schuldig aan, Battlestar Galactica enzo).


Wat doe je als kind? Spelen (speelgoed is al vernoemd), TV-kijken (je wilt alle cartoons zien) of gewoon buiten ravotten...

In mijn geval kwam daar 's avonds nog een strip lezen bij.



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-08-2002 22:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 22:22 schreef Count Usher het volgende:
Wat doe je als kind? Spelen (speelgoed is al vernoemd), TV-kijken (je wilt alle cartoons zien) of gewoon buiten ravotten...

In mijn geval kwam daar 's avonds nog een strip lezen bij.
Voetballen buiten ja! En buskruit spelen.

's Avonds thuis las ik boeken, enorm veel boeken. Ook strips, maar nog meer boeken. Ik moet de halve bibliotheek gelezen hebben.

En LEGO!!! Lego was te gek.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-08-2002 22:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 22:23 schreef Dwaallicht het volgende:
Voetballen buiten ja! En buskruit spelen.

's Avonds thuis las ik boeken, enorm veel boeken. Ook strips, maar nog meer boeken. Ik moet de halve bibliotheek gelezen hebben.

En LEGO!!! Lego was te gek.


LEGO was idd te geniaal voor woorden. Boeken ben ik pas vanaf mijn 12de gaan lezen, maar sindsdien jaag ik er vaak 2 à 3 boeken per week door.

Buskruit spelen???? What the fuck???


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen