IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Jeugdsentiment ophalen Vorige pagina | Volgende pagina
~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 02-12-2003 15:01 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 2 december 2003 15:00 schreef Wolveken het volgende:
I know ,working on it


Hazo, ik dacht al dat ik het verkeerd had ingetypt op de Vampire search ofzo...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2003 15:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 14:58 schreef Wolveken het volgende:
1 DVD komt op 9 euro, 4 afleveringen zijn +60 minuten. En je betaalt nog minder als je ze alle 6 koopt.

dan neem ik het niet terug en blijf ik erbij dat je genaaid wordt als consument.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 15:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 15:01 schreef ghoulliette het volgende:
dan neem ik het niet terug en blijf ik erbij dat je genaaid wordt als consument.


Als consument kan je niet genaaid worden tenzij er iemand met een gun je dwingt om het te kopen.

9 euro is goedkoop. Gemiddeld (buiten stuntrpijzen en zo) kost een film 19 euro. Daar staat meestal maar 2 uur aan materiaal op. Hier staat ruim een uur. Per minuut is het zelfs goedkoper.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2003 15:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 14:59 schreef Chelman het volgende:
Als het net als een gewone serie ongeveer 30 minuten per aflevering was dan heb je er toch 2 uur aan materiaal, net zo veel als op een gewone DVD feature film.

de eerste sex and the city dvd bevatte 10 afleveringen (a 1 uur) de 2e 4 afleveringen ( a 1 uur) en de prijs is niet gedaald.


kortom ik koop geen dvd's van 2 uur voor 20 pleuro, vind het echt schandalig en idioot.


heb trouwens de hele videoband serie van V gekocht voor 10 euro (5 video's)dat vind ik redelijk. en daarvan is de dvd ook maar 15 euro. Nils Holgerson is zo oud daar maken ze door dat soort geintjes echt veel geld op.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2003 15:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 15:04 schreef Chelman het volgende:
Als consument kan je niet genaaid worden tenzij er iemand met een gun je dwingt om het te kopen.

9 euro is goedkoop. Gemiddeld (buiten stuntrpijzen en zo) kost een film 19 euro. Daar staat meestal maar 2 uur aan materiaal op. Hier staat ruim een uur. Per minuut is het zelfs goedkoper.

oke de consument wordt genaaid door zijn eigen dommigheid en kooplust.

je gaat mij niet vertellen dat zo'n DVD echt dan ook maar in de buurt van 20 euro komt om te maken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 15:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 15:04 schreef ghoulliette het volgende:
kortom ik koop geen dvd's van 2 uur voor 20 pleuro, vind het echt schandalig en idioot.



Schandalig? Het staat iedereen vrij om zijn prijzen vast te stellen vooralsnog

quote:

Nils Holgerson is zo oud daar maken ze door dat soort geintjes echt veel geld op.


Da's alleen lovenswaardig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 15:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 15:06 schreef ghoulliette het volgende:

je gaat mij niet vertellen dat zo'n DVD echt dan ook maar in de buurt van 20 euro komt om te maken.


In geval van softwaredragers gaat het niet om de waarde van de drager maar van het materiaal erop. Anders zou de alien quadrilogy voor 1 euro verkocht kunnen worden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2003 15:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 15:06 schreef Chelman het volgende:
Schandalig? Het staat iedereen vrij om zijn prijzen vast te stellen vooralsnog



Da's alleen lovenswaardig.

in de zin van grof geld verdienen zijn de idd goed bezig. Ik doe er alleen niet aan mee. lang leve de brander en het internet


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2003 15:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 15:07 schreef Chelman het volgende:
In geval van softwaredragers gaat het niet om de waarde van de drager maar van het materiaal erop. Anders zou de alien quadrilogy voor 1 euro verkocht kunnen worden.

dat snap ik, maar dan nog, alsof Nils Holgerson uitbetaals hoeft te worden


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 15:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 15:07 schreef ghoulliette het volgende:
in de zin van grof geld verdienen zijn de idd goed bezig. Ik doe er alleen niet aan mee. lang leve de brander en het internet


Daar heb ik meer moeite mee.

Ik ben vrij consequent wat dat betreft. Ik heb naast mijn CDs ongeveer 150Gb aan MP3s waarvan ruim 90% legaal (eMusic R.I.P. )en dat soort bronnen zeg maar). Ook ik gebruik Soulseek en dat soort werk maar als iets mij bevalt koop ik altijd een CD en flikker de overige MP3s weg.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 02-12-2003 15:09]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2003 15:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben voor branden, dingen die ik echt wil hebben koop ik namelijk wel, maar als mij geen goede deal aangeboden wordt zoek ik gewoon een andere "provider".
Dat krijg je van het kunstmatig hoog houden van prijzen, dat zou jij als liberaal toch moeten weten


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 02-12-2003 15:12 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 15:01 schreef ghoulliette het volgende:
dan neem ik het niet terug en blijf ik erbij dat je genaaid wordt als consument.


Soit, ik heb ze gekocht he, jij niet. Heb trouwens de indruk dat je beter eens genaaid zou worden.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2003 15:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

waar slaat dat nou weer op? Jij bent toch degene die erin trapt. Moet je niet boos op mij worden. Als jij die DVD's zoveel geld waard vind dan vind je dat toch lekker.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 02-12-2003 15:15 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 15:13 schreef ghoulliette het volgende:
waar slaat dat nou weer op? Jij bent toch degene die erin trapt. Moet je niet boos op mij worden. Als jij die DVD's zoveel geld waard vind dan vind je dat toch lekker.


Was gewoon sarcasme hoor , (jou ook niet onbekend dacht ik). Jij vindt dat teveel, ik niet. Blijft sublieme serie, ook nu nog.

[Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 02-12-2003 15:15]


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 15:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 15:11 schreef ghoulliette het volgende:
ik ben voor branden, dingen die ik echt wil hebben koop ik namelijk wel, maar als mij geen goede deal aangeboden wordt zoek ik gewoon een andere "provider".
Dat krijg je van het kunstmatig hoog houden van prijzen, dat zou jij als liberaal toch moeten weten


Dat de prijzen lager kunnen dat weet ik heel goed. Maar ze *hoeven* niet lager aangezien men nog steeds veel dragers koopt, het is daarom niet verwonderlijk dat de prijzen niet lager gaan.

Overigens zijn CDs behoorlijk in prijs gedaald. Bij introductie ergens begin jaren 80, kostte een top40 CD ongeveer 40 gulden. Nu is dit nog steeds zo. In reeële termen is het dus flink goedkoper geworden.

Ik heb moeite met massaal illegaal kopiëren en vind het daarom helemaal niet erg dat er een aantal aangepakt zijn in de VS (ook al ben ik me bewust van de doelen van de platenmaatschappijen).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2003 15:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tja... je doet er weinig aan. en cd's zijn ook te duur

tegen massale illegale kopieringen ben ik ook trouwens. dat valt onder georganiseerde misdaad.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 12-05-2004 0:06 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2004 0:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

de boeken van Pol zijn voor mij nostalgie


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 12-05-2004 23:36 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

De berenbios op woensdagmiddag



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2004 23:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/





Zouden ze ook Slayerspenen hebben

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-05-2004 23:38]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 30-05-2004 21:02 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 12 juli 2003 0:07 schreef ghoulliette het volgende:
vandaag alfred j kwak weereens gezien, dat is ook echt super


Ik heb het natuurlijk als klein kind niet meegemaakt maar toen ik een paar afleveringen zag in mijn tienerjaren kon ik me niet onttrekken aan een obehaaglijk gevoel van: Commie Propaganda.


Pippi
Usericon van Pippi
Posted 30-05-2004 23:21 by Pippi Wijzig reactieProfiel van PippiQuote dit bericht

Pippi Langkous heerscht!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-12-2004 11:08 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com



I'm not being rude. You're just insignificant.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-12-2004 11:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Deze week het eerste seizoen van Transformers weer gezien!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Sater
Usericon van Sater
Posted 10-12-2004 11:30 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Barbapapa dvd gekeken.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen